Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-07
  • Numer ogłoszenia606511-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606511-N-2019 z dnia 2019-10-07 r.

Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce: Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - zit Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.04.03.01-12-0416/17
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 12068127000000, ul. ul. Słowackiego  51 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 294 91 89, e-mail zbk@wieliczka.eu, faks 012 294 91 89.
Adres strony internetowej (URL): www.zbk.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://miniportal.uzp.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
Numer referencyjny: ZBK.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj termomodernizacji budynków:OSP Chorągwica, MGOPS Wieliczka, OSP Golkowice, SP Golkowice, OSP Zabawa, SP Sygneczów wramach zadania: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka – etap II”dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 4 Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorzepublicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użytecznościpublicznej – ZIT. Opracowanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji technicznej w oparciu o programfunkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadań: Zad. 1 - Termomodernizacja budynku OSP w Chorągwicy Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropu poddasza 434,90m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. poddasza 136,85m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. 862,47m2, — wyk. izol. pion. ściany zew. na gruncie 131,19m2, — wyk. izol. poz. posadzki na gruncie 97,77m2, — wymiana okien 9,00m2, — wymiana drzwi zewn. 7,98m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — instalacja CO z zaworami i licznikami ciepła1kpl, — inst. gaz. wymiana kotła na gazowy 1kpl, — wyk. inst. c.w.u. z zasobnikiem ciepła, obiegiem cyrk. oraz licznikami ciepła 1kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej Zad. 2 - Termomodernizacja MGOPS w Wieliczce przy ul. Sienkiewicza 26 Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 245,36m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 246,10m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. farba/powłoka ceramiczna z efektem endoterm 309,22m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 118,78m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana okien 35,72m2, — wymiana drzwi 1,71m2, — wymiana drzwi 4,75m2, — wymiana drzwi 1,80m2 — montaż gazowej kotłowni kondens. z licznikami ciepła 1 kpl, — montaż przyłącza oraz inst. gaz. 1 kpl, — montaż instalacji C.O. z zaworami 1 kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 3 - Termomodernizacja budynku OSP w Golkowicach Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 415,35m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 523,51m2, — wyk. izol. pion. ściany zewnętrznej fundamentowej na gruncie 77,16m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 67,14m2, — wyk. izol. poz. podłogi na gruncie na parterze 84,69m2, — wymiana drzwi 2,00m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania, — modern. instalacji c.o. i cwu, wymiana grzejników z zaworami 1 kpl., — montaż zaworów oraz liczników, regulacja instalacji c.o., izol. term. rurociągów 1 kpl., — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 4 - Termomodernizacja budynku SP w Golkowicach Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. dachu 762,48m2, — wyk. izol. poz. stropu 9,78m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 867,28m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. 12,08m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 130,11m2, — wymiana okien 224,98m2, — wymiana drzwi 14,10m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana kotła na gazowy kondens., montaż zaworów, montaż ciepłomierza, regulacja instalacji c.o. 1 kpl, — demontaż i montaż instalacji odgromowej. Zad. 5 - Termomodernizacja budynku OSP w Zabawie Główny zakres robót budowlanych: — wyk. izol. poz. stropodachu 366,91m2, — wyk. izol. poz. stropu 16,26m2, — wyk. izol. pion.j ściany zewn. 710,21m2, — wyk. izol. pion. ściany zewn. na gruncie 67,74m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałych elementów elewacji, — demontaż i montaż orynnowania — wymiana okien 15,31m2, — wymiana drzwi 7,45m2, — wymiana bramy garażowej 9,49m2, — modern. syst. grzewczego poprzez montaż kotła kondensacyjnego na gaz ziemny, instalacji c.o., grzejnikówz zaworami oraz licznikami ciepła, — demontaż i montaż instalacji odgromowej Zad. 6 - Termomodernizacja budynku SP w Sygneczowie Główny zakres robót budowlanych: — wykon. izol. poziom. dachu 150,11m2, — wykon. izol. poziom. stropu 232,81m2, — prace elewacyjne, — demontaż i montaż stałychelementów elewacji, — wymiana okna balkonowego 1,80m2, — wymiana okien zewnętrznych 2,40m2 — wymiana drzwi zewnętrznych 3,60m2, — modernizacja instalacji c.o. regulacja instalacji c.o., montaż ciepłomierzy, — demontaż i montaż instalacji odgromowej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
71220000-6
45261410-1
45321000-3
45324000-4
45420000-7
45421000-5
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na zakres nie przekraczający zakresu opisanego w punkcie23 SIWZ zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp t.j. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robótbudowlanych tj.: — malowanie przegród 1 445 m², — malowanie stałych elementów elewacji 120 m², — odtworzenie posadzek 964 m². Przewidziane zamówienie, o którym mowa w pkt 67 ust. 1 pkt 6 uPzp nie stanowi przyrzeczenia udzieleniatego zamówienia Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, a decyzja o nieudzieleniuzamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp nie może stanowić podstaw do żadnych roszczeń zestrony Wykonawcy. Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach, które zostaną wynegocjowane w ramach zamówienia z wolnejręki przeprowadzonym zgodnie z art. 66–68 uPzp, t.j. po negocjacjach z jednym Wykonawcą, wybranym wprzedmiotowym postępowaniu. Przedmiotem negocjacji będzie w szczególności cena brutto oraz długośćgwarancji i rękojmi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia, o którym mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 uPzp,jeżeli w trakcie negocjacji Wykonawca postawi Zamawiającemu warunki wykonania zamówienia, które Zamawiający uzna za niekorzystne dla Zamawiającego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia 1. Rozpoczęcie – niezwłocznie po zawarciu umowy 2. Zakończenie: — Zadania 1, 2, 3, 5 - do dnia 31.10.2020 r., — Zadania 4, 6 - do dnia 31.10.2020 r. w tym prowadzenie robót budowlano – montażowych w terminie od29.06.2020 do 24.08.2020 r. (z uwagi na brak możliwości prowadzenia robót budowlano-montażowych wbudynkach oświatowych w trakcie roku szkolnego)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca składający ofertę spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: — dwie roboty budowlane, każda polegająca na wykonaniu izolacji termicznej ścian pionowych budynku opowierzchni minimum 500 m2 I — jedną robotę budowlaną polegająca na montażu w budynku kotła gazowego kondensacyjnego z automatykąpogodową minimum 1 szt. lub 1 kpl. Uwaga 1. Wyżej wymienione roboty mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia (jednej umowy) dwóchzamówień (dwóch umów) lub trzech zamówień (trzech umów). W przypadku wykonania wyżej opisanych robótw ramach jednego zamówienia lub dwóch zamówień Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio szczegółowoopisać rodzaj robót w wykazie robót. Uwaga 2. Wykonawcy, którzy zdobyli wymagane zdolności techniczne (doświadczenie) w ramach konsorcjum,zobowiązani są w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazać rzeczywisty zakresrobót jaki wykonywali w ramach w/w konsorcjum. b) Wykonawca składający ofertę spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniejnastępujące osoby: — Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościarchitektoniczno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane — Projektant posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane — Projektant – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane — Kierownik robót konstrukcyjno- budowlanych (pełniący funkcję kierownika budowy) posiadający uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanejw rozumieniu ustawy Prawo Budowlane oraz posiadający co najmniej 18 miesięczną praktykę zawodową nabudowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowegoz dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badańkonserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robótbudowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a takżebadań archeologicznych i poszukiwań zabytków, — Kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, w rozumieniuustawy Prawo Budowlane — Kierownik robót elektrycznych – posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bezograniczeń, w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane Ilekroć zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującejustawy Prawo Budowlane rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państwczłonkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo dowykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostałyuznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowychnabytych w państwach członkowskich UE (Dz.U. z 2016r, poz.65). Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wskazanych w pkt III.1.3) lit. b) pod warunkiem posiadaniaodpowiednio przez te osoby wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji, uprawnień wymaganych w w/w pkt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zostaną spełnionewyłącznie jeżeli: Odnośnie warunku o którym mowa w pkt III.1.3) lit. a) Zamawiający informuje, że Wykonawcy wspólnieubiegający się w udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać spełnianie warunków wskazanych w pkt III.1.3lit. a) tiret pierwsze i drugie, np.: — Wykonawca A musi wykazać wykonanie zamówienia, o którym mowa w tiret pierwsze (dwie robotybudowlane, każda polegająca na wykonaniu izolacji termicznej ścian pionowych budynku o powierzchniminimum 500 m2) — Wykonawca B musi wykazać wykonanie zamówienia, o którym mowa w tiret drugie (jedna robota budowlanapolegająca na montażu w budynku kotła gazowego kondensacyjnego z automatyką pogodową minimum 1 szt.lub 1 kpl.) Uwaga! Zamawiający zastrzega, że warunek wskazany w pkt III.1.3) lit. a) tiret pierwsze jest niepodzielny,t.j. wymaga się aby w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z tychWykonawców spełnił warunek wskazany w pkt III.1.3) lit. a) tiret pierwsze w całości, t.j. wykazał wykonaniedwóch robót budowlanych, każda polegająca na wykonaniu izolacji termicznej ścian pionowych budynku opowierzchni minimum 500 m2. Nie dopuszcza się do sytuacji w której dwóch Wykonawców wykazuje wykonaniepo jednej robocie budowlanej opisanej w pkt III.1.3) lit. a) tiret pierwsze. Wyżej opisane spełnianie warunków odnosi się również do podmiotu innego udostępniającego zasób (jako np.wykonawca A) i do wykonawcy (jako np. wykonawca B) W takim wypadku Wykonawca i inny podmiot mogąwykazać, że łącznie spełniają warunki opisane w pkt III.1.3) lit. a) zgodnie z zasadami określonymi powyżej.. Odnośnie warunku o którym mowa w pkt III.1.3) lit. b) Zamawiający zastrzega, że w odniesieniu do w/wwarunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają w/wwarunek. W/w odnosi się również do podmiotu innego udostępniającego zasób. W takim wypadku Wykonawca iinny podmiot mogą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 i 3 uPzp; 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.: 2.1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2.3) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzonego według formularza stanowiącego załącznik nr 11a do SIWZ); 2.4) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzonego według formularza stanowiącego załącznik nr 11b do SIWZ); 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia na wezwanie zamawiającego o którym mowa w pkt III.4) ppkt 2 oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt III.4) ppkt 2.1)-2.4). 4. Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22auPzp zobowiązany jest do przedstawienia na wezwanie zamawiającego o którym mowa w pkt III.4) ppkt 2 w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4) ppkt 2.1)-2.4). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1) pkt III.4) ppkt 2.1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru,inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 5.2) pkt III.4) ppkt 2.2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.3) Dokumenty, o których mowa w pkt III.4) ppkt 5.1). i ppkt 5.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ppkt 5.1). i ppkt 5.2) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt III.4) ppkt 5.3) stosuje się. 5.5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.6) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4) ppkt 2.1) składa dokument, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 5.1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt III.4) ppkt 5.3) stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia a) Wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzajudaty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czyroboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić według formularzastanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwościzamawiającego,może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego robotybudowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychdo wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według formularza stanowiącegozałącznik nr 10 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) przekaże (w sposób określony w pkt 8.1. SIWZ) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposób określony wpkt 8.2. SIWZ): 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz ofertynależy porządzić na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniuumożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawieniadokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: — zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, — sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, — zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, — czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (oryginał lub kopiapotwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 07.11.2019 r. do godz. 09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki realizacji umowy, w tym przewidziane warunki zmian zawartej umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-01-05 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Warunki otwarcia ofert: Data: 07/11/2019, Czas lokalny: 12:00, Miejsce: Urząd Miasta Gminy Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, parter, pok. nr 3, POLSKA. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonane zostanie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny, gwarancji i rękojmi, warunków płatności, terminu wykonania zamówienia. 2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 02.10.2019 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 07.10.2019 r. pod nr 2019/S 193-467808.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI