Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334d69d7-939a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007295/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi geodezyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XVIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.15.2021.SB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 195015,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT Olsztyn na terenie powiatu elbląskiego i miasta Elbląg, braniewskiego, iławskiego, nowomiejskiego i działdowskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SWZ, w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ oraz w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.1 do SWZ dla części Nr 1 zamówienia.
4.2.5.) Wartość części: 56972,23 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT Olsztyn na terenie powiatu ostródzkiego, nidzickiego, szczycieńskiego, bartoszyckiego, kętrzyńskiego, mrągowskiego, lidzbarskiego, olsztyńskiego i miasta Olsztyn. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SWZ, w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ oraz w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.2 do SWZ dla części Nr 2 zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 81071,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT Olsztyn na terenie powiatu węgorzewskiego, gołdapskiego, giżyckiego, piskiego, oleckiego i ełckiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 8 do SWZ, w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ oraz w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.3 do SWZ dla części Nr 3 zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 56972,23 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zgodnie z SWZ
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: dla części Nr 1 zamówienia - 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych); dla części Nr 2 zamówienia - 95.000,00 zł (dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych); dla części Nr 3 zamówienia - 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych).Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ.2) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) doświadczenie wykonawcy:Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługi o takim samym charakterze, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym w formularzu cenowym, o ilości i zakresie prac nie mniejszych niż (patrz tabela w SWZ):Rodzaj usługi: Dla części 1 Dla części 2 Dla części 3podziały rolne 25 30 25postępowania rozgraniczeniowe nieruchomości rolnych zakończone prawomocną decyzją - zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 310 ze późn. zm.) 1 3 1Postępowania rozgraniczeniowe nieruchomości zakończone prawomocną decyzją zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. 2020. poz. 2052) 1 3 1wznowione znaki graniczne (dla nieruchomości rolnych) 20 40 20Wykazane usługi powinny być pracami podlegającymi zgłoszeniu w powiatowych ośrodkach dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 2 SWZ.b) kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i uprawnieniach, niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: co najmniej określoną w poniższej tabeli ilością osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - o którym mowa w art. 43 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. 2020 poz. 2052), co najmniej określoną w poniższej tabeli ilością osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie – rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - o którym mowa w art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. 2020 poz. 2052). Dla części 1 Dla części 2 Dla części 3ilość osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 3 4 3ilość osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne 1 1 1ilość osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie – rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych 2 3 2UWAGA! W przypadku składania ofert na każdą część zamówienia sumuje się ilość osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (1 wiersz tabeli – „ilość osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”) oraz ilość osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie – rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (3 wiersz tabeli).Na przykład: Wykonawca składający ofertę na 1 i 2 część zamówienia musi dysponować łącznie 7 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: 2 osobami posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 5 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie – rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania uprawnień w kilku zakresach.Jeżeli ww. osoby będą obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej muszą posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej, zawodu regulowanego, o którym mowa w przedmiotowym warunku, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 ze zm.).Ocena na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia). Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 3 SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp;5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;6) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp;7) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;8) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, które stanowi odpowiednio załącznik Nr 6.1, 6.2 i 6.3 do SWZ dla części Nr 1, 2 i 3 zamówienia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 pkt 1 SWZ.UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania ww. warunku, zamierza posłużyć się polisą OC, winien załączyć do oferty dowody potwierdzające opłacenie wszystkich wymaganych składek (patrz wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 02 stycznia 2018 roku (Sygn. akt: KIO 2647/17)).2) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 pkt 2 lit. a) SWZ. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi odpowiednio załącznik Nr 4.1, 4.2 i 4.3 do SWZ dla części Nr 1, 2 i 3 zamówienia;3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 7 pkt 2 lit. b) SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi odpowiednio załącznik Nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SWZ dla części Nr 1, 2 i 3 zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1) 800,00 (słownie: osiemset złotych) – dla części Nr 1 zamówienia,2) 1.200,00 (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) – dla części Nr 2 zamówienia,3) 800,00 (słownie: osiemset złotych) – dla części Nr 3 zamówienia.2. Szczegółowe informacje dot. wadium znajdują się w Rozdziale IX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 4 ust. 3 i § 13 PPU, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11