Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d414fda9-a0a4-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.64 Wykonywanie usług geodezyjno- kartograficznych w roku 2024 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl w zakładce "Korespondencja z wykonawcami". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy Pzp określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj:
- Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako
zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami: Jolanta Cieplińska.
Więcej informacji w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się w załączniku nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.103.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 674796,75 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres I części zamówienia tj. dla Zadania nr 1 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice – Las - w podanych poniżej ilościach w tym:
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 12
b. każda następna działka z wykazu - 17
B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 3
b. każda następna działka w zleceniu – 6
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli), w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 56
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustalenie użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 158
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 2 c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 3
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 2
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 6
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 8
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 79
b. każda następna księga w zleceniu - 80
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia,
rozbiórki) - 2
b) do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 4
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 21
b. każdy następny punkt w zleceniu - 20
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 46
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 70
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 13
b. każda następna działka z wykazu - 16
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 1
b. każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 5
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 10
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 2 b. za każdy następny punkt - 2
Ilości wskazane powyżej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ. z zastrzeżeniem prawa opcji opisanego w podrozdziale 4 .
2) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9a)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 10a)
4.2.5.) Wartość części: 284552,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że niezbędne będzie zmniejszenie ilości usług, w stosunku do ilości przewidzianych na druku oferty(załącznik 1a), zamawiający skorzysta z prawa opcji, polegającego na zmniejszeniu ilości poszczególnych usług, maksymalnie o 30 % ceny ofertowej (dla każdej z części). Prawo opcji będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w na druku oferty (załącznik 1a).
Wykonawcy nie przysługują w tym wypadku roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres II części zamówienia tj. dla za Zadania nr 2 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie Tysiąclecie, Śródmieście – Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów.
I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW
PRAWNYCH
A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 12
b. każda następna działka z wykazu - 21
B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 10
b. każda następna działka w zleceniu - 20
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 56
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 160
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 2 c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 5
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 2
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 5
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 7
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 80
b. każda następna księga w zleceniu - 80
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a. mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) - 2
b. do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW
W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 5
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 26
b. każdy następny punkt w zleceniu - 20
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 80
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 105
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 28
b. każda następna działka z wykazu - 36
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 1
b. każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 3
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu -2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 1
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 4
b. za każdy następny punkt - 2
Ilości wskazane powyżej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ. z zastrzeżeniem prawa opcji opisanego w podrozdziale 4 .
5) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9b)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 10b)
4.2.5.) Wartość części: 390243,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawo opcji.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że niezbędne będzie zmniejszenie ilości usług, w stosunku do ilości przewidzianych na druku oferty(załącznik 1b), zamawiający skorzysta z prawa opcji, polegającego na zmniejszeniu ilości poszczególnych usług, maksymalnie o 30 % ceny ofertowej (dla każdej z części). Prawo opcji będzie dotyczyć wszystkich usług wskazanych w na druku oferty (załącznik 1b).
Wykonawcy nie przysługują w tym wypadku roszczenia odszkodowawcze.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
taki warunek nie wynika z odrębnych przepisów
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę min. 100.000,- PLN (na każde zadanie/część).
Uwaga! Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:.
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje (dla każdej z części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę)następujące usługi:
i. co najmniej 30 opracowań dot. podziałów geodezyjnych
ii. co najmniej 20 opracowań dot. dokumentacji geodezyjnej i prawnej dla celów regulacji stanów prawnych.
Uwaga: (dotyczy zadania nr 1 i/lub nr 2)
- W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, warunek określony powyżej w pkt a.i / lub a.ii winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum.
- Jeśli wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi określonemu przez zamawiającego.
- Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom.
- W przypadku, gdy usługa potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie stanowiła część usługi o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie wykonanych usług wyodrębnić usługę potwierdzającą spełnienie warunków udziału w postępowaniu
b) wykonawca dysponuje osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.:
- co najmniej dwiema osobami (na każde zadanie/część) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023r. poz. 1752 j.t. ze zm.) oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (związane z uzyskanymi uprawnieniami) po uzyskaniu uprawnień,
oraz
- co najmniej dwiema osobami (na każde zadanie/część) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023r. poz. 1752 j.t. ze zm.) oraz posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (związane z uzyskanymi uprawnieniami) po uzyskaniu uprawnień.
Uwaga 1 - Osoba wskazana do wykonania jednej części zamówienia nie może być wskazana jako wykonująca drugą część zamówienia
Uwaga 2 -
Poprzez pojęcie 3-letniego doświadczenia zawodowego (a także doświadczenia wykazanego dla uzyskania punktów w kryterium oceny ofert powyżej 3 lat) Zamawiający rozumie okres faktycznie wykonywanych czynności związanych z posiadanymi uprawnieniami j.w. i na wykazie osób podany w miesiącach. Okres doświadczenia zawodowego od uzyskania uprawnień jw. liczony będzie do terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Podmiotowe środki dowodowe, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4-10 Pzp
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ);
Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ; na wykazie winno być również wskazane doświadczenie osób, za które Wykonawca otrzymał punkty w kryterium oceny ofert;
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznych lub finansowych zamawiający wymaga złożenia: dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część I - 3 500,00 zł (słownie trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Część II - 4 500,00 zł (słownie cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 5).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59) wraz z oświadczeniami (załącznik nr 2 i 3 do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 10a i 10b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Niezależnie od podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako: „Ustawa”),
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.
d) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wynikających z przepisów określonych w podrozdziale 10 ppkt 4 od a) do c) . W przypadku wykonawcy wykluczonego na wyżej wskazanej podstawie, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt a) Pzp w zw. z art. 7 ust. 3 Ustawy.