Wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych dotyczących dróg powiatowych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych dotyczących dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego z podziałem na dziewięć części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyPowiat Przysuski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046374
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych dotyczących dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego z podziałem na dziewięć części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: +48 (48) 675 36 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych dotyczących dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego z podziałem na dziewięć części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac4e34e-a97e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000586/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików od km 1+085 do km 4+380

1.1.5 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów - Brogowa - Janików od km 5+380 do km 7+168

1.1.8 Remonty dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.przysucha.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiającywyznacza następuj ące osoby do kontaktu z Wykonawcami:Grzegorz Borycki, tel. 48 675 25 53 wew. 67 email: zp@powiatprzysuski.eu 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Zamawiający przekazuje ID postępowania. Dane postępowanie możnawyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem. 9. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w„Instrukcji użytkownika”, dostępnejna stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 11. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym w pkt 21 SWZ, - załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do formularza oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. 12. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. 14. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wymieniowe powyżej),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zp@powiatprzysuski.eu. 17. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Przysuski Siedziba Władz Powiatu, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, tel. (48) 675-25-53, fax. 675-36-72b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;g) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;h) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-I.272.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Remont drogi powiatowej Nr 3342W Niska Jabłonica - Zawonia - Ostałów od km 0+003 do km 0+364,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, - oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych + łuki i skrzyżowania, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2,- skropienie między warstwowe emulsja asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), - wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża,- pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu,- pionowe znaki drogowe ze słupkami - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2, - pionowe znaki drogowe ze słupkami- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.1 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Remont drogi powiatowej Nr 3301W Skrzynno - Borkowice - Bryzgów od km 0+039 do km 0+308,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej, - rozebranie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej, - rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - usunięcie nawierzchni jezdni wraz z podbudową w gruncie kat. II-IV – 30 cm głębokość koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni przy chodniku, - odbudowa przy krawężniku - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 – grubość średnio 20 cm po zagęszczeniu, - skropienie między warstwowe emulsją asfaltową, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 50 kg/m2,- skropienie między warstwowe emulsją asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), - wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża,- pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu + uzupełnienie ziemią urodzajną, - koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV pod chodnik + profilowanie i zagęszczenie podłoża, - koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IVpod zjazdy w chodniku + profilowanie i zagęszczenie, - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm (chodnik, zjazdy), - warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr. 10 cm – chodnik, - warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr. 20 cm – zjazdy, - ustawienie krawężnika 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,- ustawienie obrzeży 8x20 na ławie betonowej z oporem,- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – zjazdy,- regulacja pionowa studzienek, - montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. do 0.3 m2,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.2 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr3 Remont drogi powiatowej Nr 3310W Pomyków - Skrzyńsko - St. kolej. Skrzyńsko od km 4+683 do km 4+774,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - usunięcie uszkodzonej krawędzi jezdni wraz z podbudową (śr. 0,50m) w gruncie kat. V-VI - 35 cm głębokości koryta, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, - odbudowa uszkodzonych odc. krawędzi jezdni - warstwa odsączająca w korycie - grubość 10 cm po zagęszczeniu, - odbudowa - podbudowa z tłucznia kamiennego 31,5 - 63,0mm - grubość 15 cm po zagęszczeniu, - odbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu - oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, - ułożenie geosiatki na odc. remontowanej krawędzi jezdni (złacze szer. 1,0 m) rozciąg. 50kN, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 50 kg/m2, - skropienie między warstwowe emulsja asfaltową,- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) - wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża, - pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.3 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Remont drogi powiatowej 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko (chodnik w m. Skrzyńsko),W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- rozebranie zjazdów indywidualnych, - rozebranie przepustu rurowego - rury betonowe o śr. 60 cm z wywozem i utylizacją, - rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 5 km, - przepusty rurowe - rury z betonu o śr. 60 cm- przedłużenie przepustu, - wykonanie ścianki czołowej i ławy fundamentowej dla przepustu jednootworowego z rur o śr. 60 cm, - remont przepustu pod drogą z wymianą rur na nowe - rury z tworzywa sztucznego o śr. 60 cm + odbudowa konstrukcji drogi, - przepusty rurowe pod drogą - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm, - przepusty rurowe pod zjazdami - rury z tworzywa sztucznego o śr. 40 cm, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm, - rów kryty - rury z tworzywa sztucznego o śr. rur 400 mm, - rów kryty - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm,- studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem ulicznym, - studnia kanalizacyjna o śr. 1.0 m i głębokości do 1,5 m z otworami wlotowo-wylotowymi, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 200 mm – przykanaliki,- mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy naw. z kostki w gruncie kat. I-IV głębok. 30 cm z transportem urobku na odl. 3km,- mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik w gruncie kat.I-IV głębok. 20 cm z transportem urobku na odl. 3km, - mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.I-IV,- warstwa odsączająca pod zjazdy i chodnik - grub.warstwy po zag. 10 cm,- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem na ławie betonowej z oporem,- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem,- umocnienie skarp i dna na długości rowu elementami betonowymi – płyty ażurowe + montaż,- podbudowa z kruszywa łamanego sortowanego 0-31,5 pod zjazdy- warstwa o grub. po zagęszcz. 20 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego sortowanego 0-31,5mm pod chodnik - warstwa o grub. po zagęszcz. 10 cm,- nawierzchnie z kostki szarej brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej - zjazdy, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej – chodnik,- odbudowa przy krawężniku - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość średnio 20 cm po zagęszczeniu,- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową przy chodniku oraz nad przepustem, - remont nawierzchni przy krawężniku - mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową mechaniczne średnio 125kg/m2, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową przy chodniku oraz nad przepustem,- poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem typu "trzepak" 2000mm x1100mm zółty+ montaż, - montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. do 0.3 m2,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.4 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48 - Podczasza Wola - Kozieniec - dr. Nr 48 od km 0+011 do km 0+158,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową,- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, - skropienie między warstwowe emulsja asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), - wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża, - pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, - montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. do 0.3 m2,Przedmiot zamówienia opisany został zapomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.5 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 Remont drogi powiatowej Nr 3338W Jabłonica – Smagów – Pawłów od km 0+016 do km 0+525,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - rozebranie nawierzchni z podbudową betonową o grubości 20 cm, - rozbiórka nawierzchni jezdni wraz z podbudową w gruncie kat. II-IV – 35 cm głębokość koryta, - rozebranie pyt betonowych ze zjazdu indywidualnego + dojścia do furtek, - rozebranie zjazdów indywidualnych, - rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, - usunięcie kamienia polnego, - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km, - zasypywanie rowów w gruncie kat. I-II, - rury z tworzywa sztucznego o śr. rur 400 mm, - rury z tworzywa sztucznego o śr. rur 300 mm, - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm, - ścianki czołowe dla rur o śr. 30 cm, - studzienki ściekowe uliczne o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z wpustem ulicznym,- studnia kanalizacyjna o śr. 1.0 m i głębokości do 1,5 m z otworami wlotowo wylotowymi, - kanały z rur PVC o śr. zewn. 200 mm – przykanaliki, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i studzienek, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, - odbudowa warstwy konstrukcji jezdni - warstwa odsączająca w korycie - grubość 10 cm po zagęszczeniu, - odbudowa warstwy konstrukcji jezdni - podbudowa z tłucznia kamiennego 31,5 - 63,0mm - grubość 15 cm po zagęszczeniu, - odbudowa warstwy konstrukcji jezdni - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, - oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych,- ułożenie geosiatki na odc. remontowanej krawędzi jezdni (złącze szer. 1,0 m) rozciąg. 50kN, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, - skropienie między warstwowe emulsja asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna),- wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża, - pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, - mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik w gruncie kat.I-IV głębok. 20 cm z transportem urobku na odl. 3km, - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy w gruncie kat.I-IV głębok. 30 cm z transportem urobku na odl. 3km, - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy w gruncie kat.I-IV głębok. 20 cm z transportem urobku na odl. 3km, - mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, - warstwa odsączająca pod zjazdy i chodnik - grub.warstwy po zag. 10 cm, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,- obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - podbudowa z kruszywa łamanego sortowanego 0-31,5 pod zjazdy- warstwa o grub. po zagęszcz. 20 cm, - zjazdy z kruszywa łamanego sortowanego 0-31,5 pod zjazdy- warstwa o grub. po zagęszcz. 20 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego sortowanego 0-31,5mm pod chodnik - warstwa o grub. po zagęszcz. 10 cm, - nawierzchnie z kostki szarej brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – zjazdy, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – chodnik, - umocnienie skarp i dna na długości rowu elementami betonowymi – płyty ażurowe, - montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. do 0.3 m2,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.6 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 Remont drogi powiatowej Nr 3341W Jabłonica - Pogroszyn - Chustki od km 2+715 do km 3+176,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP,- rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP,- usunięcie uszkodzonej krawędzi jezdni wraz z podbudową (śr. 0,40m) w gruncie kat. V-VI - 35 cm głębokości koryta,- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni,- odbudowa uszkodzonych odc. krawędzi jezdni - warstwa odsączająca w korycie - grubość 10 cm po zagęszczeniu,- odbudowa - podbudowa z tłucznia kaminnego 31,5 - 63,0mm - grubość 15 cm po zagęszczeniu,- odbudowa - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu,- oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych,- ułożenie geosiatki na odc. remontowanej krawędzi jezdni (złacze szer. 1,0 m) rozciąg. 50 kN,- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2,- skropienie między warstwowe emulsja asfaltową,- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna),- wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża,- pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu.- montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. do 0.3 m2,- montaż znaków drogowych ze słupkami o pow. ponad 0.3 m2,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.7 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.7do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania nr8 Remont drogi powiatowej Nr 3340W Długa Brzezina - Bryzgów - Stefanków od km 4+359 do km 6+282,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP,- fozbiórka przepustu pod drogą o śr.80 cm, z wywozem materiału i utylizacją, - rozbiórka przepustu pod drogą o śr.60 cm, z wywozem materiału i utylizacją,- rozebranie słupków i tarcz znaków z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP,- remont przepustu pod drogą z wymianą rur na nowe - rury z tworzywa sztucznego o śr. 80 cm + odbudowa konstrukcji drogi,- przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o śr. 80 cm,- remont przepustów pod drogą z wymianą rur na nowe - rury z tworzywa sztucznego o śr. 60 cm + odbudowa konstrukcji drogi,- przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm,- oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych + łuki i skrzyżowania,- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 50 kg/m2 + łuki i skrzyżowania,- skropienie między warstwowe emulsja asfaltową+ łuki i skrzyżowania,- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna),- wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczenie podłoża,- pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu,- rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej,- pionowe znaki drogowe ze słupkami - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2, Przedmiot zamówienia opisany został zapomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.8 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów – Brogowa – Janików od km 1+085 do km 4+380 oraz od km 5+380 do km 7+168,Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów – Brogowa – Janików od km 1+085 do km 4+380,W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące rodzaje robót:- rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grub. warstwy 15 cm,- rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grubość nawierzchni 10cm,- rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grubość nawierzchni 6 cm,- rozebranie przepustów z rur betonowych i PP f 40cm z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie przepustów z rur żelbetowych f 100cm z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie ścianek czołowych przepustów z betonu z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- wykonywanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I-II z transportem i uformowaniem oraz wyrównaniem skarp na odkładzie,- ułożenie warstwy geowłókniny wzmacniającej grunt (separacyjnej) pod warstwy konstrukcyjne,- wykonanie przepustów z rur f 100cm wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni,- wykonanie ścianek czołowych prostych żelbetowych dla przepustów f 100cm wraz z izolacją lepikiem,- wykonywanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10cm,- wykonywanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 30cm,- wykonywanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 47cm,- profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat. II-IV,- wykonanie warstwy odsączającej z piasku mechanicznie w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 15cm,- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych mechanicznie,- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych mechanicznie,- skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową,- skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubość warstwy 20cm,- wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grubość warstwy 10cm,- wyrównanie podbudowy mieszankami mineralnobitumicznymi, średnio 100kg/m2,- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy 10cm,- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca, grubość warstwy 8cm,- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna, grubość warstwy 4cm,- wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 3cm, odwiezienie urobku na plac składowania,- rozłożenie siatki wzmacniającej z włókna szklanego przed spękaniami odbitymi na krawędzi połączeń istniejącej i nowej nawierzchni przy wykonaniu poszerzenia,- oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą akrylową białą), linie ciągłe segregacyjne i krawędzie, malowane mechanicznie,- oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą akrylową białą), linie przerywane segregacyjne i krawędzie, malowane mechanicznie,- umocnienie dna i skarp rowów z kamienia narzutowego (polnego) o gr. 16-20cm na podsypce cementowopiaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,- ułożenie przepustów rurowych PEHD f 40cm wraz ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami, pod zjazdami,- ścinanie poboczy mechanicznie, grubość warstwy ścinanej 10cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład,- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowu, grubość namułu do 30cm, wraz z odwiezieniem materiału,- ustawienie słupków z rur stalowych f 50mm dla znaków drogowych, z wykonaniem fundamentu z betonu oraz wykonaniem i zasypaniem dołów i ubiciem warstwami,- przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich typ A (trójkątny o boku 900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,- przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich typ B (okrągły f 800mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,- przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich i małych typ D (prostokątny 600x900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,- przymocowanie tabliczek do znaków drogowych typ T z blachy aluminiowej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych bezprzekładkowych SP-05/2.Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów – Brogowa – Janików od km 5+380 do km 7+168,W ramach realizacji zadania należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:- karczowanie drzew,- wywożenie dłużyc na skład,- wywożenie karpiny wraz z utylizacją,- wywożenie gałęzi wraz z utylizacją,- rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grub. warstwy 15 cm, - rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grubość nawierzchni 10cm,- rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, grubość nawierzchni 6 cm,- rozebranie poręczy ochronnych sztywnych z rur i kątowników z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie przepustów z rur betonowych i PP f 40cm z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie przepustów z rur żelbetowych f 120cm z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie przepustów skrzynkowych żelbetowych o wym. 2,0m x 1,5m z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie przepustów skrzynkowych żelbetowych o wym, 2,4m x 1,8m z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie słupków do znaków drogowych zamocowanych w podłożu gruntowym z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- zdjęcie tarcz znaków drogowych z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- rozebranie ścianek czołowych przepustów z betonu z odwiezieniem materiału z rozbiórki,- wykonywanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. III-IV z transportem i uformowaniem oraz wyrównaniem skarp na odkładzie,- wykonanie przepustów,- wykonanie ław fundamentowych w deskowaniu, beton kl. C20/25, bez robót ziemnych, wraz z betonem podkładowym gr. 10cm,- wykonanie i montaż zbrojenia ław,- Wykonywanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10cm,- wykonywanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 47cm,- profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne w gruntach kat. II-IV,- wykonanie warstwy odsączającej z piasku mechanicznie w korycie lub na całej szerokości drogi, grubość warstwy 15cm,- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych mechanicznie, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych mechanicznie,- skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową,- skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową,- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubość warstwy 20cm,- Wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grubość warstwy 10cm,- Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralnobitumicznymi średnio 100kg/m2,- Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy 10cm,- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca, grubość warstwy 8cm,- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna, grubość warstwy 4cm,- wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 3cm, odwiezienie urobku na plac składowania,- rozłożenie siatki wzmacniającej z włókna szklanego przed spękaniami odbitymi na krawędzi połączeń istniejącej i nowej nawierzchni przy wykonaniu poszerzenia,- oznakowanie poziome jezdni,- ułożenie przepustów rurowych f 40cm wraz ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami, pod zjazdami,- ścinanie poboczy mechanicznie, grubość warstwy ścinanej 10cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład,- oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowu, grubość namułu do 30cm, wraz z odwiezieniem materiału,- ustawienie słupków z rur stalowych f 50mm dla znaków drogowych, z wykonaniem fundamentu z betonu oraz wykonaniem i zasypaniem dołów i ubiciem warstwami,- wykonanie oznakowania,- ustawienie barier ochronnych stalowych,Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 3.9 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4.9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryterium „Okres gwarancji”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz spełniają poniżej określone warunki tj.: znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej jako: Wykonawca posiada środki finansowe na każde z oferowanych do realizacji zadań odpowiednio w kwocie minimum:Zadanie nr 1: 120 000,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 2: 108 000,00 zł (słownie: sto osiem tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 3: 28 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 4: 172 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dwa tysiące 00/100 zł) Zadanie nr 5: 45 000,00 zł ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 6: 390 000,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 7: 153 000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt trzy tysiące 00/100 zł) Zadanie nr 8: 507 000,00 zł (słownie: pięćset siedem tysięcy 00/100 zł) Zadanie nr 9: 4 400 000,00 zł ( słownie: cztery miliony czterysta tysięcy 00/100 zł) lub zdolność kredytową minimum do tej kwoty.Uwaga: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunek będzie uznany za spełniony, gdy suma posiadanych przez wykonawców środków lub zdolności kredytowych nie będzie niższa od określonej w warunku udziału w postępowaniu.2. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dysponuje dokumentami zawierającymi kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3. Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniana wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.7. Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdza spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– załącznik nr1a do formularza oferty. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu . 4. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia innych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego – załącznik nr1b. do formularza oferty. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołujesię na jego zasoby. 4. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia innych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temupodobne dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na każde z oferowanych do realizacji zadań w wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł),Zadanie nr 2: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100 zł), Zadanie nr 3: 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt 00/100 zł), Zadanie nr 4: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 zł), Zadanie nr 5: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 zł), Zadanie nr 6: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 zł), Zadanie nr 7: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta 00/100 zł), Zadanie nr 8: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset 00/100 zł),Zadanie nr 9: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 zł), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Pzp. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lubkilku następujących for-mach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemuoryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynnośćunieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. Pzp Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi zumowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Pełna informacja dotycząca wadium zawarta została w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika zdołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo zdokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty). 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunkówudziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie). 6. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadium musi wynikać, iż zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wszelka korespondencjadokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy na realizację poszczególnych zadań został przedstawiony jako załącznik nr 2 (2.1 - 2.2) do specyfikacji warunków zamówienia.2. Zgodnie z art. 455 ust1 ustawy PzpZamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego,2) Zmiana sposobuwykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,3) Zmiana terminurealizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w formie pisemnej, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem inaniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszejumowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) , i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów,j)jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych,l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiąganiaparametrów technologicznych , nie zawinionych przez Wykonawcę,ł) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem, W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niżokres trwania tych okoliczności. Pełna informacja o projektowanych postanowieniach umowy zawarta została w SWZ oraz wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy przesłać na skrzynkę podawczą ePUAP Starostwa Powiatowego w Przysusze /27e0q3sndm/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja PSZOK-u w Herbach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przysucha: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja PSZOK-u w Herbach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niemcza
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI