Wykonanie wielobr. dok. projekt.-koszt. wraz z mapami sytuac.-wysokościowymi do celów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wielobr. dok. projekt.-koszt. wraz z mapami sytuac.-wysokościowymi do celów projekt., badaniami geotechniczn. podłoża grunt. dla zadania inwest. pn.: "Zagospodarowanie turyst. Jeziora Wicko"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyGmina Postomino
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00129101
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie wielobr. dok. projekt.-koszt. wraz z mapami sytuac.-wysokościowymi do celów projekt., badaniami geotechniczn. podłoża grunt. dla zadania inwest. pn.: "Zagospodarowanie turyst. Jeziora Wicko"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wielobr. dok. projekt.-koszt. wraz z mapami sytuac.-wysokościowymi do celów projekt., badaniami geotechniczn. podłoża grunt. dla zadania inwest. pn.: "Zagospodarowanie turyst. Jeziora Wicko"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-590d6a2c-c0a9-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030823/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej: Zagospodarowanie turystyczne jeziora Wicko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://postomino.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania
dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5) Dane postępowania można wyszukać na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania w miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Postomino z siedzibą – Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino,
- W sprawach z zakresu danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Kontakt może odbyć się drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@postomino.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Postomino, 76-113 Postomino 30, z dopiskiem IOD,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wykonanie wielobr. dokumentacji projekt.-koszt. wraz z mapami syt.-wysok. do celów projektowych, badaniami geotechn. podłoża gruntowego dla zadania inwest. pn.: „Zagospodarowanie turystyczne jeziora Wicko”
- odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- dane osobowe będą przetwarzane przez czas wskazany w przepisach prawa ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-stosowanie do art. 22 RODO w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,;
posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana; przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.),
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022.SS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z mapami sytuacyjno – wysokościowymi do celów projektowych w skali 1:500, aktualnymi badaniami geotechnicznymi podłoża gruntowego w niezbędnym zakresie i uzyskaniem odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla zadania pn.: „Zagospodarowanie turystyczne jeziora Wicko”
wraz z budową niezbędnej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
3.3. Zakres prac projektowych obejmuje:
3.3.1. Część I Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ośrodka sportów wodnych
wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Łącko
1) Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego,
2) Stworzenie podkładu geodezyjno – kartograficznego dla planowanego przedsięwzięcia,
w tym:
a) scalenie działek nr 220/5 i 220/7 obręb ew. Łącko;
b) określenie przebiegu linii brzegu jeziora Wicko w zakresie objętym opracowaniem;
c) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, wraz ze wskazaniem aktualnych punktów granicznych osnowy (aktualny stan prawny granic),
3) Opracowanie dokumentacji projektowej na remont drogi gminnej (dz. nr 246 obręb Łącko) o łącznej długości ca 280 mb wraz z budową odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok. 250 m i wodociągowej o długości ok. 320 m i z przyłączem do projektowanych obiektów Ośrodka sportów wodnych na działce nr 220/7 obręb Łącko a także budową oświetlenia drogowego na odcinku remontowanej drogi i budową ośrodka sportów wodnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Łącko – na podstawie PFU dla przedmiotowego zakresu.
3.4. Budynek ośrodka sportów wodnych, jak i infrastruktura towarzysząca m. in. pola namiotowe, sanitariaty, pomosty powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla poszczególnych części w tym:
3.5.1. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz wystąpienie z wnioskiem
i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z uwzględnieniem częściowej lokalizacji inwestycji na obszarze Natura 2000 – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie wyklucza się także konieczności sporządzenia przez Wykonawcę raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli w toku czynności administracyjnych prowadzonych przez właściwe organy, zostanie nałożony obowiązek jego sporządzenia – bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy,
3.5.2. Wystąpienie z wnioskiem i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie objętych opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, po określeniu przez Wykonawcę planowanego sposobu zagospodarowania terenu
oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, przedstawione w formie opisowej
i graficznej wraz z określeniem granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na 2 egzemplarzach kopii mapy zasadniczej. Zakres decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego będzie obejmował swym zakresem pomosty, groble i częściowo zagospodarowanie terenu na dz. nr 1/1 i 1/2 obręb Wicko Morskie.
3.5.3. Uzyskanie niezbędnych zgód wodnoprawnych obejmujących m. in. szczególne korzystanie
z wód, budowę urządzeń wodnych oraz ustalenie przebiegu linii brzegowej - należy ustalić przebieg linii brzegowej na odcinku ok 400 - 500 m od istniejących pomostów.
3.5.4. Uzyskanie innych niezbędnych opinii i uzgodnień, warunków technicznych od gestorów sieci wymaganych przepisami prawa w toku czynności projektowych, w tym uzgodnień i opinii Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni w zakresie części 3 zamówienia.
3.6. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto powinna być ona aktualna na dzień określony jako termin wykonania zamówienia, z uwzględnieniem nowelizacji przepisów prawa – w szczególności ustawy Prawo wodne oraz ustawy Prawo Budowlane.
3.7. Podstawą opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wydania przedmiotu umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3.9. Dokumentację projektową dla w/w zadań projektant zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektronicznej, pliki w formacie PDF oraz w formie papierowej w ilości:
1) prezentację multimedialną wraz z wizualizacją dla przedmiotu zamówienia,
2) projekt budowlany wszystkich branż – po 6 egz.,
3) projekt wykonawczy wszystkich branż - po 4 egz.,
4) przedmiary robót – po 2 egz.,
5) kosztorysy inwestorskie – po 2 egz.,
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 4 kpl.,
wraz z pisemnym określeniem o jej kompletności.
Ponadto dokumentację kosztorysową należy dostarczyć również w wersji elektronicznej edytowalnej w programach kosztorysowych typu .ath lub .rds, natomiast rysunki w formacie .dwg lub .dxf.
3.10. W przypadku wystąpienia przeszkód niemożliwych do przewidzenia na etapie ogłoszenia zamówienia, Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy, przed uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do stopnia zaawansowania prac.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej potwierdzającej złożenie dokumentacji projektowej w terminie. Zamawiający w terminie 14 dni od złożenia dokumentacji projektowej zweryfikuje ją i dokona odbioru dokumentacji protokołem odbioru.
3.12. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do sporządzania aktualizacji kosztorysów objętych przedmiotem umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
3.13. Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, autor dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców – związanych z przyjętymi w dokumentacji technicznej rozwiązaniami projektowymi.
3.14. Wykonawca ma obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie na każde żądanie Zamawiającego, w przypadku gdy będzie zawarta umowa - zlecenie o sprawowaniu nadzoru autorskiego.
3.15. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jeśli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny sposób - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny.
3.16. Opisując przedmiot dokumentacji projektowej przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: w trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena”
+ (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta”

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”
Najniższa oferowana cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
„Cena”= --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty

Sposób przyznania punktów w kryterium „Doświadczenie projektanta” dotyczy części I, II i III

Ocenie będzie podlegało doświadczenie projektanta z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej, tj. osoby wykazanej w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Poprzez doświadczenie projektanta należy rozumieć usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem zagospodarowanie terenu obejmujące budowę, przebudowę, remont lub modernizację budowli wodnej/obiektu hydrotechnicznego/urządzenia wodnego np. pomost widokowo-cumowniczy; molo/pomost rekreacyjny na wodzie; slip do wodowania małych jednostek pływających

Należy wykazać doświadczenie jednego projektanta (jednej osoby) z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej; nie należy łączyć doświadczenia dwóch lub kilku projektantów.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 15.6. w ilości od 2 do 3, wówczas otrzyma 20 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 15.6. w ilości 4 i więcej, wówczas otrzyma 40 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z mapami sytuacyjno – wysokościowymi do celów projektowych w skali 1:500, aktualnymi badaniami geotechnicznymi podłoża gruntowego w niezbędnym zakresie i uzyskaniem odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla zadania pn.: „Zagospodarowanie turystyczne jeziora Wicko” wraz z budową niezbędnej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
3.3. Zakres prac projektowych obejmuje:
3.3.2. Część II Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Jezierzany
1) Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego;
2) Stworzenie podkładu geodezyjno – kartograficznego dla planowanego przedsięwzięcia, w tym:
a) określenie przebiegu linii brzegu jeziora Wicko w zakresie objętym opracowaniem;
b) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, wraz ze wskazaniem aktualnych punktów granicznych osnowy (aktualny stan prawny granic).
3) Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Jezierzany – na podstawie PFU dla przedmiotowego zakresu.
3.4. Budynek ośrodka sportów wodnych, jak i infrastruktura towarzysząca m. in. pola namiotowe, sanitariaty, pomosty powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla poszczególnych części w tym:
3.5.1. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz wystąpienie z wnioskiem
i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z uwzględnieniem częściowej lokalizacji inwestycji na obszarze Natura 2000 – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie wyklucza się także konieczności sporządzenia przez Wykonawcę raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli w toku czynności administracyjnych prowadzonych przez właściwe organy, zostanie nałożony obowiązek jego sporządzenia – bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy,
3.5.2. Wystąpienie z wnioskiem i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie objętych opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, po określeniu przez Wykonawcę planowanego sposobu zagospodarowania terenu
oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, przedstawione w formie opisowej
i graficznej wraz z określeniem granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na 2 egzemplarzach kopii mapy zasadniczej. Zakres decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego będzie obejmował swym zakresem pomosty, groble i częściowo zagospodarowanie terenu na dz. nr 1/1 i 1/2 obręb Wicko Morskie.
3.5.3. Uzyskanie niezbędnych zgód wodnoprawnych obejmujących m. in. szczególne korzystanie
z wód, budowę urządzeń wodnych oraz ustalenie przebiegu linii brzegowej - należy ustalić przebieg linii brzegowej na odcinku ok 400 - 500 m od istniejących pomostów.
3.5.4. Uzyskanie innych niezbędnych opinii i uzgodnień, warunków technicznych od gestorów sieci wymaganych przepisami prawa w toku czynności projektowych, w tym uzgodnień i opinii Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni w zakresie części 3 zamówienia.
3.6. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto powinna być ona aktualna na dzień określony jako termin wykonania zamówienia, z uwzględnieniem nowelizacji przepisów prawa – w szczególności ustawy Prawo wodne oraz ustawy Prawo Budowlane.
3.7. Podstawą opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wydania przedmiotu umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3.9. Dokumentację projektową dla w/w zadań projektant zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektronicznej, pliki w formacie PDF oraz w formie papierowej w ilości:
1) prezentację multimedialną wraz z wizualizacją dla przedmiotu zamówienia,
2) projekt budowlany wszystkich branż – po 6 egz.,
3) projekt wykonawczy wszystkich branż - po 4 egz.,
4) przedmiary robót – po 2 egz.,
5) kosztorysy inwestorskie – po 2 egz.,
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 4 kpl.,
wraz z pisemnym określeniem o jej kompletności.
Ponadto dokumentację kosztorysową należy dostarczyć również w wersji elektronicznej edytowalnej w programach kosztorysowych typu .ath lub .rds, natomiast rysunki w formacie .dwg lub .dxf.
3.10. W przypadku wystąpienia przeszkód niemożliwych do przewidzenia na etapie ogłoszenia zamówienia, Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy, przed uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do stopnia zaawansowania prac.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej potwierdzającej złożenie dokumentacji projektowej w terminie. Zamawiający w terminie 14 dni od złożenia dokumentacji projektowej zweryfikuje ją i dokona odbioru dokumentacji protokołem odbioru.
3.12. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do sporządzania aktualizacji kosztorysów objętych przedmiotem umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
3.13. Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, autor dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców – związanych z przyjętymi w dokumentacji technicznej rozwiązaniami projektowymi.
3.14. Wykonawca ma obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie na każde żądanie Zamawiającego, w przypadku gdy będzie zawarta umowa - zlecenie o sprawowaniu nadzoru autorskiego.
3.15. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jeśli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny sposób - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny.
3.16. Opisując przedmiot dokumentacji projektowej przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: w trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena”
+ (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta”

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”
Najniższa oferowana cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
„Cena”= -------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty
Sposób przyznania punktów w kryterium „Doświadczenie projektanta” dotyczy części I, II i III

Ocenie będzie podlegało doświadczenie projektanta z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej, tj. osoby wykazanej w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Poprzez doświadczenie projektanta należy rozumieć usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem zagospodarowanie terenu obejmujące budowę, przebudowę, remont lub modernizację budowli wodnej/obiektu hydrotechnicznego/urządzenia wodnego np. pomost widokowo-cumowniczy; molo/pomost rekreacyjny na wodzie; slip do wodowania małych jednostek pływających

Należy wykazać doświadczenie jednego projektanta (jednej osoby) z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej; nie należy łączyć doświadczenia dwóch lub kilku projektantów.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 15.6. w ilości od 2 do 3, wówczas otrzyma 20 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 15.6. w ilości 4 i więcej, wówczas otrzyma 40 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z mapami sytuacyjno – wysokościowymi do celów projektowych w skali 1:500, aktualnymi badaniami geotechnicznymi podłoża gruntowego w niezbędnym zakresie i uzyskaniem odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla zadania pn.: „Zagospodarowanie turystyczne jeziora Wicko”
wraz z budową niezbędnej infrastruktury sieci uzbrojenia terenu.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
3.3.3. Część III Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu
wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Królewo
1) Stworzenie podkładu geodezyjno – kartograficznego dla planowanego przedsięwzięcia,
w tym:
a) określenie przebiegu linii brzegu jeziora Wicko w zakresie objętym opracowaniem;
b) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, wraz ze wskazaniem aktualnych punktów granicznych osnowy (aktualny stan prawny granic).
2) Miejsce projektowanego zagospodarowania terenu zlokalizowane jest na terenie zamkniętym (Poligon Wicko Morskie) – prowadzenie prac geodezyjnych na przedmiotowym terenie wymaga odpowiednich uprawnień,
3) Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu wraz z niezbędna infrastrukturą w msc. Królewo – na podstawie PFU dla przedmiotowego zakresu.
3.4. Budynek ośrodka sportów wodnych, jak i infrastruktura towarzysząca m. in. pola namiotowe, sanitariaty, pomosty powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3.5. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji dla poszczególnych części w tym:
3.5.1. Opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz wystąpienie z wnioskiem
i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z uwzględnieniem częściowej lokalizacji inwestycji na obszarze Natura 2000 – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie wyklucza się także konieczności sporządzenia przez Wykonawcę raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli w toku czynności administracyjnych prowadzonych przez właściwe organy, zostanie nałożony obowiązek jego sporządzenia – bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy,
3.5.2. Wystąpienie z wnioskiem i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie objętych opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, po określeniu przez Wykonawcę planowanego sposobu zagospodarowania terenu
oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, przedstawione w formie opisowej
i graficznej wraz z określeniem granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na 2 egzemplarzach kopii mapy zasadniczej. Zakres decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego będzie obejmował swym zakresem pomosty, groble i częściowo zagospodarowanie terenu na dz. nr 1/1 i 1/2 obręb Wicko Morskie.
3.5.3. Uzyskanie niezbędnych zgód wodnoprawnych obejmujących m. in. szczególne korzystanie
z wód, budowę urządzeń wodnych oraz ustalenie przebiegu linii brzegowej - należy ustalić przebieg linii brzegowej na odcinku ok 400 - 500 m od istniejących pomostów.
3.5.4. Uzyskanie innych niezbędnych opinii i uzgodnień, warunków technicznych od gestorów sieci wymaganych przepisami prawa w toku czynności projektowych, w tym uzgodnień i opinii Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni w zakresie części 3 zamówienia.
3.6. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami
i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto powinna być ona aktualna na dzień określony jako termin wykonania zamówienia, z uwzględnieniem nowelizacji przepisów prawa – w szczególności ustawy Prawo wodne oraz ustawy Prawo Budowlane.
3.7. Podstawą opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wydania przedmiotu umowy w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3.9. Dokumentację projektową dla w/w zadań projektant zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektronicznej, pliki w formacie PDF oraz w formie papierowej w ilości:
1) prezentację multimedialną wraz z wizualizacją dla przedmiotu zamówienia,
2) projekt budowlany wszystkich branż – po 6 egz.,
3) projekt wykonawczy wszystkich branż - po 4 egz.,
4) przedmiary robót – po 2 egz.,
5) kosztorysy inwestorskie – po 2 egz.,
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – po 4 kpl.,
wraz z pisemnym określeniem o jej kompletności.
Ponadto dokumentację kosztorysową należy dostarczyć również w wersji elektronicznej edytowalnej w programach kosztorysowych typu .ath lub .rds, natomiast rysunki w formacie .dwg lub .dxf.
3.10. W przypadku wystąpienia przeszkód niemożliwych do przewidzenia na etapie ogłoszenia zamówienia, Zamawiający zastrzega prawo do odstąpienia od umowy, przed uzyskaniem decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do stopnia zaawansowania prac.
3.11. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji projektowej potwierdzającej złożenie dokumentacji projektowej w terminie. Zamawiający w terminie 14 dni od złożenia dokumentacji projektowej zweryfikuje ją i dokona odbioru dokumentacji protokołem odbioru.
3.12. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do sporządzania aktualizacji kosztorysów objętych przedmiotem umowy w terminie określonym przez Zamawiającego.
3.13. Na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, autor dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców – związanych z przyjętymi w dokumentacji technicznej rozwiązaniami projektowymi.
3.14. Wykonawca ma obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie na każde żądanie Zamawiającego, w przypadku gdy będzie zawarta umowa - zlecenie o sprawowaniu nadzoru autorskiego.
3.15. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jeśli nie można opisać przedmiotu zamówienia
w wystarczająco precyzyjny sposób - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny.
3.16. Opisując przedmiot dokumentacji projektowej przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2
i ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: w trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Łączna ilość punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena”
+ (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „Doświadczenie projektanta”

Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”
Najniższa oferowana cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
„Cena”= --------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty

Sposób przyznania punktów w kryterium „Doświadczenie projektanta” dotyczy części I, II i III

Ocenie będzie podlegało doświadczenie projektanta z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej, tj. osoby wykazanej w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Poprzez doświadczenie projektanta należy rozumieć usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem zagospodarowanie terenu obejmujące budowę, przebudowę, remont lub modernizację budowli wodnej/obiektu hydrotechnicznego/urządzenia wodnego np. pomost widokowo-cumowniczy; molo/pomost rekreacyjny na wodzie; slip do wodowania małych jednostek pływających.

Należy wykazać doświadczenie jednego projektanta (jednej osoby) z uprawnieniami projektowymi specjalności architektonicznej lub uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej; nie należy łączyć doświadczenia dwóch lub kilku projektantów.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 15.6. w ilości od 2 do 3, wówczas otrzyma 20 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.
Jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 15.6. w ilości 4 i więcej, wówczas otrzyma 40 punktów
w kryterium „doświadczenie projektanta”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej
5.2.1. w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali
1) Dla części I i części II:
a) jedną usługę polegającą na wykonaniu jednej lub kilku odrębnych dokumentacji projektowej obejmujących swoim zakresem budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku o powierzchni zabudowy co najmniej 180m2,

b) jedną usługę polegającą na wykonaniu jednej lub kilku odrębnych dokumentacji projektowej obejmujących swoim zakresem zagospodarowanie terenu obejmujące budowę, przebudowę, remont lub modernizację budowli wodnej/obiektu hydrotechnicznego/urządzenia wodnego np. pomost widokowo-cumowniczy; molo/pomost rekreacyjny na wodzie; slip do wodowania małych jednostek pływających

2) Dla części III: jedną usługę polegającą na wykonaniu jednej lub kilku odrębnych dokumentacji projektowej obejmujących swoim zakresem zagospodarowanie terenu obejmujące budowę, przebudowę, remont lub modernizację budowli wodnej/obiektu hydrotechnicznego/urządzenia wodnego np. pomost widokowo-cumowniczy; molo/pomost rekreacyjny na wodzie; slip do wodowania małych jednostek pływających

5.2.2. w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadające niżej określone uprawnienia:
1) Dla części I i II:
a) uprawnienia projektowe specjalności architektonicznej,
b) uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) uprawnienia projektowe specjalności drogowej,
d) uprawnienia projektowe specjalności sanitarnej,
e) uprawnienia projektowe specjalności elektrycznej.

2) Dla części III:
a) uprawnienia projektowe specjalności architektonicznej,
b) uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 7.
2) dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności robotami budowlanymi odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 8.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu; oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy pzp - jeżeli dotyczy; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.
117 ust. 4 ustawy pzp - jeżeli dotyczy; pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek:
a) zwłoki w przekazaniu materiałów przez Zamawiającego,
b) wad i braków w materiałach przekazanych przez Zamawiającego,
c) przedłużających się procedur, niezależnych od Wykonawcy, w zakresie uzyskania niezbędnych decyzji, postanowień,
uzgodnień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
d) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych,
e) konieczności wprowadzenia zmian zakresu lub sposobu opracowania przedmiotu umowy,
f) konieczności wykonania dodatkowych badań, niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia,
g) wystąpienia nieprzewidzianych prac archeologicznych,
h) wystąpienia siły wyższej.
2. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz.2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).
3. Zmiany, o których mowa w § 10 ust. 2 pkt 1-4 mogą być wprowadzane wyłącznie wtedy, gdy mają one wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku ich wystąpienia Wykonawca może złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Wniosek powinien zawierać
wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wnioskujący będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany, o której mowa w ust. 2. Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia z uwagi na
przedmiotowe zmiany może wystąpić również Zamawiający.
4. W wypadku zmiany, o której mowa w §10 ust. 2 pkt 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia, która podlegać będzie nowym regulacjom.
5. Zmiana wynagrodzenia określonego w §10 ust. 2 pkt 2-4 może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub dokonania ostatniej zmiany umowy.
6. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy.
Pozostałe zmiany określone są w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem: "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI