Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE USŁUGI KOMUNIKACYJNE W ZGIERZU
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101320867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Kilińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muk.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muk.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa Gminy Miasto Zgierz
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47c887be-bebe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Kierownik Miejskich Usług Komunikacyjnych w Zgierzu, Pl. Kilińskiego 7, 95-100 Zgierz
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskich Usługach Komunikacyjnych w Zgierzu, jest Pan Adrian Oszajca, kontakt: iod.zgierz@gmail.com, tel.: 509 649 443
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : Znak sprawy: MUK.1.2021 pn: Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku Adelmówek skrzyżowanie ulic Łódzkiej i Osiedlowej, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MUK.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa, wykonanie projektu budowlanego i budowa zasilania podstacji trakcyjnej oraz przebudowa przystanku Adelmówek skrzyżowanie ulic Łódzkiej i Osiedlowej.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) przebudowie peronu przystankowego Adelmówek (relacja Zgierz — Łódź) przy ulicy Osiedlowej wraz z wyposażeniem, na podstawie: projektu budowlanego stanowiącego (załącznik nr 1), zgłoszenia robót (załącznik nr 2), warunków technicznych (załącznik nr 3), umowy przyłączeniowej (załącznik nr 4), projektu stałej organizacji ruchu (załącznik nr 5), Specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 6). Przedmiar robót (załącznik nr 7), należy traktować jak materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.
b) wykonaniu zagospodarowania terenu dla potrzeb podstacji trakcyjnej kontenerowej, które należy realizować w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 8), Specyfikację techniczną wykonania i obioru robót budowlanych (załącznik nr 9). Przedmiar robót (załącznik nr 10), należy traktować jak materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.
2.Wykonanie zasilania podstawowego 800 kW dla podstacji będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o warunki techniczne stanowiące załącznik nr 11, umowę przyłączeniową stanowiącą załącznik nr 12, Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 13.
Peron przystankowy Adelmówek zlokalizowany jest w pasie drogi krajowej nr 91 ulicy Łódzkiej.
Zamawiający dysponuje prawem do gruntu na mocy uzgodnień z Zarządcą Drogi (załącznik nr 14).
Ulica Łąkowa objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (załącznik nr 15), którego zapisy nie stanowią przeciwskazań do zlokalizowania w jej ciągu obiektu w postaci podstacji trakcyjnej.
Ulica Łąkowa jest objęta gwarancją wykonawcy przebudowy tej drogi.
A/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji
Dokumentacja wymagana przez Zamawiającego obejmuje m.in.:
1) opracowanie kompletnego projektu budowlanego zasilania podstawowego o mocy przyłączeniowej 800,00 kW, które należy doprowadzić do podstacji trakcyjnej tramwajowej – 4 egzemplarze w formie papierowej,
2) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do opracowania projektu budowlanego,
3) opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe występują – 4 egzemplarze w formie papierowej,
4) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu,
5) opracowanie STWiORB objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, DZ. U. 2013.1129 tj. – 2 egzemplarze w wersji papierowej,
6) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
7) wersję elektroniczną dokumentacji w formatach edytowalnych i PDF – 3 egzemplarze.
B/ Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) przebudowę przystanku Adelmówek relacji Zgierz — Łódź, w tym:
a) wykonanie nawierzchni peronu,
b) zakup i montaż wyposażenia (oświetlenie drogowe, wiata przystankowa, ławka, kosz na śmieci),
2) zagospodarowanie terenu dla potrzeb kontenerowej podstacji trakcyjnej Zgierz Łąkowa, w tym:
a) dojazd do obiektu podstacji,
b) wykonanie infrastruktury technicznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania podstacji,
c) fundamenty pod obiekt podstacji,
d) utwardzenie terenu pod podstację wraz z wykonaniem minimum 3 miejsc postojowych (minimum 3 miejsca w tym 2 dla pojazdów technicznych),
e) ogrodzenie działki.
3) zasilanie podstawowe 800 kW podstacji trakcyjnej tramwajowej.
C/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia
l) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
2) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie jeżeli taka będzie wymagana, wykonanie stałej organizacji ruchu, koszty prób, badań, odbiorów, usunięcie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, itp.
3) Wykonawca ma obowiązek przywrócenia terenu do stanu pierwotnego.
4) Za projekt, uzgodnienie oraz wdrożenie tymczasowej organizacji na czas robót odpowiedzialny jest Wykonawca oraz poniesie koszty z nimi związane.
5) Planowane okresy realizacji od dnia podpisania umowy:
a) do 16.08.2021 r. — dla przedmiotu zamówienia obejmującego część B, pkt 2)
b) 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy — dla przedmiotu zamówienia obejmującego część A oraz część B, pkt 1) i 3).
UWAGA:
Zamawiający wymaga, w zakresie realizacji zamówienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej czynności:
- roboty drogowe,
- roboty elektryczne/elektrotechniczne,
- roboty budowlane.
ZAŁĄCZNIKI:
1. Dokumentacja projektowa przebudowy drogi krajowej nr 91 w zakresie tramwajowego peronu przystankowego przy ul. Osiedlowej w Zgierzu wraz z wyposażeniem.
2. Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia z dn. 19.01.2021r. znak GPB-II.7843.5.2021.AS.
3. Warunki przyłączenia nr 20-D8/WP/01829 z dn. 22.04.2020r.
4. Umowa o przyłączenie nr 20-D8/UP/01829 z dn. 19.06.2020r.
5. Projekt stałej organizacji ruchu.
6. Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych.
7. Przedmiar robót.
8. Dokumentacja projektowa zagospodarowania terenu podstacji trakcyjnej tramwajowej Zgierz Łąkowa.
9. Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych.
10. Przedmiar robót.
11. Warunki przyłączenia nr. 21-DO/WP/00094 z dn. 27.01.2021 r.
12. Umowa o przyłączenie nr 21-DO/UP/00094.
13. Program Funkcjonalno – Użytkowy zasilania podstacji trakcyjnej tramwajowej.
14. Umowa użyczenia z dn. 14.10.2008 r.
15. Miejscowy plan ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic 1 Maja, Łąkowej, Łódzkiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych w zakresie wartości do 470.000,00 zł, na warunkach – odpowiednio: - przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu; - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu; - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat), wysokość kar umownych, zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat)
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrociegospodarczym wg art. 113 PZP: Wykonawca prowadząc działalność gospodarczą lub
zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek udziału w postępowaniu
dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykonał
(zakończył wykonanie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
1 robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia („związaną z przedmiotem zamówienia” ), tj.
roboty budowlano-konstrukcyjne, drogowe i elektryczne, potwierdzone dowodami określającymi, że te
roboty zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna wartość robót stanowiącą sumę 2 wartości wykonanych robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno- drogowej,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; Wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, dotyczy robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
(„związanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: roboty budowlano-konstrukcyjne, drogowe i elektryczne; Wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia –wszczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Dowód, w szczególności zobowiązanie innych
podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych
zasobach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 zł, słownie złotych: siedemtysięcy 00/100, wniesionym przed upływem terminu składania ofert i obejmującym okres
związania ofertą, tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert do dnia
13.07.2021 r. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Zgierzu 39 8783 0004 0024 6929 2000 0005.UWAGA: Terminem
wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwodo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez
Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno
wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do
ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma
obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego
wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu
cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została
wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP] W przypadku potwierdzenia spełnienia
przez Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w
trybie art. 117 ust. 4 PZP, którego treść została podana w pkt. 10 druku oferty
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Stosownie do treści art. 455 ust. 1 PZP dopuszczalna jest zmiana umowy: 1) niezależnie odwartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które
mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli
spełniają one łącznie następujące warunki: a) określają rodzaj i zakres zmian, b) określają
warunki wprowadzenia zmian, c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny
charakter umowy; 2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę: a)
jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa wpkt
1, lub b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie
przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub
nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca
nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia
stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań
Wykonawcy względem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1
PZP; 3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcę, dodatkowych dostaw,
usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały
się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie
może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności
dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych
w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną
niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wzrost ceny
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z
wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków; 4) jeżeli konieczność zmiany umowy
spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie
mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny
spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. 2.
Dopuszczalne są również zmiany umowy których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne
oraz jest niższa niż 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie
powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt
3 i 4, Zamawiający: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia
stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza ogłoszenie o
zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii
Europejskiej. 4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian
wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub
dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w oparciu o zmienioną
cenę. 5. Stosownie do treści art. 454. ust. 1 PZP nie jest dopuszczalna istotna zmiana zawartej
umowy z wyjątkiem przypadków wskazanych w powyższych ust. 1 do 3, przy czym zmiana
umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w
stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: 1) wprowadza warunki, które
gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział
lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; 2) narusza
równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w
pierwotnej umowie; (...) pełny tekst znajduje się w § 15 Ogólnych warunków umowy, stanowiących załącznik nr 29.2.b do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Wszystkie kryteria, tj.: - cena, - okres gwarancji (całkowity, ale nie dłuższy niż 10 lat), - wysokość kar umownych, - zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnejSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawachmerytorycznych: 1) Alina Zawadzka, z-ca naczelnika, pok. nr 203, tel.: (42) 714-38-20; 2) Krzysztof Łobodziński, naczelnik, pok. nr 212, tel.: (42)714-31-12 ; w sprawach proceduralnych: 1) Klaudia Bukowiecka, tel.: (42) 716-21-49, 2) Anna Warda-Walczyk, tel. 609-219-300