Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż” oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego - zamówienie udzielane w 2 częściach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Katowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772594-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772594-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Miasto Katowice: Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż” oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego - zamówienie udzielane w 2 częściach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http:\bip.katowice.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http:\bip.katowice.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub przesłać na adres podany poniżej. Oferty składane osobiście będą przyjmowane na portierni przy ul. Warszawskiej 4 w Katowicach, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin przyjmowania stron.
Adres:
Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-098 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż” oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego - zamówienie udzielane w 2 częściach
Numer referencyjny: BZP.271.1.134.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż" oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego:Część I - Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 89, 40-719 Katowice,ul. Zadole 24a/26a Część II - Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 65 40-379 Katowice, ul. Ciesielska 1 I. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania dla każdej z części:1. Inwentaryzacji architektoniczno – konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej, w formie opisowej i rysunkowej (ze wskazaniem wykonanej termomodernizacji w budynku) w zakresie:1). niezbędnym do wykonania ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż., dokumentacji projektowej obejmującej dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych, analizy różnicowej dla aktualnie wykonywanych/zrealizowanych robót budowlanych z zakresu termomodernizacji, a planowanych robót budowlanych obejmujących dostosowanie obiektów Oddziałów Żłobka Miejskiego do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz aktualizacji audytu zbiorczego dla etapu V i VII termomodernizacji,2). konstrukcyjno – budowlanym i architektonicznym obejmującym rzuty, przekroje i elewacje budynku,3). instalacji wszystkich branż,4). przyłączy zasilających obiekt w media, w tym w nośniki energii,5). terenu wewnętrznego, w tym dojście do budynku. Inwentaryzację obiektu należy wykonać m. in. w oparciu o dokumentację projektową budynku będącą w posiadaniu Inwestora oraz szczegółowych oględzin wewnętrznych i zewnętrznych.2. Ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż. w zakresie: opisu warunków budowlano – instalacyjnych, ich stanu technicznego (związanych z ochroną p.poż.), charakterystyki pożarowej, wyszczególnienia wszystkich występujących w budynku niezgodności z przepisami techniczno – budowlanymi i przeciwpożarowymi, propozycji rozwiązań wynikających z przepisów, zapewniających właściwe zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku (rozwiązania podstawowe i rozwiązania zamienne - rekompensujące niezgodności niemożliwe do usunięcia w zabezpieczeniu przeciwpożarowym w stosunku do wymagań przepisów), analizy i oceny wpływu rozwiązań zamiennych na poziom bezpieczeństwa pożarowego, wniosków w kontekście nie pogorszenia warunków ochrony przeciwpożarowej. Ekspertyzę należy wykonać z uwzględnieniem aktualnych przepisów Ustaw m. in. Ustawę z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U z 2019 poz. 1372 tekst jednolity ze zm.), Ustawę z dnia 7.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333 - tekst jednolity), Ustawę z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2019 r. poz. 409 tj. ze zm.) i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami.Ww. dokumentacja winna spełniać wymagania Komendanta Państwowej Straży Pożarnej, Sanepidu.W przypadku spełnienia wymagań bezpieczeństwa pożarowego w budynkach Oddziałów Żłobka Miejskiego w sposób inny niż określony w przepisach, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065 j.t.), a wynikający z wykonanego opracowania należy uzyskać zgodę, w formie postanowienia od Ślaskiego Wojewódzkiego Komendanta Straży Pożarnej. 3. Wykonania aktualizacji dokumentacji projektowej obejmującej dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych będącej w posiadaniu Inwestora wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/ niezbędnych decyzji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późn. zm. dla realizacji przedsięwzięcia.Dokumentację należy opracować w oparciu o wykonaną Ekspertyzę stanu ochrony p.poż.Dokumentacja projektowa obejmująca dostosowanie budynku do wymogów z zakresu ochrony p. poż. oraz bhp winna zostać opracowana w zakresie m. in: architektury, rozwiązań konstrukcyjno – budowlanych, instalacji i urządzeń wewnętrznych wszystkich branż, niezbędnych dla funkcjonowania obiektów w zakresie opracowania, pokrycia dachowego, zabezpieczenia konstrukcji dachu, stropów, robót wykończeniowych, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji hydrantowej p.poż, zabezpieczeń klatek schodowych, kondygnacji, pomieszczeń (odpowiednie wydzielenie stref pożarowych) oraz zapewnienie dróg ewakuacyjnych, urządzeń przeciwpożarowych i systemów oddymiania, technologii i wyposażenia wnętrz, wymiany posadzki, podłóg, w tym zastosowanie wykładzin trudno zapalnych, niedymiących, wymiany/montażu stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem obowiązujących przepisów p. poż, bhp, przebudowy klatek schodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż, zabezpieczenia ogniochronnego materiałów łatwopalnych, zabezpieczenia wybranych elementów środkami ogniochronnymi do stopnia trudno zapalnego, wykonania klap oddymiających zamontowania kurtyn przeciwpożarowych, sieci i przyłączy infrastruktury technicznej niezbędnych do funkcjonowania obiektów w zakresie opracowania, zagospodarowania terenu z uwzględnieniem: ciągów komunikacji pieszej, dojazdu do obiektu z uwzględnieniem drogi pożarowej, niezbędnej wycinki drzew i krzewów (maksymalne zachowanie istniejącego drzewostanu). Ww. dokumentacja winna spełniać wymagania Komendanta Państwowej Straży Pożarnej, Sanepidu. W przypadku spełnienia wymagań bezpieczeństwa pożarowego w budynkach Oddziałów Żłobka Miejskiego w sposób inny niż określony w przepisach, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065 j.t.), a wynikający z wykonanego opracowania należy uzyskać zgodę, w formie postanowienia od Ślaskiego Wojewódzkiego Komendanta Straży Pożarnej. 4. Wykonania analizy różnicowej dla aktualnie wykonywanych/zrealizowanych robót budowlanych z zakresu termomodernizacji, a planowanych robót budowlanych obejmujących dostosowanie obiektu w którym mieści się Oddział Żłobka Miejskiego oraz Miejskie Przedszkole do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych (w zakresie elementów zamiennych) składającej się m. in. z : zestawienia robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku do przepisów p.poż. ingerujących w realizowany/wykonany zakres prac termomodernizacyjnych w obiekcie, zakresu i kosztów robót zamiennych. Analiza winna wskazać: - punkty wspólne (zakres i stopień ingerencji) dla robót budowlanych z zakresu termomodernizacji w budynku, a robót budowlanych planowanych w ramach dostosowania Oddziału Żłobka Miejskiego oraz Miejskiego Przedszkola do wymogów p.poż. - wpływ planowanych robót budowlanych obejmujących dostosowanie obiektów Oddziałów Żłobka Miejskiego oraz Miejskiego Przedszkola do obowiązujących przepisów p. poż. na zmianę wskaźników mierzalnych projektu pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice etap V" – dla budynku przy ul. Zadole 24a/26a „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice etap VII" – dla budynku przy ul. Ciesielskiej 1 5. Wykonania aktualizacji audytu zbiorczego (podsumowującego) dla etapu V i VII termomodernizacjiz uwzględnieniem mierzalnych wskaźników projektu.Etap V - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej obejmuje następujące obiekty: Szkoła Podstawowa nr 54 (byłe Gimnazjum nr 16), ul. Wojciecha 9, 40- 474 Katowice Miejskie Przedszkole nr 55, ul. Szeptyckiego 3, 40- 282 Katowice Miejskie Przedszkole nr 84, ul. Targowa 13, 40-658 Katowice Miejskie Przedszkole nr 89, ul. Zadole 26a, 40 – 719 Katowice (w budynku mieści się Oddział Żłobka Miejskiego przy ul. Zadole 24a) Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Paderewskiego 46, 40- 282 Katowice Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Gallusa 5, 40-594 Katowice Etap VII - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej obejmuje następujące obiekty: a) Miejskie Przedszkole nr 93 przy ul. Łętowskiego 24, Katowice b) Szkoła Podstawowa nr 56 (poprzednio: Gimnazjum nr 19) przy ul. Spółdzielczości 21, Katowice c) Szkoła Podstawowa nr 29 przy ul. Lepszego 2, Katowice d) Miejskie Przedszkole nr 65, ul. Ciesielska 1 Katowice (w budynku mieści się Oddział Żłobka Miejskiego) e) Szkoła Podstawowa nr 66 przy ul. Krzywoustego 7, Katowice f) Miejskie Przedszkole nr 12 przy ul. Ligockiej 3 6. Czynnego udziału w konsultacjach społecznych wraz z przygotowaniem materiałów, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania mieszkańców (w przypadku, gdy zachodzi taka konieczność). 7. Pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego). II. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług w zakresie j.n.: 1) Zakres zamówienia (bez zakresu usług z prawa opcji) obejmuje: 1. Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno – konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej, w formie opisowej i rysunkowej (ze wskazaniem aktualnie wykonywanych robót budowlanych/wykonanej termomodernizacji).2. Opracowanie ekspertyzy technicznej stanu ochrony p. poż.3. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej dostosowanie obiektu w którym mieści się Oddział Żłobka Miejskiego oraz Miejskie Przedszkole do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/niezbędnych decyzji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późn. zm. dla realizacji przedsięwzięcia.4. Wykonanie analizy różnicowej dla planowanych/zrealizowanych robót budowlanych z zakresu termomodernizacji, a planowanych robót budowlanych obejmujących dostosowanie obiektu w którym mieści się Oddział Żłobka Miejskiego oraz Miejskie Przedszkole do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych (w zakresie elementów zamiennych). 2.) Zakres zamówienia objętego prawem opcji obejmuje:1. Wykonanie aktualizacji audytu zbiorczego (podsumowującego) dla etapu V i VII termomodernizacjiz uwzględnieniem mierzalnych wskaźników projektu.2. Czynny udział w konsultacjach społecznych wraz z przygotowaniem materiałów, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania mieszkańców (w przypadku, gdy zachodzi taka konieczność).3. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego). 3) Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 6a - 6b do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 1a – 1b do SIWZ), plan sytuacyjny (załącznik nr 7a - 7b do SIWZ).III. Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169. Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej . Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71221000-3
71251000-2
71317100-4
71242000-6
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 39135,42
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: I. Termin wykonania przedmiotu umowy określa się na 3 lata od daty zawarcia umowy zastrzeżeniem terminów pośrednich:a) Dla usług nie objętych prawem opcji: - dla Części I - w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy - dla Części II - w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowyb) Dla usług objętych prawem opcji:Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji obowiązuje z chwilą pisemnego zgłoszenia lubjednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego - do 3 lat od daty zawarcia umowy, w tym termin wykonaniaaktualizacji audytu zbiorczego (podsumowującego) dla Projektu unijnego – do 2 miesięcy od daty powierzenia. Pozostałe terminy zamówienia zgodnie ze wzorem umowy.II. Prawo opcji - Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje dla każdej części oddzielnie prawo opcji. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia do 3 lat od daty zawarcia umowy na zasadach jn.: W przypadku, gdy Zamawiający powierzy Wykonawcy wykonanie aktualizacji audytu zbiorczego (podsumowującego) dla etapu V oraz dla etapu VII termomodernizacji z uwzględnieniem mierzalnych wskaźników, wówczas Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tego tytułu w kwocie podanej przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik nr 1a – 1b do SIWZ – formularz cenowy). W przypadku, gdy Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie odpowiedzi na pytania zadane przez mieszkańców na Platformie Konsultacji Społecznych, wówczas Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tego tytułu w kwocie podanej przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik nr 1a – 1b do SIWZ – formularz cenowy). W przypadku, gdy Zamawiający powierzy Wykonawcy sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej, wówczas Zamawiający zapłaci wynagrodzenie z tego tytułu w kwocie podanej przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik nr 1a -1b do SIWZ – formularz cenowy). Zamawiający natomiast gwarantuje wypłatę wynagrodzenia w wysokości wynikającej z oferty Wykonawcy w zakresie poz. „A – Usługi nie objęte prawem opcji" zgodnie z załącznikiem nr 1a – 1b do SIWZ – formularz cenowy. Terminy realizacji zamówienia objętego prawem opcji obowiązują z chwilą otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zgłoszenia lub jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego i są określone we wzorze umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki jn.:a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w zakresie opracowania co najmniej:- dwóch dokumentacji projektowych obejmujących zabezpieczenia przeciwpożarowe związane z budową, przebudową w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane, lub adaptacją budynku - jeśli wykonawca składa ofertę na jedną lub dwie części zamówieniaUwaga 1 - W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi określonemu przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Uwaga 2 - W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, warunek winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum.Uwaga 3 - W przypadku, gdy zakres usług będzie stanowił część usług o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie wykonanych usług wyodrębnić rodzajowo usługę, o których mowa w sekcji III.1.3.I lit. a). b) dysponował zespołem osób posiadających niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy - Prawo Budowlane oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej: Dla części I, II: - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, która posiada min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawnieniami - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń, która posiada min. 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawnieniami - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, która posiada min 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawnieniami. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych - min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która posiada min 3 letnie doświadczenie zawodowe związane z uzyskanymi uprawnieniami. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno–inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych. - min. jedną osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, która w okresie ostatnich 3 lat wykonała co najmniej 2 ekspertyzy lub opinie związane z uzyskanym tytułem Uwaga 1 - Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę (w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych, oraz kwalifikacji i doświadczenia).Uwaga 2 - Wymóg posiadania 3 letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.W ofercie Wykonawca oświadcza, że osoby, którymi dysponuje posiadają min. 3 letnie doświadczenie.Poprzez 3 letnie doświadczenie Zamawiający rozumie okres faktycznie pełnionej funkcji w specjalności, w której posiada uprawnienia.Na „wykazie osób" Wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, będzie zobowiązany podać okres w miesiącach wraz z informacją: - w przypadku osób z uprawnieniami projektowymi bez ograniczeń: o nazwach projektów i terminach ich realizacji- w przypadku osoby posiadającej tytuł rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych: o nazwach ekspertyz p.poż. i terminach ich realizacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1,2,3,4 ustawy.4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności:a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5. Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
​I. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4. I.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4. I.1 ogłoszenia , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione odpowiednio w terminie jak określono w sekcji III.4.II. IV. 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia b) niezbędnych dokumentów w celu udowodnienia, że w/w Wykonawca będzie dysponował zasobami mu udostępnionymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, że stosunek łączący firmę którą reprezentuję z wykonawcą gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów mu udostępnionych. 2) Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. V. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. VI. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). a. jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, Wykonawca winien wskazać miejsce dostępności tych dokumentów (np. podać nazwę postępowania i wydział prowadzący postępowanie), b. jeśli ww .dokumenty można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie elektronicznej to wykonawca na druku oferty wskaże, pod jakimi określonymi adresami są one dostępne. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j.Dz.U.2019 poz. 1500 ze zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej art. 44 ust.4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1291 ze zm.). VII. W przypadku, gdy dokumenty w języku obcym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wówczas zamawiający wymaga przedstawienia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia:1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Uwaga:Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Uwaga:Na wykazie osób należy podać doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku osób za które wykonawca otrzymał punkty w kryterium oceny ofert należy również podać doświadczenie tych osób zgodnie z oświadczeniem przedstawionym na druku oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1do specyfikacji. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania, spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Kalkulację ceny ofertowej – formularz ofertowy(odpowiednio załącznik nr 1a – 1b). 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5,przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Katowice pok. 312, Rynek 13, 40-003 Katowice, w dniu 20.01.2021 r. o godz. 9.00. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne otwarcie ofert odbędzie się wyłącznie przy udziale członków komisji przetargowej – nie ma możliwości fizycznej obecności innych zainteresowanych osób przy otwarciu ofert. Jednocześnie, zachowując zasadę jawności i zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zapewnia transmisję online z otwarcia ofert. Otwarcie ofert online dostępne będzie pod adresem: https://zp.katowice.eu
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: cz. I - Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 89
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż” oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego. Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 6a - 6b do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 1a – 1b do SIWZ),plan sytuacyjny (załącznik nr 7a - 7b do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71220000-6, 71221000-3, 71251000-2, 71317100-4, 71242000-6, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19900,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Oddział Żłobka Miejskiego wraz z Miejskim Przedszkolem nr 65
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie usług projektowych polegających na „Dostosowaniu oddziałów żłobka miejskiego do wymogów ppoż” oraz usług objętych prawem opcji, związanych z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych i udziałem w konsultacjach społecznych, dla oddziałów żłobka miejskiego. Szczegółowy zakres prac określa: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 6a - 6b do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 1a – 1b do SIWZ),plan sytuacyjny (załącznik nr 7a - 7b do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 71220000-6, 71221000-3, 71251000-2, 71317100-4, 71242000-6, 71248000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19235,06
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa, 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia- rzeczoznawca do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych 20,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalnosci architektonicznej bez ograniczeń 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę komina - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę poprawę komina. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI