Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie treningowej rzutni oszczepem, treningowego rozbiegu do skoku o tyczce oraz usunięcie konstrukcji betonowych, na Stadionie Lekkoatletycznym, ul. Warmińska 1, 60-628 Poznań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie treningowej rzutni oszczepem, treningowego rozbiegu do skoku o tyczce oraz usunięcie konstrukcji betonowych, na Stadionie Lekkoatletycznym, ul. Warmińska 1, 60-628 Poznań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17917b81-7827-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000878/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wielobranżowa modernizacja obiektów kompleksu Golęcin: prace modernizacyjne na dwóch stadionach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictem platformazakupowa.pl, dalej: „platforma”. Link do prowadzonego postępowania znajdujesię na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naplatformie:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programAdobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) platforma działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przezplatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy,określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowejplatformazakupowa.pl/pn/posir_poznan oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, żeinstrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, oświadczeń oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcjąkorzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią ofertyprzed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość dozamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będziebrana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.Wykonawca może również komunikować się zZamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: e.rozowicz@posir.poznan.pl,zp.@posir.poznan.pl, (za wyjątkiem przekazania oferty z załącznikami).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO* informuję, że:1.Informacje dotyczące administratora danych oraz inspektora ochrony danychAdministratorem Państwadanych osobowych są Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji z siedzibą w Poznaniu przy ul.Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznań, tel. 61 835 79 01, e-mail:sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my). Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możnasię kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem „Inspektor ochronydanych”, telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl2. Celprzetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawneBędziemy przetwarzali Państwa dane w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne dowypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawąPrawo zamówień publicznych, rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów,jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,obowiązującymi nas przepisami archiwalnymi.3. Komu przekazujemy Państwa dane?Państwa danepozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będąwszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu doinformacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jestjawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówieńpublicznych.W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostanąumieszczone w ogólnodostępnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest tokonieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi. Możemy przekazywać Państwa dane podmiotomprzetwarzającym z którymi zawarliśmy umowy w szczególności:- na świadczenie usług serwisowychdla użytkowanych przez nas systemów informatycznych,- na korzystanie z serwerów pocztyelektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tymodbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się się z tymi danymi wzwiązku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami Państwadanych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą zawrzemy umowę na niszczeniedokumentów archiwalnych.Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufnościpozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązującychprzepisów prawa oraz bank przez który będziemy Państwu przekazywać środki finansowe (wprzypadku podpisania z Państwem umowy).4. Okres przechowywania danych Państwa dane pozrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będąprzetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisamiarchiwalnymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowychMają Państwo:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących**;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych***;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO****; Nie przysługuje Państwu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.6. Obowiązek podania danychObowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.240.07.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie treningowej rzutni oszczepem, treningowego rozbiegu do skoku o tyczce oraz usunięcie konstrukcji betonowych, na Stadionie Lekkoatletycznym, ul. Warmińska 1, 60-628 Poznań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:a) dokumentacja projektowa – zał. nr 1 do SWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SWZ, c) przedmiary robót – zał. nr 3 do SWZ, Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. UWAGA !!!! niniejszym postępowaniem objęta jest tylko część robót wynikających z dokumentacji projektowej. Postępowanie nie obejmuje następujących robót wymienionych w przedmiarze: - ogrodzenie panelowe, furtki i bramy, - chodniki, utwardzenie pod trybunę, - opaska ze sztucznej trawy, - teren trawiasty.Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpady wytworzone w czasie budowy, zobowiązany jest do zapewnienia właściwego gospodarowania nimi, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych, zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z obowiązującymi przepisami, wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami;Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów będących częścią dokumentacji niniejszego postępowania.Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wyłączeniem osób wykonujących czynności kierownika budowy lub kierownika robót.Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podobne roboty budowlanew okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robótbudowlanych, polegających na budowie, remoncie lub modernizacji nawierzchni poliuretanowej lub robót w zakresie rozbiórki konstrukcji betonowych na stadionie lekkoatletycznym, ul. Warmińska 1, 60- 628 Poznań, o wartości nie przekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia, na warunkachokreślonych w umowie do zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryteriów oceny ofertwskazanych w dokumentacji postępowania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby skierowanej przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:W przypadku wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wpisany jest do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeśli wpis taki jest obowiązkowy.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż:- wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji nawierzchni poliuretanowej o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda** wartość dla każdej z robót- dysponuje osobami:* minimum 1 osobą – posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane ustawą Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń posiadającą minimum 2 lata doświadczenia, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalności5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych przezwykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia:Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenianastępujących podmiotowych środków dowodowych:- odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów)składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:- dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed jego złożeniem, jeśli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą lubzawodową, - wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;- wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:Dokumenty dotyczące nawierzchni:- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy (oferenta) dotyczącą zadania objętego niniejszym postępowaniem, wraz z potwierdzeniem gwarancji,- certyfikat produktu World Athletics „Product Certificate” dla oferowanej nawierzchni.- certyfikaty World Athletics Class 1 dla obiektów wykonanych w warunkach klimatycznych zbliżonych do panujących w Polsce wykonanych z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego wyszczególnionym w dokumentacji parametrom,- aktualny kompletny raport z badania na zgodność z regulacjami World Athletics, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego World Athletics, potwierdzający wyszczególnione w dokumentacj parametry World Athletics, oraz raport z badań niezależnego laboratorium potwierdzające pozostałe parametry,- kompletny raport z badań odporności na zamrażanie (mrozoodporność), wykonany przez akredytowane laboratorium, potwierdzający określone wymagania,- kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) potwierdzający spełnienie wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH),- kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877: 2014 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione w dokumentacji parametry. Nie dopuszcza się wyników badań z różnych raportów ani zbiorczych podsumowań wyników z różnych raportów.- kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne laboratorium posiadające akredytację, potwierdzające wymagane wyszczególnione maksymalne zawartości metali ciężkich,- aktualny atest higieniczny lub dokument równoważny.Pozostałe dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWIOR, mogą być żądane przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:Dokumenty dotyczące nawierzchni:- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy (oferenta) dotyczącą zadania objętego niniejszym postępowaniem, wraz z potwierdzeniem gwarancji,- certyfikat produktu World Athletics „Product Certificate” dla oferowanej nawierzchni.- certyfikaty World Athletics Class 1 dla obiektów wykonanych w warunkach klimatycznych zbliżonych do panujących w Polsce wykonanych z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego wyszczególnionym w dokumentacji parametrom,- aktualny kompletny raport z badania na zgodność z regulacjami World Athletics, wydany w celu uzyskania certyfikatu produktowego World Athletics, potwierdzający wyszczególnione w dokumentacj parametry World Athletics, oraz raport z badań niezależnego laboratorium potwierdzające pozostałe parametry,- kompletny raport z badań odporności na zamrażanie (mrozoodporność), wykonany przez akredytowane laboratorium, potwierdzający określone wymagania,- kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) potwierdzający spełnienie wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH),- kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877: 2014 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione w dokumentacji parametry. Nie dopuszcza się wyników badań z różnych raportów ani zbiorczych podsumowań wyników z różnych raportów.- kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne laboratorium posiadające akredytację, potwierdzające wymagane wyszczególnione maksymalne zawartości metali ciężkich,- aktualny atest higieniczny lub dokument równoważny.Pozostałe dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWIOR, mogą być żądane przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Ustala się wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowywskazany przez zamawiającego nr: 29 1020 4027 0000 1302 1262 2371 . Jeżeli wadium jestwnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum lub prowadzący działalność w formie spółki cywilnej, powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, gdy wystąpi jedna znastępujących okoliczności: 1) nieprzewidziane warunki wykonywania przedmiotu umowy, tj.inne niż założono warunki geologiczne, archeologiczne, terenowe, w szczególności: wykopaliskaarcheologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowaneobiekty budowlane; 2) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowewykonanie przedmiotu umowy, przy czym przez niekorzystne warunki atmosferyczne należyrozumieć w szczególności nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewnedeszcze, bardzo silne wiatry, niskie temperatury trwające przez kolejne 3 dni – uniemożliwiającewykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych (np. prowadzenie robótbudowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów), co może mieć wpływna jakość wykonania. Wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winienzgłosić w dokumentacji budowy oraz pisemnie inspektorowi nadzoru inwestorskiego iZamawiającemu. Zgłoszenie powinno zostać potwierdzone przez inspektora nadzoruinwestorskiego, a okoliczności będące przeszkodą w prawidłowym wykonaniu przedmiotuUmowy wykazane potwierdzeniem z najbliższej stacji meteorologicznej; 3) zmiany będącenastępstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:a) wstrzymanierobót budowlanych przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacjiczęści przedmiotu umowy z przyczyn od Zamawiającego niezależnych;b) konieczność usunięciabłędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót, 4) konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, któregorealizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 5) wystąpienie opóźnieńw dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji,które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 6)wystąpienie opóźnień lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., dowydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienieprzekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaćwydane oraz sytuacje te nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność przy dołożeniu przez niego najwyższej staranności działania, właściwej dlaprofesjonalisty; 7) wystąpienie braku możliwości wykonania robót budowlanych z powoduniedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymaniaprzez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 8) wystąpienie działania siływyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy. Zasiłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani imzapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie przyrody, takie jak np.:huragan, trzęsienie ziemi, powódź, oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajkgeneralny (z wyjątkiem strajków Wykonawcy), działania legislacyjne władz powodująceniemożność wykonania umowy; 9) działanie osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie jest konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 10) niemożności wykonaniarobót budowlanych z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania zprzyczyn niezawinionych przez Wykonawcę7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy