Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych i sanitarnych, w podziale na 2 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2017-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-15
  • Numer ogłoszenia614670-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614670-N-2017 z dnia 2017-11-15 r.

Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych i sanitarnych, w podziale na 2 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 25074164200000, ul. ul. ks. J. Popiełuszki  3 , 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48 62 7664360, e-mail agorski@tbs.kalisz.pl, faks +48 62 7663140.
Adres strony internetowej (URL): www.tbs.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.tbe.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tbs.kalisz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tbs.kalisz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych i sanitarnych, w podziale na 2 części.
Numer referencyjny: KTBS-8/I/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek w zakresie robót sanitarnych, instalacji gazowej i instalacji c.o. w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w podziale na 2 części. 1)Część 1: Wykonywanie bieżących remontów, napraw oraz usuwanie awarii i usterek w zakresie robót instalacyjnych wod-kan, i instalacji c.o., instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. 2) Część 2: Wykonywanie serwisu oraz usuwanie awarii i usterek pieców gazowych c.o. i c.w.u., zamontowanych w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. 2. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) dla Części 1: a) Roboty na instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej: roboty ziemne: wykopy, podłoża, obsypki, zasypki,wymiany, demontaże i montaże odcinków rur i kształtek z PCW o śr. do 160 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi,wymiany, demontaże i montaże odcinków rur i kształtek kamionkowych lub żeliwnych o średnicy do 160 mm,wymiany, demontaże i montaże urządzeń i armatury sanitarnej umywalek, pisuarów, bidetów i ustępu z miską porcelanową typu Kompakt w kpl z deską sedesową twardą, oraz wiszących typu Geberit i innych,armatura certyfikowana, I gatunku,wymiany, demontaże i montaże podejść odpływowych i dopływowych do armatury,wymiana i wstawienie czyszczaków kanalizacyjnych,wymiana, montaż wpustów ściekowych posadzkowych i prysznicowych, czyszczenie spiralą rurociągów wewnętrznych pionowych i poziomych, sprawdzenie kamerą rurociągów instalacji wewnętrznych, próby wodne szczelności kanałów po wymianie i w przypadku sprawdzeń awaryjnych, mechaniczne czyszczenie studni, mechaniczne czyszczenie przykanalików o śr. do 160 mm, remonty studni wewnętrznych i zewnętrznych wraz z podłączeniem sieci bądź instalacji, przebicia ścian, stropów i ponowne ich zabetonowanie lub zamurowania, roboty konieczne dla wykonania wymiany rurociągów zewnętrznych rozbiórki nawierzchni, wykopy, wykonanie podłoży i obsypek z piasku z zagęszczeniem i ułożeniem taśmy oraz wykonanie i zagęszczenie zasypki, naprawy nawierzchni, w tym dysponowanie sprzętem umożliwiającym ich wykonanie, likwidacja przecieków instalacji kan. sanitarnej, - udrażnianie poziomów, pionów i podejść kan. sanitarnej wewnętrznej, udrażnianie poziomów, przyłączy kan. sanitarnej zewnętrznej, sprawdzenie kamerą rurociągów instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, b) Roboty na instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji: wymiana, demontaż i montaż odcinków rur i kształtek stalowych o śr. do 50 mm, wymiana, demontaż i montaż odcinków rur i kształtek żeliwnych 32 mm, wymiana, demontaż i montaż rurociągów i kształtek z rur miedzianych, wymiana, demontaż i montaż odcinków rur i kształtek z tworzyw sztucznych stabilizowanych zgrzewanych oraz zaciskanych o śr. do 63 mm, awaryjne uszczelnianie rur poprzez montaż opasek naprawczych, wymiana, demontaż i montaż podejść dopływowych, wymiana, demontaż i montaż baterii, kurków spustowych, przepływowych podgrzewaczy wody, przycisków spustowych, zaworów wraz z osprzętem i kształtkami na wszystkich rodzajach rurociągów, wymiana, demontaż i montaż zaworów przelotowych, odcinających dla podejść dopływowych oraz rozgałęzień na wszystkich rodzajach rurociągów, zawory odcinające po montażu mają być zaopatrzone w etykiety opisujące lokalizację odcięcia dopływu wody, konserwacja i sprawdzenie sprawności zaworów itp. próby szczelności i płukanie instalacji wodociągowej, likwidacja przecieków instalacji wodociągowej, demontaż i montaż wodomierzy, wykonywanie usługi legalizacji wodomierzy; c) Roboty instalacji centralnego ogrzewania: wymiana, demontaż i montaż rurociągów stalowych instalacji centralnego ogrzewania, wymiana, demontaż i montaż rurociągów z tworzyw sztucznych stabilizowanych zgrzewanych i zaciskanych, wymiana, demontaż i montaż rurociągów i kształtek z rur miedzianych, zamrażanie rur w celu wykonania napraw na działającym ogrzewaniu, wstawianie odgałęzień z rur stalowych lub z tworzyw sztucznych, wymiana, demontaż i montaż zaworów przelotowych, równoważących i grzejnikowych, płukanie instalacji c.o. i grzejników, wymiana, demontaż i montaż grzejników stalowych lub aluminiowych, wymiana, demontaż i montaż zaworów grzejnikowych (górnych, dolnych, termoregulacyjnych), odpowietrzników i głowic termoregulacyjnych, wymiana, demontaż i montaż rur przyłączeniowych do grzejników, wymiana, demontaż i montaż zaworów odcinających do wody ciepłej na instalacji centralnego ogrzewania, wymiana, demontaż i montaż otulin termoizolacyjnych, próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania i grzejników,odpowietrzanie i regulacja instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana, montaż grzejników, zbiorników wyrównawczych, demontaż i montaż ciepłomierzy, - wykonywanie usługi legalizacji ciepłomierzy, d) Roboty instalacji gazowej: wymiana i przyłączenie kuchenek gazowych, wykonanie prób szczelności instalacji gazowej w mieszkaniach oddawanych do użytku wraz z załączoną opinią kominiarską, usuwanie nieszczelności instalacji gazowej, usuwanie nieszczelności urządzeniach gazowych, wykonanie corocznych przeglądów w zakresie szczelności instalacji gazowej. 2) dla Części 2: prowadzenie serwisowania i napraw pieców gazowych, wykonywanie corocznych przeglądów technicznych pieców gazowych c.o. i c.w.u., potwierdzających ich sprawność, naprawa, wymiana podzespołów lub wymiana pieców gazowych c.o i c.w.u., 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45261210-9
45210000-2
45410000-4
45420000-7
50000000-5
45330000-9
45231100-6
45331100-7
45442100-8
45421000-4
45440000-3
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 o wartości nie przekraczającej wartości 30% zamówienia podstawowego, które będą polegać na powtórzeniu usług lub robót składających się na zamówienie podstawowe, wymienionych załączniku do SIWZ. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektów. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli: a) Wykaże że : w zakresie części 1. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branżach: instalacji wod.-kan. wew. i zew., instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej wew., o wartości co najmniej 10.000,00 PLN – dziesięć tysięcy złotych brutto każda z nich, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych, z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie części 2: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branży ogólnobudowlanej i blacharsko-dekarskiej o wartości co najmniej 50.000,00 PLN – pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych (o łącznej ilości co najmniej 20 budynków mieszkalnych), z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) Wykonawca musi dysponować przynajmniej następującymi osobami z uprawnieniami: w zakresie części 1. dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub z ograniczeniami, umożliwiającymi pełnienie funkcji kierownika budowy dla realizacji przedmiotu zamówienia i należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. w zakresie części 2. dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania budową bez ograniczeń, lub z ograniczeniami, umożliwiającymi pełnienie funkcji kierownika budowy dla realizacji przedmiotu zamówienia i należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał lub dysponował odpowiednią ilością osób (pracowników fizycznych) zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie spełniają powyższy warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: a) wykaz robót w zakresie części 1. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branżach: instalacji wod.-kan. wew. i zew., instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej wew., o wartości co najmniej 10.000,00 PLN – dziesięć tysięcy złotych brutto każda z nich, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych, z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie części 2: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branży ogólnobudowlanej i blacharsko-dekarskiej o wartości co najmniej 50.000,00 PLN – pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych (o łącznej ilości co najmniej 20 budynków mieszkalnych), z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), dla części 2: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych), Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) 60,00
Koszty zakupu i transportu 30,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku, oraz usuwanie awarii i usterek, w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót instalacyjnych wod-kan, instalacji gazowej i instalacji c.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Został zawarty w pkt. II.4. niniejszego ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 50000000-5, 45330000-9, 45231100-6, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) 60,00
Koszty zakupu i transportu 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii i usterek, w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zawarty został w pkt. II.4. niniejszego ogłoszenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7, 45261210-9, 45210000-2, 45410000-4, 45420000-7, 50000000-5, 45442100-8, 45421000-4, 45440000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) 60,00
Koszty zakupu i transportu 30,00
Termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI