Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w ZWRSP oraz innych nieruchomościach położonych na terenie działania OT KOWR w Koszalinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 15A
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w ZWRSP oraz innych nieruchomościach położonych na terenie działania OT KOWR w Koszalinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f7980a-c50c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009781/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi geodezyjne na nieruchomościach będących w ZWRSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 12.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w tytule SWZ.
12.2. Zapytania kierowane na adresy mailowe Zamawiającego oraz skrzynkę ePUAP – nie będą rozpatrywane.
12.3. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
12.4. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.26. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
12.27. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KOS.WOP.SZP.260.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.częściowe A-powiat białogardzki i świdwiński
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium:
1) Kryterium „Cena brutto” – waga 60%,
2) Kryterium „Termin realizacji” – waga 40%
Łączna ilość punktów dla każdej oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc + Kt = Łlpkt
Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
Kt- liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin realizacji”
Łlpkt – łączna liczba uzyskanych punktów
19.2. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena brutto” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc=najniższa zaoferowana cena brutto oferty /cena brutto badanej oferty x 60
Kc – ilość punktów przyznana badanej ofercie,
19.3. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Termin realizacji”:
W kryterium „TERMIN REALIZACJI- wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy czas realizacji, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń czas realizacji podany w formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według wzoru:
T= (Tn/Tb) x 40
Gdzie:
T- uzyskana ilość punktów w kryterium ,,Termin realizacji’’
Tn- najkrótszy czas realizacji spośród ofert podlegających ocenie
Tb- czas realizacji badanej oferty
19.4 Wykonawca oferowany termin realizacji zamówienia zobowiązany jest wpisać w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
19.5 Jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas realizacji dłuższy niż wskazany w rozdziale 8 SIWZ jego oferta zostanie odrzucona.
19.6 Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu realizacji do porównania i oceny ofert, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin realizacji zamówienia i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. częściowe B-powiat drawski, wałecki i szczecinecki
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium:
1) Kryterium „Cena brutto” – waga 60%,
2) Kryterium „Termin realizacji” – waga 40%
Łączna ilość punktów dla każdej oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc + Kt = Łlpkt
Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
Kt- liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin realizacji”
Łlpkt – łączna liczba uzyskanych punktów
19.2. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena brutto” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc=najniższa zaoferowana cena brutto oferty /cena brutto badanej oferty x 60
Kc – ilość punktów przyznana badanej ofercie,
19.3. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Termin realizacji”:
W kryterium „TERMIN REALIZACJI- wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy czas realizacji, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń czas realizacji podany w formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według wzoru:
T= (Tn/Tb) x 40
Gdzie:
T- uzyskana ilość punktów w kryterium ,,Termin realizacji’’
Tn- najkrótszy czas realizacji spośród ofert podlegających ocenie
Tb- czas realizacji badanej oferty
19.4 Wykonawca oferowany termin realizacji zamówienia zobowiązany jest wpisać w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
19.5 Jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas realizacji dłuższy niż wskazany w rozdziale 8 SIWZ jego oferta zostanie odrzucona.
19.6 Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu realizacji do porównania i oceny ofert, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin realizacji zamówienia i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. częściowe C-powiat koszaliński, sławieński i kołobrzeski
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punków obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium:
1) Kryterium „Cena brutto” – waga 60%,
2) Kryterium „Termin realizacji” – waga 40%
Łączna ilość punktów dla każdej oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc + Kt = Łlpkt
Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
Kt- liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin realizacji”
Łlpkt – łączna liczba uzyskanych punktów
19.2. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena brutto” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
Kc=najniższa zaoferowana cena brutto oferty /cena brutto badanej oferty x 60
Kc – ilość punktów przyznana badanej ofercie,
19.3. Liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać w kryterium „Termin realizacji”:
W kryterium „TERMIN REALIZACJI- wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najkrótszy czas realizacji, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń czas realizacji podany w formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według wzoru:
T= (Tn/Tb) x 40
Gdzie:
T- uzyskana ilość punktów w kryterium ,,Termin realizacji’’
Tn- najkrótszy czas realizacji spośród ofert podlegających ocenie
Tb- czas realizacji badanej oferty
19.4 Wykonawca oferowany termin realizacji zamówienia zobowiązany jest wpisać w formularzu oferty stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
19.5 Jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym czas realizacji dłuższy niż wskazany w rozdziale 8 SIWZ jego oferta zostanie odrzucona.
19.6 Jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego terminu realizacji do porównania i oceny ofert, Zamawiający przyjmie najdłuższy przewidziany termin realizacji zamówienia i taki termin zostanie przyjęty do umowy jako zadeklarowany przez Wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że co najmniej jedna osoba na każde zadanie częściowe, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii – wydane zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989r.
W przypadku składania ofert na więcej niż 1 zadanie częściowe warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi zostać spełniony proporcjonalnie tj. na jedno zadanie częściowe 1 osoba, na dwa zadania częściowe 2 osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 8 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
f) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP.
11.6. Zamawiający w celu dokonania oceny czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1.2. ppkt 3 i 4) oraz w celu dokonania badania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP, żąda złożenia przez te podmioty oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.5 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC nie mniejszą niż 50.000,00 zł,
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z przedłożonego wykazu winno wynikać, że: dysponuje co najmniej jedną osoba posiadającą uprawnienia zawodowe, określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.) w zakresie objętym niniejszą specyfikacją.
b) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy-zgodnie z zał. nr 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP i art. 109 ust. 1 pkt 4-10.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod warunkiem, że wystąpią:a) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia,
b) przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy,
c) zmiana miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, konieczność wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania,
d) konieczność wydania decyzji podziałowej, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
e) przekazanie nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych,
f) przedłużające się uzgodnienia, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części działki,
g) zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia (zmiana terminu i wynagrodzenia),
h) urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT (łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku),
i) konieczność wydzielenia dodatkowej działki (zmiana terminu i wynagrodzenia),
j) przyczyny losowe,
k) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
2. Zmiana postanowień treści umowy następuje w formie Aneksu do Umowy, poprzedzonego pisemnym i uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.