„Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolkowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-23
  • Numer ogłoszenia771373-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771373-N-2020 z dnia 23.12.2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.: „Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 39055865900000, ul. ul. Dąbrowskiego  2 , 59-100  Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 462 911, e-mail w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl, faks 768 462 960.
Adres strony internetowej (URL): www.pgm-polkowice.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.pgm-polkowice.com.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.pgm-polkowice.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o. 59-100 Polkowice, ul. Dąbrowskiego 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie robót projektowo-budowlanych dla zadania p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny: Nr sp.18/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zmienia, uszczegóławia , rozszerza zapisy programu funkcjonalno-użytkowego opracowanego dla wszystkich obiektów. W przypadku rozbieżności należy kierować się zapisami opisu przedmiotu zamówienia ( zwanego również OPZ).2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa instalacji fotowoltaicznych dla wybranych obiektów Przedsiębiorstwa Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach ” w procedurze zaprojektuj i wybuduj.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:Etap I : 1) wykonanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych w zakresie dotyczącym dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych w obiektach, w tym dokumentacji projektowych, innych opracowań szczegółowo opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentami stanowiącymi jej załączniki oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie zgłoszeń wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, o ile takie są wymagane przepisami prawa.Przy pracach projektowych należy uwzględnić między innymi :a) Wymagane moce z dokładnością do mocy osobnego panela PV, nieprzekraczające mocy zamówionej aktualnej lub planowanej : • Polkowice - Baza Główna : 23,80 kWp• Polkowice - zaplecze warsztatowe : 49,98 kWp• Oczyszczalnia Ścieków w Moskorzynie: 31,28 kWp• Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach: 19,72 kWp• Oczyszczalnia Ścieków w Suchej Górnej: 42,84 kWp• Stacja Uzdatniania Wody w Suchej Górnej: 99, 96 kWp• Oczyszczalnia Ścieków w Polkowicach zasilanie I : 122,40 kWp• Oczyszczalnia Ścieków w Polkowicach zasilanie II: 204,00 kWpb) Wykonanie obliczeń statystycznych systemu montażowego potwierdzającego odporność sytemu fotowoltaicznego na wiatr i śnieg. Obliczenia będą załącznikiem do dokumentacji projektowej wykonawczej lub budowlanej ( w przypadku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę ) c) Dokonanie oceny stanu konstrukcji więźby dachowej w obiektach: Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach, Baza Główna i zaplecze warsztatowe w Polkowicach ; pod kątem wytrzymałości na dodatkowe obciążenie panelami PV i uzyskanie opinii uprawnionego konstruktora o dopuszczeniu montażu instalacji PV na dachu tych obiektów; Instalacje dachowe w obiektach: Oczyszczalnia Ścieków w Komornikach, Baza Główna i zaplecze warsztatowe w Polkowicach powinny być trwale związane z konstrukcją dachu. Zamawiający dopuszcza stosowanie konstrukcji aerodynamicznych tylko w uzasadnionych przypadkach potwierdzonych ekspertyzą techniczną i po uzyskaniu zgody Zamawiającego.e) Opracowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej zatwierdzoną przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wytycznymi Operatora Systemu Dystrybucyjnego,f) Wszystkie urządzenia powinny zapewniać ochronę przeciwporażeniową, przeciwpożarową i odgromową. Instalacje muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wytycznymi Stowarzyszenia Branży Fotowoltaicznej Polska PV – Bezpieczeństwo przeciwpożarowe instalacji PV. g) Wpięcie instalacji paneli PV w istniejącą instalację elektroenergetyczną.h) Wykonanie wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji uzgodnień oraz ekspertyz , w tym: z operatorem systemu dystrybucji.i) Zapewnić parametry paneli PV, zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. j) Zapewnić parametry inwerterów, zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.k) Zapewnić parametry kabli do paneli PV , zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego.l) Wykonawca gwarantuje zachowanie mocy przez panele PV na poziomie min 90% przez 10 lat oraz min 80 % po następnych 15 latach,m) Wykonawca udziela pełnej gwarancji- rękojmi za całość zamówienia wg następujących warunków: Roboty budowlane i montażowe , w tym dot. instalacji elektrycznych oraz wbudowane urządzenia, materiały i konstrukcje – minimum 10 lat; za wyjątkiem inwerterów fotowoltaicznych, na które wymagamy minimalny okres gwarancji- rękojmi wynosi 5 latOkres gwarancji-rękojmi na panele fotowoltaiczne i falowniki podlega ocenie w „ Kryterium oceny ofert”Etap II.2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o której mowa w pkt 1) powyżej, w tym w szczególności:1. dostawę , montaż i rozruch instalacji fotowoltaicznych,2. przeprowadzenie szkoleń i instruktaży wyznaczonych reprezentantów Zamawiającego ( każdego obiektu oddzielnie) z zakresu działania i obsługi instalacji fotowoltaicznych,3. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie ( o ile jest wymagane) .Podczas realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia należy między innymi uwzględnić:• dostawę, montaż oraz przyłączenie do krajowego systemu elektroenergetycznego instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z uruchomieniem i uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej, wymaganej przez obowiązujące przepisy, niezbędnej do uruchomienia i eksploatacji instalacji,• urządzenia, które Wykonawca zamierza wybudować w ramach niniejszego zamówienia muszą być zgodne z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz zostać zaakceptowane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego,• przygotowanie terenu pod budowę,• dostawę oraz montaż konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych i wykonanie niezbędnych wzmocnień istniejącej konstrukcji w obiekcie;• dostawę i montaż modułów fotowoltaicznych ( paneli);• dostawa i instalacja rozdzielnic oraz wszelkich innych niezbędnych urządzeń peryferyjnych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;• wykonanie przejść kablowych i zabezpieczenie ich;• dostawa i montaż okablowania DC i AC do podłączenia paneli;• podłączenie rozdzielnicy AC do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu;• modernizacja rozdzielnic elektrycznych;• montaż rozdzielnic PV;• montaż układu automatyki;• montaż instalacji zabezpieczeń ochrony przeciwprzepięciowej, przeciwporażeniowej i odgromowej;• zastosowanie wzmocnionych i zabezpieczonych przed korozją elementów konstrukcji wsporczych paneli fotowoltaicznych ( stelaże, stoły i inne elementy systemu montażowego ) ze względu na agresywne środowisko panujące na obiektach,• realizacja robót ogólnobudowlanych w zakresie niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia ( wykonanie niezbędnych otworów montażowych w2 celu wprowadzenia urządzeń , zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń, wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody, uszczelnienie pokryć dachowych w miejscach przejść, uszczelnienia przepustów w tym zachowanie stref pożarowych , itp.,)• wykonanie prac porządkowych ( m.in. malowanie, tynkowanie ) , mających na celu doprowadzenie obiektu/terenu do stanu pierwotnego;• uruchomienie, przeprowadzenie testów rozruchowych oraz prób odbiorczych instalacji,• szkolenie obsługi;• wszelkie prace należy prowadzić w sposób umożliwiający normalną, niezakłóconą pracę obiektów,4. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowo-kosztorysowej.5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy; z zastrzeżeniem, iż musi on być wcześniej uzgodniony z Zamawiającym .6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany zakresu rzeczowego w trakcie realizacji umowy, w tym przede wszystkim z powodu braku możliwości pozyskania nieruchomości na cele budowlane zlokalizowanej na działce nr 267 w Suchej Górnej ( Stacja Uzdatniania Wody ). W chwili obecnej zamawiający zawarł notarialną przedwstępną umowę wykupu części tej nieruchomości pod potrzeby budowy gruntowej instalacji fotowoltaicznej. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej SIWZ i załączonej do niej dokumentacji. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty co najmniej takich samych parametrów technicznych i jakościowych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego dokumentach, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, produkty i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów, produktów równoważnych i robót budowlanych wymaga zgody Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71520000-9
71323100-9
71000000-8
51112000-0
09332000-5
09331200-0
45261215-4
45310000-3
45223800-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe zamówienie udzielane będzie mogło być w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 15.10.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wskazuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wskazuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż :a) należycie zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej : osiem robót budowlanych zbliżonych do przedmiotu niniejszego zamówienia, w zakresie :• budowy min 3 dachowych instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy min 90 kWp, z zastrzeżeniem , iż najmniejsza z nich musi być instalacją o mocy większej niż 20 kWp;• budowy min 5 instalacji fotowoltaicznej na gruncie o łącznej mocy min 500 kWp; z zastrzeżeniem , iż najmniejsza z nich musi być instalacją o mocy większej niż 100 kWp,oraz • wszystkie w/w instalacje fotowoltaiczne wykazane przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, zostały zaprojektowana przez Wykonawcę;• co najmniej trzy z w/w instalacji fotowoltaicznych wykazanych przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, zostały wybudowane przy konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.b) dysponuje lub będzie dysponował :• co najmniej 1 osobę posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ;• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,• co najmniej 1 osobę posiadającą Certyfikat Instalatora Odnawialnych Źródeł Energii wydany przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny równoważny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do instalacji odnawialnych źródeł energii;• co najmniej 1 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne D na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną , • co najmniej 1 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne D na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną , • co najmniej 1 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną , • co najmniej 3 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną ,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. III. pkt 1.2) niniejszej SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: co najmniej jeden z nich wykaże należytą realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej :• budowy min 3 dachowych instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy min 90 kWp, z zastrzeżeniem , iż najmniejsza z nich musi być instalacją o mocy większej niż 20 kWp;• budowy min 5 instalacji fotowoltaicznej na gruncie o łącznej mocy min 500 kWp; z zastrzeżeniem , iż najmniejsza z nich musi być instalacją o mocy większej niż 100 kWp,oraz • wszystkie w/w instalacje fotowoltaiczne wykazane przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, zostały zaprojektowana przez Wykonawcę;• co najmniej trzy z w/w instalacji fotowoltaicznych wykazanych przez Wykonawcę w celu spełnienia warunku, o którym mowa powyżej, zostały wybudowane przy konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.2.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.3.Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto 60,00
Okres gwarancji i rękojmi paneli fotowoltaicznych 10,00
Okres gwarancji i rękojmi falowników 10,00
Sprawność modułów fotowoltaicznych 15,00
Warunki płatności 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy polegających na: 1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy; 2) zmianie wynagrodzenia umownego; 3) zmianie zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu spełnienia świadczenia, 4) zmianie osób, o których mowa w § 2 umowy, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zapisami §4 (roboty zaniechane). Wykonawca z tego tytułu nie będzie dochodził żadnego odszkodowania.4. Zmiana terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy będzie możliwa w sytuacjach, gdy: l) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających wykonać w terminie przedmiot umowy; 2) nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3) zmianie ulegnie zakres przedmiotu umowy (w tym jego zwiększenie w wyniku robót/usług/dostaw dodatkowych, zaniechanych lub modyfikacja w wyniku robót/usług/dostaw zamiennych) lub sposób spełnienia świadczenia i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy, 4) koniecznym będzie uwzględnienie wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, 5) wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w wyniku wprowadzenia istotnych zmian w projekcie budowlanym; 6) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym klęski żywiołowe, stan epidemiologiczny, warunki atmosferyczne, geologiczne lub hydrologiczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające, ze względów technologicznych, prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. Na tę okoliczność Kierownik Budowy/robót sporządzi wpis do odpowiedniego dziennika budowy/robót, który potwierdzi Inspektor Nadzoru; 7) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj. np. odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji itp.; 8) w sytuacji, gdy przekazanie któregoś z terenów budowy ( obiektów) nastąpi z opóźnieniem z winy Zamawiającego; 5. W sytuacjach, o których mowa w ust. 4 pkt 1 - 8, termin realizacji może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w terminowej i zgodnej z umową realizacji przedmiotu umowy.6. Zmiana wynagrodzenia umownego będzie możliwa w przypadku zmiany zakresu przedmiotu umowy lub sposobu spełnienia świadczenia, w tym wykonania robót/usług/dostaw zamiennych, konieczności lub zasadności uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć lub działań powiązanych z przedmiotem umowy.7. W sytuacjach, o których mowa w ust. 6: 1) Wykonawca wykona wycenę robót zgodnie z zapisami § 4 umowy.8. Zmiana zakresu niniejszej umowy lub sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa gdy wystąpi konieczność lub uzasadnienie dla zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań projektowych, technicznych lub materiałowych niż przewidziane pierwotnie w PFU: a) ze względu na zmiany obowiązującego prawa; b) w sytuacji jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji lub poprawy bezpieczeństwa, a które to rozwiązania, np. ze względu na postęp techniczno-technologiczny, nie były przewidziane w PFU, c) z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów, urządzeń lub technologii ( np. zaprzestanie produkcji itp.) d) w przypadku zmiany zakresu rzeczowego spowodowanego brakiem możliwości dysponowania nieruchomością na cele budowlane,e) w przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania pierwotnie przewidzianego w PFU skutkowałoby brakiem możliwości wykonania przedmiotu umowy lub wykonaniem przedmiotu umowy w sposób błędny, wadliwy lub z innych powodów niekorzystny dla Zamawiającego f) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych lub zanikowych 9. Zmiana osób, o których mowa w § 2 umowy, ujętych w wykazie złożonym przez Wykonawcę może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy. Nowe proponowane osoby muszą spełniać co najmniej wymagania wskazane w SIWZ. Wykonawca do wniosku dołączy dokumenty potwierdzające, że proponowane osoby posiadają odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. W sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje, w celu zmiany umowy, osobę, która nie spełnia wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający nie wyrazi zgody na taką zmianę. 10. Podstawą wprowadzenia zmian wskazanych w ust. 4 - 8 jest protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę 11. W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych wart. 22a ust. l ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy pzp, Wykonawca obowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że: 1) proponowany inny Podwykonawca spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub 2) Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego, składając pisemny wniosek, zawierający w szczególności: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) opis wpływu zmiany na Harmonogram rzeczowo - finansowo i termin wykonania umowy. 13. Wszystkie okoliczności wymienione od pkt 1 do 12 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
zgodnie z zapisami §21 wzoru umowy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
zgodnie z zapisami §21 wzoru umowy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI