Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Rewaloryzacja Parku im. Wojciecha Bednarskiego”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777306-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777306-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Rewaloryzacja Parku im. Wojciecha Bednarskiego”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36177709700000, ul. Reymonta  20 , 30-059  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, , e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamknietej nieprzeźroczystej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamknietej nieprzeźroczystej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Rewaloryzacja Parku im. Wojciecha Bednarskiego”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Numer referencyjny: 121/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Rewaloryzacja Parku im. Wojciecha Bednarskiego”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 121/2020.1.1 Zakres usług nadzoru inwestorskiego objętych przedmiotem zamówienia dotyczy odpowiednio:1.1.1 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno–budowlanej, 1.1.2 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży inżynieryjnej drogowej,1.1.3 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,1.1.4 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i sanitarnych,1.1.5 usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży terenów zieleni,1.1.6 usługi pełnienia nadzoru przyrodniczego.1.2 W ramach zamówienia należy wykonać usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem przyrodniczym nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Rewaloryzacja Parku im. Wojciecha Bednarskiego”, przy czym zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: 1.2.1 w ramach etapu I „Ogród na Wierzchowinie”: przebudowę alejek parkowych, budowę Domku Ogrodnika z funkcją toalety publicznej, altany - szklarni, altany drewnianej, budowę i przebudowę schodów terenowych, dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki parkowe, ławki i stoły piknikowe, kosze na odpadki, stojaki na rowery, tablice informacyjne oraz poidełko), a także nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy ochrony fauny (poidełka dla ptaków, karmniki dla ptaków, budki dla ptaków i nietoperzy, schronienia dla płazów oraz dla jeży);1.2.2 w ramach etapu Ia: zasilanie obiektów (instalacje i przyłącza wodno-kanalizacyjne, grzewcze i elektryczne);1.2.3 w ramach etapu Ib: oświetlenie (lampy parkowe, iluminacje architektury oraz skał) oraz ogrodzenie zewnętrzne parku;1.2.4 w ramach etapu II - „Park romantyczny”: przebudowę oraz budowę alejek parkowych, demontaż istniejącego placu zabaw, modernizację gloriety, prace konserwatorskie pomnika Wojciecha Bednarskiego, budowę ogrodzenia w rejonie ścian skalnych, dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki parkowe, kosze na odpadki, pompę-atrapę studni, tablice informacyjne) a także nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy ochrony fauny (poidełko dla ptaków, karmnik dla wiewiórek, budki dla nietoperzy, schronienia dla płazów oraz dla jeży);1.2.5 w ramach etapu III - „Ogród Ludowy”: przebudowę oraz budowę alejek parkowych, przebudowę schodów terenowych, budowę placu zabaw, dostawę i montaż rzeźb: postaci Pani Twardowskiej, Pana Twardowskiego i Diabła oraz Księgi Twardowskiego, budowę ogrodzenia w rejonie ścian skalnych, dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki parkowe, ławki i stoły piknikowe, leżaki parkowe, kosze na odpadki, tablice informacyjne) a także nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy ochrony fauny (poidełka dla ptaków, karmniki dla wiewiórek, budki dla ptaków i dla nietoperzy, schronienia dla płazów oraz dla jeży);1.2.6 w ramach etapu IV - „Zalesienie”: przebudowę oraz budowę alejek parkowych, przebudowę schodów terenowych, budowę tarasu widokowego, dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na odpadki, tablice informacyjne) a także nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy ochrony fauny (poidełka dla ptaków, budki dla ptaków i nietoperzy, schronienia dla płazów oraz dla jeży);1.2.7 W ramach etapu Va - „Ogród zewnętrzny”: przebudowę alejek parkowych, dostawę i montaż elementów siłowni plenerowej, dostawę i montaż obiektów małej architektury (ławki parkowe, ławki kamienne, kosze na odpadki, tablice informacyjne, stojaki na rowery) a także nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej oraz elementy ochrony fauny (poidełko dla ptaków, budki dla ptaków i nietoperzy, schronienia dla płazów oraz dla jeży);1.2.8 W ramach Etapu Vb: modernizację chodnika, parkingu wraz z przebudową schodów terenowych oraz przebudowę zjazdów.1.2.9 W zakres czynności objętych nadzorem inwestorskim i przyrodniczym, wchodzą także prace związane z uporządkowaniem i rekultywacją terenu po robotach ziemnych wraz z odtworzeniem trawników, inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi oznakowania oraz zabezpieczenia terenu budowy na czas wykonywania robót, organizacji zaplecza, wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej.1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakresy objęte prawem opcji przysługujące Zamawiającemu w określonej ich części lub całości.1.4 W podstawowym zakresie zamówienia usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych obejmujących zakres etapów: I - „Ogród na Wierzchowinie”, Ia – zasilanie obiektów, Ib – oświetlenie i ogrodzenie Parku oraz III - „Ogród Ludowy”,1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji usługa nadzoru obejmuje:1.5.1 usługę objętą prawem opcji 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem przyrodniczym nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie etapu II - „Park romantyczny”,1.5.2 usługę objętą prawem opcji 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem przyrodniczym nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie etapu IV - „Zalesienie”,1.5.3 usługę objętą prawem opcji 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z nadzorem przyrodniczym nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie etapu Va - „Ogród zewnętrzny” oraz Vb- modernizacja chodnika, parkingu i przebudowa zjazdów.1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, które będą objęte nadzorem w ramach niniejszego zamówienia, a także zakres robót części podstawowej oraz poszczególnych opcji zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB, wzory protokołów i oświadczeń, jak i przedmiar, która to dokumentacja dostępna jest pod linkiem: https://zzm.krakow.pl/przetargi.html?task=szczegolyPrzetarg&id=609 oraz instrukcja programu R3 Trees i opracowanie „Wytyczne do obsługi programu R3Trees - aktualizacja danych”, dostępna pod linkiem https://zzm.krakow.pl/r3trees.html1.7 Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane usługi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy.1.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki oraz wymagania związane z ich realizacją opisane są również w pkt 3)11. SIWZ poniżej, jak i wzorze umowy.1.9 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych usług nadzoru inwestorskiego w danej specjalności lub specjalnościach na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład tereny rekreacyjne, ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne i inne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji podobnych usług nadzoru nad robotami budowlanymi, odpowiednio w danych branżach lub w niektórych z nich, a w szczególności dotyczących terenów rekreacyjnych, ogródków jordanowskich, placów zabaw, parków, terenów leśnych i innych będących w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej, niezbędnymi instalacjami i przyłączeniami oraz zagospodarowaniem terenu, włącznie z elementami i urządzeniami oraz obiektami małej architektury, nawierzchniami i rekultywacją terenu, pielęgnacją lub nasadzeniami zieleni.2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia sukcesywnie w terminie do dnia 15.06.2022r. w zakresie podstawowym zamówienia, oraz do 30.11.2022r. w zakresie objętym prawem opcji, liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić jej wartość odpowiednio we wzorze Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego, jako cenę za całość zamówienia, jak i z wyszczególnieniem wartości zamówienia z podziałem na zakres podstawowy oraz zakresy objęte prawem opcji.Zamawiający zastrzega, że cena oferty za część zamówienia objęta prawem wszystkich opcji łącznie nie może stanowić mniej niż 34,00 % oferty za całość zamówienia, przy czym cena poszczególnych opcji nie może stanowić więcej niż odpowiednio niżej przedstawione wartości:Opcja nr 1 nie może stanowić mniej niż 12,00 % ceny za całość zamówienia;Opcja nr 2 nie może stanowić mniej niż 11,00 % ceny za całość zamówienia;Opcja nr 3 nie może stanowić mniej niż 11,00 % ceny za całość zamówienia.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty powinien być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań, o ile są znani na etapie składania ofert.6. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym wzór Formularza oferty oraz Załącznika A do niego stanowią integralną część SIWZ.7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71313450-4
71248000-8
71520000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 382113,82
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, polegających na powtórzeniu podobnych usług nadzoru inwestorskiego w danej specjalności lub specjalnościach na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład tereny rekreacyjne, ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne i inne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji podobnych usług nadzoru nad robotami budowlanymi, odpowiednio w danych branżach lub w niektórych z nich, a w szczególności dotyczących terenów rekreacyjnych, ogródków jordanowskich, placów zabaw, parków, terenów leśnych i innych będących w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej, niezbędnymi instalacjami i przyłączeniami oraz zagospodarowaniem terenu, włącznie z elementami i urządzeniami oraz obiektami małej architektury, nawierzchniami i rekultywacją terenu, pielęgnacją lub nasadzeniami zieleni, w tym w szczególności realizacji rewaloryzacji Parku im. Wojciecha Bednarskiego w Krakowie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 30.11.2022   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia sukcesywnie do dnia 15.06.2022r. w zakresie podstawowym zamówienia oraz do 30.11.2022r. w zakresie objętym prawem opcji, liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.2. Zamawiający informuje, iż przewidywany termin zakończenia realizacji robót budowlanych objętych nadzorem to dzień 30.11.2022r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.2 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że:1.3.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:1.3.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą warunki określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.), oraz w ustawie z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 282 z późn. zm.), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadającą zaświadczenie o odbytej praktyce na obiektach zabytkowych obejmującej okres 18 miesięcy oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu:1.3.1.1.1 co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, o powierzchni wykazanych obiektów nie mniejszej niż 100 m2 każdy, przy czym co najmniej jeden obiekt był objęty ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom;1.3.1.1.2 co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu elementów i obiektów małej architektury wraz z zagospodarowaniem i nasadzeniami zieleni, o powierzchni prac nie mniejszej niż 2 hektary każda, w tym co najmniej jedna z wykazanych robót musiała być zrealizowana na terenie objętym wpisem do rejestru zabytków lub inną formą ochrony zabytków w rozumieniu zapisów art. 7 ustawy z dn. 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 282 z późn. zm.), w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,1.3.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu nawierzchni, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.3 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu i kontrolowaniu jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy/robót co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu sieci lub instalacji elektrycznych w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,1.3.1.4 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w nadzorowaniu i kontrolowaniu jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy/robót w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom;Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w powyższych branżach lub specjalnościach przez jedną osobę posiadającą łącznie stosowne uprawnienia lub kwalifikacje albo wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenia zgodnie z opisami warunków udziału w postępowaniu. 1.3.1.5 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego terenów zieleni, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj. legitymującą się wykształceniem wyższym na kierunku przyrodniczym, na przykład ogrodnictwo, leśnictwo lub architekt krajobrazu lub pokrewne lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, posiadającą zaświadczenie o odbytej co najmniej 9 miesięcznej praktyce w pracach konserwatorskich lub restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami lub innego rodzaju zielenią wpisaną do rejestru zabytków, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 282 z późn. zm.) art.37b, legitymującą się zaświadczeniem SITO/NOT lub OSTO lub innych równoważnych o uprawnieniach kwalifikacyjnych w zakresie inspektora nadzoru prac w terenach zieleni, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe oraz doświadczenie w nadzorowaniu albo kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji terenów zieleni o powierzchni prac nie mniejszej niż 2 hektary każda, przy czym co najmniej jedna z wykazanych robót musiała być zrealizowana na terenie objętym wpisem do rejestru zabytków lub inną formą ochrony zabytków w rozumieniu zapisów art. 7 ustawy z dn. 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 282 z późn. zm.),1.3.1.6 osobą lub osobami przeznaczoną/ymi do pełnienia funkcji nadzoru przyrodniczego w dziedzinie ochrony przyrody, posiadającą/ymi niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. legitymującą/ymi się wykształceniem wyższym o kierunku biologia, ochrona środowiska lub pokrewne oraz posiadającą/ymi udokumentowane doświadczenie w sprawowaniu co najmniej dwóch zadań związanych z pełnieniem funkcji nadzoru przyrodniczego, w zakresie nadzorowania robót budowlanych pod względem uwzględnienia zasad oraz przepisów dot. ochrony przyrody, w tym nadzoru herpetologicznego, ornitologicznego, entomologicznego i chiropterologicznego oraz co najmniej dwie publikacje naukowe lub dokumentacje sporządzone w ramach ocen oddziaływania na środowisko.(W przypadku wskazania jednej osoby opisane warunki muszą być spełnione łącznie, a w przypadku wskazania zespołu osób opisane warunki mogą być sumowane w celu wykazania ich łącznego spełnienia przez zespół)Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ.1.3.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1.1 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów.1.1.3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców.1.1.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.2.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 -23 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1.2.1.1 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzór, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego Załącznik A do Formularza oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.3 Inne dokumenty składane wraz z ofertą:1) formularz oferty z załącznikami,2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy),3) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu;2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3 gwarancjach bankowych;2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299 z późn. zm.).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego prowadzone w: Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana:8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się, aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.10. Zamawiający informuje, iż dopuszcza się złożenie wadium w formie elektronicznego dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem gwaranta przesłanego na adres e-mail: zamowienia@zzm.krakow.pl przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 60,00
Doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej 20,00
Doświadczenie osoby przeznaczonej do pełnienia funkcji nadzoru 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI