Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Modelowy łącznik kompleksów zieleni przy ul. Miłej w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 – Modelowy łącznik kompleksów zieleni przy ul. Miłej w Kędzierzynie-Koźlu A. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wykonanie Inwentaryzacji dendrologicznej stanu istniejącego zawierająca informację na temat zastanej zieleni (drzew i krzewów) na danym obszarze z określeniem nazwy gatunków oraz wskazaniem ich na mapie. Część opisowa powinna zawierać: - inwentaryzację drzewostanu wraz z określeniem nazw gatunkowych, obwodów pierśnicowych, wysokości, powierzchni krzewów, stanu zdrowotnego poszczególnych egzemplarzy drzew i krzewów w formie tabeli, - wykonanie mapy z aktualnym podkładem sytuacyjno-wysokościowym w skali 1:500 i naniesienie wyników inwentaryzacji na powyższą mapę, - inwentaryzacja dotyczy działek 1049/27, 1049/28, 1189/5, 1189/1, 1190/15, 1190/23, 1190/16 obrębu Kędzierzyn będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle, - projekt prac wycinkowych i pielęgnacyjno-zabezpieczających opracowany na podstawie inwentaryzacji, zawierający: • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do usunięcia, • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do pielęgnacji z podaniem zakresu zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych, • określenie drzew do zabezpieczenia wiązaniami, ich liczba i rodzaj, • określenie egzemplarzy starych karpin do usunięcia, • naniesienie usytuowania powyższych drzew, krzewów i karpin na plan powyżej, • oznaczenie w terenie drzew do usunięcia oraz drzew na których konieczne jest wykonanie prac pielęgnacyjnych, • uzyskanie zezwoleń na wycinkę (o ile będzie konieczna), 2. opracowanie szczegółowego planu nasadzeń, obejmującego właściwy dobór roślin do warunków siedliskowych i przestrzennych, wykaz roślin, planowane zagęszczenie nasadzeń, rozmiar materiału szkółkarskiego, kalendarz kwitnienia, 3. wyznaczenie w projekcie sześciu przepustów z rur kanalizacyjnych Ø 100 po (2 sztuki na przepust) o dł. 3,5 m pod ścieżkami w oparciu o ustalenia z Zamawiającym, oraz ich zabudowa na etapie realizacji budowy, 4. opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) dotyczącej zieleni w tym: sposobu wykonania nasadzeń i trawników, sposobu i częstotliwość pielęgnacji, itp. W tym celu wykonawca powinien oprzeć się na wypracowanych dla Gminy Kędzierzyn-Koźle podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni (zał. nr 6). Dokumentacja projektowa zieleni ma być dokumentacją wykonawczą na podstawie której wykonane zostanie urządzenie zieleni w ramach przedmiotowego zamówienia. 5. rozbiórka betonowego ogrodzenia, 6. prace związane z karczowaniem krzewów (o ile będą konieczne) na podstawie wykonanej inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanej przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wycinkę, 7. wycinka drzew wraz z karczowaniem (o ile będzie konieczna) na podstawie wykonanej inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanej przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wycinkę, 8. prace pielęgnacyjne na drzewach zgodnie z zaleceniami inwentaryzacji, 9. remont muru oporowego przy istniejącym parkingu poprzez przemalowanie trwałymi farbami elewacyjnymi w kolorze szarym zbliżonym do naturalnego koloru i zabezpieczenie środkami antygraffiti, 10. budowa pieszych ścieżek o nawierzchni szutrowej zagęszczanej mechaniczne z obrzeżami, 11. budowa schodów terenowych z bali drzewnych, ze stopniami co ok. 0,70 m, 12. budowa placyku pod altanę z nawierzchnią z obrzeżami, 13. budowa ścieżek z płyt kamiennych 40x40 cm, 14. budowa altany o konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo z "zielonym dachem" wraz z fundamentami, 15. założenie systemu zieleni ekstensywnej na zadaszeniu altany zgodnie z warunkami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 16. budowa pergoli pionowej o wysokości użytkowej min. 2,20 m wraz z fundamentami, konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo, 17. dostawa i montaż ławek, stojaków na rowery oraz koszy na śmieci, zgodnie z założeniami Kodeksu Estetyzacji Miasta Kędzierzyn-Koźle dla strefy Nowomiejskiej obszary zielone – zał. nr 2c (IPU), 18. wykonanie i montaż tablic edukacyjnych - 8 szt., 19. wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej zgodnie z założeniami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 20. trwały montaż na istniejących drzewach budek dla ptaków, nietoperzy i owadów - 20 szt., 21. niwelacja terenu w zakresie niezbędnym na potrzeby budowy ścieżek, placyków oraz nasadzeń, 22. wykonanie nawierzchni wegetacyjnej poprzez przygotowanie lub ułożenie nowej warstwy humusu (ziemi urodzajnej) o grubości minimum 20 cm na podbudowie naturalnej. Przed ułożeniem teren należy oczyścić ze wszystkich nawierzchni utwardzonych lub innych uniemożliwiających sadzenie drzew, trawników, krzewów lub innych roślin. Humus należy oczyścić z kamieni, korzeni i dużych szczątków roślin zgodnie z założeniami SST, 23. nasadzenie 15 szt. drzew zgodnie z opracowanym projektem i SST, 24. nasadzenie krzewów, pnączy i bylin zgodnie z opracowanym projektem i SST, 25. wykonanie trawników sianych i łąki kwietnej zgodnie z opracowanym projektem i SST, 26. 3 letnie utrzymanie zieleni zgodnie z zapisami SST, 27. Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy wody z sieci wodociągowej z pomiarem rozliczeniowym, do podlewania zieleni, umożliwiających podłączenie węża do podlewania, rozmieszczonych w odległości co max. 40 m. Ilość punktów czerpalnych będzie wynikała z odległości i zapewnienia skutecznego podlewania całej wykonanej zieleni. 28. Wykonawca opracuje harmonogram pielęgnacji gwarantujący utrzymanie wykonanych nasadzeń (w tym trawników i nasadzeń zastępczych) w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6) i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia. Na podstawie zatwierdzonego harmonogramu pielęgnacji Wykonawca będzie prowadził książkę z czynności pielęgnacyjnych, którą co 1 miesiąc, a następnie po każdych 12 miesiącach utrzymania i pielęgnacji będzie przedkładał do potwierdzenia wykonanych czynności Zamawiającemu. Wykonanie czynności pielęgnacyjnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Zamawiający ma obowiązek w przeciągu 3 dni kalendarzowych rozpocząć odbiór tych czynności oraz zakończyć czynności odbioru w przeciągu 3 dni kalendarzowych lub wykazać usterki i nakazać ich usunięcie wraz ze wskazaniem terminu ich usunięcia. Wykonawca po usunięciu usterek ponownie zgłosi wykonanie czynności, a odbiór nastąpi na zasadach opisanych powyżej. 29. Minimalna ilość roślin oraz ich referencyjny skład określono w zał. nr 7. B. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących opracowań: a) opracowania przedprojektowe, tj.: a.1. opracowania geodezyjne, a.2. dokumentacja geotechniczna, a.3. inwentaryzacja zieleni, b) koncepcja programowo-przestrzenna; c) dokumentacja projektowa, składająca się z: b.1. projektu budowlanego, b 2 informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b.3. projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni, b.4. projektów wykonawczych dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub projektów wykonawczych dla obiektów do rozbiórki, b.5. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni (SST), b.6. przedmiarów ww. branż; Realizacja pełnego zakresu robót budowlanych, usług i dostaw zgodnie z ww. dokumentacją oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni w okresie 36 miesięcy od daty zakończenia odbioru robót budowlanych zgodnie z podstawowymi wytycznymi w zakresie kształtowania zieleni dla Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). C. Ponadto wykonanie zamówienia obejmuje: I. na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej koncepcji i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i SST; b) wykonanie badań geologicznych; c) uzyskanie warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją; d) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu; e) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o materiały przygotowane przez Wykonawcę, w tym kartę informacyjną, ewentualnie raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko lub uzyskanie postanowienia o odmowie jej wydania; f) wykonanie inwentaryzacji zieleni (w 5 egzemplarzach) z wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie przyrody w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji na jej usunięcie. Wystąpienie i uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów; g) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej; h) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii w terminach umożliwiających ewentualnie skorzystanie z trybu odwoławczego; i) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego); j) uczestniczenie w spotkaniach informacyjnych, konsultacjach społecznych prowadzonych przez Zamawiającego lub właściwe organy w celu merytorycznego i technicznego wsparcia Zamawiającego; k) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę; l) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. II. na etapie realizacji robót: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej; b) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji; c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; d) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; e) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD; f) zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych oraz wykonanie i zatwierdzenie organizacja ruchu na czas prowadzonych robót; g) zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót; h) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy; i) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; j) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych; k) przewiezienie na odległość do 10 km materiałów pochodzących rozbiórki, a nadających się do ponownego wykorzystania na miejsce wskazane przez Zamawiającego; l) przekazanie Zamawiającemu do ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki takich jak: płytki i kostki chodnikowe, krawężniki, obrzeża chodnikowe – zgodnie z zaleceniami w SIWZ - OPZ. W związku z powyższym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu; m) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; n) remonty i naprawa zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; o) w wypadku konieczności dokonania wycinki, na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew oraz opinii dendrologicznej o niegniazdowaniu ptaków. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń zastępczych. Należy uwzględnić po 3 paliki na każde posadzone drzewo o wys. nasadzanego drzewa. Ścięte drzewa należy pociąć na odcinki o dł. 120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla z dnia 6.03.2013r. jak dla - drewna opałowego (40 zł/mp.); p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót; q) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; r) wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich, jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe oraz kamerowanie kanalizacji; s) utrzymanie i pielęgnację nasadzeń zieleni (w tym trawników, nasadzeń wykonanych w ramach opracowanych projektów i nasadzeń zastępczych) w okresie 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót zgodnie z opracowaną szczegółową specyfikacją techniczną wykonaną w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nasadzeń. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączony program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Wykonawcę: Projekt 3 Marek Pelc z siedzibą przy ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112710-5, 71320000-7, 45000000-7, 77310000-6, 77211400-6, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena całkowita brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: do dnia 31.05.2021r. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi po obustronnym uzgodnieniu, jednak nie później niż 14 dni po uprawomocnieniu się decyzji pozwolenia na budowę. 3. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz na wykonane nasadzenia wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Modelowe zielone podwórko multiaktywne przy ul. Lompy w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2 – Modelowe zielone podwórko multiaktywne przy ul. Lompy w Kędzierzynie-Koźlu A. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. inwentaryzację stanu istniejącego oraz wykonanej pełnej inwentaryzacji dendrologicznej z uwzględnieniem dokumentacji budowy toru rolkowego i urządzeń fitness według załączników do PFU, 2. inwentaryzację drzewostanu wraz z określeniem nazw gatunkowych, obwodów pierśnicowych, wysokości, powierzchni krzewów, stanu zdrowotnego poszczególnych egzemplarzy drzew i krzewów w formie tabeli, 3. wykonanie mapy z aktualnym podkładem sytuacyjno-wysokościowym w skali 1:500 i naniesienie wyników inwentaryzacji na powyższą mapę, 4. inwentaryzacja dotyczy działek 1072/18 obrębu Kędzierzyn będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle, 5. projekt prac wycinkowych i pielęgnacyjno-zabezpieczających opracowany na podstawie inwentaryzacji, zawierający: • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do usunięcia, • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do pielęgnacji z podaniem zakresu zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych, • określenie drzew do zabezpieczenia wiązaniami, ich liczba i rodzaj, • określenie egzemplarzy starych karpin do usunięcia, • naniesienie usytuowania powyższych drzew, krzewów i karpin na plan powyżej, • oznaczenie w terenie drzew do usunięcia oraz drzew, na których konieczne jest wykonanie prac pielęgnacyjnych; • uzyskanie zezwoleń na wycinkę (o ile będzie konieczna) 6. opracowanie szczegółowego planu nasadzeń, obejmujący właściwy dobór roślin do warunków siedliskowych i przestrzennych, wykaz roślin, planowane zagęszczenie nasadzeń, rozmiar materiału szkółkarskiego, kalendarz kwitnienia, 7. opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) dotyczącej zieleni w tym: sposobu wykonania nasadzeń i trawników, sposobu i częstotliwość pielęgnacji, itp. W tym celu wykonawca powinien oprzeć się na wypracowanych dla Gminy Kędzierzyn – Koźle podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni (zał. nr 6). Dokumentacja projektowa zieleni ma być dokumentacją wykonawczą, na podstawie której wykonane zostanie urządzenie zieleni w ramach przedmiotowego zamówienia. 8. wycinka drzew i krzewów(o ile będzie konieczna) na podstawie wykonanej inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanej przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wycinkę, 9. rozbiórka asfaltowego boiska wraz z podbudową, piaskownicy, murków oporowych i ławek, chodników betonowych oraz innych utwardzeń wraz z podbudową, 10. budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm na podbudowie, wraz z obrzeżami 6x25 cm, 11. budowa placyków o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm na podbudowie wraz z obrzeżami 6x25 cm, 12. budowa dojazdu wewnętrznego do budynku nr 1 - A,B,C,D,E oraz dojazdu do śmietnika z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm wraz z obrzeżami betonowymi 15x30 cm, 13. wykonanie nawierzchni dla 4 miejsc postojowych pod zadaszeniem z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm wraz z obrzeżami betonowymi 15x30 cm, 14. remont murku z kamienia naturalnego przy budynku nr 2, 15. budowa ścieżek z płyt kamiennych 40x40 cm, 16. budowa altany o konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo z przeznaczeniem na wykonanie "zielonego dachu" wraz z fundamentami, 17. budowa zadaszenia nad miejscami postojowymi o konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo z przeznaczeniem na wykonanie "zielonego dachu" o wymiarach 5 x 10 m i wysokości użytkowej min. 2,20 m wraz z fundamentami i odtworzeniem nawierzchni do granicy miejsc postojowych, 18. założenie systemu zieleni ekstensywnej na zadaszeniu miejsc postojowych i altany zgodnie z warunkami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 19. budowa drewnianych pergoli maskujących oraz przestrzennych wraz z fundamentami, 20. dostawa i montaż ławek oraz koszy na śmieci, zgodnie z założeniami Kodeksu Estetyzacji Miasta Kędzierzyn-Koźle dla strefy Nowomiejskiej obszary zielone – zał. nr 2c (IPU), 21. trwały montaż na istniejących drzewach budek dla ptaków, nietoperzy i owadów - 40 szt., 22. wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej zgodnie z założeniami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 23. budowa górki saneczkowej, 24. wykonanie nawierzchni wegetacyjnej poprzez przygotowanie lub ułożenie nowej warstwy humusu (ziemi urodzajnej) o grubości minimum 20 cm na podbudowie naturalnej. Przed ułożeniem teren należy oczyścić ze wszystkich nawierzchni utwardzonych lub innych uniemożliwiających sadzenie drzew, trawników, krzewów lub innych roślin. Humus należy oczyścić z kamieni, korzeni i dużych szczątków roślin zgodnie z założeniami SST, 25. wykonanie trawników sianych zgodnie z opracowanym projektem i SST, 26. wykonanie skweru z bylinami ozdobnymi, zgodnie z opracowanym projektem i SST, 27. wykonanie skweru z roślinami cieniolubnymi, zgodnie z opracowanym projektem i SST, 28. wykonanie skalniaka wraz z roślinami, zgodnie z opracowanym projektem i SST, 29. nasadzenia pnączy zgodnie z opracowanym projektem i SST, 30. 3 letnie utrzymanie zieleni zgodnie z zapisami SST, 31. Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy wody z sieci wodociągowej z pomiarem rozliczeniowym, do podlewania zieleni, umożliwiających podłączenie węża do podlewania, rozmieszczonych w odległości co max. 40 m. Ilość punktów czerpalnych będzie wynikała z odległości i zapewnienia skutecznego podlewania całej wykonanej zieleni. 32. Wykonawca opracuje harmonogram pielęgnacji gwarantujący utrzymanie wykonanych nasadzeń (w tym trawników i nasadzeń zastępczych) w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle (załącznik nr 6) i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia. Na podstawie zatwierdzonego harmonogramu pielęgnacji Wykonawca będzie prowadził książkę z czynności pielęgnacyjnych, którą co 1 miesiąc, a następnie po każdych 12 miesiącach utrzymania i pielęgnacji będzie przedkładał do potwierdzenia wykonanych czynności Zamawiającemu. Wykonanie czynności pielęgnacyjnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Zamawiający ma obowiązek w przeciągu 3 dni kalendarzowych rozpocząć odbiór tych czynności oraz zakończyć czynności odbioru w przeciągu 3 dni kalendarzowych lub wykazać usterki i nakazać ich usunięcie wraz ze wskazaniem terminu ich usunięcia. Wykonawca po usunięciu usterek ponownie zgłosi wykonanie czynności, a odbiór nastąpi na zasadach opisanych powyżej. 33. Minimalna ilość roślin oraz ich referencyjny skład określono w zał. nr 7. B. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących opracowań: a) opracowania przedprojektowe, tj.: a.1. opracowania geodezyjne, a.2. dokumentacja geotechniczna, a.3. inwentaryzacja zieleni, b) koncepcja programowo-przestrzenna; c) dokumentacja projektowa, składająca się z: b.1. projektu budowlanego, b 2 informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b.3. projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni, b.4. projektów wykonawczych dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub projektów wykonawczych dla obiektów do rozbiórki, b.5. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni (SST), b.6. przedmiarów ww. branż. Realizacja pełnego zakresu robót budowlanych, usług i dostaw zgodnie z ww. dokumentacją oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni w okresie 36 miesięcy od daty zakończenia odbioru robót budowlanych zgodnie z podstawowymi wytycznymi w zakresie kształtowania zieleni dla Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). C. Ponadto wykonanie zamówienia obejmuje: I. na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej koncepcji i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i SST; b) wykonanie badań geologicznych; c) uzyskanie warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją; d) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu; e) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o materiały przygotowane przez Wykonawcę, w tym kartę informacyjną, ewentualnie raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko lub uzyskanie postanowienia o odmowie jej wydania; f) wykonanie inwentaryzacji zieleni (w 5 egzemplarzach) z wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie przyrody w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji na jej usunięcie. Wystąpienie i uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów; g) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej; h) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii w terminach umożliwiających ewentualnie skorzystanie z trybu odwoławczego; i) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego); j) uczestniczenie w spotkaniach informacyjnych, konsultacjach społecznych prowadzonych przez Zamawiającego lub właściwe organy w celu merytorycznego i technicznego wsparcia Zamawiającego; k) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę; l) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. II. na etapie realizacji robót: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej; b) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji; c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; d) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; e) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD; f) zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych oraz wykonanie i zatwierdzenie organizacja ruchu na czas prowadzonych robót; g) zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót; h) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy; i) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; j) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych; k) przewiezienie na odległość do 10 km materiałów pochodzących rozbiórki, a nadających się do ponownego wykorzystania na miejsce wskazane przez Zamawiającego; l) przekazanie Zamawiającemu do ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki takich jak: płytki i kostki chodnikowe, krawężniki, obrzeża chodnikowe – zgodnie z zaleceniami w SIWZ - OPZ. W związku z powyższym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu; m) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; n) remonty i naprawa zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; o) w wypadku konieczności dokonania wycinki, na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew oraz opinii dendrologicznej o niegniazdowaniu ptaków. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń zastępczych. Należy uwzględnić po 3 paliki na każde posadzone drzewo o wys. nasadzanego drzewa. Ścięte drzewa należy pociąć na odcinki o dł. 120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla z dnia 6.03.2013r. jak dla - drewna opałowego (40 zł/mp.); p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót; q) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; r) wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich, jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe oraz kamerowanie kanalizacji; s) utrzymanie i pielęgnację nasadzeń zieleni (w tym trawników, nasadzeń wykonanych w ramach opracowanych projektów i nasadzeń zastępczych) w okresie 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót zgodnie z opracowaną szczegółową specyfikacją techniczną wykonaną w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nasadzeń. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączony program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Wykonawcę: Projekt 3 Marek Pelc z siedzibą przy ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112710-5, 71320000-7, 45000000-7, 77310000-6, 77211400-6, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena całkowita brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: do dnia 31.05.2021r. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi po obustronnym uzgodnieniu, jednak nie później niż 14 dni po uprawomocnieniu się decyzji pozwolenia na budowę. 3. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz na wykonane nasadzenia wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zielone podwórko przy ul. Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 – Zielone podwórko przy ul. Powstańców w Kędzierzynie-Koźlu A. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wykonanie Inwentaryzacji dendrologicznej stanu istniejącego zawierająca informację na temat zastanej zieleni (drzew i krzewów) na danym obszarze z określeniem nazwy gatunków oraz wskazaniem ich na mapie, 2. inwentaryzację drzewostanu wraz z określeniem nazw gatunkowych, obwodów pierśnicowych, wysokości, powierzchni krzewów, stanu zdrowotnego poszczególnych egzemplarzy drzew i krzewów w formie tabeli, 3. wykonanie mapy z aktualnym podkładem sytuacyjno-wysokościowym w skali 1:500 i naniesienie wyników inwentaryzacji na powyższą mapę, 4. inwentaryzacja dotyczy działek 1090/78, 1090/75, 1084/4, 1085/4, 1086/4, 1086/1, 1089/3, 1090/80, 1090/103 obrębu Kędzierzyn będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle, 5. projekt prac wycinkowych i pielęgnacyjno-zabezpieczających opracowany na podstawie inwentaryzacji, zawierający: • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do usunięcia • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do pielęgnacji z podaniem zakresu zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych, • określenie drzew do zabezpieczenia wiązaniami, ich liczba i rodzaj, • określenie egzemplarzy starych karpin do usunięcia, • naniesienie usytuowania powyższych drzew, krzewów i karpin na plan powyżej, • oznaczenie w terenie drzew do usunięcia oraz drzew na których konieczne jest wykonanie prac pielęgnacyjnych, • uzyskanie zezwoleń na wycinkę (o ile będzie konieczna), 6. opracowanie szczegółowego planu nasadzeń, obejmujący właściwy dobór roślin do warunków siedliskowych i przestrzennych, wykaz roślin, planowane zagęszczenie nasadzeń, rozmiar materiału szkółkarskiego, kalendarz kwitnienia, 7. opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) dotyczącej zieleni w tym: sposobu wykonania nasadzeń i trawników, sposobu i częstotliwość pielęgnacji, itp. W tym celu wykonawca powinien oprzeć się na wypracowanych dla Gminy Kędzierzyn-Koźle podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni (zał. nr 6). Dokumentacja projektowa zieleni ma być dokumentacją wykonawczą na podstawie której wykonane zostanie urządzenie zieleni w ramach przedmiotowego zamówienia, 8. wycinka drzew i krzewów(o ile będzie konieczna) na podstawie wykonanej inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na wycinkę 9. rozbiórka asfaltowego boiska wraz z podbudową, piaskownicy i ławek, chodników betonowych oraz innych utwardzeń wraz z podbudową, 10. budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie, wraz z obrzeżami 6x25 cm, 11. budowa ścieżek z płyt z kamienia naturalnego 40x40 cm, 12. budowa pergoli maskujących i przestrzennych, 13. wykonanie piaskownicy okrągłej o średnicy 5 m, z ławą drewnianą, wypełnienie piaskiem kopanym, 14. wykonanie i montaż impregnowanych drewnianych elementów zabawowych dla dzieci z bali o śr. min. 14 cm - 1 komplet wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa, 15. wykonanie i montaż drewnianych elementów zabawowych dla dzieci w formie pieńków i bali wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa, 16. w momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującymi normami, 17. montaż systemowego trzepaka do dywanów w wykonaniu ze stali ocynkowanej ogniowo z fundamentem - 1 szt. 18. montaż sznurów do prania wraz z systemową konstrukcją w wykonaniu ze stali ocynkowanej ogniowo, z fundamentami - 2 zestawy, 19. dostawa i montaż ławek oraz koszy na śmieci zgodnie z założeniami Kodeksu Estetyzacji Miasta Kędzierzyn-Koźle dla strefy Nowomiejskiej obszary zielone – zał. nr 2c (IPU), 20. trwały montaż na istniejących drzewach budek dla ptaków, nietoperzy i owadów - 20 szt., 21. wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej zgodnie z założeniami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 22. budowa 3 ziemnych górek wypoczynkowych z przygotowaniem nawierzchni wegetacyjnej pod założenie trawników oraz ich wykonanie. Do wysiewu traw stosować mieszanki nasion traw dedykowanych dla sposobu użytkowania i nasłonecznienia, nawierzchnię humusu po wysianiu traw należy przegrabić i uwałować, 23. wykonanie nawierzchni wegetacyjnej poprzez przygotowanie lub ułożenie nowej warstwy humusu (ziemi urodzajnej) o grubości minimum 20 cm na podbudowie naturalnej. Przed ułożeniem teren należy oczyścić ze wszystkich nawierzchni utwardzonych lub innych uniemożliwiających sadzenie drzew, trawników, krzewów lub innych roślin. Humus należy oczyścić z kamieni, korzeni i dużych szczątków roślin zgodnie z założeniami SST, 24. wykonanie trawników sianych zgodnie z opracowanym projektem i SST, 25. założenie łąki kwietnej i etnoskweru zgodnie z opracowanym projektem i SST, 26. nasadzenie krzewów, drzew i pnączy zgodnie z opracowanym projektem i SST, 27. 3 letnie utrzymanie zieleni zgodnie z zapisami SST, 28. Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy wody z sieci wodociągowej z pomiarem rozliczeniowym, do podlewania zieleni, umożliwiających podłączenie węża do podlewania, rozmieszczonych w odległości co max. 40 m. Ilość punktów czerpalnych będzie wynikała z odległości i zapewnienia skutecznego podlewania całej wykonanej zieleni, 29. Wykonawca opracuje harmonogram pielęgnacji gwarantujący utrzymanie wykonanych nasadzeń (w tym trawników i nasadzeń zastępczych) w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle (załącznik nr 6) i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia. Na podstawie zatwierdzonego harmonogramu pielęgnacji Wykonawca będzie prowadził książkę z czynności pielęgnacyjnych, którą co 1 miesiąc, a następnie po każdych 12 miesiącach utrzymania i pielęgnacji będzie przedkładał do potwierdzenia wykonanych czynności Zamawiającemu. Wykonanie czynności pielęgnacyjnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Zamawiający ma obowiązek w przeciągu 3 dni kalendarzowych rozpocząć odbiór tych czynności oraz zakończyć czynności odbioru w przeciągu 3 dni kalendarzowych lub wykazać usterki i nakazać ich usunięcie wraz ze wskazaniem terminu ich usunięcia. Wykonawca po usunięciu usterek ponownie zgłosi wykonanie czynności, a odbiór nastąpi na zasadach opisanych powyżej. 30. Minimalna ilość roślin oraz ich referencyjny skład określono w zał. nr 7. B. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących opracowań: a) opracowania przedprojektowe, tj.: a.1. opracowania geodezyjne, a.2. dokumentacja geotechniczna, a.3. inwentaryzacja zieleni, b) koncepcja programowo-przestrzenna; c) dokumentacja projektowa, składająca się z: b.1. projektu budowlanego, b 2 informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b.3. projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni, b.4. projektów wykonawczych dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub projektów wykonawczych dla obiektów do rozbiórki, b.5. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni (SST), b.6. przedmiarów ww. branż. Realizacja pełnego zakresu robót budowlanych, usług i dostaw zgodnie z ww. dokumentacją oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni w okresie 36 miesięcy od daty zakończenia odbioru robót budowlanych zgodnie z podstawowymi wytycznymi w zakresie kształtowania zieleni dla Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). C. Ponadto wykonanie zamówienia obejmuje: I. na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej koncepcji i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i SST; b) wykonanie badań geologicznych; c) uzyskanie warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją; d) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu; e) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o materiały przygotowane przez Wykonawcę, w tym kartę informacyjną, ewentualnie raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko lub uzyskanie postanowienia o odmowie jej wydania; f) wykonanie inwentaryzacji zieleni (w 5 egzemplarzach) z wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie przyrody w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji na jej usunięcie. Wystąpienie i uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów; g) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej; h) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii w terminach umożliwiających ewentualnie skorzystanie z trybu odwoławczego; i) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego); j) uczestniczenie w spotkaniach informacyjnych, konsultacjach społecznych prowadzonych przez Zamawiającego lub właściwe organy w celu merytorycznego i technicznego wsparcia Zamawiającego; k) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę; l) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. II. na etapie realizacji robót: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej; b) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji; c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; d) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; e) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD; f) zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych oraz wykonanie i zatwierdzenie organizacja ruchu na czas prowadzonych robót; g) zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót; h) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy; i) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; j) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych; k) przewiezienie na odległość do 10 km materiałów pochodzących rozbiórki, a nadających się do ponownego wykorzystania na miejsce wskazane przez Zamawiającego; l) przekazanie Zamawiającemu do ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki takich jak: płytki i kostki chodnikowe, krawężniki, obrzeża chodnikowe – zgodnie z zaleceniami w SIWZ - OPZ. W związku z powyższym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu; m) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; n) remonty i naprawa zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; o) w wypadku konieczności dokonania wycinki, na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew oraz opinii dendrologicznej o niegniazdowaniu ptaków. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń zastępczych. Należy uwzględnić po 3 paliki na każde posadzone drzewo o wys. nasadzanego drzewa. Ścięte drzewa należy pociąć na odcinki o dł. 120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla z dnia 6.03.2013r. jak dla - drewna opałowego (40 zł/mp.); p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót; q) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; r) wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich, jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe oraz kamerowanie kanalizacji; s) utrzymanie i pielęgnację nasadzeń zieleni (w tym trawników, nasadzeń wykonanych w ramach opracowanych projektów i nasadzeń zastępczych) w okresie 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót zgodnie z opracowaną szczegółową specyfikacją techniczną wykonaną w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nasadzeń. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączony program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Wykonawcę: Projekt 3 Marek Pelc z siedzibą przy ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112710-5, 71320000-7, 45000000-7, 77310000-6, 77211400-6, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena całkowita brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: do dnia 31.05.2021r. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi po obustronnym uzgodnieniu, jednak nie później niż 14 dni po uprawomocnieniu się decyzji pozwolenia na budowę. 3. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz na wykonane nasadzenia wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Modelowy zielony skwer przyblokowy przy ul. Dmowskiego w Kędzierzynie-Koźlu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 – Modelowy zielony skwer przyblokowy przy ul. Dmowskiego w Kędzierzynie-Koźlu A. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wykonanie Inwentaryzacji dendrologicznej stanu istniejącego zawierająca informację na temat zastanej zieleni (drzew i krzewów) na danym obszarze z określeniem nazwy gatunków oraz wskazaniem ich na mapie, 2. inwentaryzację drzewostanu wraz z określeniem nazw gatunkowych, obwodów pierśnicowych, wysokości, powierzchni krzewów, stanu zdrowotnego poszczególnych egzemplarzy drzew i krzewów w formie tabeli, 3. wykonanie mapy z aktualnym podkładem sytuacyjno-wysokościowym w skali 1:500 i naniesienie wyników inwentaryzacji na powyższą mapę, 4. inwentaryzacja dotyczy działek 1158/3, 1185/2, 1159 obrębu Kędzierzyn będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle, 5. projekt prac wycinkowych i pielęgnacyjno-zabezpieczających opracowany na podstawie inwentaryzacji, zawierający: • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do usunięcia • określenie egzemplarzy drzew i krzewów do pielęgnacji z podaniem zakresu zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych, • określenie drzew do zabezpieczenia wiązaniami, ich liczba i rodzaj, • określenie egzemplarzy starych karpin do usunięcia, • naniesienie usytuowania powyższych drzew, krzewów i karpin na plan powyżej, • oznaczenie w terenie drzew do usunięcia oraz drzew na których konieczne jest wykonanie prac pielęgnacyjnych, • uzyskanie zezwoleń na wycinkę (o ile będzie konieczna) 6. opracowanie szczegółowego planu nasadzeń, obejmujący właściwy dobór roślin do warunków siedliskowych i przestrzennych, wykaz roślin, planowane zagęszczenie nasadzeń, rozmiar materiału szkółkarskiego, kalendarz kwitnienia, 7. opracowanie Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) dotyczącej zieleni w tym: sposobu wykonania nasadzeń i trawników, sposobu i częstotliwość pielęgnacji, itp. W tym celu wykonawca powinien oprzeć się na wypracowanych dla Gminy Kędzierzyn-Koźle podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni (zał. nr 6). Dokumentacja projektowa zieleni ma być dokumentacją wykonawczą na podstawie której wykonane zostanie urządzenie zieleni w ramach przedmiotowego zamówienia. 8. wycinka drzew i krzewów (o ile będzie konieczna) na podstawie wykonanej inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na wycinkę 9. rozbiórka zniszczonych chodników, usunięcie asfaltowego boiska wraz z podbudową, piaskownicy i ławek, 10. budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm bezfazowej na podbudowie, wraz z obrzeżami 6x25 cm, 11. budowa nowych placyków gospodarczych; 12. budowa miejsc parkingowych 8 szt. - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm z obrzeżami 20 x 30 cm, 13. budowa 2 zadaszeń nad miejscami postojowymi o konstrukcji stalowej ocynkowanej z dachem zielonym, minimalna wysokość użytkowa 2,20 m, 14. założenie systemu zieleni ekstensywnej na zadaszeniu miejsc postojowych i altany zgodnie z warunkami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 15. budowa ścieżek z płyt z kamiennych 40 x40, 16. budowa pergoli maskujących i przestrzennych 17. budowa górki wypoczynkowej na powierzchni ok. 38 m2, 18. wykonanie piaskownicy okrągłej o średnicy ok. 5 m, z ławą drewnianą, wypełnienie piaskiem kopanym, 19. wykonanie i montaż impregnowanych drewnianych elementów zabawowych dla dzieci z bali wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa, 20. wykonanie i montaż systemowego elementu zabaw z lin w formie siatki rozpiętej na konstrukcji stalowej ocynkowanej wraz z wykonaniem strefy bezpieczeństwa 21. w momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń zabawowych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującymi normami. 22. montaż systemowego trzepaka do dywanów w wykonaniu ze stali ocynkowanej ogniowo z fundamentem - 1 szt., 23. dostawa i montaż ławek oraz koszy na śmieci zgodnie z założeniami Kodeksu Estetyzacji Miasta Kędzierzyn-Koźle dla strefy Nowomiejskiej obszary zielone – zał. nr 2c (IPU), 24. trwały montaż na istniejących drzewach budek dla ptaków, nietoperzy i owadów - 20 szt., 25. wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej zgodnie z założeniami podanymi w dodatkowym zakresie przedmiotu zamówienia – zał. nr 2b (IPU), 26. wykonanie nawierzchni wegetacyjnej poprzez przygotowanie lub ułożenie nowej warstwy humusu (ziemi urodzajnej) o grubości minimum 20 cm na podbudowie naturalnej. Przed ułożeniem teren należy oczyścić ze wszystkich nawierzchni utwardzonych lub innych uniemożliwiających sadzenie drzew, trawników, krzewów lub innych roślin. Humus należy oczyścić z kamieni, korzeni i dużych szczątków roślin zgodnie z założeniami SST, 27. wykonanie trawników sianych zgodnie z opracowanym projektem i SST, 28. nasadzenia bylin, krzewów, drzew i pnączy zgodnie z opracowanym projektem i SST, 29. 3 letnie utrzymanie zieleni zgodnie z zapisami SST, 30. Zaprojektowanie i wykonanie przyłączy wody z sieci wodociągowej z pomiarem rozliczeniowym, do podlewania zieleni, umożliwiających podłączenie węża do podlewania, rozmieszczonych w odległości co max. 40 m. Ilość punktów czerpalnych będzie wynikała z odległości i zapewnienia skutecznego podlewania całej wykonanej zieleni. 31. Wykonawca opracuje harmonogram pielęgnacji gwarantujący utrzymanie wykonanych nasadzeń (w tym trawników i nasadzeń zastępczych) w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle (załącznik nr 6) i przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia. Na podstawie zatwierdzonego harmonogramu pielęgnacji Wykonawca będzie prowadził książkę z czynności pielęgnacyjnych, którą co 1 miesiąc, a następnie po każdych 12 miesiącach utrzymania i pielęgnacji będzie przedkładał do potwierdzenia wykonanych czynności Zamawiającemu. Wykonanie czynności pielęgnacyjnych Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Zamawiający ma obowiązek w przeciągu 3 dni kalendarzowych rozpocząć odbiór tych czynności oraz zakończyć czynności odbioru w przeciągu 3 dni kalendarzowych lub wykazać usterki i nakazać ich usunięcie wraz ze wskazaniem terminu ich usunięcia. Wykonawca po usunięciu usterek ponownie zgłosi wykonanie czynności, a odbiór nastąpi na zasadach opisanych powyżej. 32. Minimalna ilość roślin oraz ich referencyjny skład określono w zał. nr 7. Zamawiający rezygnuje z wykonania roweru stacjonarnego umożliwiającego produkcję prądu z zestawem do ładowania urządzeń przenośnych. B. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących opracowań: a) opracowania przedprojektowe, tj.: a.1. opracowania geodezyjne, a.2. dokumentacja geotechniczna, a.3. inwentaryzacja zieleni, b) koncepcja programowo-przestrzenna; c) dokumentacja projektowa, składająca się z: b.1. projektu budowlanego, b 2 informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b.3. projektów wykonawczych dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni, b.4. projektów wykonawczych dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub projektów wykonawczych dla obiektów do rozbiórki, b.5. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w tym dla urządzania zieleni (SST), b.6. przedmiarów ww. branż. Realizacja pełnego zakresu robót budowlanych, usług i dostaw zgodnie z ww. dokumentacją oraz utrzymanie i pielęgnacja zieleni w okresie 36 miesięcy od daty zakończenia odbioru robót budowlanych zgodnie z podstawowymi wytycznymi w zakresie kształtowania zieleni dla Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). C. Ponadto wykonanie zamówienia obejmuje: I. na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowanej koncepcji i dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i SST; b) wykonanie badań geologicznych; c) uzyskanie warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją; d) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu; e) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w oparciu o materiały przygotowane przez Wykonawcę, w tym kartę informacyjną, ewentualnie raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko lub uzyskanie postanowienia o odmowie jej wydania; f) wykonanie inwentaryzacji zieleni (w 5 egzemplarzach) z wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie przyrody w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji na jej usunięcie. Wystąpienie i uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów; g) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej; h) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii w terminach umożliwiających ewentualnie skorzystanie z trybu odwoławczego; i) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego); j) uczestniczenie w spotkaniach informacyjnych, konsultacjach społecznych prowadzonych przez Zamawiającego lub właściwe organy w celu merytorycznego i technicznego wsparcia Zamawiającego; k) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę; l) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót. II. na etapie realizacji robót: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej; b) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji; c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; d) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; e) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej w dniu odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 5 dni od tego dnia w wersji elektronicznej na nośniku danych CD; f) zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych oraz wykonanie i zatwierdzenie organizacja ruchu na czas prowadzonych robót; g) zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót; h) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas budowy; i) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; j) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych; k) przewiezienie na odległość do 10 km materiałów pochodzących rozbiórki, a nadających się do ponownego wykorzystania na miejsce wskazane przez Zamawiającego; l) przekazanie Zamawiającemu do ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki takich jak: płytki i kostki chodnikowe, krawężniki, obrzeża chodnikowe – zgodnie z zaleceniami w SIWZ - OPZ. W związku z powyższym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu; m) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; n) remonty i naprawa zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach; o) w wypadku konieczności dokonania wycinki, na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew oraz opinii dendrologicznej o niegniazdowaniu ptaków. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń zastępczych. Należy uwzględnić po 3 paliki na każde posadzone drzewo o wys. nasadzanego drzewa. Ścięte drzewa należy pociąć na odcinki o dł. 120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla z dnia 6.03.2013r. jak dla - drewna opałowego (40 zł/mp.); p) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót; q) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; r) wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich, jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i gazowe oraz kamerowanie kanalizacji; s) utrzymanie i pielęgnację nasadzeń zieleni (w tym trawników, nasadzeń wykonanych w ramach opracowanych projektów i nasadzeń zastępczych) w okresie 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót zgodnie z opracowaną szczegółową specyfikacją techniczną wykonaną w oparciu o załączone podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 6). Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. D. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nasadzeń. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączony program funkcjonalno-użytkowy sporządzony przez Wykonawcę: Projekt 3 Marek Pelc z siedzibą przy ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną część SIWZ. W szacowaniu kosztów Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót/dostaw/usług i ich ilości określone w PFU mogą ulec zmianie w trakcie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112710-5, 71320000-7, 45000000-7, 77310000-6, 77211400-6, 77211500-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena całkowita brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: do dnia 31.05.2021r. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi po obustronnym uzgodnieniu, jednak nie później niż 14 dni po uprawomocnieniu się decyzji pozwolenia na budowę. 3. Okres gwarancji na roboty budowlane oraz na wykonane nasadzenia wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia odbioru końcowego robót. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).