IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, powinien wnieść wadium odpowiednio dla oferowanej części zamówienia przy czym dla wszystkich 10 części zamówienia w wysokości łącznej 41.000,00 zł. (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych), natomiast w przypadku wybranych odpowiednio od 1 do 10 części zamówienia to: 1.1 dla części 1 – 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 1.2 dla części 2 – 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 1.3 dla części 3 – 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 1.4 dla części 4 – 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 1.5 dla części 5 – 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 1.6 dla części 6 – 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 1.7 dla części 7 – 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 1.8 dla części 8 – 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.9 dla części 9 – 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.10 dla części 10 – 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego prowadzone w: Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia – obejmuje zagospodarowanie działki nr 194 obr. 23 Śródmieście zlokalizowanej przy ul. Celarowskiej w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek z oparciem, siedzisk, ławki modułowej, huśtawko-ławki, stolików do gier planszowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, stolików i siedzisk w kształcie żołędzia, siedzisk w kształcie miseczki żołędzia, tablic informacyjnych, tablicy interaktywnej, - wykonanie nawierzchni typu terraway wraz z obrzeżami, - wykonanie nawierzchni z pieńków drewnianych, - wykonanie oświetlenia, - rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki, palisady betonowej, obrzeży, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 199815,42
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia – obejmuje zagospodarowanie działki nr 632/12 obr. 41 Krowodrza zlokalizowanej przy ul. Marii Jaremy w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek z oparciem, pergoli, kompletu wypoczynkowo-piknikowego, huśtawko-ławki, stojaków na rowery, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, ławek modułowych, instrumentu muzycznego, orbitreku, - rozebranie nawierzchni asfaltowej, demontaż istniejących ławek i koszy na śmieci, - demontaż i ponowny montaż elementów małej architektury (nowa lokalizacja elementów zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie wykonawczym), - wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z obrzeżami, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210237,35
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia – obejmuje zagospodarowanie działek nr 526/2, 526/4 obr. 10 Podgórze zlokalizowanych przy ul. Skwerowej w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek, siedzisk, bujaków, tablic informacyjnych, luster, koszy na śmieci, stojaków na rowery, elementów artystycznych, - wykonanie obrzeża ze stali Corten, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, -wykonanie nawierzchni żwirowej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 146394,93
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 zamówienia – obejmuje zagospodarowanie działek nr 406/1, 996/3, 996/5, 958/5 obr.53 Podgórze zlokalizowanych przy ul. Nad Potokiem w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek modułowych, huśtawko-ławki, rowerka stacjonarnego, orbitreka, trampolin, lupy stacjonarnej, tablicy kredowej, tablic informacyjnych, barierki, stojaków rowerowych, koszy na śmieci. - demontaż i utylizacja istniejącej nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej, - wykonanie nawierzchni z grysu dolomitowego, -wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z punktowym oświetleniem fluorescencyjnym i obrzeżami krawężnikowymi, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie obrzeży z kostki granitowej, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 127685,56
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia - |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 zamówienia – obejmuje zagospodarowanie działki 251 obr. 8 Nowa Huta, zlokalizowanej przy ul. Wacława Króla w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi pergoli z huśtawkami, drewnianego domku, tablic informacyjnych, karmnika dla ptaków, ławek, elementów zabawowych, ogrodzenia z półwałków z furtką, koszy na śmieci, stojaków na rowery, drewnianych słupków uniemożliwiających wjazd samochodom, rowerków stacjonarnych, orbitreków, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni z płyt bazaltowych, - wykonanie nawierzchni żwirowej, - wykonanie nawierzchni ze zrębków drewnianych, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie obrzeży krawężnikowej, - demontaż ławek, koszy na śmieci, stołu do ping-ponga, rampy, nawierzchni, obrzeży, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 224001,26
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 zamówienia obejmuje – zagospodarowanie działek nr 719/6 obr. 10 Nowa Huta zlokalizowanych przy ul. Poległych w Krzesławicach w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek, pergoli z huśtawkami, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablic informacyjnych, urządzenia zabawowego w kształcie mamuta, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie nawierzchni drewnianej, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze zrębków drewnianych, - wykonanie nawierzchni z płyt bazaltowych, - wykonanie obrzeży betonowych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 231259,71
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 zamówienia obejmuje – zagospodarowanie działki nr 52 obr. 32 Podgórze zlokalizowanych przy ul. Plac Łagiewnicki w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, donic drewnianych, równoważni w kształcie grzyba, figur w kształcie grzyba, urządzeń zabawowych, tablicy kredowej, tablic informacyjnych, biblioteczki, hamaka. - wykonanie nawierzchni asfaltowej, - wykonanie obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni z pieńków drewnianych, - wykonanie nawierzchni ze zrębków drewnianych. - demontaż i utylizacja elementów małej architektury, nawierzchni z obrzeżami, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 136599,66
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 zamówienia obejmuje – zagospodarowanie działek nr 230/8, 290/6, 290/5, 290/4, 188/34, 188/17, 272/9, 272/13, 290/3, 188/10, 272/10, 188/17, 188/10, 290/4 obr. 63 Podgórze zlokalizowanych przy ul. Witosa w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławki solarnej, kosza na śmieci, urządzenia „kiosk”, stojaków rowerowych, tablic informacyjnych, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - wyrównanie z poziomem gruntu istniejącego obrzeża betonowego, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 81943,63
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 zamówienia obejmuje – zagospodarowanie działek nr 177/5, 179/2 obr. 49 Nowa Huta zlokalizowanych przy ul. Franciszka Wężyka w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, stołu piknikowego, huśtawko-ławki, siedziska obracanego, tablic informacyjnych, biblioteczki. - demontaż istniejących elementów małej architektury, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - wykonanie nawierzchni z płyt bazaltowych, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie drewnianego płotka, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 79081,15
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 zamówienia obejmuje – zagospodarowanie działek nr 79/32, 78/3, 293/7 obr. 2 Nowa Huta zlokalizowanych przy ul. Popielidów w Krakowie, a w szczególności: - budowę elementów małej architektury, w tym między innymi altany, ławek, siedzisk obracanych, stołu do gier planszowych, siedzisk drewnianych, siedzisk metalowych, urządzeń zabawowych, tablic informacyjnych, stojaków rowerowych, koszy na śmieci, - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie nawierzchni żwirowej, - wykonanie obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni żwirowych, - demontaż i utylizacja płyt chodnikowych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji w programie R3 Trees, zgodnie z załączoną do SIWZ instrukcją programu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, instrukcja programu R3 Trees, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik C do SIWZ i będący jej integralną częścią (1 plik w formacie zip) oraz Załącznik B do SIWZ w formie załączonych tabel elementów małej architektury wskazanych w formularzu oferty odpowiednio dla oferowanej części zamówienia wraz ze wskazaniem producenta/ów, typu/ów, numeru/ów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń małej architektury pozwalających na ich identyfikację i weryfikację oraz tabele z zestawieniem elementów małej architektury, które należy zdemontować.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 207084,18
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za całość zamówienia |
60,00 |
Gwarancja na roboty budowlane |
20,00 |
Gwarancja na urządzenia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: