Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435685; 224435686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap II – numer postępowania: 3/ZP/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42b6407-79ef-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 100 MB; dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; Kodowanie i czas odbioru danych: plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar; Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: 1. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce obsługa JavaScript; zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi posiadać: e-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript; zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host; Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), Wykonawca musi posiadać: profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisanie w Rozdziale V SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 779913,09 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności:a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie:- demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej;- skucia istniejących tynków na elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy, w osi Q, między osiami 9 i 11), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, przy osi 11);- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej (elewacja frontowa – północna);- demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejących rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru na elewacji frontowej (północnej);- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku (wiatrołap);- demontażu istniejących krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;b) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji frontowej (północnej), części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy), 1m szerokości pasa elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11); i 1m szerokości pasa elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, przy osi 11);c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej elewacji frontowej (północnej);d) docieplenie zadaszenia nad wiatrołapem;e) wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej (wiatrołap);f) wymiana uszkodzonych krat okiennych elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);g) wykonanie nowych obróbek blacharskich – w zakresie zadaszeń wiatrołapu oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru elewacji frontowej (północnej);h) wykonanie nowych parapetów elewacji frontowej (północnej) i części elewacji wschodniej (nad budynkiem bursy);i) wymiana rynien wiatrołapu;j) wymiana rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);k) przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji frontowej (północnej)2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:a) projekt budowlany w branży budowlanej oraz elektrycznej;b) projekt wykonawczy w branży budowlanej oraz elektrycznej;c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej oraz elektrycznej;d) decyzja nr 66/N/2020, dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r.;e) przedmiary robót w branży: budowlanej oraz elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-d) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:a) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie:- skucia istniejących tynków na elewacjach;- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej ;- demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;- demontażu istniejących rynien i rur spustowych;- demontażu istniejącej instalacji CWU, C.O i istniejącego węzła cieplnego;- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru;- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego;- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych;- demontażu uszkodzonych drzwi do węzła cieplnego;- skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów;- demontażu istniejących krat okiennych;- demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego;- częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04;- wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04.b) docieplenia ścian zewnętrznych;c) docieplenia ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;d) demontaży i ponownych montaży urządzeń znajdujących się na dachach głównych;e) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych;f) docieplenia stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi;g) remontu attyk dachów głównych;h) docieplenia zadaszeń nad przedsionkami;i) wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej;j) wymiany uszkodzonych krat okiennych;k) wykonania nowych obróbek blacharskich – ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru;l) wymiany rynien ganków wejściowych;m) wymiany rur spustowych;n) przebudowy instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej;o) przebudowy instalacji oświetlenia zewnętrznego;p) wykonania nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk;q) wymiany rynien dachów głównych wraz ze sztucerami;r) przebudowy wentylacji grawitacyjnej;s) docieplenia stropów nad piwnicą;t) przebudowy pomieszczenia węzła cieplnego;u) przebudowy węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych;v) przebudowy (wymiany) instalacji C.O.;w) przebudowy (wymiany) instalacji odgromowej wraz z uziomem;x) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej;y) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej.Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.3) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 959.293,10 zł.5) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 7) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 12,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 28
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto minimum 500.000,00 zł** każda, z zastrzeżeniem, iż każda ze wskazanych robót polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku* oraz obejmowała swoim zakresem wykonanie robót w branży konstrukcyjno–budowlanej i elektrycznej.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Sekcji V pkt 5.7.) ppkt 1 niniejszego ogłoszenia, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.* Zamawiający poprzez budynek, zgodnie z art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.** W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.2) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno–budowlanej, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy/robót,- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót.Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ,Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy