Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Północ miasta Białegostoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-04
  • Numer ogłoszenia535913-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535913-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Miasto Białystok: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Północ miasta Białegostoku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska  1 , 15-950   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg Miejskich, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Północ miasta Białegostoku
Numer referencyjny: ZDM-IV.271.3.2018.PR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w rejonie Północ miasta Białegostoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Północ miasta Białegostoku zgodnie z przedmiarem robót: 1) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 2) ułożenie chodnika z płyt betonowych z guzkami nowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 3) ułożenie chodnika z płyt betonowych pochodzących z odzysku o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 4) rozebranie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm; 5) remont cząstkowy 1 m2 chodnika z płyt betonowych o wymiarach 35 x 35 x 5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 6) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 7) ułożenie chodnika z płyt betonowych pochodzących z odzysku o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 8) rozebranie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm; 9) remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 10) ułożenie chodnika z płyt betonowych nowych o grubości 8 cm imitujących granit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 11) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 12) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 13) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 14) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 15) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm; 16) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 17) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową; 18) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 19) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 20) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 21) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 22) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 23) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej nowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 24) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej nowej o grubości 8 cm, o wykończeniu górnej warstwy uzyskanej poprzez młotkowanie, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową; 25) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm; 26) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 27) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo-piaskową; 28) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 29) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej pochodzącej z odzysku typu polbruk grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 30) ustawienie krawężnika betonowego nowego o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 31) ustawienie krawężnika betonowego z odzysku o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 32) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej; 33) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo – piaskowej; 34) ustawienie krawężnika betonowego nowego o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 35) ustawienie krawężnika betonowego z odzysku o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 36) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 20 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej; 37) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 20 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo – piaskowej; 38) ustawienie krawężnika kamiennego nowego o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 39) ustawienie krawężnika kamiennego z odzysku o wymiarach 20 x 30 cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem oraz z wykonaniem wykopu; 40) rozebranie krawężnika kamiennego o wymiarach 20 x 30 cm wraz z rozebraniem ławy betonowej; 41) rozebranie krawężnika kamiennego o wymiarach 20 x 30 cm ustawionego na podsypce cementowo – piaskowej; 42) ustawienie obrzeża betonowego nowego o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka; 43) ustawienie obrzeża betonowego z odzysku o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka; 44) rozebranie obrzeża betonowego o wymiarach 6 x 20 cm; 45) ustawienie obrzeża betonowego nowego o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka; 46) ustawienie obrzeża betonowego z odzysku o wymiarach 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka; 47) rozebranie obrzeża betonowego o wymiarach 8 x 30 cm; 48) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych nowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 49) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z odzysku sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 50) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm; 51) remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 12 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 52) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych nowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 53) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z odzysku sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 54) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm; 55) remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych (trylinka) lub kwadratowych grubości 15 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 56) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości 10 cm na podsypce piaskowej; 57) ułożenie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych z odzysku typu Jomb; 58) remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości 10 cm na podsypce piaskowej; 59) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych nowych typu Jomb o grubości 10 cm na podsypce piaskowej; 60) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm nowej, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 61) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm z odzysku, na podsypce cementowo – paskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 62) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 63) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 64) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9 x 11 cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie; 65) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm nowej, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 66) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm z odzysku, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 67) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 68) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 69) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 7 x 9 cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie; 70) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm nowej, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 71) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm z odzysku, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 72) remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm, na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 73) rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 74) wykonanie spoinowania istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 4 x 6 cm zaprawą cementową z dodatkiem środka przyspieszającego wiązanie; 75) remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia o wysokości 13-17 cm; 76) remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia o wysokości 16-20 cm; 77) rozebranie nawierzchni brukowcowej; 78) ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (lotniskowych) z odzysku na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 79) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych (lotniskowych); 80) rozebranie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm; 81) wykonanie podbudowy z betonu klasy B-7,5; 82) wykonanie podbudowy z betonu klasy B-15; 83) rozebranie podbudowy betonowej o średniej grubości 10 cm; 84) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – pospółki wraz z transportem pospółki do miejsca wbudowania; 85) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (materiał Inwestora) wraz z transportem do miejsca wbudowania; 86) wykonanie podbudowy z destruktu betonowego 0-40 mm (materiał Inwestora) wraz z transportem do miejsca wbudowania; 87) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku) na głębokość 5 cm, pod nawierzchnię jezdni lub chodnika, 88) wykonanie koryta (metodą ręczną, bądź przy użyciu sprzętu zmechanizowanego wraz z wywozem urobku), pod nawierzchnię jezdni lub chodnika - dodatek za każdy dalszy 1 cm głębokości koryta; 89) wywóz i przywóz materiałów pochodzących z robót rozbiórkowych, transport na średnią odległość 10 km; 90) regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej lub deszczowej; 91) regulacja pionowa wpustów żeliwnych studzienek deszczowych; 92) regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych; 93) regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych; 94) prace o charakterze szczątkowym, związane z realizacją prac określonych zakresem zamówienia, rozliczane z zastosowaniem podanych stawek roboczogodziny, pracy sprzętu oraz składników cenotwórczych w oparciu Katalogi Nakładów Rzeczowych. Za remont cząstkowy nawierzchni uważa się naprawę pojedynczych uszkodzeń o powierzchni w jednym miejscu: a) w przypadku nawierzchni kostkowych – do 5 m2; b) w przypadku nawierzchni brukowcowych oraz z płyt chodnikowych – do 12 m2. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z asortymentem i ilościami robót określonymi w przedmiarze robót. Za minimalną ilość rozliczeniową robót przyjmuje się 0,1 m2 i 0,1 m3. Ilości mniejsze należy przyjąć jako odpowiednio 0,1 m2 i 0,1 m3. Wywóz i przywóz materiałów pochodzących z rozbiórek – transport materiałów z rozbiórki będzie się odbywać na średnią odległość 10 km. Miejsce składowania gruzu i materiałów z rozbiórki wskaże Zamawiający. Materiały sypkie takie jak destrukt betonowy czy kruszywo kamienne będą ładowane na środki transportu wykonawcy nieodpłatnie. Załadunek i rozładunek materiałów brukarskich takich jak kostki betonowe, płyty chodnikowe, krawężniki itp. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości do realizacji prac wynikających z zakresu umowy, gotowości do przystąpienia do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty otrzymania protokołu konieczności. 2) Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym w godzinach pracy. 3) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię przeznaczoną do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu realizacji prac zlecanych protokołem konieczności może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego. 4) Protokół konieczności określa: a) zakres robót, b) ilość robót, c) wartość robót obliczoną w oparciu o ilości i ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robot zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy. 5) Zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić w porozumieniu z Zamawiającym na podstawie nowego protokołu konieczności. 6) Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U. Nr 177 z 2003 r. poz. 1729 z późn. zm.), a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 7) Oznakowanie terenu robót Wykonawca wykona we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawo o ruchu drogowym, wymaganiami „Instrukcji oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”, a także z wymogami szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych, oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 8) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, tj.: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniające w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 9) Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Urządzenia zabezpieczające użyte do tych celów powinny być zgodne z warunkami określonymi w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 ze zm.). 10) Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności wykonanych robót z: a) zakresem prac określonych w protokole konieczności; b) obmiarem robót; c) dokumentacją techniczną (o ile została sporządzona); d) wynikami badań laboratoryjnych. 11) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony. 12) Zapadnięcia w nawierzchniach z materiałów brukarskich, wskazane przez inspektora jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje w ciągu 2 godzin od momentu przekazania mu informacji w godzinach pracy faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 13) Wykonawca zapewnia własny transport do objazdów celem: zlecenia prac, kontroli stanu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, kontroli zleconych prac oraz ich odbioru. 14) Materiały zastosowane przy realizacji zamówienia winny posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, bądź aprobatę techniczną. Obowiązkiem tym nie są objęte materiały pochodzące z rozbiórek (z odzysku), wykorzystane do wykonania prac. 15) Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych (zgodnie z wymaganiami w SST) stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanych warstw, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 16) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki prefabrykatów betonowych i drogowych oraz próbki podbudowy do badań laboratoryjnych, celem sprawdzenia jakości elementów drogowych. Zakresem badań objęte będą również roboty ziemne. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały deklaracji zgodności, certyfikatowi zgodności z Polską Normą, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 17) Zamawiający ma prawo do zlecenia robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole konieczności. 18) Wykonawca zapewnia własny transport do objazdów celem: zlecenia prac, kontroli stanu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, kontroli zleconych prac oraz ich odbioru. 19) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców, w ofercie musi wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Konieczność zatrudnienia podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 20) Prace o charakterze szczątkowym, związane z realizacją prac określonych zakresem zamówienia, będą rozliczane z zastosowaniem podanej stawki roboczogodziny netto (bez VAT) oraz składników cenotwórczych netto (bez VAT) wskazanych w ofercie: a) stawka roboczogodziny (r-g); b) koszty ogólne Ko (R+S); c) zysk Z; d) jednostkowy koszt pracy sprzętu i środków transportowych S: ­ zagęszczarka (1 godz. pracy); ­ samochód ciężarowy od 5 do 10 ton (1 godz. pracy); ­ sprężarka (remonter) (1 godz. pracy); ­ piła do cięcia nawierzchni drogowych (1 godz. pracy); ­ koparka (1 godz. pracy). 21) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w granicach ustalonej wartości zamówienia. 22) Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. 5. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 6. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji j/n: a) minimum 3-letniej na remonty nawierzchni wykonane z nowych materiałów Wykonawcy, licząc od dnia odbioru zleconych robót, b) minimum 3-letniej na remonty nawierzchni wykonane z materiałów z odzysku oraz materiałów nowych przekazanych przez Zamawiającego, licząc od dnia odbioru zleconych robót, z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy za jakość tych materiałów. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Kryteria i tryb oceny ofert”. 8. W przypadku, gdy w SST zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów, czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje, czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na warunkach określonych w umowie podstawowej. Rozliczenie tych robót nastąpi w wyniku negocjacji prowadzonych w oparciu o ceny określone w formularzu cenowym i planowane, w sposób proporcjonalny do zakresu objętego zamówieniem podstawowym, ilości robót objęte zamówieniami powtórzonymi.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać: a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3-ch robót budowlanych w zakresie robót brukarskich o wartości min. 300 tys. PLN brutto każde, b) osobę, skierowaną do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą min. 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót w zakresie wykonywania lub utrzymania nawierzchni wykonanych z materiałów brukarskich. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określony w pkt 1 ppkt 3 lit. a) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 3 robót wymaganych w pkt 1 ppkt 3 lit a) SIWZ (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określony w sekcji III.1.3) lit. a) zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem 3 robót (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy pkt 2 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na lub załącznika nr 3 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ – oświadczenie wstępne (na lub wg. załącznika nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy - nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami , którzy złożyli oferty w postepowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 48 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Wykonywanie remontów bieżących nawierzchni jezdni ulic, chodników, ścieżek rowerowych, placów, zatok i parkingów z materiałów brukarskich w Rejonie Północ miasta Białegostoku”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
gwarancja na remonty nawierzchni wykonane z nowych materiałów Wykonawcy 15,00
gwarancja na remonty nawierzchni wykonane z materiałów z odzysku oraz materiałów nowych przekazanych przez Zamawiającego z wyłączeniem odpowiedzialności Wykonawcy za jakość tych materiałów 15,00
doświadczenie osoby 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót oraz osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w § 7 i § 9 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI