Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 95 Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-04-08
  • ZamawiającyMiejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00250622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 95 Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl8@mcoo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 95 Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d868f196-e529-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048239/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie, ul. Wileńska 9B

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d868f196-e529-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
b) poczty elektronicznej - adres e-mail: zampubl8@mcoo.krakow.pl;
2. Dotyczy pkt "informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert;
3. Szczegółowe informacje zawiera rozdz. IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje wynikający z RODO obowiązek informacyjny w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/5/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zgodnie z „Programem Funkcjonalno-Użytkowym” (PFU) oraz
„Audytem energetycznym” dokumentacji technicznej (wraz z dokonaniem skutecznego zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych do organu administracji architektoniczno- budowlanego) oraz wykonanie w
oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły
Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją
tych robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób odpowiedzialnych za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Określenie warunków:

Warunek 1:
Wykonawca winien w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonać należycie, co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda spełnia
poniższe wymogi:
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku/kompleksu
budynków obejmująca co najmniej ocieplenie przegród zewnętrznych, dachu lub stropodachu,
wymianę stolarki okiennej lub drzwiowej zewnętrznej, montaż instalacji fotowoltaicznej.

Warunek 2:
Wykonawca winien w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonać należycie, co najmniej dwie usługi, z których każda spełnia poniższe wymogi:
- Usługa polegająca na sporządzeniu projektu termomodernizacji budynku/kompleksu budynków
obejmującego co najmniej ocieplenie przegród zewnętrznych, dachu lub stropodachu, wymianę
stolarki okiennej lub drzwiowej zewnętrznej, montaż instalacji fotowoltaicznej.
Uwaga (dot. warunków 1 i 2):
(1) Podany okres 5 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(2) W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował robotę budowlaną w systemie zaprojektuj i wybuduj,
Wykonawca może wykazać tę realizację na potwierdzenie obu warunków.

Warunek 3:
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponować następującymi osobami:
- Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane
(tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), zwanej dalej „ustawą PB”;
Uwaga: Doświadczenie ww. osoby podlegać będzie ocenie Zamawiającego w ramach kryterium
oceny ofert.
- Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy PB;
- Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w rozumieniu ustawy PB w zakresie instalacji i urządzeń
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Projektant - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w rozumieniu ustawy PB w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych;
- Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych (pełniący funkcję kierownika budowy) -
posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy PB;
Uwaga: Doświadczenie ww. osoby podlegać będzie ocenie Zamawiającego w ramach kryterium
oceny ofert.
- Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w rozumieniu ustawy PB w zakresie
instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w rozumieniu ustawy PB w zakresie
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Osoba sprawująca nadzór dendrologiczny, która posiada następujące kwalifikacje:
udokumentowany min. roczny staż pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie
analogicznym do planowanego zamierzenia potwierdzony świadectwem lub certyfikatem
lub,
wyższe wykształcenie na kierunku architektura krajobrazu, leśnictwo lub innym
o tematyce botanicznej lub innym równoważnym do ww. każdorazowo
z udokumentowanym 3 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie
analogicznym do planowanego zamierzenia
lub,
wykształcenie średnie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobrazu lub inne równoważne, każdorazowo z udokumentowanym 5 letnim stażem pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia;

Uwaga:
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie
obowiązującej ustawy PB, rozumie przez to również inne ważne uprawnienia budowlane,
upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy realizacji
termomodernizacji budynków o kubaturze przekraczającej 1000 m3, wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do
wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje
zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Powyższe wymagania są wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiego potencjału technicznego i liczby osób, które zapewnią właściwą i terminową realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Objaśnienie:
(1) Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
(2) Podany okres 5 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz robót budowlanych
dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane należycie.
Objaśnienie:
(1) Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy.
(2) Podany okres 5 lat, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
(3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz usług dotyczy usług, w których
wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia załączane do oferty razem z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.1 do SWZ:
1) Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wypełniony załącznik nr 1.1 do SWZ);
2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy PZP:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, którego wzór stanowi
załącznik nr 2.2 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania;
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
Uwaga: (1) Zapis pkt 4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego; (2) Zapis pkt 3-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości: 30 000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 zł)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dotyczy wymagań nie wykazanych w pozostałej części ogłoszenia: - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI