Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie studium wykonalności dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na odcinkach Prawy Brzeg Wisły – Stegna – Sztutowo (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190581274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gniewska 21 B-43A
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3501114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ptmkz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolejzulawska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport pasażerski i ochrona zabytków techniki kolejowej
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833103672
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Budowalnych 77
1.11.4.) Miejscowość: Gdańsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 80-298
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.11.9.) Numer telefonu: 0583501100
1.11.10.) Numer faksu: 0583501101
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkm-sa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pkm-sa.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie studium wykonalności dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na odcinkach Prawy Brzeg Wisły – Stegna – Sztutowo (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13e90e57-9bb1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa nr: RPPM.09.02.02-22-0006/18-00 na opracowanie dokumentacji przetargowej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na odcinkach Prawy Brzeg Wisły – Stegna – Sztutowo, Stegna – Nowy Dwór Gdański oraz Nowy Dwór Gdański Cmentarz – Nowy Dwór Gdański”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Ofertę należy przygotować i złożyć ściśle według wymagań określonych w dokumentach zamówienia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
Elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@pkm-sa.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. głoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie PKM S.A.; https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
6. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
7. Pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, działając na mocy art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., str. 1-88), zwanego dalej: „RODO”, informuje Pana/Panią , że:
1) Administratorem Danych Osobowych jest Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych, zwane dalej Stowarzyszeniem, z siedzibą pod adresem: 81-047, Gdynia, ul. Gniewska 21/B-43A;
2) w Stowarzyszeniu funkcjonuje adres e-mail: ptmkz@wp.pl Inspektora Ochrony Danych w Pomorskim Towarzystwie Miłośników Kolei Żelaznych, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Stowarzyszenie;
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) zapewnienia sprawnej i prawidłowej realizacji Umowy;
b) przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty;
c) przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowania (trwałego usunięcia i zniszczenia);
w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji Umowy, a także w przypadku złożenia pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów – dane osobowe w nim zawarte;
4) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Stowarzyszenie jest art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Stowarzyszenia wskazuje się konieczność zawarcia Umowy i jej właściwą realizację, zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami;
5) dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią;
6) dane osobowe mogą być przekazane do państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (państwa trzeciego) lub organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO, w ramach powierzenia przetwarzania danych osobowych lub udostępnienia na mocy przepisów prawa, przy czym zawsze przy spełnieniu jednego z warunków:
a) Komisja Europejska stwierdziła, że to państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewnia odpowiedni stopień ochrony danych osobowych, zgodnie z art. 45 RODO,
b) państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewnia odpowiednie zabezpieczenia i obowiązują tam egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą i skuteczne środki ochrony prawnej, zgodnie z art. 46 RODO,
c) zachodzi przypadek, o którym mowa w art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO,
przy czym dane te zostaną wówczas w sposób odpowiedni zabezpieczone, a Wykonawca ma prawo do uzyskania dostępu do kopii tych zabezpieczeń pod wskazanym w pkt 2 powyżej adresem e-mail;
7) dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa w okresie realizacji Umowy oraz przez okres, w którym Stowarzyszenie będzie realizowało cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, które są związane przedmiotowo z Umową lub obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
8) ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
9) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10) podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak bez ich podania nie jest możliwe zawarcie i realizacja Umowy;
11) Stowarzyszenie nie będzie przeprowadzać zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania na podstawie podanych danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PKM/DO/SP/350/1/21/PTMKŻ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na odcinkach Prawy Brzeg Wisły – Stegna – Sztutowo, Stegna – Nowy Dwór Gdański oraz Nowy Dwór Gdański Cmentarz – Nowy Dwór Gdański”. Przedsięwzięcie w zakresie opracowania dokumentacji przedprojektowej jest przewidywane do współfinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
2.2. Realizacja projektu musi pozwolić na osiągnięcie następujących celów ogólnych:
a) Zwiększenie dostępności transportu kolejowego.
b) Zwiększenie częstotliwości obsługi terenu Żuław i Mierzei Wiślanej transportem kolejowym.
c) Poprawa niezawodności, wydajności i efektywności transportu.
d) Integrację transportu kolejowego z innymi gałęziami transportu.
e) Przejęcie ruchu pasażerskiego przez transport kolejowy z gałęzi transportu mniej przyjaznych dla środowiska (przede wszystkim transportu drogowego).
f) Likwidacja kongestii transportowej na obszarze recepcji turystycznej Mierzei Wiślanej i dróg dojazdowych do gmin nadmorskich.
g) Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego w obrębie przejazdów i przejść kolejowo-drogowych.
h) Określenie potencjału budowy nowych odcinków linii kolejowej zwiększających dostępność turystyczną obszaru Żuław i Mierzei Wiślanej.
i) Racjonalizacja kosztów eksploatacji i utrzymania zarządzanej Infrastruktury kolejowej oraz powstrzymanie jej degradacji.
j) Umożliwienie zachowania historycznego układu komunikacyjnego Żuławskiej Kolei Dojazdowej.
k) Zmniejszenie oddziaływania transportu na środowisko.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
19.2 Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
19.3 Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
19.4 Zamawiający poprawi w tekście oferty;
19.4.1 oczywiste omyłki pisarskie,
19.4.2 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
19.4.3 inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Informacja o dokonaniu poprawy omyłek zostanie przekazana zgodnie z pkt 14.10 IDW. W przypadku, o którym mowa pkt. 19.4.3 IDW Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
19.5 Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SWZ, przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.
19.6 Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami niniejszej SWZ.
19.7 Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które, nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego na podstawie przesłanek wskazanych Ustawą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.2. Zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
8.5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
8.5.1. 8.5.1. W zakresie warunku określonego w pkt 8.2 IDW wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 10 (słownie: dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (opracowania studium wykonalności, z których każdy dotyczy inwestycji liniowej w zakresie transportu kolejowego, obejmujących swym zakresem co najmniej 2 stacje kolejowe i co najmniej 2 szlaki o łącznej długości min. 15 km. na których prowadzony jest ruch pasażerski, o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN (brutto).
Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 9 IDW.
8.5.2. W zakresie warunku określonego w pkt 8.2 IDW wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
1. Koordynator Projektu - Wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem projektowym, który zrealizował minimum 2 studia wykonalności lub 2 dokumentacje projektowe dla inwestycji liniowych w zakresie transportu kolejowego.
2. Koordynator branżowy w zakresie linii, węzłów i stacji kolejowych - Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych oraz brał udział w charakterze projektanta lub koordynatora branżowego w zakresie linii, węzłów i stacji kolejowych w opracowaniu: minimum 2 studiów wykonalności lub 2 dokumentacji projektowych (każda dokumentacja dla odrębnego zadania inwestycyjnego) związanych z budową lub przebudową linii kolejowych, która to dokumentacja/opracowanie obejmowała/o łącznie co najmniej 1 szlak i 2 stacje kolejowe. Dodatkowo wymogiem jest udział w tworzeniu dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury kolei wąskotorowej o prześwicie toru 750mm w zakresie min. 1 stacja i 1 szlak
3. Koordynator branżowy ds. sterowania ruchem kolejowym - Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym oraz brał udział w charakterze projektanta lub koordynatora branżowego w zakresie urządzeń srk w opracowaniu: minimum 2 studiów wykonalności (każda dokumentacja dla odrębnego zadania inwestycyjnego) związanych z budową lub przebudową linii kolejowych, która to dokumentacja obejmowała łącznie co najmniej 1 szlak i 2 stacje kolejowe
4. Koordynator branży mostowej - Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej mostowej oraz brał udział w charakterze projektanta lub koordynatora branży mostowej w opracowaniu: minimum 2 studiów wykonalności lub 2 dokumentacji projektowych związanych z budową lub przebudową linii kolejowych, która to dokumentacja obejmowała budowę lub modernizację (rozbudowę, przebudowę) co najmniej jednego kolejowego mostu lub wiaduktu.
5. Koordynator branżowy ds. telekomunikacji - Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacja oraz brał udział w charakterze projektanta lub koordynatora branży telekomunikacja w opracowaniu: minimum 2 studiów wykonalności lub 2 dokumentacji projektowych (każda dokumentacja dla odrębnego zadania inwestycyjnego) związanych z budową lub przebudową linii kolejowych, która to dokumentacja obejmowała łącznie co najmniej 1 szlak i 2 stacje kolejowe
6. Koordynator branżowy w zakresie elektroenergetyki - Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz brał udział w charakterze projektanta lub koordynatora branżowego w zakresie elektroenergetyki w opracowaniu: minimum 2 studiów wykonalności lub 2 dokumentacji projektowych (każda dokumentacja dla odrębnego zadania inwestycyjnego) związanych z budową lub przebudową linii kolejowych, która to dokumentacja obejmowała łącznie co najmniej 1 szlak i 2 stacje kolejowe
7. Ekspert w dziedzinie analiz przewozowych - Wykształcenie wyższe i branie udziału w wykonaniu co najmniej trzech analiz ruchowo-przewozowych na potrzeby studium wykonalności inwestycji liniowych z uwzględnieniem modelu podziału międzygałęziowego
8. Ekspert ds. finansowo-ekonomicznych - Wykształcenie wyższe oraz brał udział w charakterze eksperta w wykonaniu co najmniej 2 analiz kosztów-korzyści dla liniowych inwestycji transportowych, w tym co najmniej 2 analiz związanych z finansowaniem budowy/przebudowy linii kolejowej
9. Ekspert ds. ochrony środowiska - Wykształcenie wyższe oraz posiada doświadczenie w kierowaniu pracami związanymi ze sporządzaniem co najmniej 2 raportów o oddziaływaniu na środowisko dla liniowych inwestycji transportowych, w tym co najmniej 2 dla budowy/przebudowy linii kolejowej
10. Ekspert w dziedzinie inżynierii ruchu kolejowego - Wykształcenie wyższe oraz brał udział w wykonaniu co najmniej 2 analiz w dziedzinie inżynierii ruchu kolejowego na potrzeby studium wykonalności inwestycji liniowych w sektorze transportu kolejowego
11. Specjalista ds. geologii - Uprawnienia do wykonywania prac określonych w ustawie Prawo geologiczne i górnicze, w zakresie badań i oceny właściwości gruntów do potrzeb budowlanych, który będzie posiadał doświadczenie przy realizacji projektu obejmującego opracowanie studium wykonalności lub dokumentacji projektowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.6 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z Postępowania:
9.6.1 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
9.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 9.6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9.8 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
9.9 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.7 IDW, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy zawarte w pkt 9.8 IDW stosuje się odpowiednio.
9.10 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 9.5.1. a) IDW dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
9.11 Zamawiający może na każdym etapie Postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 W celu wstępnego wykazania, że brak jest podstaw do wykluczenia z Postępowania oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW.
9.2 Informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, nie polegając jednocześnie na ich zasobach, Wykonawca zamieszcza w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW.
9.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. Konsorcjum), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza w szczególności brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
9.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu, składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów wraz ze zobowiązaniem, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do IDW.
9.5 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
9.5.1 Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. 8.5.1 IDW- wykonanych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW). Dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Zamawiający informuje, iż pod pojęciem „inne dokumenty” rozumie – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim.
b) wykaz osób - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. 8.5.2 IDW - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW).
9.5.2 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
9.5.3 Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 Ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
19.6 Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15.1 Do Formularza złożenia oferty przekazywanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej, należy załączyć następujące dokumenty:
15.1.1 FORMULARZ OFERTOWY – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 wraz z odpowiednim Załącznikiem 1A – Rozbicie Ceny Ofertowej (RCO) do IDW;
15.1.2 Wykaz Personelu na potrzeby kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 19.8.2. – zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 1B do IDW;
15.1.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – sporządzone w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do IDW;
15.1.4 Pełnomocnictwo/a jeżeli jest /są udzielane/ wymagane postanowieniami niniejszej IDW;
15.1.5 oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia, jeśli jest wnoszone w formie innej niż pieniężna);
15.1.6 Oświadczenie składają odrębnie:
1) każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 5 do IDW
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
15.1.7 Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do IDW;
15.1.8 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu:
1) Wykonawcy/każdego z Wykonawców występujących wspólnie,
2) każdego z podmiotów, na którego zasoby powołuje się Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w Postępowaniu,
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów, pod określonymi adresami internetowymi Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, jeżeli dokumenty będą w języku innym niż polski, przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
15.1.9 zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
11.2 Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 97 ust 7 Ustawy.
11.3 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w pkt. 17.1 IDW i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 11.11.2 oraz 11.11.3 IDW oraz pkt 11.12. IDW.
11.4 Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:
11.4.1 w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej;
11.4.2 w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - przekazanie oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w postaci elektronicznej.
11.5 W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego dokonane w formie pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym do której zastosowanie będzie miało prawo polskie.
11.6 Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):
11.6.1 nazwę i adres Zamawiającego,
11.6.2 oznaczenie (numer i nazwa) Postępowania,
11.6.3 termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt 16.1 IDW,
11.7 Zamawiający zaleca aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia został złożony wraz z ofertą, jako załącznik do Formularza Ofertowego, o którym mowa w pkt 14.7 IDW.
11.8 W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia i jego wniesienie w częściach, o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium określonej w pkt 11.1 IDW.
11.9 Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego:
nr 48 1130 1121 0006 5607 7390 0001
Bank: Banku Gospodarstwa Krajowego
W tytule przelewu należy podać:
„Wadium w Postępowaniu na studium wykonalności.”
(oprocentowanie w/w rachunku jest oprocentowaniem zmiennym)
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 11 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1 W celu wstępnego wykazania, że brak jest podstaw do wykluczenia z Postępowania oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW.
9.2 Informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, nie polegając jednocześnie na ich zasobach, Wykonawca zamieszcza w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW.
9.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. Konsorcjum), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza w szczególności brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w Postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w Postępowaniu.
10.1 Ofertę wspólną mogą złożyć Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego Zamówienia.
10.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu o udzielenie niniejszego Zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z postanowieniem art. 58 Ustawy.
10.3 W przypadku składania oferty wspólnej, warunki szczegółowe określone w pkt 8.5 IDW uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
10.4 Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt, 9.1 i 9.6 IDW składa odrębnie każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
10.5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10.6 W przypadku, o którym mowa w pkt.10.5 IDW Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do IDW)
10.7 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, zgodnie z treścią pkt 14.10 IDW.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy na podstawie której został wybrany, możliwa jest wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:
1) przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi zmiana wynagrodzenia w stopniu odpowiadającym zmianie stawki tego podatku (zmiana taka nie wymaga pisemnego aneksu do Umowy, rozliczenie nastąpi na podstawie aktualnie obowiązującej stawki VAT, zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 2) powyżej.
2) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególności:
a) przewlekłości wydania przez ww. organ decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów,
b) odmowa wydania przez ww. organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
– w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej w pkt 2 i o ile ich powstanie nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy — zmianie może ulec termin realizacji, odpowiednio do okresu trwania przeszkody/okoliczności, o której mowa powyżej, a która uniemożliwia realizację przedmiotu niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią i w sposób należyty;
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w szczególności na sposób realizacji Umowy lub konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy, zakres obowiązków Stron, termin i Wynagrodzenie, w sposób wynikający z tych zmian.
4) W przypadku zmiany założeń w trakcie realizacji Umowy, np. w związku z nowymi planami inwestycyjnymi, nowymi prognozami ekonomicznymi o ile wprowadzenie zmian w konsekwencji będzie wpływać na ścieżkę krytyczną całej Umowy - możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonania Etapu i/lub Umowy o niezbędny realny czas do dokonania zmian. Jeżeli Wykonawca będzie w zwłoce w wykonywaniu Etapu i/lub Umowy to wówczas niezbędny czas do dokonania zamian zostanie pomniejszony o czas w jakim Wykonawca pozostaje w zwłoce w dniu, w którym obie strony podejmą decyzję o wprowadzeniu zmiany (tzn. podpiszą aneks do Umowy w niniejszym zakresie);
5) W przypadku zmiany wytycznych i instrukcji instytucji nadrzędnych w strukturze zarządzania Funduszami Europejskimi i/lub konieczności dokonania zmiany lub przygotowania analiz w wyniku wymagań innych instytucji, o ile wprowadzenie zmian będzie wpływać na ścieżkę krytyczną całej Umowy i/lub Etapu – możliwa jest w szczególności zmiana terminu wykonania Etapu i/lub Umowy o niezbędny realny czas do dokonania zmian. Jeżeli Wykonawca będzie w zwłoce w wykonywaniu Etapu i/lub Umowy to wówczas niezbędny czas do dokonania zamian zostanie pomniejszony o czas w jakim Wykonawca pozostaje w zwłoce w dniu, w którym obie Strony podejmą decyzję o wprowadzeniu zmiany (tzn. podpiszą aneks do Umowy w niniejszym zakresie);
Pozostałe warunki możliwości zmiany umowy zostały określone w § 11 oraz § 22 Umowy stanowiącej TOM II do zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pkm-sa.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych z siedzibą w Gdyni przy ulicy Gniewskiej 21/B-43A, 81-047 Gdynia, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym. Jednostką prowadzącą postępowanie na podstawie art. 37 ust. 2 Ustawy jest:
Pomorska Kolej Metropolitalna S.A., ul. Budowlanych 77, 80-298 Gdańsk
nr tel. 583501114,
fax. 58 3501101,
e-mail. zamowienia@pkm-sa.pl,
strona internetowa www.pkm-sa.pl.
Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty PTMKŻ będzie obowiązane do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.