Część nr: |
1 |
Nazwa: |
DOM SŁUŻEWIEC |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 162037,04
Waluta:
ZŁ
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbruttoz VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
DOM MADALIŃSKIEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 172222,23
Waluta:
ZŁ
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbruttoz VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
DOM Konduktorska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 87962,96
Waluta:
zł.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbrutto z VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
DOM WIŚNIOWA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 83333,16
Waluta:
ZŁ
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbruttoz VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
DOM wierzbno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 115922,85
Waluta:
zł.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbruttoz VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
DOM POLKOWSKA |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków i obiektów znajdujących się na terenach administrowanych przez ZGN, w zakres których wchodzą w szczególności roboty w zakresie instalacji elektrycznych polegające na wykonaniu: 3.1.1. robót wyszczególnionych w „ramowym” przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ (Rozdział VI siwz) w szczególności: 3.1.1.1.: Roboty elektryczne: -Demontaż opraw i przewodów . -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. -Mechaniczne i ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie. -Wymiana lub montaż przewodów wtynkowych lub kabelkowych układanych w tynku bez kucia i zaprawiania: • płaskich DYp, YDYp – YDYp, • – zasilenie do lokalu YDYp 3x4 , • gniazd wtykowych na YDYp 3x2.5mm², • do oświetlenia na YDYp (2)3(4)x1.5mm², • dla dzwonka i wyłączników 1-bieg, • przewody wyrównawcze DY 4 mm2, • Przewód przyklejany lub układany w tynku - YTKSY 1x2x0,5 - podłączenie unifonu, • Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach o długości przebicia do 1 1/2 ceg. i,1/2 ceg. - śr. rury do 25 mm, • Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1/4 ceg. – Przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu (puszek). – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PK 60mm. – Wymiana lub montaż na gotowym podłożu puszek PO 80mm. – Montaż złączy kontrolnych z połączeniem przewodów wyrównawczych. – Przygotowanie podłoża kołki rozporowe plastikowe do mocowania aparatów - dzwonek , domofon , tablica TM. – Montaż odgałęźników instalacyjnych do - uziemienie wyrównawcze /łazienka, kuchnia/. – Wymiana lub montaż dzwonka 230 V z przedzwonieniem i podłączeniem przewodów. – Wymiana lub montaż domofonu. – Wymiana lub montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A na 2 biegunowe ze stykiem uziemiającym. – Montaż lub montaż gniazd wtyczkowych IP 44, 2-biegunowych z uziemieniem . – Wymiana lub montaż przełącznika świecznikowego podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż wyłącznika 1-bieg. podtynkowego w puszce. – Wymiana lub montaż przycisku 1-bieg. p/t dzw podtynkowego w puszce. – Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe. – Wymiana lub montaż opraw żarowych na oprawy hermetycznych porcelanowe. – Wymiana lub montaż tablic licznikowych z PCV. – Wymiana lub montaż tablicy TM. – Mechaniczne wykonanie otworów dla kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Osadzanie kołków rozporowych w stropie - haczyk sufitowy. – Montaż złączy świecznikowych. – Wymiana osprzętu modułowego szynowego - wyłącznik nadprądowy 1-biegunowy. – Montaż lub wymiana osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik przeciwporażeniowy. – Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg bez częściowego rozebrania i podłączenia - kuchenka elektryczna. 3.1.1.2. Pomiary po robotach elektroinstalacyjnych, – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu – Oględziny instalacji oraz pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego dla obwodu połączeń wyrównawczych – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy – Oględziny instalacji oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej - każdy następny – Sprawdzenie działania systemu kontroli dostępu domofonu 3.1.1.3. Roboty towarzyszące: – Wywiezienie gruzu spryzmowanego i materiałów z demontażu – Wykonanie pasów tynku pokrywającego bruzdy z przewodami elektrycznymi 3.1.1.4.Roboty poinstalacyjne, -wykonanie rysunków powykonawczych: rozmieszczenia osprzętu i schemat ideowy instalacji elektrycznej 3.1.2. robót zapewniających stałe utrzymanie w ruchu budynków gminnych oraz lokali gminnych znajdujących się w tych budynkach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów oraz lokali gminnych, znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów i budynków/lokali oświaty DOM Służewiec, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Wierzbno”, DOM Wiśniowa, DOM Polkowska w tym: 3.1.2.1. całodobowe usuwanie awarii i ich skutków wraz z naprawami poinstalacyjnymi, zabezpieczanie doraźne instalacji i obiektów miasta gdy grożą awarią, 3.1.2.1.a Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do usuwania awarii w ciągu 3-ch godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zaistniałej awarii. Skrócenie ,,czasu przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii” punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 19 siwz. 3.1.2.2. wykonywanie remontów konserwacyjnych, tj. wykonywanie robót naprawczych zgłoszonych przez DOM dotyczących instalacji i urządzeń elektrycznych i piorunochronnych zgłaszanych pisemnym zleceniem przez DOM, wraz z naprawami poinstalacyjnymi, oraz innych prac naprawczych zgłoszonych pisemnymi zleceniami przez DOM zarówno w odniesieniu do budynków miasta i lokali gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych będących i nie będących w administracji DOM jak i urządzeń terenowych, 3.1.2.3. w zakresie instalacji elektrycznej : a) wykonywanie pomiarów elektrycznych i piorunochronnych oraz okresowych przeglądów pięcioletnich instalacji elektrycznej budynków zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2017 poz. 1332) na pisemne zlecenie DOM, b) przegląd roczny elementów narażonych na działania atmosferyczne, 3.1.2.4. konserwacja domofonów w zakresie nie uwzględnionym w „ramowym” przedmiarze robót (pkt. 3.1.1.SIWZ) na pisemne zlecenie Zamawiającego, 3.1.2.5. zgłaszanie do DOM zauważonych nieprawidłowości w zakresie instalacji elektrycznej i piorunochronnej, 3.1.3. roboty , o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.2., 3.1.2.3, 3.1.2.4.), SIWZ wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez DOM (stosownie do jego potrzeb) ze szczegółowym określeniem zakresu robót i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem robót i ewentualnie ślepym kosztorysem oraz z określeniem terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia). 3.1.4. Prawidłowe wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru DOM. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. pkt. 3.1.1., 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.4.), SIWZ wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora –DOM – kosztorysy zamienne lub powykonawcze sporządzane zgodnie z przedmiarem, ślepym kosztorysem, o ile zostanie wcześniej dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o protokoły typowania, obmiary robót oraz wg cen z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego zał. nr 1 do oferty, a w przypadku braku tych cen na podstawie czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie -kosztorys ofertowy. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu wyliczane będą w oparciu o kosztorys sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego jeżeli był on dostarczony przez Zamawiającego lub w oparciu o jednostkowe nakłady określone w Normach Zakładowych ZGN w Dzielnicy Mokotów stanowiące Rozdział V siwz oraz w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w w/w katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest w/w nakładów wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych, uwzględniających także rzeczywisty czas, każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez kierownika DOM. Pomiary elektryczne i piorunochronne oraz okresowe przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej budynków, o których mowa w pkt. 3.1.2.3. SIWZ, wykonywane na zlecenie DOM rozliczane będą w oparciu o Normy Zakładowe ZGN oraz podaną w formularzu oferty stawkę robocizny z uwzględnieniem rzeczywistego czasu pracy ludzi. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały użyte przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.1. Ceny każdego z materiałów - bez kosztów zakupu – w przypadku gdy dany materiał nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur. Ceny materiałów na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur nie mogą być wyższe niż 120% minimalnej ceny i jednocześnie nie wyższe niż najniższe ze średnich cen dla każdego asortymentu podawanych jako ceny materiałów z notowań w publikacjach SEKOCENBUD, IMB, IMI, IME, obowiązujące dla kwartału, w którym będą zlecane roboty. W przypadkach gdy dany materiał nie występuje w w/w publikacjach lub występuje jako cena producencka, dopuszcza się cenę na dany materiał po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed zakupem i wbudowaniem niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz Kierownik DOM zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. Wyklucza się przyjmowanie cen w oparciu o dane katalogowe producentów. 3.1.4.2. Ceny pracy sprzętu - w przypadku gdy dany sprzęt nie występuje kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy – rozliczane będą na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud „IRS” oraz zawarte w „ informacji o cenach czynników produkcji RMS” w kwartale, w którym roboty były zlecane. W przypadkach gdy dany sprzęt nie występuje w w/w publikacjach, dopuszcza się cenę na dany sprzęt po jej wcześniejszym uzgodnieniu z inspektorem nadzoru i uzyskaniu akceptacji Kierownika DOM w formie pisemnej. Uzyskanie przedmiotowej akceptacji ceny w formie pisemnej musi nastąpić przed wynajęciem sprzętu niewystępującego w publikacjach materiału. Przed podjęciem decyzji o akceptacji ceny inspektor nadzoru oraz kierownik zobowiązani są do rozpoznania rynku i przyjęcia najkorzystniejszej oferty. 3.1.4.3. Roboty polegające na usuwaniu awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1.) SIWZ rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że nie będzie wystawione wyprzedzająco zlecenie z protokołem typowania robot, a niezwłocznie po powzięciu wiadomości przez DOM o usunięciu awarii tworzony będzie protokół konieczności potwierdzający wykonanie prac usuwających awarię i zabezpieczenie obiektu. Zamawiający ma prawo żądać do wglądu faktur za materiały i sprzęt użyty przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.1.4.4. Roboty polegające na wykonaniu drobnych napraw remontowych i konserwacyjnych oraz usunięciu drobnych awarii, o których mowa w pkt. 3.1.2. (3.1.2.1., 3.1.2.2., 3.1.2.3., 3.1.2.4.),. SIWZ zawierających nie więcej niż cztery czynności ( za czynność należy rozumieć pozycje kosztorysowe) oraz wycenionych na kwotę nie wyższą niż 250 zł netto (np. montaż kuchenki elektrycznej dwupłytkowej , wymiana łącznika lub oprawy oświetleniowej w części wspólnej budynku itp.) rozliczane będą w sposób opisany powyżej z tym, że wykonawca będzie miał prawo doliczenia do nich kosztów kwoty dodatku za drobne naprawy Dnetto uwzględniającej wszelkie koszty organizacji robót m. innymi dojścia, zakupu materiałów, gotowości pracowników, której wartość poda w ofercie. Uwaga! Max. Wartość dodatku za drobne naprawy Dnetto nie może przekroczyć kwoty 100 zł netto (bez VAT) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 138888,89
Waluta:
ZŁ
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-12-01
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena – z VAT za wykonanie zamówienia wg kosztorysu ofertowego wykonawcy |
30,00 |
Cena stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbruttoz VAT |
15,00 |
Cena dodatek za drobne naprawy Dbrutto z VAT |
15,00 |
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 36 miesięcy |
20,00 |
Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: