Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Modernizacja Kina Tęcza na potrzeby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-09-05
  • ZamawiającyCentrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00464885
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Modernizacja Kina Tęcza na potrzeby Centrum Kultury Filmowej
im. Andrzeja Wajdy”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381891140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 20 lok. 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckf@ckf.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckf.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Modernizacja Kina Tęcza na potrzeby Centrum Kultury Filmowej
im. Andrzeja Wajdy”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b74fdd-8901-47cb-87ce-652fbf767abb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190869/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług inżyniera kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Modernizacja Kina Tęcza".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1b74fdd-8901-47cb-87ce-652fbf767abb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Regulaminie Platformy e-
Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. II ust. 2 - 5 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa Inżyniera Kontraktu wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Modernizacja Kina Tęcza na potrzeby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże,
że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) inspektor nadzoru w specjalności architektonicznej:
- posiadający aktualne uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania
i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);
- posiadający minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w obiektach należących do instytucji kultury w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 października 1991 r.
o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 87) liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji, oraz
- który uczestniczył przynajmniej w 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
b) inspektor nadzoru ds. budowlanych:
- posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);
- posiadający minimum 5letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy
lub inspektora nadzoru w obiektach należących do instytucji kultury w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 87) liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji,
- który uczestniczył przynajmniej w 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
c) inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych:
- posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);
- posiadający minimum 5letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika lub inspektora nadzoru robót sanitarnych liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji;
- który uczestniczył przynajmniej 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa.
d) inspektor nadzoru ds. robót elektrycznych:
- posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);
- posiadający minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika lub inspektora nadzoru robót elektrycznych liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji;
- który uczestniczył w przynajmniej 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
e) inspektor nadzoru ds. robót teletechnicznych:
- posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.);
- posiadający minimum 5letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika lub inspektora nadzoru robót elektrycznych liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji,
- który uczestniczył w przynajmniej 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
f) koordynator zespołu:
- posiadający certyfikat zarządzania projektami wydany przez Project Management Institute (na poziomie PMP lub wyższym), lub Axelos (na poziomie Prince2 Practitioner lub wyższym) lub International Project Management Association (na poziomie C lub wyższym) lub równoważny;
lub
ukończone studia licencjackie, magisterskie lub podyplomowe na kierunku zarządzanie.
Za równoważny certyfikat w stosunku do wskazanych powyżej Zamawiający uzna certyfikat zarządzania projektami zakończony egzaminem.
- który pełnił funkcję koordynatora zespołu przynajmniej w 1 inwestycji realizowanej w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
g) koordynator robót technologii sceny:
- posiadający minimum 5letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora lub nadzoru robót technologii sceny w jednej z następujących branż: oświetlenie sceny, elektroakustyki, kinotechniki lub mechaniki sceny, liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji,
- który uczestniczył przez okres min. 3 miesięcy przynajmniej w 2 inwestycjach realizowanych
w obiekcie, którego jedną z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa;
h) specjalista ds. akustyki:
- posiadający minimum 5letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru robót lub projektanta adaptacji akustycznej wnętrz liczone jako suma czasu pełnienia takiej funkcji;
- który uczestniczył przynajmniej w 2 inwestycjach realizowanych w obiekcie, którego jedną
z funkcji była funkcja widowiskowa tj. kino, teatr, teatr muzyczny, opera, sala koncertowa.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych funkcji przez jedną osobę.
Uwagi dotyczące inspektorów nadzoru określonych w lit. a) – e).
Uwaga nr 1:
W/w. osoby muszą być członkami odpowiedniej dla danej specjalizacji izby zawodowej, oraz posiadać na czas realizacji przedmiotu Umowy aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej dla danej specjalizacji izby. Osobami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
Uwaga nr 2:
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia,
które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.). Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia
w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Uwaga nr 3:
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę̨ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, elektrycznymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1562 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
o numerze: 34 1240 6074 1111 0010 9123 9641 z dopiskiem „Wadium – tryb podstawowy – Numer sprawy: 02/2024.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać co najmniej:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której
mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący wzór umowy. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 12 oraz § 18 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich - Tłuszcz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: woj. mazowieckie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI