Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-07
  • Numer ogłoszenia537534-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537534-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów  74 , 80-254  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, , faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie: pocztą lub osobiście
Adres:
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.
Numer referencyjny: 41/20/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3 i 4, będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Gdańsk:- ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 879- całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 8 070- całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 349 788 m2 Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Gdańsk: - ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 154- całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 514 - całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 106 180 m22. Szczegółowy zakres rzeczowy robót: I Konserwacje ogólnobudowlane1) Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Gminy Gdańsk, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i pomieszczenia schronowe) oraz w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie elewacji budynków, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Zakres robót obejmuje w szczególności:- miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,- uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,- usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe),- naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),- naprawa ściany na klatce schodowej,- naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu,- zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,- dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja baskwili, zamków itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,- reperację czap kominowych, - przemurowanie główek kominowych,- uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,- przemurowanie pęknięć komina,- wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,- uzupełnienie kratek wentylacyjnych,- wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,- zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń wspólnych, skrzynek listowych,- zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia,- zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,- zabezpieczenie uszkodzonego komina,- zabezpieczenie lokali mieszkalnych i użytkowych (np. zabezpieczenie płytami OSB otworów uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej itp.),- inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego obejmuje wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych. Zakres nie jest objęty wynagrodzeniem ryczałtowym.3) Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych. II Konserwacje sanitarne1) Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach gminnych w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących - obejmują między innymi roboty w zakresie:a) Instalacja wodno-kanalizacyjna:- czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,- odpompowanie fekaliów i wody z piwnic i innych pomieszczeń do instalacji kanalizacyjnej lub wywóz wozem asenizacyjnym do punktu zlewnego – powstałych z zalania z powodu awarii lub w czasie likwidacji awarii,- naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na pionach kanalizacyjnych,- okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w piwnicach budynków,- czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy budynkach gminnych, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiającego,- naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z ich zamontowaniem,- uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz budynków, - przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem łącznie,- zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach, klatkach schodowych i piwnicach opróżnionych budynków,- odmrażanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,- inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.b) Instalacja gazowa:- usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,- kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,- przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,- okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji,- konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,- zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,- w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody wynajmującego,- awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków, - wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,- kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,- zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,- usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności,- w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.- inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach gminnych. Konserwacja w zakresie robót gazowych, drobne naprawy i usuwanie awarii obejmują także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o rozdzielczości instalacji gazowej.c) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:- w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,- kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,- uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.- wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji, - przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym, - regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,- sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i c.w.u.,- zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,- uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,- okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w pomieszczeniach rozdzielaczy,- odmrażanie instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach,- uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),- odpowietrzenie instalacji c.o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),- inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od:- zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego, - rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC. Konserwacja w zakresie robót c.o., drobne naprawy i usuwanie awarii obejmuje także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o rozdzielczości instalacji c.o. III Konserwacje elektryczne1) Konserwacja na instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków gminnych mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach w.c. wspólnych oraz w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc wolnostojących obejmuje roboty miedzy innymi w zakresie: - naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,- naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,- wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku, wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,- utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,- sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,- wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,- usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,- w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji,- wymiany elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników zalicznikowych obwodów mieszkaniowych,- wymiany i sprawdzenia połączeń w pierścieniach rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,- wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich,- wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich wymiana,- wymiany zabezpieczeń głównych pionów,- podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,- konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,- inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.2) Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych gminnych w budynkach gminnych i w budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmuje:- wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez osprzętu), - wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach gminnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych instalacja od tablicy licznikowej do odbiorników.V. Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy przedstawiony jest w załącznikach nr 1, 2 do SIWZ „Wykaz adresowy budynków”.VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA ZGODNIE Z ART. 29 UST 3A.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót konserwacyjnych, takich jak: murarsko-tynkarskie, elektryczne i sanitarne, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w § 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy.Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50700000-2
50710000-5
50711000-2
50712000-9
50720000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 6,5 % wartości zamówienia, tj. do kwoty 46 800,00 zł brutto.Przewidywana orientacyjna wartość zamówienia na poszczególne części/Obszary Administracyjne: CZĘŚĆ 1/OBSZAR ADMINISTRACYJNY 3- 23 400,00 złCZĘŚĆ 2/OBSZAR ADMINISTRACYJNY 4- 23 400,00 złWarunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:1. Po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.2. W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykażą, że dysponują co najmniej:- w przypadku składania oferty na jedną część:*co najmniej 1 samochodem.- w przypadku składania oferty na dwie części:*co najmniej 2 samochodami.2) Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli w przypadku składania oferty na jedną i/lub/ 2 części skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:- 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie konstrukcyjno-budowlanym odpowiadającym zakresowi zamówienia.- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),- 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.). Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ad 1)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku składania oferty na dwie części ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ad 2) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.ad 1) i 2)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, (dotyczy kierownika budowy- zgodnie z drukiem Zdolność zawodowa; wykaz osób) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.2. Złożyć podpisany Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.4. Podać w złożonej ofercie sposób przyjmowania zleceń.5. Podać w złożonej ofercie stawkę ryczałtową miesięczną brutto określoną zgodnie z Zasadami rozliczania robót podanymi w pkt. 1.1.3 ust. 1 ppkt A.6. Podać w złożonej ofercie cenę wynagrodzenia godzinowego za roboczogodzinę brutto pracy zespołu dwuosobowego i samochodu. 7. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia)- ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy w zakresie robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ.9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na zadanie 1 – 3000,00 zł,- w przypadku składania oferty na zadanie 2 – 3000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż na jedno zadanie w/w warunek musi być spełniony łącznie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena-stawka ryczałtowa miesięczna 0,40
Cena-stawka rbg brutto 0,20
Sposób przyjmowanie zgłoszeń 0,25
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy 0,15

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,f) zmianie może ulec Wykaz adresowy budynków, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określonych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ – „Wykaz adresowy budynków”, gdy:- zostaną przekazane obiekty w zarząd innemu zarządcy,- zostaną przejęte w zarząd nowe obiekty.g) Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:- zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy itp. - Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Kierownika budowy będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.h) Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy:- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.i) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,- polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-06-16 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:1. KRYTERIUM - Cena-stawka ryczałtowa miesięczna -waga 40% (0,40) - odpowiada maksymalnej wartości 40 pkt. Stawka ryczałtowa miesięczna brutto określona w ofercie. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (najniższa stawka ryczałtowa miesięczna/stawka ryczałtowa miesięczna badanej oferty) x 100 pkt. x 40%. 2. KRYTERIUM - Cena- stawka rbg brutto -waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. Stawka 1 rbg brutto (cena wynagrodzenia godzinowego za roboczogodzinę brutto) określona w ofercie. Cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (najniższa stawka rbg brutto /stawka rbg brutto badanej oferty) x 100 pkt. x 20%. 3. KRYTERIUM – sposób przyjmowania zleceń- waga 25% (0,25) - odpowiada maksymalnej wartości 25 pkt.- za pomocą aplikacji, e-mail’a, telefonicznie, (w tym sms, mms), osobiście – 25 pkt.- za pomocą e-maila, telefonicznie (w tym sms, mms), osobiście – 15 pkt.- telefonicznie (w tym sms, mms), osobiście – 10 pkt.- osobiście – 0 pkt.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty sposobu przyjmowania zleceń Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował przyjmowanie zleceń w wersji papierowej (osobiście) i przyzna Wykonawcy 0 pkt.4. KRYTERIUM – ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.Osoba na stanowisku kierownika budowy to osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadająca uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. D = (Dof – Dmin/ Dmax – Dmin) x 100 pkt. x 15%gdzie: D – ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalna ilość miesięcy wskazana w ofertach, Dof - ilość miesięcy wskazana w badanej ofercie,Dmin - minimalna ilość miesięcy wskazana w ofertach.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenia kierownika budowy (ilość wykonanych robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz w przypadku nie wykazania uprawnień dla kierownika budowy spełniających wymagania Zamawiającego, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:1) Wykonawca nie wskaże ilości miesięcy, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 miesięcy i przyzna Wykonawcy 0 pkt.2) Wykonawca wskaże 0 miesięcy, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, jeżeli minimalna ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 15 pkt. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane.DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.05.2020 r. godzina 10:30, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna, lub on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Daria Paprocka-Fabisiak stanowisko służbowe z-ca kierownika Działu Zamówień 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 132 95Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 3, stanowiących własność gminy Gdańsk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:- ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 442- całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 4 569- całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi -191 768 m2 Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk: - ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 94- całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 391- całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 81 495 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45210000-2, 50700000-2, 50710000-5, 50711000-2, 50712000-9, 50720000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena-stawka ryczałtowa miesięczna 0,40
Cena-stawka rbg brutto 0,20
Sposób przyjmowanie zgłoszeń 0,25
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy 0,15

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł


Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie przez 12 miesięcy robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w Obszarze Administracyjnym nr 4, stanowiących własność gminy Gdańsk.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:- ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 437- całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 3 501- całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 158 020 m2 Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk: - ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 60- całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 123- całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 24 685 m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45210000-2, 50700000-2, 50710000-5, 50711000-2, 50712000-9, 50720000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena-stawka ryczałtowa miesięczna 0,40
Cena-stawka rbg brutto 0,20
Sposób przyjmowanie zgłoszeń 0,25
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy 0,15

6) INFORMACJE DODATKOWE:Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI