Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiła
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyPaństwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00056135
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f724cad6-b6ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja sal audytoryjnych w budynkach B i D

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Finasowaniu ze środków UE pdlega wyłącznie System pętli induktofonicznych Projekt „Studia bez barier - kompleksowy program dostępności Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowejznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawcy” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG-2240-11-21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile (jedna sala pomieszczenie 215 w budynku „B” oraz jedna sala pomieszczenie 215 w budynku „D”- razem dwie sale. 1. Przedmiotowe prace obejmują roboty budowlane i dotyczą min.: przygotowania prac, robót budowlanych, wykonania instalacji, infrastruktury technicznej, dostawy i montażu wyposażenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest ewentualne uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, ekspertyz, odstępstw, decyzji oraz innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacje powyższej inwestycji. 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie min.: 1.1) robót budowlanych: 1.1.1) Instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji,1.1.2) Instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną,(wymagany sufitowy montaż projektorów)1.1.3) Montażu konstrukcji podestów. 1.1.4) Montaż instalacji oświetlenia pomieszczeń. 1.1.5) Wykonanie systemu monitoringu CCTV z przyłączeniem do sytemu CCTV uczelni. 1.2) Towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:1.2.1) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i oznakowania ppoż. min.: tabliczki oznakowania dróg ewakuacyjnych;1.2.2) Dostawa wyposażenia; 1.2.3) Przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia;1.2.4) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia),1.2.5) Wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru oraz oddania do użytkowania Zamawiającemu,1.2.6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń,1.2.7) Wykonanie przeglądów technicznych i serwisów wg standardów producenta (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. min 5 lat. 1.2.8) Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie. 1.2.9) Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy,1.2.10) Porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu,1.2.11) Sprawdzenie skuteczności działania instalacji , Wykonawca musi potwierdzić, że wykonane systemy zapewnią skuteczną pracę, 1.2.12) Wykonanie harmonogramu rzeczowo – finansowego,1.2.13) Wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy,1.2.14) Wykonanie planu B. i O. Z.,1.2.15) Wykonanie dokumentacji roboczej (warsztatowej),1.2.16) Wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta,1.2.17) Wykonanie projektów montażu dla nowobudowanych elementów,1.2.18) Wykonanie rys. montażowych rozdzielnic elektrycznych wraz z opisem zabezpieczeń,1.2.19) Jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej projekcie architektoniczno - budowlanym i projektach technicznych wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją, 1.2.20) z uwagi na wysokie nasycenie projektowanego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace przy ich wykonaniu muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać;1.2.21) dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji, konserwacji i serwisowania sal, wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii ( szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem,1.2.22) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami,1.2.23) deklaracje własności użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia,1.2.24) protokoły z przeprowadzonych odpowiednich dla danego urządzenia prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania, 1.2.25) przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, 1.2.26) Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru sal,1.2.27) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowego wykonania sal audytoryjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45212340-1 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w ciągu 3 lat, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych na poziomie do 15% zamówienia podstawowego (art. 214 ust. 1 pkt 7)

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z swz

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 2 – Oświadczenia Wykonawcy.Załącznik nr 3 – Oświadczenie z RODO.Załącznik nr 4 – Pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego.Załącznik nr 5 – Wykaz robót budowlanych.Załącznik nr 8 - Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.Załącznik nr 9 - Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - wg wzoru, (jeśli dotyczy).Załącznik nr 10– Kosztorysy ofertowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany opisano szczegółowo w projekcie umowy załącznik nr 6 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-02

2021-05-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa płynów infuzyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piła: DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piła: GAZY MEDYCZNE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI