Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sól
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-01
  • ZamawiającyGmina Nowa Sól-Miasto
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082075
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Nowa Sól-Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 970770280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: ˜Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.nowasol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-fd2bebf4-ccf5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00011956/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zagospodarowania terenów przy rzece Odrze w miejscowościach Bobrowniki, Stara Wieś, Siedlisko i Nowa Sól.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜Projekt wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.5 „Kapitał przyrodniczy regionu”, Poddziałanie 4.5.1 „Kapitał przyrodniczy regionu – projekty realizowane poza formułą ZIT”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniporlal.uzp.gov.pl, 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@nowasol.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przyichużyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://rniniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67- 100 Nowa Sól, W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski, 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego 12; lubpocztą elektroniczną na adres e-mail: marek.biedak@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.0012.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L”.Część (zadanie) nr 1 obejmuje wykonanie zagospodarowania terenu w otoczeniu i sąsiedztwie istniejącej przystani w Bobrownikach wraz z budową wieży widokowej na Białej Górze i edukacją przyrodniczą mieszkańców gminy wiejskiej Otyń, w obszarach przyrodniczych Natura 2000 i Nowosolska Dolina Odry. Charakterystyka zadania: zagospodarowanie terenu przy istniejącej przystani, wykonanie traktu spacerowo – rowerowego, trasy pieszo-rowerowej o charakterze edukacyjnym oraz utwardzenie terenu umożliwiające postój dla samochodów osobowych o nawierzchni tłuczniowej o łącznej powierzchni ok. 6035 m2, wykonanie schodów terenowych z brusów drewnianych o długości 495 mb, wyposażenie całego terenu w ujednolicone stylistycznie elementy małej architektury z bali i drewna o prostej konstrukcji; min. wiaty, stoły, ławy, pojemniki na odpady, ławki, stojaki na rower, luneta, tablice informacyjne drewniane z informacjami o przyrodzie obszaru, barierki, wykonanie nawierzchni z bruku drewnianego o łącznej powierzchni 325 m2, wykonanie granitowych palenisk na ogniska wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki granitowej o łącznej powierzchni 140 m2, wykonanie wieży widokowej na Białej Górze o konstrukcji drewnianej z elementami metalowymi - całkowita wysokość ok. 29,5 m. Powierzchnia terenu objęta zadaniem wynosi 7706 m2.Przedmiot umowy obejmuje zapewnienie przeglądów, serwisowanie i konserwację wszelkich urządzeń, obiektów i elementów dostarczonych lub powstałych w wyniku realizacji zadania inwestycyjnego przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie projektanta specjalności konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L”.Część (zadanie) nr 2 obejmuje zagospodarowanie terenu w otoczeniu i sąsiedztwie istniejącej przystani rzecznej wraz z edukacją przyrodniczą mieszkańców Siedliska - Gmina Siedlisko, w obszarze Natura 2000. Charakterystyka zadania: zagospodarowanie terenu przy istniejącej przystani, zagospodarowanie terenu na działkach 1076/3 i 1076/1 w tym: wykonanie nawierzchni z kostki granitowej (w tym umożliwiające postój dla samochodów osobowych) o łącznej powierzchni ok 942 m2, wykonanie trasy pieszo-rowerowej o charakterze edukacyjnym w nawierzchni tłuczniowej o powierzchni ok. 1257 m2, wykonanie schodów terenowych z bloków granitowych o łącznej długości 18 mb, wyposażenie całego terenu w ujednolicone stylistycznie elementy małej architektury betonowo – stalowo - drewnianych o prostej konstrukcji; min. wiata, stoły, ławki, siedziska, pojemniki na odpady, stojaki na rower, tablice z informacjami o przyrodzie obszaru, lampy parkowe i uliczne, luneta, barierki, obudowę toalet przenośnych, wykonanie nawierzchni z bruku drewnianego o powierzchni ok 111 m2, wykonanie paleniska na ognisko wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 39 m2, wykonanie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni ok 532 m2. Powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi 2661 m2.Przedmiot umowy obejmuje zapewnienie przeglądów, serwisowanie i konserwację wszelkich urządzeń, obiektów i elementów dostarczonych lub powstałych w wyniku realizacji zadania inwestycyjnego przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie projektanta specjalności drogowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L”.Część (zadanie) nr 3 obejmuje zagospodarowanie terenu w otoczeniu i sąsiedztwie istniejącej przystani rzecznej wraz z edukacją przyrodniczą mieszkańców Starej Wsi - Gmina Nowa Sól w obszarze Natura 2000.Charakterystyka zadania: zagospodarowanie terenu przy istniejącej przystani, zagospodarowanie terenu przy platformie widokowej, wykonanie trasy pieszo-rowerowej o charakterze edukacyjnym w nawierzchni tłuczniowej o łącznej powierzchni ok. 1396 m2 (w tym pochylnia) z elementem kompozycyjnym z kostki granitowej o powierzchni ok 145 m2 oraz utwardzenie terenu umożliwiające postój dla samochodów osobowych o nawierzchni granitowej o łącznej powierzchni ok. 70 m2, wykonanie schodów terenowych z brusów drewnianych o długości 15 mb, wyposażenie całego terenu w ujednolicone stylistycznie elementy małej architektury betonowo – stalowo - drewnianych o prostej konstrukcji; min. wiata, stoły, ławki, siedziska, pojemniki na odpady, stojaki na rower, tablice z informacjami o przyrodzie obszaru, luneta, barierki, obudowę toalet przenośnych, elementy edukacyjny - huśtawka, wykonanie nawierzchni z bruku drewnianego o powierzchni ok 111 m2, wykonanie paleniska na ognisko wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 39 m2, wykonanie nawierzchni bezpiecznej o powierzchni ok 21 m2, wykonanie nawierzchni gruntowej uporządkowanej ręcznie o powierzchni ok 2050 m2, wykonanie platformy widokowej w postaci małej wieży widokowej o konstrukcji drewnianej z elementami metalowymi - całkowita wysokość ok. 10 m. Powierzchnia terenu objęta zadaniem wynosi 11082 m2.Przedmiot umowy obejmuje zapewnienie przeglądów, serwisowanie i konserwację wszelkich urządzeń, obiektów i elementów dostarczonych lub powstałych w wyniku realizacji zadania inwestycyjnego przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie projektanta specjalności drogowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Odra dla turystów 2020 – lubuskie przystanie, obszar L”.Część (zadanie) nr 4 obejmuje zagospodarowanie lewego nabrzeża Odry na odcinku od Al. Wolności do istniejącej przystani w Nowej Soli – Gmina Nowa Sól – Miasto wraz z edukacją przyrodniczą mieszkańców miasta, w obszarze Natura 2000. Charakterystyka zadania: zagospodarowanie terenu przy rzece w tym: wykonanie traktu spacerowo-rowerowego o nawierzchni gruntowej uporządkowanej mechanicznie o powierzchni ok 684 m2 i z kostki granitowej o powierzchni ok. 247 m2 oraz wykonanie trasy spacerowo-rowerowej w nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni ok 597 m2, wykonanie mola pontonowego o powierzchni ok. 74 m2 kotwionego przy pomocy systemu obejm ruchomych zawieszonych na rurach palowych rozmieszczonych wzdłuż linii pontonu wraz z wyposażeniem i oznakowaniem, wykonanie schodów terenowych z bloków granitowych o powierzchni ok 92 m2, umocnienie brzegu rzeki, wyposażenie całego terenu w ujednolicone stylistycznie elementy małej architektury betonowo – stalowo - drewnianych o prostej konstrukcji; min. stoły z siedziskami, lampy parkowe, ławki, siedziska, pojemniki na odpady, stojaki na rowery, tablice informacyjne stalowe oraz infokioski z modułem fotowoltaicznym zawierające informacje o przyrodzie obszaru, luneta, barierki, obudowę toalet przenośnych, elementy edukacyjne – huśtawki drewniane, elementy dydaktyczne (śruba Archimedesa, koło młyńskie, drzwi zapory), figury drewniane (elementy flory i fauny), wykonanie paleniska na ognisko wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni 39 m2, wykonanie nawierzchni bezpiecznej o powierzchni ok 309 m2, wykonanie nawierzchni gruntowej uporządkowanej ręcznie o powierzchni ok 234 m2. Powierzchnia terenu objętego zadaniem wynosi 4045 m2.Przedmiot umowy obejmuje zapewnienie przeglądów, serwisowanie i konserwację wszelkich urządzeń, obiektów i elementów dostarczonych lub powstałych w wyniku realizacji zadania inwestycyjnego przez cały okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie projektanta specjalności hydrotechnicznej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu;1.1 sytuacja ekonomiczna lub finansowa; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:- dla części nr 1 – 1 mln PLN (jeden milion złotych), - dla części nr 2 – 450.000 PLN (czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych,- dla części nr 3 – 250.000 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych,- dla części nr 4 – 350.000 PLN (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). Jeżeli wartość środków finansowych lub zdolność kredytowa zostały określone w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu – jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia Narodowy Bank Polski nie podał średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia.W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia, zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma wymaganych środków finansowych lub zdolności kredytowej dla tych części, na które wykonawca składa ofertę.W przypadku, gdy wykonawca nie wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości określonej dla tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę, zamawiający oceni w pierwszej kolejności posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej dla tej części, dla której oferta wykonawcy została najwyżej oceniona. Jeżeli oferta wykonawcy zostanie najwyżej oceniona dla więcej niż jednej części zamówienia, to zamawiający oceni w pierwszej kolejności posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej dla części o największej wartości ustalonej na podstawie oferty wykonawcy. 1.2 zdolność techniczna lub zawodowa;1.2.1 dla części nr 1 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej lub stalowo-drewnianej o wysokości minimum 20 m i wartości robót nie mniejszej niż 500 tys. (wraz z podatkiem VAT),1.2.2 dla części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu na podbudowie z kruszywa nawierzchni tłuczniowej lub z kostki brukowej lub z kostki kamiennej (z wyłączeniem remontów cząstkowych) o powierzchni min. 1000 m2 i wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 300 tyś złotych (wraz z podatkiem VAT),W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca, a gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego swoje zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie ten podmiot.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie zdobyte w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innym wykonawcą zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału, gdy wymagany zakres robót budowlanych został faktycznie wykonany przez wykonawcę składającego ofertę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek, gdy wykonawca, który posiada wymagane doświadczenie, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia wskazany w warunku udziału.Jeżeli wartość zadania/robót budowlanych została określona w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych – jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych.1.2.3 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc następujące funkcje;a) dla części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 - projektantem specjalności architektonicznej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, b) dla części nr 1, nr 2, nr 3 – projektantem specjalności konstrukcyjno-budowlanej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, c) dla części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 – projektantem specjalności drogowej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne, d) dla części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 – projektantem specjalności elektrycznej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne, e) dla części nr 4 – projektantem specjalności hydrotechnicznej – 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne.Uwagi:1) Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). 2) Przez uprawnienia równoważne należy rozumieć odpowiadające wskazanym uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzonych nie wcześniej niż3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ - jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu,Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3) W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – w przypadku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:dla części nr 1 – 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych),dla części nr 2 – 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych),dla części nr 3 – 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych),dla części nr 4 – 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. oświadczenie, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający informuje,że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Oferty należy złożyć za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP: /nowasol/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI