Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-15
  • Numer ogłoszenia641607-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 641607-N-2018 z dnia 2018-11-15 r.

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynierii dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie”, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 12668100000, ul. Al. Jana Pawła II  39 , 30969   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 428 700, e-mail info@muzeumlotnictwa.pl, faks 126 428 700.
Adres strony internetowej (URL): www.muzeumlotnictwa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://drive.google.com/drive/folders/1F4sY1QuAv9i7owFHWQymWW0FOzuSN84H

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.muzeumlotnictwa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
oferty tylko pisemnie
Adres:
Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39, 31-864 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
Numer referencyjny: DA.24-08/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Zamówienie składa się z pięciu częsci tj. Część 1 - Remont i przebudowa hangaru głównego (bez wrót w fasadzie północnej) Część 2- Remont wrót hangaru głównego w fasadzie północnej Część 3- Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia Część 4- Remont i przebudowa budynku garażu 1 Część 5- Remont i przebudowa budynku garażu 2 Przewidywany zakres: Pozostaje bez zmian. - układ komunikacyjny - sieci uzbrojenia terenu i zaopatrzenie wodne p-poż - ukształtowanie terenu i zieleni Część 1 Remont i przebudowa Hangaru Głównego Parametry techniczne - Powierzchnia zabudowy 3156,00 m2 - Powierzchnia wewnętrzna kondygnacji naziemnych 3371,27 m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 60,52 m - Szerokość 72,11 m - Kubatura 27649,30 m3 Część 2- Remont wrót Hangaru Głównego w fasadzie północnej - Powierzchnia 376,02m2 - Wysokość 7,30 m - Długość 51,51 m Część 3- Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia Kancelaria: - Powierzchnia użytkowa 331.05 m2 - Kubatura 1635,50 m3 Spadochroniarnia: - Powierzchnia użytkowa 152,36 m2 - Kubatura 1226,18 m3 Część 4- Remont i przebudowa budynku garażu 1 - Powierzchnia zabudowy 1 977,82 m2 - Powierzchnia użytkowa 2 768,54m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 92,41 m - Szerokość 22,45 m - Kubatura 16 255,15 m3 Część 5- Remont i przebudowa budynku garażu 2 - Powierzchnia użytkowa 1606,70 m2 - Długość elewacji zachodniej 83,20 m - Szerokość 21,00 m - Wysokość 5,45 m - Kubatura 8211,90 m3 Obiekty objęte zakresem zamówienia są zabytkowe lub są w strefie chronionej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz STWiOR, jak i przedmiar, stanowiące Załącznik A do SIWZ i będący jej integralną częścią. Na opis szczegółowy składają się między innymi – Projekt budowlany i projekt wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453100-8
45454000-4
45410000-4
45421100-5
45432000-4
45442000-7
45310000-3
45321000-3
45331200-8
45343000-3
44221000-5
39531400-7
39717000-1
45261000-4
45111291-4
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w zakresie do 25% wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania dla zamówienia podstawowego. Zakres prac podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności roboty budowlane, montażowe i instalacyjne wraz z dostawami związane z kolejnymi pracami inwestycyjnymi, remontowymi i zagospodarowaniem terenu Muzeum Lotnictwa Polskiego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-15

II.9) Informacje dodatkowe: dla części nr 1 do dnia 15.05.2019 roku, dla części nr 2 do dnia 30.04.2019 roku, dla części nr 3 do dnia 31.03.2019 roku, dla części nr 4 do dnia 15.05.2019 roku, dla części nr 5 do dnia 15.05.2019 roku. Zamawiający zaznacza, iż zgodnie z umową o dofinansowanie zamówienie musi zostać zrealizowane nie później niż do dnia 15.05.2019 r. Dlatego też, Zamawiający zakłada, iż zawarcie umowy nastąpi do dnia 27.12.2018 r., jednak nie później niż do dnia 10.01.2019r. Natomiast w przypadku podpisania umowy w terminie późniejszym Zamawiający dopuszcza ewentualnie możliwość przesunięcia zakładanego terminu realizacji zamówienia o stosowną liczbę dni w opóźnieniu planowanego terminu zawarcia umowy. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 22.11.2018 r. o godz. 10:00. Spotkanie przed budynkiem głównym Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 39.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż: 1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: - 1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych (PLN) dla 1 części zamówienia) - 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych (PLN) dla 2 części zamówienia) - 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych (PLN) dla3 części zamówienia) - 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych (PLN) dla 4 części zamówienia) - 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych (PLN) dla 5 części zamówienia) 2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż : - 4 000 000,00 zł ( słownie: cztery miliony złotych (PLN) dla 1 części zamówienia - 700 000,00 zł ( słownie: siedemset tysięcy złotych (PLN) dla 2 części zamówienia - 70 000,00 zł ( słownie:siedemdziesiąt tysiecy złotych (PLN) dla 3 częsci zamówienia - 1 200 000,00 zł ( słownie jeden milion dwieście tysięcy złotych (PLN) – dla 4 części zamówienia - 2 200 000,00 zł ( słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych (PLN) – dla 5 części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.3 Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: 1.3.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (DOTYCZY CZĘŚCI NR 1,4 i 5), tj.: 1.3.1.1 osobą przeznaczoną na funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, w tym co najmniej jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w strefie chronionej, 1.3.1.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.3 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.4 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.1.5 osobą przeznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania pracami konserwatorskimi prowadzonych przy zabytkach będących obiektami wpisanymi do rejestru zabytków lub będących w strefie ochronnej, która spełnia wymagania wynikające z ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 z późn. zm.). oraz wymagania wynikające z decyzji administracyjnych – Pozwoleń na prowadzenie robót przy zabytkach Miejskiego Konserwatora Zabytków, załączonych do SIWZ ( zał. nr A1) 1.3.2 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (DOTYCZY CZĘŚCI NR 2), tj.: 1.3.2.1 osobą przeznaczoną na funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, w tym co najmniej jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w strefie chronionej, 1.3.2.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.2.3 osobą przeznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania pracami konserwatorskimi prowadzonych przy zabytkach będących obiektami wpisanymi do rejestru zabytków lub będących w strefie ochronnej, która spełnia wymagania wynikające z ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 z późn. zm.). oraz wymagania wynikające z decyzji administracyjnych – Pozwoleń na prowadzenie robót przy zabytkach Miejskiego Konserwatora Zabytków, załączonych do SIWZ ( zał. nr A1) 1.3.3 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (DOTYCZY CZĘŚCI NR 3), tj.: 1.3.3.1 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.3.2 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, a także posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 1.3.3.3 osobą przeznaczoną do pełnienia nadzoru i kierowania pracami konserwatorskimi prowadzonych przy zabytkach będących obiektami wpisanymi do rejestru zabytków lub będących w strefie ochronnej, która spełnia wymagania wynikające z ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 z późn. zm.). oraz wymagania wynikające z decyzji administracyjnych – Pozwoleń na prowadzenie robót przy zabytkach Miejskiego Konserwatora Zabytków, załączonych do SIWZ ( zał. nr A1). Zamawiający wymaga, od kierownika budowy i kierowników robót porozumiewania się na budowie w języku polskim oraz obecności kierownika budowy na budowie codziennie w dni robocze w wymiarze co najmniej 4 godzin dziennie, natomiast od kierowników robót przez cały okres wykonywania określonej specjalności robót przez nich kierowanych. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub w innym kraju. Zamawiający dopuszcza aby dla każdej części zamówienia jedna osoba łączyła nie więcej niż 2 funkcje w zakresie posiadanych uprawnień jeżeli łącznie spełnia opisane wymagania kwalifikacji i doświadczenia. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.). 1.3.4 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał czyli zrealizował należycie co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie: - dla 1, 4 i 5 części zamówienia: budowy/rozbudowy/przebudowy/remontu kubaturowych obiektów użyteczności publicznej, obejmujących każdą z wykazanych trzech robót budowlanych co najmniej instalacje sanitarne, grzewcze i wentylacyjne oraz przeciwpożarowe, - dla 2 części zamówienia: roboty ślusarskie w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej, - dla 3 części zamówienia: roboty instalacyjne w zakresie instalacji słaboprądowych, łączna wartości wykazanych trzech robót budowlanych dla każdej z części zamówienia nie może być mniejsza niż, dla: - dla 1 części zamówienia 1 000 000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych (PLN) - dla 2 części zamówienia 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych (PLN) - dla 3 części zamówienia 150 000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ( PLN) - dla 4 części zamówienia 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych (PLN) - dla 5 części zamówienia 500 000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych (PLN) w tym dla części nr 1, 3 4 i 5 co najmniej jedna z wykazanych trzech robót została zrealizowana w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w strefie chronionej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt 6) 1.2 SIWZ. Wyrażenie „obiekt użyteczności publicznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. Dz. U. 2015.1422).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.2.2.1 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 1.2.2.2 dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.2.2.3 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku A do Formularza oferty), 1.2.2.4 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku A do Formularza oferty).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty z załącznikami, 2) dowód wniesienia wadium, 3) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę : 80 000,00 zł.(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) dla 1 części zamówienia. 16 000,00 zł. ( słownie: szesnaście tysięcy złotych) dla 2 częsci zamówienia. 11 000,00 zł. ( słownie: jedenaście tysięcy złotych) dla 3 częsci zamówienia: 23 000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) dla 4 częsci zamówienia 42 000,00 zł. ( słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych) dla 5 części zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 1. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową, dla części 1, 4 i 5 0,20
Gwarancja na wykonane konstrukcje wrót hangaru głównego dla części 2 0,20
Gwarancja na wykonane instalacji słaboprądowych dla części 3 0,20
Gwarancja na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje dla części 1,2, 3,4 i 5 0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wg wzoru Umowy jako załącznika do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, natomiast w przypadku wniesienia innego zabezpieczenia, oryginał dokumentu zabezpieczenia należy złożyć Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem umowy, przy czym jego treść musi uzyskać wcześniejszą akceptację Zamawiającego. 3. Z dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego, a sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać: 4.1 określenie treści zobowiązania: „gwarancja/poręczenie” w języku wystawienia gwarancji/poręczenia, jej numer oraz ewentualnie inną informację identyfikującą wystawioną gwarancję lub udzielone poręczenie, 4.2 klauzulę wskazującą, iż gwarancja/poręczenie jest nieodwołalna, 4.3 określenie beneficjenta, tj. Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie 31-864 Kraków Al. Jana Pawła II 39, określenie Zleceniodawcy, 4.4 określenie gwaranta/poręczyciela, 4.5 informację identyfikującą stosunek umowny, którego dotyczy gwarancja lub poręczenie przez wskazanie przedmiotu umowy i jej numeru, 4.6 sumę gwarancyjną lub zakres poręczenia, 4.7 postanowienie, zgodnie z którym gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie należytego wykonania umowy i obejmuje roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w szczególności o zapłatę kar umownych oraz ewentualne roszczenia z tytułu rękojmi, 4.8 postanowienie, zgodnie z którym gwarant/poręczyciel bezwarunkowo dokona zapłaty na rzecz Beneficjenta/uprawnionego z tytułu poręczenia kwotę do określonej wysokości na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania, o ile beneficjent powoła w treści żądania postanowienie umowne stanowiące podstawę powstania roszczenia o zapłatę z tytułu gwarancji lub poręczenia, 4.9 termin, w jakim zostanie zapłacona żądana kwota, 4.10 termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, 4.11 sposób doręczenia gwarantowi/poręczycielowi żądania zapłaty (w tym adres do korespondencji), 4.12 postanowienie, zgodnie z którym prawem właściwym dla gwarancji lub poręczenia jest prawo polskie, 4.13 postanowienie, zgodnie z którym sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych z gwarancji/poręczenia jest sąd powszechny właściwy miejscowo według siedziby beneficjenta, 4.14 klauzulę indentyfikacyjną. 5. Zabezpieczenie wniesione jako gwarancja lub poręczenie musi spełniać warunki zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może w żaden sposób (w szczególności żądaniem dodatkowych dokumentów, stawianiem dodatkowych warunków) ograniczać prawa Zamawiającego do dysponowania zabezpieczeniem w okolicznościach wymienionych w umowie, 6. Wykonawca powinien załączyć kopię/e pełnomocnictwa/w dla osoby/osób podpisującej/ych gwarancję w imieniu Gwaranta lub udzielającej poręczenia w imieniu Poręczyciela, udzielonego przez osobę/osoby upoważnione w KRS, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w KRS lub innego pracownika gwaranta, albo przez notariusza. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9. W trakcie wykonywania umowy Wykonawca może dokonać zmiany sposobu zabezpieczenia na jeden lub kilka sposobów, o których mowa w pkt 15)1. SIWZ. 10. Zmiana sposobu zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 11. Wysokość zabezpieczenia ustala się w stosunku procentowym do ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 12. Zabezpieczenie będzie wynosiło 6 % ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 13. Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Zamawiający zatrzyma 30% wysokości zabezpieczenia, które zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi. 15. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia przez Wykonawcę nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. 16. Wypłata, o której mowa w pkt 15)15. SIWZ, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia 17. Zamawiający zaznacza, iż treść wzoru umowy będącego integralną częścią SIWZ przedstawia również regulacje związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wg wzoru Umowy jako załącznika do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł on, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył oświadczenie w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do SIWZ oraz umieścił wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, a do oferty załączył uzasadnienie, iż zastrzeżone informacje stanową tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-06, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być podpisana i napisana w języku polskim, na komputerze lub maszynie do pisania albo czytelnym pismem odręcznym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej i nieprzeźroczystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 11)1. SIWZ, która będzie posiadać następujące oznaczenia: wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla …. częsci zamówienia w ramach inwestycji pod nazwą: Rewaloryzacja zespołu zabytkowych budowli inżynieryjnych dawnego lotniska Rakowice-Czyżyny wraz z adaptacją na potrzeby Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie - nie otwierać przed dniem 06.12.2018 r. godz. 13:30” oraz opatrzyć kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont i przebudowa hangaru głównego (bez wrót w fasadzie północnej)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Remont i przebudowa Hangaru Głównego Pozostaje bez zmian. - układ komunikacyjny - sieci uzbrojenia terenu i zaopatrzenie wodne p-poż - ukształtowanie terenu i zieleni Parametry techniczne - Powierzchnia zabudowy 3156,00 m2 - Powierzchnia wewnętrzna kondygnacji naziemnych 3371,27 m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 60,52 m - Szerokość 72,11 m - Kubatura 27649,30 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453100-8, 45454000-4, 45410000-4, 45421100-5, 45432000-4, 45442000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45321000-3, 45331200-8, 45343000-3, 44221000-5, 39531400-7, 39717000-1, 45261000-4, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową 0,20
Gwarancja na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont wrót hangaru głównego w fasadzie północnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2- Remont wrót Hangaru Głównego w fasadzie północnej - Powierzchnia 376,02m2 - Wysokość 7,30 m - Długość 51,51 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45410000-4, 45321000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane konstrukcje wrót hangaru głównego 0,20
Gwarancja na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3- Wykonanie instalacji słaboprądowych w budynku kancelaria i spadochroniarnia Kancelaria: - Powierzchnia użytkowa 331.05 m2 - Kubatura 1635,50 m3 Spadochroniarnia: - Powierzchnia użytkowa 152,36 m2 - Kubatura 1226,18 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane instalacji słaboprądowych 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont i przebudowa budynku garażu 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4- Remont i przebudowa budynku garażu 1 - Powierzchnia zabudowy 1 977,82 m2 - Powierzchnia użytkowa 2 768,54m2 - Wysokość 11,96 m - Długość 92,41 m - Szerokość 22,45 m - Kubatura 16 255,15 m3 Pozostaje bez zmian. - układ komunikacyjny - sieci uzbrojenia terenu i zaopatrzenie wodne p-poż - ukształtowanie terenu i zieleni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453100-8, 45454000-4, 45410000-4, 45421100-5, 45432000-4, 45442000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45321000-3, 45331200-8, 45343000-3, 44221000-5, 39531400-7, 39717000-1, 45261000-4, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową 0,20
Gwarancja na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont i przebudowa budynku garażu 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5- Remont i przebudowa budynku garażu 2 - Powierzchnia użytkowa 1606,70 m2 - Długość elewacji zachodniej 83,20 m - Szerokość 21,00 m - Wysokość 5,45 m - Kubatura 8211,90 m3 Pozostaje bez zmian. - układ komunikacyjny - sieci uzbrojenia terenu i zaopatrzenie wodne p-poż - ukształtowanie terenu i zieleni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453100-8, 45454000-4, 45410000-4, 45421100-5, 45432000-4, 45442000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45321000-3, 45331200-8, 45343000-3, 44221000-5, 39531400-7, 39717000-1, 45261000-4, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 0,60
Gwarancja na wykonane konstrukcje, dach, okna i zewnętrzną stolarkę drzwiową 0,20
2.5. Gwarancja na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI