Wykonanie robót w zakresie modernizacji rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót w zakresie modernizacji rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-07
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00357162
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
wykonanie robót w zakresie modernizacji rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000316068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Józefa 53-59

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 6794011

1.5.8.) Numer faksu: 56 6793682

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@wszz.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie robót w zakresie modernizacji rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4f11d71-3977-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018194/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdz. II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w imieniu Zamawiającego informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń;
- kontakt do inspektora ochrony danych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu: iod@wszz.torun.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 73-76 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
Informuję, że posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W.Sz.Z:TZ-280-96/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji rozprężalni Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42.

1.1. Szczegółowy zakres robót określa:
a) dokumentacja projektowa (projekt techniczny) zawierająca 4 części (instalacja gazów medycznych, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, architektura i konstrukcje) opracowana przez firmę „Strukturo” Szymon Wiśniewski, ul. Krasińskiego 18-20/164, 87-100 Toruń - Zał. 8/1 - 8/4 do SWZ.
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Zał. Nr 9 do SWZ.
c) przedmiar robót - Zał. Nr 10/1 -10/4 do SWZ.

2. Niniejsze zamówienie finansowane jest na podstawie umowy Nr 15/2022 z 28.02.2022 r. ze Skarbem Państwa - Wojewodą Kujawsko-Pomorskim, ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg opisu zawartego w treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki w zakresie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie tj.:
a/ wykaz wykonanych minimum 2 zamówień obejmujących roboty budowlane w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych (cieplnych lub wentylacyjnych lub gazowych lub wodociągowych i kanalizacyjnych) w budynku użyteczności publicznej* lub budynku zamieszkania zbiorowego** o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych brutto) każda robota, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dział. jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
Przez budynek użyteczności publicznej* oraz budynek zamieszkania zbiorowego** należy rozumieć budynek w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065). Pojęcie „robót budowlanych“ wg definicji i w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1333).
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót, a jeśli tego dnia nie będzie można jednoznacznie ustalić to na ostatni dzień miesiąca w którym zakończono roboty. W przypadku, gdy w dniu zakończenia robót lub na ostatni dzień miesiąca w którym zakończono roboty NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
b/ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
Wykaz osób przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji tech. w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także kwalifikacje zawodowe (uprawnienia) uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europ. (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1146). Wymieniony powyżej skład personelu powinien być traktowany jako minimalne wymagania Zamawiającego. Osoby wskazane w wykazie osób muszą realizować przedmiot umowy.

2. Wykonawca może w celu potw. spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach tech. lub zawod. lub sytuacji fin. lub ekon. podmiotów udost. zasoby, niezależnie od charakteru pr. łączących go z nimi stosunków pr.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, także nw. podmiotowy środek dowodowy potwierdzający okoliczności z art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, tj.:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) odpisu albo inf. z KRS lub z Centr. Ewid. i Inf. o Dział. Gosp., o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia w sprawie podm.
środków dowodowych…– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
– nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4
ust. 1 Rozporządzenia w sprawie podm. środków dowodowych ... lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio ośw. Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób upraw. do jego reprezentacji, lub ośw. osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub adm., notariuszem, organem samorządu zawod. lub gospod., właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2.2. Zapisy art. 127 ust. 2, art. 128 ustawy Pzp, Zamawiający stosuje odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wykaz wykonanych minimum 2 zamówień obejmujących roboty bud. w zakresie instalacji i urządzeń sanit. (cieplnych lub wentyl. lub gazowych lub wodoc. i kanaliz.) w budynku użyteczności publ.* lub budynku zamieszkania zbiorowego** o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych brutto) każda robota, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dział. jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót przygotować wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SWZ.
Przez budynek użyteczności publ.* oraz budynek zamieszkania zbiorowego** należy rozumieć budynek w rozumieniu Rozp. Ministra Infr. w sprawie warunków tech., jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065). Pojęcie „robót budowlanych“ wg definicji i w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1333).
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN, należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót, a jeśli tego dnia nie będzie można jednoznacznie ustalić to na ostatni dzień miesiąca w którym zakończono roboty. W przypadku, gdy w dniu zakończenia robót lub na ostatni dzień miesiąca w którym zakończono roboty NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
b/ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje n/w osobami:
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstr.-budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami bud. w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami bud. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami bud. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności (jako kierownik budowy lub robót) przy budowie, przebudowie budynku, w których wartość robót wynosiła co najmniej 300.000,00 złotych brutto (trzysta tysięcy złotych brutto).
Wykaz osób przyg. wg wzoru w Zał. 3 do SWZ. Zasady uznawania uprawnień i inne szczegóły dotyczące tego warunku - wg opisu w sekcji IV pkt 4.4. lit. b) SWZ (w tej sekcji ogłoszenia brakuje miejsca z uwagi na ograniczoną liczbę znaków).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych/usług z wymaganymi, cechami, lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

21.2. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ poprzez wypełnienie i podpisanie:
a) formularza „Oferta” (zalecaną treść formularza stanowi Załącznik nr 1 do SWZ);
b) załączników do „Oferty”, o ile występują w tym postępowaniu i są wymagane w SWZ na etapie składania oferty - patrz opis w rozdziale V SWZ.
c) pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
d) przedmiotowych środków dowodowych, o ile występują w tym postępowaniu i są wymagane w SWZ na etapie składania oferty - patrz opis w rozdziale V SWZ .
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, o ile takie udostępnienie zasobów ma miejsce w postępowaniu;
f) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i SWZ.

UWAGA! - oświadczenie wstępne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania obejmować będzie także okoliczności wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółki cywilne).
1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).
1.2. W przypadku złożenia wspólnej oferty, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
1.6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
1.7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
UWAGA! - w przypadku polegania przez podmiot składający ofertę wspólną na uprawnieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu danego członka konsorcjum/podmiotu składającego ofertę wspólną, łączenie zdolności podmiotów składających ofertę wspólną (np. członków konsorcjum, wspólników spółki cywilnej) nie może następować w sposób dowolny. Liczy się rola, jaką członek grupy odegra przy realizacji zamówienia. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań (co wynika z treści oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4), wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia określonych w treści SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 5 (wzór umowy) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-07 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wszz_torun

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI