Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o projekt budowlany wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę oraz projekty wykonawcze pn. „Remont i przebudowa budynku dydaktycznego Zwierzętarni Doświadczalnej związana z budową wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz przebudową dachu pod montaż urządzeń grzewczych i wentylacyjnych oraz „Wymiana wewnętrznej linii zasilającej budynek Zwierzętarni Doświadczalne wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia pomieszczeń światłem czerwonym” przy ul. Marcinkowskiego 3 we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-17
  • Numer ogłoszenia546424-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546424-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę oraz projekty wykonawcze pn. „Remont i przebudowa budynku dydaktycznego Zwierzętarni Doświadczalnej związana z budową wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz przebudową dachu pod montaż urządzeń grzewczych i wentylacyjnych oraz „Wymiana wewnętrznej linii zasilającej budynek Zwierzętarni Doświadczalne wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia pomieszczeń światłem czerwonym” przy ul. Marcinkowskiego 3 we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 000288981, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1 , 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umed.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umed.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pok. 3A.110.1, III piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę oraz projekty wykonawcze pn. „Remont i przebudowa budynku dydaktycznego Zwierzętarni Doświadczalnej związana z budową wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz przebudową dachu pod montaż urządzeń grzewczych i wentylacyjnych oraz „Wymiana wewnętrznej linii zasilającej budynek Zwierzętarni Doświadczalne wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia pomieszczeń światłem czerwonym” przy ul. Marcinkowskiego 3 we Wrocławiu.
Numer referencyjny: UMW/AZ/PN-35/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w oparciu o projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę (decyzja nr 1658/17 z dnia 05.04.2017) oraz projekty wykonawcze pn. „Remont i przebudowa budynku dydaktycznego „Zwierzętarni Doświadczalnej” związana z budową wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz przebudową dachu pod montaż urządzeń grzewczych i wentylacyjnych przy ul. Marcinkowskiego 3 we Wrocławiu – na podstawie Projektu budowlanego- autorstwa K&K z Rybnika” oraz „Wymiana wewnętrznej linii zasilającej budynek „Zwierzętarni Doświadczalnej” wraz z wykonaniem instalacji oświetlenia pomieszczeń światłem czerwonym na podstawie Projektu wykonawczego autorstwa „ BROINSTAL” z Wrocławia”. 2. Stan istniejący . Budynek Zwierzętarni Doświadczalnej nie jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków ale znajduje się w rejonie zabytków nr 406/Wm. Budynek 2-kondygnacyjny, 3-traktowy, posadowiony na żelbetowych ławach fundamentowych. Ściany zewnętrzne i nośna ściana wewnętrzna wykonane są z cegły. Strop nad parterem i piętrem WPS na dźwigarach stalowych. Środkowy trakt na obu kondygnacjach stanowi korytarz, z którego dostępne są pomieszczenia hodowli, laboratoria gospodarcze, biurowo-socjalne oraz techniczne. Budynek wyposażony jest w instalacje: wodno-kanalizacyjną, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, gazu, elektryczną: oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych, siły. Istniejąca wentylacja mechaniczna jest przestarzała i nie zapewnia warunków bytowych zgodnie z ustawą z dnia 15 stycznia 2015 r. o ochronie zwierząt wykorzystywanych do celów naukowych lub edukacyjnych. Podstawowe dane charakteryzujące budynek: - powierzchnia zabudowy: 280,0m2 - powierzchnia netto: 439,6m2 - kubatura budynku: 1 764,0m3 Zakres robót : -Roboty demontażowe; - Montaż konstrukcji wsporczej pod urządzenia technologiczne; - Montaż urządzeń wentylacyjnych wraz z kanałami i niezbędną armaturą; - Montaż powietrznych pomp ciepła oraz instalacji grzewczej i chłodzącej; - Wykonanie nowej tablicy rozdzielczej oraz instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej zaprojektowane urządzenia; - Wykonanie uziemienia w pomieszczeniu technicznym; - Pomiary elektryczne projektowanej instalacji elektrycznej; - Uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych urządzeń; - Próby ciśnieniowe; - Montaż izolacji na kanałach wentylacyjnych, grzewczych, chłodzących; - Montaż obudów kartonowo-gipsowych oraz sufitów podwieszanych; - Postawienie ścianki o konstrukcji lekkiej; - Montaż i demontaż drzwi wewnętrznych; - Wykonanie robót towarzyszących; - Wywiezienie złomu i gruzu; - Uporządkowanie terenu budowy. 3. Stan istniejący. Budynek Zwierzętarni Doświadczalnej zlokalizowany przy ulicy Marcinkowskiego 3 zasilany jest z rozdzielnicy elektrycznej niskiego napięcia Bud. Patofizjologii (ul. Marcinkowskiego 1 kablem YKY(żo) 5x35 wyprowadzonym z istniejącej rozdzielnicy głównej RG budynku. Linia zasilająca w zabezpieczona jest rozłącznikiem bezpiecznikowym typu RBK-00 wyposażonym we wkładki bezpiecznikowe Ib-80A. W/w linię poprowadzono na uchwytach na tynku kondygnacją piwnicy wewnątrz obudów i sufitów podwieszanych wykonanych w technologii płyt g/k. Na kondygnacji parteru w budynku Zwierzętarni Doświadczalnej zabudowana jest natynkowa rozdzielnica główna oznaczona 4 /8 jako R1. Natomiast na kondygnacji piętra I, w części korytarzowej zainstalowano rozdzielnicę R2. W wyżej wymienionych rozdzielnicach zamontowano zabezpieczenia, z których wyprowadzono przewody instalacji elektrycznej (oświetlenia, gniazd jedno i trójfazowych, linii zasilających urządzenia elektryczne, windę, suszarki, centrale wentylacyjne). Ponadto z rozdzielnicy R1 zasilono Centralę Sygnalizacji Pożaru oraz Centralę Alarmową, które to zlokalizowane są tuż obok rozdzielnicy R1. Przewody instalacji elektrycznej w budynku Zwierzętarni Doświadczalnej poprowadzono w części korytarzowej w korytach kablowych w przestrzeni sufitu podwieszanego, wewnątrz pomieszczeń w bruzdach pod tynkiem. W rozdzielnicy R1 zabudowano przeciwpożarowy wyłącznik prądu oparty na wyłączniku kompaktowym typu NS-160 wyposażonym w cewkę wybijakową typu MMX Ue-230V AC, sterowaną z kasety (przycisku) p.poż. zlokalizowanej przy wejściu głównym do budynku Zwierzętarni Doświadczalnej. W związku z planowaną rozbudową układu wentylacji mechanicznej dla budynku Zwierzętarni istniejąca linia zasilająca nie spełnia wymagań dla zwiększonego transferu energii elektrycznej. Zakres robót: · Demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej RG(patofizjologia) bud. Prz ul. Marcinkowskiego 1 · Demontaż istniejącej tablicy licznikowej TL wraz z układem pomiarowym · Demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej (R1) w budynku Marcinkowskiego 3 · Montaż projektowanej rozdzielnicy gł. RG(patofizjologia) · Montaż projektowanej rozdzielnicy gł. RG(patofizjologia) · Demontaż istniejących obudów i szachtów osłaniających istn. wlz-ty · Wykonanie tras kablowych dla projektowanych i istniejących przewodów wlz · Wykonanie przepustów kablowych przez przegrody, ściany i stropy · Ułożenie przewodów wlz-tów w uprzednio przygotowanych korytach kablowych · Ułożenie instalacji p/t dla zasilania i sterowania oświetleniem · Montaż oświetlenia opraw światła czerwonego · Montaż układów sterowania załączania warunkowego dla oświetlenia pomieszczeń laboratoryjnych · Montaż instalacji zasilania i sterowania wentylacji mechanicznej (pom. 212) · Montaż systemu monitorowania energii elektrycznej dla budynku Patofizjologii (ul. Marcinkowskiego nr 1 oraz budynku Zwierzętarni Doświadczalnej (Marcinkowskiego nr 3) · Prace malarsko wykończeniowe po robotach instalacyjnych

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262520-2
45410000-4
45442100-8
45310000-3
45331000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp., w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 112
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
112

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: 1) wykaże Kierownika budowy/Kierowników budowy, który posiada/którzy posiadają: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrucyjno - budowlanej bez ograniczeń, który posiada doświadczenie w prowadzeniu robót w obiektach zabytkowych zgodnie z art. 37c ustawy o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U z 2014 r poz. 1446, ze zm.) . - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy D1, w zakresie sieci i instalacji elektrycznych do 1KV . 2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał min. 3 instalacje wentylacyjno- klimatyzacyjne o wartości 300 tys. PLN każda. Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ b. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia 60,00
Termin realizacji przedmiotu zamówienia(max. 16 tygodni od daty podpisania umowy) 20,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana stawki podatku VAT dla robót należących do przedmiotu umowy w toku jej wykonywania – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 4) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 5) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 6) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 7) zmiana Kierownika/kierowników budowy wskazanego/wskazanych w niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, pełniącej tę funkcję pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że proponowana osoba spełnia warunki postawione w przetargu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI