Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego „Rozbudowy i modernizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego „Rozbudowy i modernizacji Ośrodka Edukacji Przyrodniczej Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Chalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-26
  • Numer ogłoszenia621969-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621969-N-2018 z dnia 2018-09-26 r.

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego „Rozbudowy i modernizacji Ośrodka Edukacji Przyrodniczej Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Chalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego „Rozbudowy i modernizacji Ośrodka Edukacji Przyrodniczej Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Chalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego, krajowy numer identyfikacyjny 63049902600000, ul. ul. Kościuszki  95 , 61716   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 65 54 650, e-mail zpkww_poznan@hot.pl, faks 61 65 54 652.
Adres strony internetowej (URL): www.zpkww.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zpkww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zpkww.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zpkww.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie dokumentu
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Kościuszki 95 Poznań 61-716,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego „Rozbudowy i modernizacji Ośrodka Edukacji Przyrodniczej Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Chalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w systemie zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pt. „Rozbudowa i modernizacja Ośrodka Edukacji Przyrodniczej Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego w Chalinie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 13.1.1. Kompleksową rewitalizację terenu Ośrodka prowadzącego działalność w zakresie edukacji ekologicznej. 13.1.2. Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym koncepcji architektonicznej, projektów budowlanych i wykonawczych, oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i decyzji. 13.1.3. Budowę głównego budynku edukacyjnego. 13.1.4. Budowę budynku obserwatorium podwodnego i stawu edukacyjnego. 13.1.5. Budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów 15 miejsc dla samochodów osobowych, 4 dla osób niepełnosprawnych i 3 miejsca na autobusy, 13.1.6. Budowę infrastruktury edukacyjno-terenowej do prowadzenia zajęć dydaktycznych w terenie, do poznawania zjawisk fizycznych, ochrony przyrody, źródeł i wykorzystywania energii odnawialnej 13.1.7. Budowę infrastruktury i zagospodarowanie terenu w postaci ścieżek dydaktyczno-edukacyjnych połączonych z walorami przyrodniczymi i edukacyjnymi wspomagającymi działania kreowania nowej metodyki edukacji nieformalnej 13.1.8. Wykonanie dojść i ścieżek, 13.1.9. Zagospodarowania terenu i wykonania nasadzeń, 13.1.10. Wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji wewnętrznych, infrastruktury technicznej 13.1.11. Wykonanie, zakup, dostawę pierwszego wyposażenia i jego montaż. 13.1.12. Opracowania programu edukacyjnego, scenariuszy, treści i elementów edukacyjnych, stanowisk edukacyjnych i ekspozycyjnych. 13.1.13. W opracowany projekt zagospodarowania terenu oraz projekty szczegółowe powinny uwzględniać istniejącą infrastruktura oraz projektowaną przez Zamawiającego lokalizacji teleskopu PST3 – zakładana lokalizacja – Załącznik Nr 9 do SIWZ 13.1.14. Projekt budynku głównego musi być zgodny z wydana decyzja lokalizacji inwestycji celu publicznego i stanowiskiem Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków w Poznaniu (Złączniki Nr 8a i 8b do SIWZ) Przedmiot zamówienie musi zostać zrealizowany zgodnie z zakresem wskazanym w PFU, SIWZ i umowie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-11-01   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 15.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem postępowania, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 15.1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; w szczególności: 15.1.2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie wykonania pełnobranżowego projektu budowlanego o charakterze (edukacyjny, lub badawczym lub wystawienniczym-ekspozycyjnym) o minimalnej kubaturze 8.000 m3 - z uwzględnieniem następujących wymogów:  każdy projekt zakończony uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 15.1.2.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wybudowania budynku o minimalnej powierzchni użytkowej 2000 m2 z uwzględnieniem następującego wymogu:  każdorazowo wartość zrealizowanej inwestycji wyniosła nie mniej niż 8.000 000,00 zł brutto 15.1.2.3 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi z opracowaniem wielo-branżowej koncepcji lub projektu centrum edukacyjnego lub eks-pozycji przyrodniczej z elementami interaktywnymi oraz multime-dialnymi o minimalnej powierzchni 1000 m2. Przy czym jako kon-cepcję należy uważać program funkcjonalno-użytkowy. 15.1.2.4 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę związaną z opracowa-niem koncepcji lub projektu zagospodarowania terenu o charakte-rze edukacyjnym i poznawczym z interaktywnymi zewnętrznymi elementami przyrodniczo-środowiskowymi o minimalnej po-wierzchni 1ha. Przy czym jako koncepcję przyjmuje się także pro-gram funkcjonalno-użytkowy. 15.1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 15.1.3.1. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta w specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń; b) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 15.1.3.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do pełnienia funkcji Kierownika Budowy – minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń; 15.1.3.3. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 15.1.3.4. dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. W/w osoby muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 15.1.3.5. dysponują osobami lub podmiotami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie przygotowania i prowadzenia działalności związanej z ochroną przyrody i środowiska naturalnego oraz edukacji ekologicznej. 15.1.3.6. dysponują osobami lub podmiotami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania technik multimedialnych w procesie przygotowania i prowadzenia działalności edukacyjnej, ekspozycyjnej, wystawienniczej itp. Wyżej wymiennie osoby lub podmioty muszą potwierdzić posiadane kompetencje przez złożenie oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. 15.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie projektowania na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł) i robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł. (słownie: osiem milionów złotych) Ocena spełnienia warunków wymienionych w pkt. 15.1.1. – 15.1.4 zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 16.1. 15.1.5. pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawców wykonujący prace takie jak: betoniarze, zbrojarze, cieśle i stolarze budowlani, dekarze i blacharze budowlani, murarze i tynkarze, glazurnicy, elektrycy, elektromechanicy i elektromonterzy, monterzy instalacji budowlanych, brukarze operatorzy i mechanicy sprzętu do robót ziemnych, operatorzy urządzeń dźwigowo-transportowych powinni zostać zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy. 15.1.6. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu określonego w punkcie 15.1.5 w momencie podpisywania umowy i w trakcie realizacji zamówienia na każde ewentualne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (kontrasygnowane przez Wykonawcę) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Należy złożyć: 16.1.12. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadanych środkach finansowych lub informację o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 8.000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.1.13. płaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia dotyczącym projektowania na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) 16.1.14. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia dotyczącym robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł (słownie: osiem milionów złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Należy złożyć: 16.1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ 16.1.2. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4a do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 16.1.3. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4b do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 16.1.4. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia związanego z opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wielobranżowej koncepcji lub projektu centrum edukacyjnego lub ekspozycji multimedialnej o charakterze przyrodniczo-środowiskowym lub z elementami przyrodniczo-środowiskowymi o minimalnej powierzchni 1000m2.- o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4c do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. 16.1.5. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia związanego z opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej usługę dotyczącej koncepcji lub projektu zagospodarowania terenu o charakterze edukacyjnym i poznawczym z elementami przyrodniczo-środowiskowymi o minimalnej powierzchni 1ha - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4d do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. 16.1.6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.8. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie robót, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także, że osoby te wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.9. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie robót, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także, że osoby te wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.10. oświadczenie, że osoby lub podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie w zakresie kierowania, organizowania i prowadzenia działalności związanej z ochroną przyrody i środowiska naturalnego oraz edukacji ekologicznej. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.11. oświadczenie, że osoby lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania technik multimedialnych w procesie przygotowania i prowadzenia działalności edukacyjnej, ekspozycyjnej, wystawienniczej itp. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ..
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
17.1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy; a w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych podwykonawcach w celu wykazania braku istnienia wobec tych podwykonawców podstaw wykluczenia. 17.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
16.1.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
16.1.2. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4a do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 16.1.3. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4b do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 16.1.4. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia związanego z opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wielobranżowej koncepcji lub projektu centrum edukacyjnego lub ekspozycji multimedialnej o charakterze przyrodniczo-środowiskowym lub z elementami przyrodniczo-środowiskowymi o minimalnej powierzchni 1000m2.- o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4c do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. 16.1.5. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia związanego z opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej usługę dotyczącej koncepcji lub projektu zagospodarowania terenu o charakterze edukacyjnym i poznawczym z elementami przyrodniczo-środowiskowymi o minimalnej powierzchni 1ha - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4d do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. 16.1.6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.8. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie robót, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także, że osoby te wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.9. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie robót, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także, że osoby te wpisane są na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.10. oświadczenie, że osoby lub podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie w zakresie kierowania, organizowania i prowadzenia działalności związanej z ochroną przyrody i środowiska naturalnego oraz edukacji ekologicznej. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ. 16.1.11. oświadczenie, że osoby lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania technik multimedialnych w procesie przygotowania i prowadzenia działalności edukacyjnej, ekspozycyjnej, wystawienniczej itp. Treść oświadczenia jest ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ..
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu wykonania zadania 20,00
Termin płatności 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
38.4 Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI