Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni z materiałów kamiennych na terenie miasta Białegostoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni z materiałów kamiennych na terenie miasta Białegostoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4457136-a674-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.59 Wykonanie remontów bieżących nawierzchni z materiałów kamiennych na terenie miasta Białegostoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów. https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.II. Wymagania organizacyjne: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informuję, że:1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały okres obowiązywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; 2) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone – w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;3) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;4) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;5. Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:1) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;2) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;3) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych w art. 17 RODO;4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO.7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikająz ustawy Pzp;9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM-IV.271.3.2021.PR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie remontów bieżących nawierzchni z materiałów kamiennych.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;2) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych z odzysku o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;3) rozebranie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;4) remont cząstkowy nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;5) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;6) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych z odzysku o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;7) rozebranie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;8) remont cząstkowy nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;9) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;10) ułożenie nawierzchni z płyt granitowych z odzysku o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;11) rozebranie nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;12) remont cząstkowy nawierzchni z płyt granitowych nowych o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;13) ustawienie obrzeża kamiennego nowego o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem rowka;14) ustawienie obrzeża kamiennego z odzysku o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem rowka;15) rozebranie obrzeża kamiennego o wymiarach 6 x 20 cm;16) ustawienie obrzeża kamiennego nowego o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem rowka;17) ustawienie obrzeża kamiennego z odzysku o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem rowka;18) rozebranie obrzeża kamiennego o wymiarach 8 x 30 cm;19) ustawienie krawężnika kamiennego nowego o wymiarach 20x30cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;20) ustawienie krawężnika kamiennego z odzysku o wymiarach 20x30cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu;21) rozebranie krawężnika kamiennego o wymiarach 20x30cm wraz z rozebraniem ławy betonowej;22) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;23) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm z odzysku, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;24) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;25) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11cm zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;26) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;27) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm nowej, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;28) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm z odzysku, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;29) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;30) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9x11cm zaprawą fugową żywiczną;31) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;32) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm z odzysku, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;33) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm nowej, na podsypce cementowo–piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;34) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;35) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;36) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7x9 cm nowej, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;37) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7x9 cm z odzysku, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;38) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7x9 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;39) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7x9 cm zaprawą fugową żywiczną;40) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm nowej, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;41) ułożenie 1 m2 nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm z odzysku, na podsypce cementowo– piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;42) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm nowej, na podsypce cementowo–piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;43) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm zaprawą fugową, cementową, szybkowiążącą o podwyższonej wytrzymałości na ściskanie i ścieranie;44) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm nowej, na podsypce cementowo–piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową;45) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4x6 cm nowej, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;46) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4x6 cm z odzysku, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;47) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4x6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą fugową żywiczną;48) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4x6 cm zaprawą fugową żywiczną;49) montaż punktowego elementu dotykowego;50) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki wraz z transportem pospółki do miejsca wbudowania;51) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z transportem pospółki do miejsca wbudowania;52) wykonanie podbudowy z betonu klasy B15 (C12/15);53) wykonanie podbudowy z betonu klasy B20 (C16/20);54) wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy B40;55) rozebranie podbudowy betonowej o śr. gr. 20 cm56) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku) na głębokość 5 cm, pod nawierzchnię jezdni lub chodnika;57) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku) pod nawierzchnię jezdni lub chodnika - dodatek za każdy dalszy 1 cm głębokości koryta;58) wywóz i przywóz materiałów pochodzących z robót rozbiórkowych, transport na średnią odległość 10 km.Za remont cząstkowy nawierzchni uważa się naprawę pojedynczych uszkodzeń o powierzchni w jednym miejscu do 5 m2.Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z asortymentem i ilościami robót określonymi w przedmiarze robót. Za minimalną ilość rozliczeniową robót przyjmuje się 0,1 m2 i 0,1 m3. Ilości mniejsze należy przyjąć jako odpowiednio 0,1 m2 i 0,1 m3. Wywóz i przywóz materiałów pochodzących z rozbiórek – transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość 10 km. Miejsce składowania gruzu i materiałów z rozbiórki wskaże Zamawiający. Załadunek i rozładunek materiałów brukarskich Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy usługi o takim samym zakresie jak zamówienie podstawowe zgodnie z rozdz. III SWZ.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w pkt 1, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do kwoty: 161 687,72 zł netto.3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień w całym lub częściowym zakresie określonym w pkt 1.4. Zamówienie zostanie udzielone z uwzględnieniem warunków określonych w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa: W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2-ch zamówień w zakresie robót brukarskich wykonywanych z materiałów kamiennych o wartości min. 100 tys. PLN brutto każda robota. b) osobę, skierowaną do realizacji zamówienia publicznego (do kierowania robotami), posiadającą min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie wykonywania nawierzchni wykonanych z materiałów kamiennych.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia oświadczenia wymienionego w pkt 1, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub wg zał. nr 3 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg załącznika nr 7 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2. do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty,2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - składa każdy z Wykonawców do oferty,3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego,4) dokument, o którym mowa w rozdz. IX SWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiającego.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ),2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg załącznika nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2. do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty,2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - składa każdy z Wykonawców do oferty,3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego,6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy