Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-08
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00273967
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51983f97-0be2-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.82 Wykonanie robót (prac) ogólnobudowlanych na zasobie AMW Oddziału Szczecin rejon Kołobrzeg - OR Szczecin

1.1.83 Wykonanie robót (prac) ogólnobudowlanych na zasobie AMW Oddziału Szczecin rejon Wałcz - OR Szczecin

1.1.117 Wykonanie robót (prac) ogólnobudowlanych na zasobie AMW Oddziału Szczecin rejon Koszalin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, z zastrzeżeniem, że oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta
na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępując
do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania
z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
5. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie o nr DZP-OS.2616.277.2022 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną
(e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h
(8h roboczych).
3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.
5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
6) Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany, jakich
w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji, jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
7. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytać, jako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę do upływu terminu składania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są na Platformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych, spoczywający
na Zamawiającym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679, prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
3) na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 tego rozporządzenia. Ograniczenie nie dotyczy danych osobowych udostępnianych w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679, prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679,
3) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c tego rozporządzenia.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 rozporządzenia 2016/679, względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, ·że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 tego rozporządzenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OGRANICZENIA STOSOWANIA PRZEPISÓW ROZPORZĄDZENIA 2016/679
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679:
1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OS.2616.277.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, którą stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 11 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (dalej, jako: ppu) - załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 roboty budowlane,
CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
CPV 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe,
CPV 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.

2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Koszalin
Część 2 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Wałcz
3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Część 1 - według wykazu nieruchomości w rejonie Koszalin
Część 2 - według wykazu nieruchomości w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - według wykazu nieruchomości w rejonie Wałcz
5. Warunki płatności
Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w ppu, stanowiących Załącznik
nr 4a, 4b i 4 c do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówienia
za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, określa ustawa z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1666).
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
9. Zastrzeżenie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa powyżej.
10. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa powyżej.
11. Wizja lokalna lub sprawdzenie dokumentów
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
12. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu, o którym mowa powyżej, z wyłączeniem przypadku, ·o którym mowa w art. 261 ustawy Pzp.
13. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
Nie dotyczy
14. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla przedmiotowego postępowania.
15. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
Nie dotyczy
17. Produkty równoważne oraz standardy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w Wytycznych nr 3/2018 Prezesa AMW,
pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne,
po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Wytycznymi nr 3/2018 Prezesa Agencji Mienia Wojskowego z dnia 8 maja 2018 r. w sprawie standardów, jakim powinny odpowiadać nowo projektowane, pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne
i lokale mieszkalne (kwatery) oraz zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) – załącznik nr 11. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
18. Podwykonawstwo:
1) Zgodnie z postanowieniami art. 462 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest
do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Brak powyższego wskazania / wypełnienia będzie równoznaczny z brakiem zamiaru powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia.
3) Zamawiający nie będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczania, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz nie będzie żądał przedstawienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego Podwykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena brutto (C )– 60 %,
2) okres gwarancji (G) – 20%
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – 20%
d) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma największą liczbą punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej wymienionych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:

K = C+G+D
gdzie:
K - całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „cena brutto”,
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, którą stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 11 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (dalej, jako: ppu) - załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 roboty budowlane,
CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
CPV 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe,
CPV 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.

2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Koszalin
Część 2 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Wałcz
3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Część 1 - według wykazu nieruchomości w rejonie Koszalin
Część 2 - według wykazu nieruchomości w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - według wykazu nieruchomości w rejonie Wałcz
5. Warunki płatności
Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w ppu, stanowiących Załącznik
nr 4a, 4b i 4 c do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówienia
za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, określa ustawa z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1666).
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
9. Zastrzeżenie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa powyżej.
10. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa powyżej.
11. Wizja lokalna lub sprawdzenie dokumentów
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
12. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu, o którym mowa powyżej, z wyłączeniem przypadku, ·o którym mowa w art. 261 ustawy Pzp.
13. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
Nie dotyczy
14. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla przedmiotowego postępowania.
15. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
Nie dotyczy
17. Produkty równoważne oraz standardy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w Wytycznych nr 3/2018 Prezesa AMW,
pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne,
po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Wytycznymi nr 3/2018 Prezesa Agencji Mienia Wojskowego z dnia 8 maja 2018 r. w sprawie standardów, jakim powinny odpowiadać nowo projektowane, pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne
i lokale mieszkalne (kwatery) oraz zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) – załącznik nr 11. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
18. Podwykonawstwo:
1) Zgodnie z postanowieniami art. 462 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest
do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Brak powyższego wskazania / wypełnienia będzie równoznaczny z brakiem zamiaru powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia.
3) Zamawiający nie będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczania, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz nie będzie żądał przedstawienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego Podwykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena brutto (C )– 60 %,
2) okres gwarancji (G) – 20%
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – 20%
d) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma największą liczbą punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej wymienionych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:

K = C+G+D
gdzie:
K - całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „cena brutto”,
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót remontowych oraz wykonywanie napraw bieżących w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie w rejonach Koszalin, Kołobrzeg i Wałcz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, którą stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Wytyczne nr 3/2018 Prezesa AMW - załącznik nr 11 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (dalej, jako: ppu) - załącznik nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 roboty budowlane,
CPV 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
CPV 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne,
CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne,
CPV 45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe,
CPV 71320000-7 roboty inżynieryjne w zakresie projektowania.

2. Podział zamówienia na części
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Koszalin
Część 2 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - Roboty remontowe oraz wykonywanie napraw bieżących określonych według wykazu nieruchomości w AMW Oddziale Regionalnym w Szczecinie w rejonie Wałcz
3. Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Miejsce realizacji
Część 1 - według wykazu nieruchomości w rejonie Koszalin
Część 2 - według wykazu nieruchomości w rejonie Kołobrzeg
Część 3 - według wykazu nieruchomości w rejonie Wałcz
5. Warunki płatności
Szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w ppu, stanowiących Załącznik
nr 4a, 4b i 4 c do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówienia
za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, określa ustawa z dnia 9 listopada 2018 r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1666).
6. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
9. Zastrzeżenie możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa powyżej.
10. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa powyżej.
11. Wizja lokalna lub sprawdzenie dokumentów
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
12. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu, o którym mowa powyżej, z wyłączeniem przypadku, ·o którym mowa w art. 261 ustawy Pzp.
13. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
Nie dotyczy
14. Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej dla przedmiotowego postępowania.
15. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp
Nie dotyczy
17. Produkty równoważne oraz standardy:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych w Wytycznych nr 3/2018 Prezesa AMW,
pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne,
po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego.
2) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Wytycznymi nr 3/2018 Prezesa Agencji Mienia Wojskowego z dnia 8 maja 2018 r. w sprawie standardów, jakim powinny odpowiadać nowo projektowane, pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne
i lokale mieszkalne (kwatery) oraz zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) – załącznik nr 11. Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
18. Podwykonawstwo:
1) Zgodnie z postanowieniami art. 462 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest
do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
Brak powyższego wskazania / wypełnienia będzie równoznaczny z brakiem zamiaru powierzenia Podwykonawcom wykonania części zamówienia.
3) Zamawiający nie będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczania, o których mowa w art. 108, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp oraz nie będzie żądał przedstawienia oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub podmiotowych środków dowodowych dotyczących tego Podwykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena brutto (C )– 60 %,
2) okres gwarancji (G) – 20%
3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) – 20%
d) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszej specyfikacji oraz otrzyma największą liczbą punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej wymienionych kryteriach, zgodnie z poniższym wzorem:

K = C+G+D
gdzie:
K - całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „cena brutto”,
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „okres gwarancji”,
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 - 48 ustawy
z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa
w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,
lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa
w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270- 277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo,
o którym mowa w pkt 1);
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzją administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne, chyba, że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania sią o zamówienia publiczne;
5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek,
że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba, ·że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy
lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów chyba,·
że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób
niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, odpowiednio:
1) wymienionych w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanych na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2.1 Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
2.2 W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.3 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 art. oraz 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SWZ;
2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
(w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ (ppu).
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym
niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z uwzględnieniem art. 577 ustawy.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.
4. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron,
w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4a, 4b i 4c SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl/ przy użyciu zakładki „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI