Wykonanie wentylacji wyciągowej z podłączeniem do dwóch okapów kuchennych gastronomicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wentylacji wyciągowej z podłączeniem do dwóch okapów kuchennych gastronomicznych dla pracowni naukowej pom. 2.5, w budynku „Kortosfery” przy ul. Dybowskiego 11a UWM-u.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00130711
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wentylacji wyciągowej z podłączeniem do dwóch okapów kuchennych gastronomicznych dla pracowni naukowej pom. 2.5, w budynku „Kortosfery” przy ul. Dybowskiego 11a UWM-u.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wentylacji wyciągowej z podłączeniem do dwóch okapów kuchennych gastronomicznych dla pracowni naukowej pom. 2.5, w budynku „Kortosfery” przy ul. Dybowskiego 11a UWM-u.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e035008e-f04d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024651/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi serwisu urządzeń chłodniczych i wentylacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków
komunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja
składania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na
stroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast
Instrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalne
wymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
toprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome i FireFox, z włączoną obsługą języka
Javascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, co
najmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla
minimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w
zakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150
MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i
oznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz
Instrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określono w
szczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Za datę
przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem
zaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż
ofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinny być
sporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierających
dokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;
.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia
wymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
wsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym
samymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
zprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmińsko-
Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097, 3.
DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4.
Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a
także art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. Dane osobowe
Wykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13
ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planuje przetwarzania
danych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator
będzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowe zostały
zebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę,
której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, o których
mowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i
związanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich
obowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od
którychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty
lubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względem osób
fizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca
przekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.9.
W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z udziałem w
postępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w
załączniku nr 2 doSWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-
Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe
dotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych,
z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających
pochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,
przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych
biometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących
zdrowia, seksualnościluborientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie
zamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez
Zamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych z prawem
Wykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe
jegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o
którychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa
trzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez Wykonawcę od
administratorakopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiający może żądać od
osobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie
nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanie przez osobę,
której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do
sprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu
postępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie
żądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania
danychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdy wniesienie
żądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenie
przetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego
protokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępnia tych
danych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 297/2021/TP/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie wentylacji wyciągowej z podłączeniem do dwóch okapów kuchennych gastronomicznych dla pracowni naukowej pom. 2.5, w budynku „Kortosfery” przy ul. Dybowskiego 11a Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów
obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże:
1.1.1. realizację robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanej w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej, tj. polegających na realizacji minimum dwóch robót budowlanych z zakresu wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto), każda.
1.1.2. że dysponuje lub będzie dysponował osobami w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie robót budowlanych, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.
 kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności.
 kierownik robót elektrycznych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności.
Uwaga:
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające
im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg Załącznika nr 8 do SWZ;
2. Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie na zasadach określonych
w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-11

2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprawdzenie komina - Iława
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę ogólne sprawdzenie komina na terenie Iławy (ewentualna naprawa komina). Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI