Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 11 w Głogowie przy ul. Gwiaździstej 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zagospodarowania terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 11 w Głogowie przy ul. Gwiaździstej 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb7d538-8e1b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budżet Obywatelski - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Polskich Olimpijczyków w Głogowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w rozdz. II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zagospodarowania terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 11 w Głogowie przy ul. Gwiaździstej 2 w ramach zadania pn. „Budżet Obywatelski – Budowa Placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 11 im. Polskich Olimpijczyków w Głogowie”.który obejmuje w szczególności:1/ Roboty pomiarowe i przygotowawcze - wytyczenie obiektu – 0,053 ha - zdjęcie humusu i wykopy w gruncie kat. III z transportem ubytku samochodami na odległość do 1 km – 96,3 m22/ Montaż urządzeń placu zabaw- wytyczenie lokalizacji urządzenia zgodnie z dokumentacją projektową i z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół urządzenia- wykonanie wykopów pod pojedyncze fundamenty na głębokość zgodną z instrukcją instalacji – uwzględniając docelowy poziom nawierzchni pod urządzeniem- posadowienie urządzenia w podłożu – szczegółowy opis w dokumentacji projektowej i STWiORB- duży zestaw zabawowy – 1 szt.- huśtawka wahadłowa, bocianie gniazdo – 1 szt.- huśtawka wagowa – czteroosobowa – 1 szt.- piramida linowa – 1 szt.- trójstronna ścianka wspinaczkowa z tworzywa – 1 szt.- karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.- ławka stalowa z oparciem – 4 szt.- stalowy kosz na śmieci – 2 szt.- tablica regulaminowa stalowa – 1 szt.3/ Piaskowa nawierzchnia amortyzująca upadki- ustawienie obrzeży betonowych, rowki pod krawężniki i ławy – 133,50 m- obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 m na podsypce piaskowej – 133,50 m- wypełnienie pola piaskowego ● granulacja piasku od 0,2 – 2 mm ● brak cząstek iłowych i pyłowych ( w celu zapobieżenia zbijaniu się warstwy piasku i jej utwardzeniu) – 39,15 m34/ Ogrodzenia i furtki - montaż ogrodzenia panelowego zgodnie z dokumentacją projektową i wymogami technologii systemu ogrodzenia szczegółowe wymagania co do parametrów techn. ogrodzenia zawiera dokumentacja projektowa i STWiORB – 68,3 m - montaż furtki jednoskrzydłowej do wysokości ogrodzenia szerokości 1,0 m malowana proszkowo w kolorze ogrodzenia (brązowa) – 1 szt. - montaż bramy dwuskrzydłowej o szerokości łącznej 4 m brązowa malowana proszkowo – 1 szt.5/ Nasadzenia - ręczne przekopanie gleby i sadzenie drzew i krzewów liściastych, form naturalnych z pielęgnacją krzewów liściastych z całkowitą zaprawą dołów – 36 szt.6/ Trawniki - wykonanie trawników darninowaniem pełnym na skarpach o nachyleniu 1: 2 z nawożeniem – 207 m2 7/ Inwentaryzacja powykonawcza - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – roboty pomiarowe powierzchniowych robót ziemnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7. do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4