Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-23
ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
Data publikacji ogłoszenia2021-04-08
Numer ogłoszenia2021/BZP 00029650
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029650 z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z REMONTAMI DRÓG GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000649/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utrzymanie dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 979909,95 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontami dróg gminnych w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Do zakresu robót należy: wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic o nawierzchni bitumicznej, z kostki betonowej, z płyt betonowych typu MON, trylinki, ulic utwardzonych tłuczniem kamiennym, destruktem i chodników oraz dróg nieutwardzonych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych polega na: wykonaniu robót związanych z remontami dróg gminnych na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na drogach utwardzonych i użyte do nich materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, – co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące remontów dróg publicznych o nawierzchni twardej o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 500 000,- zł (brutto),lub zamiennie:- co najmniej dwie roboty dotyczące budowy, przebudowy lub remontu odcinka drogi publicznej o nawierzchni jezdni wykonanej z kostki betonowej lub betonu asfaltowego oraz remonty cząstkowe ww. nawierzchni jezdni o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,- zł (brutto) każda, z zastrzeżeniem, iż wśród 2 zadań potwierdzających spełnienie powyższego warunku co najmniej jedno musi obejmować budowę, przebudowę lub remont nawierzchni jezdni z kostki betonowej i co najmniej jedno budowę, przebudowę lub remont jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca oświadczył, że osoba, która będą skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi posiadała kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego:a) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej. Zamawiający wymaga dysponowania minimum jednym pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg. 3) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, w zestawieniu opracowanym wg. wzoru stanowiącego załącznik do SWZ sprzęt, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia oraz wykazać, że dysponuje minimum: recyklerem do asfaltu, skrapiarką, kotłem na asfalt, piłą do cięcia asfaltu, młotem z własnym napędem, 2 szt. zagęszczarek wibracyjnych płytowych w tym jedną o masie min. 200 kg, równiarką, walcem wibracyjnym, 2 szt. samochodów samowyładowczych, 1 szt. koparko – ładowarką.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.2) oświadczenie wykonawcy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierownik robót (min. jedna osoba) posiada odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg. Oświadczenie sporządzone według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.3) wykaz sprzętu, w którym wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi od realizacji zamówienia minimum: recyklerem, skrapiarką, kotłem na asfalt, piłą do cięcia asfaltu, młotem z własnym napędem, 2 szt. zagęszczarek wibracyjnych płytowych w tym jedną o masie min. 200 kg, równiarką, walcem wibracyjnym, 2 szt. samochodów samowyładowczych, 1 szt. koparko – ładowarką. Wykaz sprzętu sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500,- zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł)2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 23 kwietnia 2021 roku o godz. 10:003) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 22 maja 2021 roku.2. Forma i miejsce wniesienia wadium1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach:1) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych,2) Zaniechania niektórych robót,3) Zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia,4) Zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego – pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl