III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli: a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o., c.w.u. o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. b) skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej: 1 osobę (kierownika budowy), posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz w przypadku składania oferty na jedno zadanie 8 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 4 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania 16 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 8 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na cztery lub pięć zadań 24 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 12 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na sześć lub siedem zadań 32 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 16 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na osiem lub dziewięć zadań 40 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 20 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na dziesięć lub jedenaście zadań 48 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 24 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na dwanaście zadań 56 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, montażu urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), 28 osób posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
ad a) W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał jedną wymaganą robotę budowlaną, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. ad b) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. ad a) i b) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. Jeżeli Wykonawca określi okres rękojmi poniżej 3 lat – jego oferta zostanie odrzucona. 5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 50 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi czas wykonania zamówienia powyżej 50 dni od dnia podpisania umowy – jego oferta zostanie odrzucona. 6. Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy. 7. Złożyć Formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie), który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 16 ppkt. 2-5 SIWZ. 9. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 50 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: zadanie 1 – 7 500,00 zł, zadanie 2 – 4 200,00 zł, zadanie 3 – 4 600,00 zł, zadanie 4 – 5 800,00 zł, zadanie 5 – 14 200,00 zł, zadanie 6 – 14 200,00 zł, zadanie 7 – 11 300,00 zł, zadanie 8 – 11 800,00 zł, zadanie 9 – 16 300,00 zł, zadanie 10 – 8 800,00 zł, zadanie 11– 11 100,00 zł, zadanie 12 – 9 200,00 zł, odpowiednio na wybrane przez siebie zadanie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę, opóźnieniem rozpoczęcia robót wynikających z braku przyjęcia zgłoszenia na wykonywanie robót budowlanych, konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót. g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy: zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowe osoby będą miały nie mniejsze doświadczenie niż osoby wskazane w ofercie. i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: - proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli: - w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-05, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2018-11-03 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 5.10.2018 r. godzina 10:30, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 3 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Biskupiej 11, 17, 27 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 2 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Rogaczewskiego 45, Salwator 7 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 3 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Smętnej 5, 8, 12/13 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 3 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Gościnnej 12, 16, 18 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 5 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Długie Ogrody 25, Łąkowej 15, 35/38, Rejtana 18, 20 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 5 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Rzeźnickiej 43, 44, 45, 46, 47b w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 4 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Białej 11, 12, 13, 14 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 4 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Traugutta 23, ul. Wajdeloty 14, 15B, ul. Waryńskiego 9 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 6 budynków gminnych mieszczących się przy Trakcie św. Wojciecha 25, 27, 101, 103, 109, 111 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 3 budynków gminnych mieszczących się przy Trakcie św. Wojciecha 81, 83, 85 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 4 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Gdańskiej 8, Grunwaldzkiej 580, Kasztanowej 5, Władysława IV 20, w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. wraz z węzłem cieplnym oraz przygotowanie do podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej 4 budynków gminnych mieszczących się przy ulicy Aldony 7, Do Studzienki 24, Słowackiego 34, Wajdeloty 4 w Gdańsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: demontaż kolidujących elementów i niezbędne prace ogólnobudowlane np. tynkowanie, malowanie itp., przygotowanie pomieszczeń do instalacji węzła cieplnego, budowę instalacji centralnego ogrzewania, budowę instalacji ciepłej wody użytkowej, wykonanie i instalację węzła cieplnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.), budowę instalacji elektrycznej zasilania węzła cieplnego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonania ekspertyzy kominiarskiej dla pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232141-2, 45232460-4, 45300000-0, 45310000-3, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
0,60 |
Termin wykonania zamówienia |
0,15 |
Okres udzielonej gwarancji za wady |
0,15 |
Doświadczenie kierownika budowy |
0,10 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: