„Wykonanie usług Zbiornik Wodny Czaniec"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie usług Zbiornik Wodny Czaniec"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556280-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556280-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: „Wykonanie usług Zbiornik Wodny Czaniec"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): www.krakow.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2020 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.1481, ze m.) osobiście za pośrednictwem posłańca.
Adres:
PGW WP Zarząd Zlewni w Żywcu, ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie usług Zbiornik Wodny Czaniec"
Numer referencyjny: 1007/ZZZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: • Część 1. „Konserwacja drenaży wsi Porąbka zbiornik Czaniec”Zakres robót• Organizacja stanowisk roboczych, przygotowanie terenu robót.• Wstępne oznakowanie lokalizacji urządzeń systemów pomiarowych.• Przygotowanie dróg dojazdowych do studzienek drenażowych na zaporze i na terenie wsiPorąbka.• Koszenie i oczyszczenie obrzeży studzienek na zaporach zbiornika i na terenachzabudowanych wiejskich.• Ręczne wydobycie namułów ze studzienek, przepustów, rurociągów i rowów.• Hydrodynamiczne i ręczne czyszczenie wewnętrznych ścian studzienek, przepustów,rurociągów i skarp rowów z osadów (namuły, śmieci, trawy).• Konserwacja zewnętrznej części obudowy studzienek (mycie ścian, usuwanie mchów,malowanie).• Naprawa i konserwacja zamknięć studzienek.• Ręczne czyszczenie rowów• Wywóz odpadów• Opłaty za odpady.• Rekultywacja terenu.• Część 2. „Konserwacja ekranu żelbetowego odwodnego zbiornika Czaniec”Zakres prac1). oczyszczenie hydrościerne powierzchni ekranu żelbetowego odwodnego zbiornika wodnego Czaniec. a) wykonanie dróg dojazdowych b) organizacja stanowisk roboczych – rusztowania i pomosty robocze, c) usunięcie porostów i zanieczyszczeń w zasięgu dylatacji płyt d) oczyszczanie powierzchni płyt metodą hydrodynamiczną, e) oczyszczanie powierzchni płyt ręcznie f) wywóz zanieczyszczeń na wysypisko odpadów g) opłaty za odpady h) plantowanie i rekultywacja powierzchni zapór ziemnych obrzeża ekranu żelbetowego i) uporządkowanie terenu robót. j) załadunek skoszonych traw, porostów, namułów, śmieci na środek transportu, k) wywóz zanieczyszczeń na wysypisko odpadów, l) rekultywacja terenu.2). wykonanie powłoki ochronnej na powierzchni płyt a) wykonanie inwentaryzacji uszkodzeń elementów ekranu w celu kwalifikowania płyt do pokrycia powłoką ochronną b) wykonanie powłoki ochronnej na powierzchni betonu c) pielęgnacja wykonanych powłok ochronnych

II.5) Główny kod CPV: 71311100-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90470000-2
71340000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) wykonana na obiektach hydrotechnicznych zawierających w swoim zakresie koszenie, czyszczenie rowów i rurociągów, przy czym wartość koszenia, czyszczenie rowów i rurociągów, o wartości nie niższej niż:- dla oferty częściowej nr 1 - 25 000,00 zł brutto- dla oferty częściowej nr 2 - 50 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. a) rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - "Wzór umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Konserwacja drenaży wsi Porąbka zbiornik Czaniec”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót• Organizacja stanowisk roboczych, przygotowanie terenu robót.• Wstępne oznakowanie lokalizacji urządzeń systemów pomiarowych.• Przygotowanie dróg dojazdowych do studzienek drenażowych na zaporze i na terenie wsiPorąbka.• Koszenie i oczyszczenie obrzeży studzienek na zaporach zbiornika i na terenachzabudowanych wiejskich.• Ręczne wydobycie namułów ze studzienek, przepustów, rurociągów i rowów.• Hydrodynamiczne i ręczne czyszczenie wewnętrznych ścian studzienek, przepustów,rurociągów i skarp rowów z osadów (namuły, śmieci, trawy).• Konserwacja zewnętrznej części obudowy studzienek (mycie ścian, usuwanie mchów,malowanie).• Naprawa i konserwacja zamknięć studzienek.• Ręczne czyszczenie rowów• Wywóz odpadów• Opłaty za odpady.• Rekultywacja terenu.Wykaz robót uwzględnionych:Są to roboty mieszczące się w asortymencie robót, których wykonanie należy do zobowiązańkontraktowych wykonawcy.• Prace pomiarowe dla potrzeb wykonania robót• Działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymagań BHP• Pomiary stężenia gazów niebezpiecznych i tlenu za pomocą urządzeń atestowanych• Wyposażenie w sprzęt i środki ochronne dla pracowników w trakcie czyszczenia studni iprzepustów• Ochrona przed kradzieżą i zniszczeniem wykonywanych robót• Ochrony przed działaniem wody• Wynajęcie terenu, opłaty dzierżawne oraz urządzenie i likwidacja zaplecza robót• Wykonanie dróg technologicznych• Uzyskanie pozwoleń wymaganych przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami• Opłaty za odpady• Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do robót, w trakcie ich realizacji i po zakończeniuOgólne zasady wykonania robót:Roboty będą realizowane w czasie normalnej pracy zbiornika wodnego Czaniec, w którymwahania lustra wody wynikające z potrzeby wyrównywania odpływów z elektrowni Porąbkawynoszą od 296,0 do 298,0 m npm.Prace będą przebiegać w obrębie zabudowanej części wsi Porąbka oraz zbiornika wodnego, podnóża i dolnego stanowiska zapór zbiornika Czaniec.W zasięgu zapór zbiornika Czaniec posadowione są piezometry i studzienki z urządzeniami systemu kontrolno-pomiarowego, studnie i rurociągi system drenażowego oraz sieć reperów geodezyjnych. Ich wstępna lokalizacja i oznakowanie są warunkiem koniecznym zachowania stabilności posadowienia i prowadzenia prac w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i ciągłość pracy urządzeń w trakcie prowadzenia robót.Inwestor nie odpowiada za szkody wynikłe z wezbrań powodziowych.Wykonawca winien ubezpieczyć roboty.Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót:Sprzęt oraz środki transportu muszą być sprawne technicznie, nie powodować skażenia gruntu i wody cieknącymi olejami i paliwem. Podczas transportu ścięte materiały oraz śmieci i namuły należy odpowiednio zabezpieczyć aby uniknąć zanieczyszczenia terenu zbiornika oraz dróg na trasie przewozu.Bezpieczeństwo i higiena pracyZbiornik Czaniec jest zbiornikiem wody pitnej i dlatego Wykonawca ma obowiązek znać istosować, w trakcie prowadzenia prac wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiskanaturalnego. W okresie trwania prac Wykonawca powinien zapewnić spełnienie szczególnych środków ostrożności i zabezpieczeń przed:- zanieczyszczeniem zbiorników i cieków substancjami toksycznymi- zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami- możliwością powstania pożaruOpłaty i kary za przekroczenia w trakcie realizacji prac, norm określonych w odpowiednichprzepisach dotyczących ochrony środowiska, obciążają Wykonawcę.Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniami lub zniszczeniem własnościprywatnej i publicznej.SprzętWykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który jest niezbędny dobezpiecznego wykonania prac oraz nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt będzie wykorzystywany zgodnie z przepisami dotyczącymi jego użytkowania oraz przepisami BHP. Sprzęt używany do prac musi odpowiadać, pod względem typów i ilości, rodzajom robót określonym w ofercie. W przypadku braku ustaleń sprzęt musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu musi gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i wskazaniami Inspektora Nadzoru w terminie przewidzianym umową.Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Parametry sprzętu powinny być zgodne z normami ochrony środowiska.Kontrola jakości robótWykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość użytego sprzętu. Na życzenie Inspektora Nadzoru dostarczy dokumentację filmową lub fotograficzną wybranego elementu zakresu robót. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną dostępność do wykonywanych robót. Na życzenie Inspektora Nadzoru Wykonawca dostarczy dokumentację filmową i/lub fotograficzną wybranego elementu zakresu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2, 90470000-2, 71340000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Konserwacja ekranu żelbetowego odwodnego zbiornika Czaniec”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac1). oczyszczenie hydrościerne powierzchni ekranu żelbetowego odwodnego zbiornika wodnego Czaniec. a) wykonanie dróg dojazdowych b) organizacja stanowisk roboczych – rusztowania i pomosty robocze, c) usunięcie porostów i zanieczyszczeń w zasięgu dylatacji płyt d) oczyszczanie powierzchni płyt metodą hydrodynamiczną, e) oczyszczanie powierzchni płyt ręcznie f) wywóz zanieczyszczeń na wysypisko odpadów g) opłaty za odpady h) plantowanie i rekultywacja powierzchni zapór ziemnych obrzeża ekranu żelbetowego i) uporządkowanie terenu robót. j) załadunek skoszonych traw, porostów, namułów, śmieci na środek transportu, k) wywóz zanieczyszczeń na wysypisko odpadów, l) rekultywacja terenu.2). wykonanie powłoki ochronnej na powierzchni płyt a) wykonanie inwentaryzacji uszkodzeń elementów ekranu w celu kwalifikowania płyt do pokrycia powłoką ochronną b) wykonanie powłoki ochronnej na powierzchni betonu c) pielęgnacja wykonanych powłok ochronnych Wykaz robót uwzględnionych Są to roboty mieszczące się w asortymencie robót, których wykonanie należy do zobowiązań kontraktowych wykonawcy.• Prace pomiarowe dla potrzeb wykonania robót.• Działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymagań BHP.• Ochrona przed kradzieżą i zniszczeniem wykonywanych robót.• Ochrona przed działaniem wody.• Wynajęcie terenu, stosowne pozwolenia, opłaty dzierżawne oraz urządzenie i likwidacja zaplecza robót.• Uzyskanie pozwoleń wymaganych przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami.• Opłaty za odpady.• Wykonanie dróg technologicznych.• Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do robót, w trakcie ich realizacji i po zakończeniu.Ogólne zasady wykonania robót Roboty będą realizowane w czasie normalnej pracy zbiornika wodnego Czaniec, w którym dobowe wahania lustra wody wynikające z potrzeby wyrównywania odpływów z elektrowni Porąbka wynoszą od 296,0 do 298,0 m npm. Prace konserwacyjne będą przebiegać w obrębie korony zapory i skarp odwodnych zbiornika wodnego. Ekran żelbetowy posadowiony jest na skarpie odwodnej w zakresie rzędnych 295,0 – 299,0 m npm. Nachylenie skarp 1:2. Inwestor nie odpowiada za szkody wynikłe z wahań poziomu wody w zbiorniku i wezbrań powodziowych. Wykonawca winien bezwzględnie ubezpieczyć roboty.Materiały Środek do wykonania elastycznej powłoki uszczelniającej, wzmacniającej strukturę betonu, przeciwdziałającej zarastaniu przez mchy i porosty, w kolorze szarym, posiadający zdolność do mostkowania rys o rozwarciu co najmniej 1,0 mm. Zastosowany środek musi zostać zaakceptowany przez Inwestora.Ochrona środowiska w czasie wykonywania robótSprzęt oraz środki transportu muszą być sprawne technicznie, nie powodować skażenia gruntu i wody cieknącymi olejami i paliwem. Podczas transportu, zanieczyszczenia oraz śmieci należy odpowiednio zabezpieczyć aby uniknąć skażenia terenu zbiornika oraz dróg na trasie przewozu.Bezpieczeństwo i higiena pracyZbiornik Czaniec jest zbiornikiem wody pitnej i dlatego Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania prac Wykonawca powinien zapewnić spełnienie szczególnych środków ostrożności i zabezpieczeń przed:- zanieczyszczeniem zbiorników i cieków substancjami toksycznymi- zanieczyszczeniem powietrza pyłami i gazami- możliwością powstania pożaruOpłaty i kary za przekroczenia w trakcie realizacji prac, norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniami lub zniszczeniem własności prywatnej i publicznej. SprzętWykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który jest niezbędny do bezpiecznego wykonania prac oraz nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt będzie wykorzystywany zgodnie z przepisami dotyczącymi jego użytkowania oraz przepisami BHP. Sprzęt używany do prac musi odpowiadać, pod względem typów i ilości, rodzajom robót określonym w ofercie. W przypadku braku ustaleń sprzęt musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu musi gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w STWiOR i wskazaniami Inspektora Nadzoru, w terminie przewidzianym umową. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Parametry sprzętu powinny być zgodne z normami ochrony środowiska.Kontrola jakości robótWykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość użytych materiałów i sprzętu. Na życzenie Inspektora Nadzoru dostarczy dokumentację filmową lub fotograficzną wybranego elementu zakresu robót. Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełną dostępność do wykonywanych robót. Przepisy związane 1. Akty prawne dotyczące gospodarki odpadami. 2. Aprobata techniczna materiałów oraz ocena PZH dla elastycznej powłoki uszczelniającej 3. Karty technologiczne materiałów. 4. Świadectwa jakości dla użytych materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71311100-2, 90470000-2, 71340000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI