Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Uczelniane Centrum Sportowo-Rekreacyjne UJ – Zespół boisk wraz z terenami rekreacyjnymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Jagielloński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775482-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775482-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Uniwersytet Jagielloński: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Uczelniane Centrum Sportowo-Rekreacyjne UJ – Zespół boisk wraz z terenami rekreacyjnymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Gołębia  24 , 31-007  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 324 450, e-mail bzp@adm.uj.edu.pl, faks 124 324 451.
Adres strony internetowej (URL): www.uj.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.uj.edu.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.uj.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres: Dział Zamówień Publicznych UJ, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego pn. Uczelniane Centrum Sportowo-Rekreacyjne UJ – Zespół boisk wraz z terenami rekreacyjnymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie
Numer referencyjny: 80.272.395.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji: „Uczelniane Centrum Sportowo-Rekreacyjne UJ – Zespół boisk wraz z terenami rekreacyjnymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ” zlokalizowanej w Krakowie na działkach: 409/3, 410/14, 410/16, 410/25, 410/28, 410/29, 410/30, 410/31, 412, 413, 414/1, 415/1, 416, 417, 418/2, 419, 420/3, 420/4, 420/5, 420/7,421/2, 421/4, 421/5, 421/7,422/2, 423/2, 449, 487/2, obr.7 Kraków-Podgórze.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:2.1 Roboty budowlano – montażowe określone dokumentacją projektową (projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB) stanowiącą Załącznik nr A do SIWZ wraz z wyjaśnieniami i uszczegółowieniami Zamawiającego do dokumentacji stanowiącymi Załącznik F do SIWZ.2.2 Prace opisane w opracowaniu Fundacji Botaniki Polskiej „Projekt ochrony zasobów przyrodniczych terenu objętego inwestycją „Budowa Centrum Sportowo – Rekreacyjnego UJ – Zespół boisk wraz z terenami rekreacyjnymi na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie, na działkach 409/3, 410/14, 410/16, 410/25, 410/28, 410/29, 410/30, 410/31, 412, 413, 414/1, 415/1, 416, 417, 418/2, 419, 420/3, 420/4, 420/5, 420/7,421/2, 421/4, 421/5, 421/7,422/2, 423/2, 449, 487/2, obr.7 Kraków-Podgórze – w kontekście uwarunkowań środowiska przyrodniczego terenów sąsiednich, a w szczególności obszaru Natura 2000 LH120065 Dębnicko-Tyniecki Obszar Łąkowy”, stanowiącym załącznik C do SIWZ w zakresie opisanym w załączniku B do SIWZ .2.3 Nasadzenia zastępcze w ilościach oraz rodzajach określonych w decyzjach WS-05.6131.2.82.2018.DS z dnia 17.01.2019 roku oraz 27.02.2020 roku, które stanowią Załącznik nr D do SIWZ. Zamawiający dodatkowo informuje, iż szczegółowa lokalizacja nasadzeń w obrębie przewidzianych w decyzji działek zostanie uzgodniona na etapie realizacji i wskazana oraz oznaczona przez Zamawiającego. Szczegółową specyfikację w zakresie wymiarów, jakości oraz rodzajów sadzonych drzew zawiera. Załącznik E do SIWZ. Wykonawca sporządzi geodezyjną dokumentację powykonawczą zrealizowanego nasadzenia zastępczego. Dokumentacja powinna zawierać opracowanie graficzne jak i tabelaryczne inwentaryzację z danymi dendrometrycznymi drzew i krzewów. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do pielęgnacji nasadzeń w zakresie opisanym w załączniku E do SIWZ2.4 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej (2 kpl wersja papierowa oraz 1 kpl wersja elektroniczna zeskanowane dokumenty w formie plików pdf) oraz Instrukcji Użytkowania Obiektu 2.5 Przygotowanie szczegółowego końcowego Scenariusza rozwoju zdarzeń w czasie pożaru oraz Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego. Powyższe dokumenty winny zostać uzgodnione przez Rzeczoznawcę Pożarowego. Ponadto dostawę i montaż przenośnych elementów ppoż (np. gaśnic), których konieczność wynika z przygotowanej uprzednio Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego.2.6 Matrycę Sterowań umożliwiającą wykonanie niezbędnych prac związanych z poprawnym funkcjonowaniem obiektu2.7 Przygotowanie zaplecza biurowo-socjalne dla potrzeb Zamawiającego w celu nadzoru nad realizacją inwestycji – zgodnie z Załącznikiem B do SIWZ2.8 Projekty warsztatowe konieczne na etapie realizacji wraz z ich uzgodnieniem z Projektantem i Zamawiającym (m.in. dla barier na trybunach, schodów zewnętrznych, murków oporowych itp.).2.9 Zabezpieczenie zieleni znajdującej się na terenie inwestycji. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie odtworzyć zniszczoną lub uszkodzoną w toku realizacji prac zieleń do stanu z dnia przekazania placu budowy. Wykonawca we własnym interesie przedstawi zamawiającemu inwentaryzację zieleni wysokiej przewidzianej do ochrony z wyszczególnieniem (dokumentacja fotograficzna) obecnych uszkodzeń w obrębie pni i koron drzew.2.10 Ogrodzenie terenu inwestycji ogrodzeniem pełnym o wysokości min. 1,8m w minimalnym zakresie wokół wykonywanych obiektów (budynek, boiska sportowe, korty tenisowe). Zamawiający dopuszcza większy zakres ogrodzenia budowy.2.11 Przełożenie i zabezpieczenie istniejącej bariery „pastucha” w obszarze i przypadku kolizji z inwestycją w miejsce i sposób zapewniający jej bezpieczne funkcjonowanie lub magazynowanie2.12 Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do uzyskania certyfikatu: World Rugby (Regulation 22) LUB certyfikatu FIFA min. Quality) na wykonany system nawierzchni (trawa na macie e layer i zasyp) dla dużego boiska z trawy syntetycznej.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:3.1 Wypełnienie tabeli wyposażenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik H do SIWZ).3.2 Pozyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, dokumentów itp., które będą konieczne w procesie realizacji i odbioru inwestycji - innych niż zawarte w dokumentacji przetargowej.3.3 Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu kserokopii wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy do Państwowej Straży Pożarnej, Inspekcji Nadzoru Sanitarnego oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniami złożenia przez Wykonawcę stosownych wniosków w terminie 7 dni od daty zażądania tych dokumentów przez Zamawiającego. 3.4 uzyskanie od instytucji wymienionych powyżej:a) Stanowiska o niewniesieniu sprzeciwu ani uwag w sprawie uzyskania pozwolenia na użytkowanie (dotyczy Państwowej Straży Pożarnej);b) Decyzji o spełnieniu przez inwestycję warunków higieniczno-sanitarnych (dotyczy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego);c) Zaświadczenia o braku sprzeciwu w przystąpieniu do użytkowania (dotyczy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego).UWAGA.W przypadku przywrócenia możliwości wydawania przez PINB Decyzji pozwolenia na użytkowanie w trakcie trwania inwestycji Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy uzyskania tej decyzji dla realizowanej inwestycji.3.5 Konieczne uzgodnienia z Zarządcą drogi dotyczące m.in. zajętości pasa drogowego wraz z poniesieniem opłat.3.6 Niezbędne uzgodnienia z gestorami mediów (w tym odbiory wykonanych robót).3.7 Składowanie odkładu ziemi urodzajnej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym w pryzmach niezagęszczonych, nie wyższych niż 2,2m wysokości.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki A, B, C, D, E, F, G do niniejszej SIWZ, które zawierają opis szczególnych warunków realizacji, dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiOR, a także zapisy SIWZ. Zamawiający wskazuje iż załączniki B, F i G zawierające wyjaśnienia i uszczegółowienia Zamawiającego dotyczące dokumentacji postępowania przetargowego mają charakter nadrzędny nad Załącznikiem A i C do SIWZ.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym również na 60 miesięczny okres gwarancji na duże boisko wraz z drenażem, 24-miesięcznej gwarancji na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta oraz 24-miesięczny okres gwarancji na nasadzenia na zasadach opisanych w Załączniku E do SIWZ, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, oraz zobowiązuje się do wykonywania na koszt własny przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz wynikających z Prawa Budowlanego. W okresie gwarancji, wymiana elementów zużywających się w sposób naturalny (materiałów eksploatacyjnych) znajduje się po stronie Zamawiającego.7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych, 45262300-4 Betonowanie, 45315500-3 Instalacje średniego napięcia, 45000000-7 Roboty budowlane, 39130000-2, Instalowanie urządzeń chłodzących, 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 39130000-2 Meble biurowe 8. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ oraz w załączniku A do SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ oraz w załączniku A do SIWZ. Dopuszcza się przedstawienie różnych zamiennych propozycji materiałów i rozwiązań, pod warunkiem, że ich działanie i parametry będą równoważne lub lepsze od proponowanych i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Z uwagi na fakt opuszczenia możliwości propozycji zamiennych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą i tworzących docelowy obiekt budowlany. Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentów i obliczeń potwierdzających, że dobrane rozwiązania, materiały, połączenia różnych technologii i prac różnych branż spełnia wymagania podstawowe, takie jak w szczególności: bezpieczeństwo konstrukcji, bezpieczeństwo pożarowe, bezpieczeństwo użytkowania, odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik A do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45343000-3
45421146-9
45332000-3
45310000-3
45421152-4
45262300-4
45315500-3
45000000-7
39130000-2
45262400-5
45331100-7
39130000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, przewiduje możliwość powtórzenia prac objętych niniejszym postępowaniem na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:2.1 W zakresie sytuacji finansowej:2.1.1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN (słownie: trzy miliony złote), 2.1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 12 000 000,00 zł. (słownie: dwanaście milionów złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:3.1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:3.1.1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Kierownik budowy powinien wykazać się doświadczeniem, polegającym na kierowaniu robotami na co najmniej 2 bezusterkowo odebranych terenowych obiektach sportowych o wartości każdej z nich co najmniej 3 000 000,00 zł oraz 1 inwestycji polegającej na budowie co najmniej jednego obiektu kubaturowego o kubaturze min 5 000m3 (Zamawiający dopuszcza aby obiekt kubaturowy wykonywany był w ramach budowy terenowych obiektów sportowych). 3.1.2 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Kierownik robót powinien wykazać się doświadczeniem, polegającym na kierowaniu robotami na co najmniej 2 terenowych obiektach sportowych o wartości robót instalacyjnych z ww. zakresu wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł.3.1.3 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Kierownik robót powinien wykazać się doświadczeniem polegającym na kierowaniu robotami na 2 terenowych obiektach sportowych o wartości robót instalacyjnych z ww. zakresu wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł3.1.4 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń. Kierownik robót powinien wykazać się doświadczeniem polegającym na kierowaniu robotami o wartości robót drogowych wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł. 3.1.5 Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowalnych oraz kwalifikacji i doświadczenia. 3.1.6 Dla oceny spełnienia ww. warunków, przez terenowy obiekt sportowy, Zamawiający rozumie zespół obiektów sportowych, które nie są zlokalizowane wewnątrz budynku, zawierający co najmniej jedno boisko wielofunkcyjne (wraz z oświetleniem i ogrodzeniem), elementy małej architektury (min ławki), siłownię zewnętrzną, odprowadzenie wód powierzchniowych (sieć deszczową lub ogólnospławną) oraz układ drogowy z miejscami parkingowymi, 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali:3.2.1 co najmniej jedno zamówienie (jeden odrębny kontrakt) polegający na budowie, lub przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane), budynku o kubaturze nie mniejszej niż 5 000 m3 i o wartości budowy lub przebudowy budynku nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych), a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. 3.2.2 co najmniej dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty) polegające na budowie, boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy sztucznej o powierzchni min. 7000 m2 wraz z drenażem, oświetleniem, piłkochwytami i infrastrukturą towarzyszącą i uzyskaniem certyfikatu FIFA QUALITY PRO lub RUGBY(World of Rugby), o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) a roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:4.1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złote), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,4.2 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 12 000 000,00 zł. (słownie: dwanaście milionów złotych),4.3 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
4.5 Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Załączniku F do SIWZ, tj.a) Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej trawy na macie elastycznej e layer (EL) min. 20 mm wraz z zasypem, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (nie starszej niż edycja 2015) dla poziomu min. Quality oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych trawy i maty e layer (EL) - nie gorszych od wymaganych przez Zamawiającego.b) Raport z badań potwierdzający zgodność oferowanej nawierzchni z aktualnymi wymogami federacji Rugby (World of Rugby Regulation 22) i potwierdzający wszystkie wymagane parametry trawy i maty e layer (EL). Lista certyfikowanych laboratoriów znajduje się pod adresem: https://football-technology.fifa.com/en/media-tiles/fifa-accredited-test-institutes/c) Kartę techniczną zawierającą szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy; d) Autoryzacja (poświadczenie) producenta trawy syntetycznej wystawiona dla Wykonawcy. Przez autoryzację producenta Zamawiający rozumie poświadczenie producenta, iż dany Wykonawca poprawnie wykonuje oferowane przez producenta nawierzchnie z trawy syntetycznej i udzieli gwarancji na warunkach określonych w ofercie wykonawcy e) Próbkę trawy syntetycznej o wym. 20x30 cm celem oceny zgodności parametrów fizycznych z wymaganiami SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu;2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3 gwarancjach bankowych;2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia 60,00
Gwarancja na duże boisko 20,00
Doświadczenie kierownika budowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ - wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI