Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie pomieszczeń Szpitala w Poznaniu do wymogów określonych w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-09-14
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie pomieszczeń Szpitala w Poznaniu do wymogów określonych w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie pomieszczeń Szpitala w Poznaniu do wymogów określonych w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fabeae-0951-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018752/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie węzłów higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lutycka.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/53/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania dostosowanie pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do wymogów określonych
w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID - zgodnie z załącznikami do niniejszej SWZ oraz projektem umowy
Prace na oddziale prowadzone będą w godzinach 7:30 do 17:00, natomiast prace głośne tj. kucie, wiercenie, mogą być prowadzane w godzinach uzgodnionych
z Działem Technicznym.
Całość prac będzie prowadzona podczas funkcjonowania oddziału szpitalnego
z uwzględnieniem nie zakłóconej pracy pracowników Szpitala oraz biorąc pod uwagę dobro pacjentów.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia rejonu prowadzenia prac
aby nie dopuścić do zabrudzeń korytarzy i zapewnia codzienne utrzymanie czystości. Wszelkiego rodzaju odpady budowlane muszą zostać zutylizowane z obowiązującymi przepisami.
Po zakończonych pracach należy wykonać i przedstawić wyniki pomiarów instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach.
Zalecana wizja lokalna w celu oględzin miejsca wykonywanych prac - wniosek
o przeprowadzenie wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mailowy watral@lutycka.pl
Kontakt w sprawie realizacji umowy z Działem Technicznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Etapy prac każdorazowo będą uzgadniane z Działem Technicznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji po naprawie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Koncepcje wybranych pomieszczeń (załączniki od A_01 – A_07 oraz od I_01 – I_07)
2. Obmiar / przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. koncepcje wybranych pomieszczeń (załączniki od A_01 – A_07 oraz od I_01 – I_07)
2. Obmiar / przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
3. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ/załącznik nr 5
do umowy
4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę - zgodnie
z załącznikiem nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z rozdziałem 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z rozdziałem 25 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 19.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2021-09-14 o godz. 10:00, za pośrednictwem Platformy, na karcie ”Oferta/Załączniki”, poprzez ich odszyfrowanie, które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, (zgodnie z rozdziałem 4.2 SWZ oraz & 12 projektu umowy)
2. W treści projektu umowy znajduje się m. in. zapis o obowiązku potwierdzenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. nie niższą niż 50 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia, ważnej na terytorium Polski, z udziałem
własnym/franszyzą redukcyjną/integralną nie wyższą niż 5% wartości szkody.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Remont budynku administracji GDDKiA Rejon w Kaliszu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: KONSERWACJA WOJSKOWEJ BOCZNICY KOLEJOWEJ NR 545 w m. SIEMIROWICE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI