Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin Część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin Część 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki przy ul. Moniuszki, Część 2: Tężnia solankowa na Sławku przy ul. Tęczowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyGmina Wołomin
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120227
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin
Część 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki przy ul. Moniuszki, Część 2: Tężnia solankowa na Sławku przy ul. Tęczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin
Część 1: Tężnia solankowa w Parku Wodiczki przy ul. Moniuszki, Część 2: Tężnia solankowa na Sławku przy ul. Tęczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a108963-e930-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005329/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa tężni solankowej cz 1: Teżnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina

1.1.5 Budowa tężni solankowej cz.2 - Zawsze dla "Sławka" - zdrowo i kolorowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zapisy dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte zostały w pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO zawarte są w pkt II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest w Parku Wodiczki w Wołominie, przy ul. Moniuszki, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Tężnia solankowa w trosce o zdrowie mieszkańców Wołomina”
1.Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:
1.1 przygotować koncepcję tężni,
1.2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.
1.3 Zakres objęty dokumentacją:
a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,
b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;
d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,
e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,
h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.
l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.
1.4 Obowiązki Wykonawcy:
a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,
b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,
c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,
d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,
e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,
f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,
g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,
j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,
k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,
l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,
1.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:
a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,
c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,
d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,
e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,
f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,
g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,
h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,
i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,
j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.
1.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
1.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
1.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. polegajacych na powtórzeniu podobnych robót i dostaw w zakresie robót i dostaw w tym :
-- dostawa i montaż urządzeń tężni
Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą
łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj tężni solankowej w Gminie Wołomin, to jest przy ul. Tęczowej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zawsze dla Sławka – zdrowo i kolorowo”.
2. Wykonać kompletną dokumentację projektową tężni na podstawie dołączonego PFU. W ramach projektu, Wykonawca zobowiązany jest:
2.1 przygotować koncepcję tężni,
2..2 uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionej koncepcji.
2.3 Zakres objęty dokumentacją:
a) koncepcja winna być przedstawiona na mapie ewidencyjnej z wyraźnym oznaczeniem działek, na których zlokalizowana będzie inwestycja, opracowana w 2 egz. w wersji papierowej,
b) mapa do celów projektowych – opracowana w ilości niezbędnej dla opracowania przedmiotu zamówienia + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF,
c) komplet materiałów do wystąpienia o warunki techniczne dla potrzeb budowy oraz przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej;
d) dokumentacja geotechniczna z rozpoznaniem warunków gruntowo-wodnych,
e) projekt budowlany wszystkich branż, winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
f) projekt wykonawczy usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym i zagospodarowaniem terenu winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord i w programie AutoCad lub innym projektowym,
g) projekt i inwentaryzacja zieleni w zakresie opracowania z wykazem nasadzeń do usunięcia winien być opracowany w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF, MsWord,
h) projekt organizacji ruchu na czas budowy w 4 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
i) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wszystkich branż winna być opracowana w 1 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
j) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, którą należy uwzględnić w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wersja papierowa w zależności od ilości egzemplarzy projektu budowlanego + 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF i MsWord,
k) inne niewymienione wyżej projekty, opracowania, materiały, które są niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót.
l) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / skutecznego zgłoszenia robót.
2.4 Obowiązki Wykonawcy:
a) opracowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o szczegółową wizję i pomiary w terenie,
b) w przypadku wystąpienia stałych punktów geodezyjnych zaprojektować ich przestawienie w miejsce nie kolidujące z inwestycją,
c) ustalenie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółów w zakresie rozwiązań projektowych, zastosowanych materiałów i urządzeń, których propozycję Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,
d) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień w tym m.in. z: zarządcą drogi, właścicielami prywatnymi w przypadku ingerencji w działki stanowiące własność osób prywatnych wraz z uzyskaniem pisemnej zgody tych osób,
e) uczestniczenie w spotkaniach roboczych w trakcie opracowywania dokumentacji,
f) wykonanie wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotowej dokumentacji projektowej,
g) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, w tym również uzgodnień międzybranżowych i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
h) złożenie wraz z dokumentacją protokołu zdawczo – odbiorczego z wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, zakresem ustalonym z Zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej oraz normami, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
i) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia,
j) zgłaszane przez Zamawiającego uzupełnienia, korekty i wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach niniejszego zamówienia,
k) jeżeli nastąpi konieczność wykonania opracowań dodatkowych, które będą następstwem wad dokumentacji, błędów lub zaniedbań wykonawcy, opracowania takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia,
l) naniesienie zmian w dokumentacji, wymaganych przez organy administracji w toku postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót,
m) zakres obowiązków Wykonawcy (Projektanta) określony został w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane,
2.5 Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania:
a) dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
b) dokumentacja projektowa stanowić będzie podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia - pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie,
c) sprawdzenie dokumentacji w zakresie wynikającym z przepisów,
d) dokumentacja projektowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” lub inne równoważne wyrazy,
e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne,
f) w dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku,
g) wersję elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać na opisanych płytach CD. Dokumentacja elektroniczna projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie papierowej,
h) dokumentacja projektowa winna być trwale i czytelnie oznaczona (egzemplarze, tomy), oraz trwale oprawiona,
i) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: postanowieniami zawartymi w umowie, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zlecenia,
j) dokumentacja projektowa winna być zgodna z obowiązującymi przepisami.
2.6. Uzyskać wymagane prawem warunki, zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, zgłoszenia robót, nie wymagające uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
2.7. Dostarczyć i zamontować zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem tężnię wraz z niezbędnym osprzętem, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
2.8 Wykonać dokumentację powykonawczą. dostarczyć karty techniczne, certyfikaty, itp. w 2 egzemplarzach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane .Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. polegajacych na powtórzeniu podobnych robót i dostaw w zakresie robót i dostaw w tym :
-- dostawa i montaż urządzeń tężni
Zamówienie udzielone będzie na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą
łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji: Po = C + T

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej ( DLA KAŻDEJ CZESCI ) :
Zamawiający wymaga aby posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 70 000,00 zł

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia – – zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji tęzni wartości robót minimum 70.000,00 zł każda – dla każdej części.
b) w zakresie potencjału kadrowego – zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1) jednym Projektantem, który posiada uprawnienia budowlane konstrukcyjno – budowlane, do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta- dla każdej części,

2) jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji tężni o wartości robót minimum 70.000,00 zł każda - dla każdej części,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1 000,00 ZŁ (słownie: tysiąc 00/100 złotych);- dla każdego zadania

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 15 Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję hydraulika do drobnej naprawy - Sobienie Jeziory
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję hydraulika do drobnej naprawy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI