Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja rozdzielni nn stacji transformatorowej „Nowa Kotłownia” w Krynicy-Zdroju.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrynica-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • Zamawiający"UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00098400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja rozdzielni nn stacji transformatorowej „Nowa Kotłownia” w Krynicy-Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491900275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja inż. Nowotarskiego 9 lokal 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kryniczanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja rozdzielni nn stacji transformatorowej „Nowa Kotłownia” w Krynicy-Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e5d812f-ab62-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
do konkretnego wykonawcy. Oferta powinna być podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja rozdzielni nn stacji transformatorowej „Nowa Kotłownia” w Krynicy-Zdroju.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Stacja transformatorowa SN/nN KRS82153 „Nowa Kotłownia” znajduje się na terenie Zamawiającego, przy Alei Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój. Dojazd do obiektu od ulicy Ebersa.
Zakresem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji projektowej wymiany istniejącej rozdzielnicy nN stacji transformatorowej KRS82153 „Nowa Kotłownia” oraz wykonanie robót budowlanych wymienionych i opisanych w zakresie rzeczowym Programu Funkcjonalno-Użytkowego, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości 200 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana jest dopuszczalna w następujących przypadkach i zakresach:
1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki. Zmiana wynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia, załączając stosowna kalkulację oraz wskazując kwotę o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie.
b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne do należytej realizacji umowy.
c) w przypadku wystąpienia robót zamiennych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, w tym m.in. robót powodujących obniżenie kosztów. Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia, załączając stosowna kalkulację oraz wskazując kwotę o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie na podstawie protokołów konieczności oraz innych dokumentów potwierdzających konieczność wykonania robót zamiennych.
d) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z istnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym lub jest wynikiem siły wyższej, albo dokonanej z zachowaniem warunków określonych w niniejszej umowie.
2) w zakresie zmiany terminu:
a) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu umowy.
b) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, nie wykraczających poza zakres zamówienia podstawowego, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu umowy.
c) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych - potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu realizacji umowy.
Termin wykonania zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego w wyniku negocjacji przeprowadzonych z Wykonawcą.
3) w zakresie zmiany sposobu realizacji umowy wynikającej ze zmian w dokumentacji projektowej wprowadzonej w następstwie:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, na skutek zmiany materiałów, parametrów technicznych przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanych w dokumentacji projektowej, a także poprzez pojawienie się na rynku nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających zaoszczędzić koszty,
b) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, na skutek zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego,
d) możliwości zaniechania lub rezygnacji wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, t.j. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/kryniczanka/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI