IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100), Zadanie nr 2 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100), Zadanie nr 3 – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych i 00/100), Zadanie nr 4 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00/100), Zadanie nr 5 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych i 00/100), Zadanie nr 6 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych i 00/100), Zadanie nr 7 – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych i 00/100), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299), zwanej dalej „ustawą o utworzeniu PARP”. 3. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie musi być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną/ym, bezwarunkową/ym i płatną/ym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną/ym zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna/o ona/o zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia (z zastrzeżeniem, aby gwarant/poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)”. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby poręczenie miało charakter subsydiarny. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., Santander Bank Polska – 27 1090 2271 0000 0005 8400 1387 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: EE-24/2020 dla zadania nr ….........” 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu (kopii dokumentu) potwierdzającego wpłatę wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku (zatrzymania) oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z okoliczności: 1) Wystąpi urzędowa zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ta nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku. 2) Wynagrodzenie za wykonywane usługi, może ulec zmianie za zgodą stron, w przypadku gdy jest one korzystne dla Zamawiającego. 3) Wystąpi konieczność zmiany osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego. 4) Nastąpi zmiana nazwy, adresu, statusu wykonawcy lub Zamawiającego, nr rachunku bankowego. 5) Nastąpią omyłki rachunkowe lub pisarskie, które należy poprawić. 6) Zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 7) Zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 8) Dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie ilości świadczonych usług kominiarskich opisanych w załączniku nr 7 SIWZ, gdy wynika to z potrzeb Zamawiającego. Zmiana ta wymaga jedynie poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną. 9) Nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych ze strony Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 10) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). 11) Wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 12) Zaistnieją sytuacje, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mające charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 2. Zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej chyba, że SIWZ lub umowa stanowi wyraźnie inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-02, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Andersa 48, • dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: e-mail: iodo@mzbwalbrzych.pl, • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, chyba, że czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 - Budynki w obrębie działania BOK „Śródmieście” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 - Budynki w obrębie działania BOK „Nowe Miasto” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 - Budynki w obrębie działania BOK „Podgórze” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 - Budynki w obrębie działania BOK „Stary Zdrój”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 - Budynki w obrębie działania BOK „Piaskowa Góra – Szczawienko” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 - Budynki w obrębie działania BOK „Sobięcin” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr 7 - Budynki w obrębie działania BOK „Biały Kamień” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objęte są nieruchomości wyszczególnione w załączniku nr 1 do projektu umowy. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych, minimalnie 1 raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), z możliwością wykonywania niniejszej czynności więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na każdorazowe żądanie zamawiającego. Zakres badania technicznego przy kontroli okresowej, dokonywany na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy Prawo budowlane, winien obejmować w szczególności: 1) dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 2) badanie drożności przewodów kominowych, 3) badanie, czy siła ciągu kominowego (ciśnienia), zapewnia prawidłowe działanie urządzeń podłączonych do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. Siła ciągu kominowego winna być ustalana przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, 4) sprawdzenie, czy istnieje dogodny dostęp do przewodów kominowych oraz urządzeń pomocniczych objętych kontrolą, umożliwiający czyszczenie i przeprowadzanie okresowych kontroli, 5) badanie stanu technicznego: a) przewodów kominowych na całej ich długości, b) kanałów, czopuchów, rur, łączników, c) włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominowych, d) nasad kominowych 6) badanie sprawności działania urządzeń wentylacyjnych (nawiewnych i wywiewnych) w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły co, itp.) 7) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, np. występowanie materiałów łatwopalnych przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 8) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli, 9) sprawdzenie dokonywania okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn.zm.), 10) sporządzanie protokołu z dokonanej kontroli zawierającego opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do projektu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczania ogłoszeń na klatkach schodowych (w widocznym miejscu) budynków objętych zamówieniem, informujących o terminie wykonania usługi, na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych. Ogłoszenie winno zawierać również informację o konieczności udostępnienia przez lokatorów pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia pomocnicze np. wyczystki, rewizje, włazy itp. 4. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy, będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. 5. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie nie później niż 30 dni od daty obowiązywania umowy. 6. Liczba budynków administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem, może w okresie realizacji odbiegać od stanu określonego w załączniku nr 1 do projektu umowy. 7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71356100-9, 71630000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: