Wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny eventowej w Parku Wodnym w Tarnowskich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny eventowej w Parku Wodnym w Tarnowskich Górach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-09
  • ZamawiającyTarnogórski Ośrodek Sportu i Rekreacji Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00479333
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny eventowej w Parku Wodnym w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Tarnogórski Ośrodek Sportu i Rekreacji Spółka z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: TOSiR Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003503983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obwodnica 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parkwodny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aigsa.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny eventowej w Parku Wodnym w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2876848f-12be-4790-a998-8f3f61f58901

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2876848f-12be-4790-a998-8f3f61f58901

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail
zamowienia@parkwodny.com.pl: (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3, Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną
opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym lub podpisem kwalifikowanym.
Szczegółowe informacje zawarto w Dziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w w Dziale XXII SWZ - Klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.5/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykończenia pomieszczenia sauny eventowej w Parku Wodnym w Tarnowskich Górach. Zakres umowy obejmuje::
1.1 wykonanie izolacji termicznej sauny ( ściany i sufit ) z wełny mineralnej grubości 10 cm w ruszcie drewnianym; pod ławami izolację zakryć sklejką
1.2 wykonanie wentylacji w warstwie izolacji termicznej – 4 przewody fi 110 ze stali nierdzewnej od poziomu trzeciego rzędu ław do przestrzeni ponad sufitem podwieszanym ( rozwiązanie widoczne na rysunku przekroju )
1.3 wykonanie ław do siedzenia – 4 rzędy; sposób wykonania – stelaż drewniany dostosowany do warunków panujących w saunie – wysokie temperatury ; z góry ława wykończona płytą Rohol bez okleiny; front schodów wykończony płytą Rohol Hemlock lub równoważna w kolorze ścian; siedzisko wykonane z desek osika termo; oparcie ostatniego rzędu na ścianie wykonane z desek osika termo
1.4 wykonanie ławek oraz stolików na wyposażenie saunomistrzów wokół piecy ( szczegóły na rzucie ); materiał – deska osika termo
1.5 ściany i sufit wykończone płytą Rohol Hemlock Pur lub równoważna; ściany do wykonania w pycie to ściany nad ławkami oraz ściana z wyjściem ewakuacyjnym na zewnątrz; ściana za piecem oraz podłoga zostanie wykonana w płytkach ceramicznych przez inwestora przed przekazaniem placu budowy
1.6 wykonanie dwóch skrzynek z szybką hartowana bezpieczną w ścianie na potrzeby usytuowania reflektorów LED
1.7 wykonanie dwóch przycisków alarmowych w ścianach przy wejściach do sauny; instalacja kablowa zostanie wykonana przez inwestora
1.8 wykonanie oświetlenia punktowego nad piecami ( 2 sztuki )
1.9 oświetlenie robocze ( dla sprzątaczek w godzinach nocnych ) - 3 sztuki na suficie ( 3x50W)
1.10 wykonanie oświetlenia LED RGB ( z możliwością zmiany kolorów ) pod ławkami, wszystkie rzędy – kolorowe
1.11 wykonanie oświetlenia LED RGB ( z możliwością zmiany kolorów ) w dolnej części piecy
1.12 wykonanie nagłośnienia w dolnym rzędzie ław – 3 sztuki; instalacja kablowa zostanie wykonana przez inwestora
1.13 dostawa i montaż dwóch piecy EOS Goliath 36 KW wraz ze sterownikiem i czujnikiem temperatury; instalacja zasilająca piece zostanie wykonana przez inwestora
1.14 dostawa i montaż drzwi szklanych do sauny ( szkło bezpieczne hartowane ) od strony korytarza; wymiary otworu przygotowanego przez inwestora 100x 200 cm; drugie drzwi ewakuacyjne prowadzące na zewnątrz budynku zostaną zamontowane przez inwestora przed przekazaniem placu budowy
1.15 dostawa i montaż 4 klepsydr, 8 zagłówków w kolorze osika termo, dwa termometry w obudowie drewnianej, 2 sztuki ceder drewniany + chochla

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z warunkami określonymi w dziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (przed wyborem najkorzystniejszej oferty), w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia
w terminie min. 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia ) - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie ogólne, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią oświadczenia, stanowiącego załącznik do SWZ

Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zgodnie z art. 117 ust 4 Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ składane –
zgodnie z załącznikiem do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt.
1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z załącznikiem do SWZ.
3. Oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt. 1 - 2, składa się, pod rygorem nieważności, , w formie elektronicznej
(oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.3 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI