Wykonanie wycen nieruchomości w 2021 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wycen nieruchomości w 2021 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-11
  • ZamawiającyMiasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012876
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie wycen nieruchomości w 2021 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324165237

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wycen nieruchomości w 2021 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami – Referat Zarządzania Nieruchomościami Skarbu Państwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-134f5926-7c05-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001305/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie wycen nieruchomości w 2021 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - Zadanie częściowe nr II (Skarb Państwa)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umchorzow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umchorzow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodniez67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem zPlatformy:1)Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy,abymóc korzystaćz Platformy.a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, InternetExplorer 9,Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera182)Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkęprotokołuXMLHttpRequest – ajax;c) włączona obsługa JavaScript;d) zalecana szybkość łączainternetowegopowyżej 500 KB/s;e) zainstalowany Acrobat Reader;f) zainstalowane środowiskouruchomieniowe Java- Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.3) Oświadczenia lubdokumentyprzekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się wformatach danychokreślonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 RozporządzeniaPrezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz.2452).Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem podanych w postępowaniudanych osobowych jest Prezydent Miasta Chorzów, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów;2) administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@chorzow.eu 3) podane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art.10 RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami podanych danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy P.Z.P.; organy i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, szczególnie w zakresienadzoru i kontroli, podmioty współpracujące z administratorem na podstawie zawartych umów owspółpracy i umów powierzenia przetwarzania danych (np. kancelaria prawna, obsługa informatyczna,niszczenie dokumentów, obsługa korespondencji i płatności);5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane:- zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- w przypadku zawarcia umowy Pani/Pana danebędą przechowywane do czasu zakończenia okresu realizacji umowy, następnie zarchiwizowanezgodnie z kat. archiwalną B10;- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UniiEuropejskiej Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu trwałości projektu;6)obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) istnieje prawo żądania:a)na podstawie art. 15 RODO dostępu do swoich danych osobowych (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoba wnioskującamoże zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego);9) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczegona niezgodne z RODO przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora. Organemwłaściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.87.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST WYKONANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI W 2021 ROKU DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI – REFERAT ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI SKARBU PAŃSTWA.a) Wycena nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego ........................10b) Wycena nieruchomości niezabudowanych w celu: zbycia nieruchomości, nabycia nieruchomości, ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu ....................................................................................................….............. 5c) Wycena nieruchomości zabudowanych w celu: zbycia nieruchomości, nabycia nieruchomości, ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu – ........................................................................................………….…..............…................... 3d) Wycena lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziałem w nieruchomości wspólnej ...………………………………………………………………………….15e) Wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego ............................................................................................................................ 40f) Wycena nieruchomości w celu ustalenia opłat za ustanowienie służebności przesyłu / służebności gruntowej .............................................................. ..……………................…..... 10g) Wycena nieruchomości w celu wypłaty odszkodowania za przejęte drogi (art. 73) ………….… 6 h) Wycena nieruchomości w celu dokonania rozliczeń związanych z wywłaszczeniem nieruchomości oraz zwrotem wywłaszczonych nieruchomości ……………….……………….. . 6i) Wycena nieruchomości gruntowych w celu ustalenia odszkodowania za ograniczenie korzystania z nieruchomości………………..………………………….………….……………….. . 6Na potrzeby niniejszego zamówienia przez nieruchomość rozumie się nieruchomość zapisaną w jednej księdze wieczystej lub nieruchomość zapisaną w kilku księgach wieczystych stanowiącą całość gospodarczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania operatu szacunkowego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej 20 wycen, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. wycena nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego, wycena nieruchomości zabudowanych w celu: zbycia nieruchomości, nabycia nieruchomości, ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu, wycena nieruchomości niezabudowanych w celu: zbycia, nabycia nieruchomości, ustalenia opłat z tytułu trwałego zarządu, aktualizacji opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu, wycena nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, wycena nieruchomości w celu wypłaty odszkodowania za przejęte drogi, Wycena nieruchomości w celu dokonania rozliczeń związanych z wywłaszczeniem nieruchomości oraz zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, wycena nieruchomości gruntowych w celu ustalenia odszkodowania za ograniczenie korzystania z nieruchomości,b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 175 ust. 4 tej ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. W przypadku wykonawców udostępniających zasób podmiot udostępniający będzie realizował zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenieospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania–zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,któryzłożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o brakupodstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - załącznik nr 5 do SWZ; 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 5A do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy (§10), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umchorzow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odśnieżanie parkingu i utrzymywanie porządku na posesji - Żory
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odśnieżanie parkingu oraz wejść do lokali Ponadto utrzymanie porządku na posesji i klatce Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI