Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA ARANŻACJI PRZESTRZENI AKADEMICKIEGO CENTRUM SPORTOWO DYDAKTYCZNEGO POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ „ZATOKA SPORTU”, ŁÓDŹ, AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Łódzka, Akademickie Centrum Sportowo-Dydaktyczne PŁ " Zatoka Sportu"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Al. Politechniki 10
1.5.2.) Miejscowość: ˜Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜93-590
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zatokasportu@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zatokasportu.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA ARANŻACJI PRZESTRZENI AKADEMICKIEGO CENTRUM SPORTOWO DYDAKTYCZNEGO POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ „ZATOKA SPORTU”, ŁÓDŹ, AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-49b6869a-c246-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00009324/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych polegających na aranżacji przestrzeni ACSD PŁ "Zatoka Sportu" [...] w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://plodz.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://plodz.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜[wszelka numeracja zgodna z numeracją w SWZ] 2) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta może zostać przekazana wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:a) Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. b) Ogólne warunki korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiejhttps://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu.4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.12) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Politechniki Łódzkiej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezwykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu oddzielenia akustycznego wraz z dostawą mobilnej kurtyny akustycznej, wydzielających halę sportową od pozostałej części obiektu dla potrzeb Akademickiego Centrum Sportowo – Dydaktycznego Politechniki Łódzkiej „Zatoka Sportu”, Łódź, al. Politechniki 10 w formule zaprojektuj i wybuduj”Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.c) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.d) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. e) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.[ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostała część obowiązków informacyjnych znajduje się w pkt 17. SWZ]
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ACSD.DO.383.2.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część 1:Rozwiązania techniczne STREFA I - STUDIA I SALI KONFERENCYJNEJ NA 2 P (POZIOM ”+3”) :Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe1. Wyrównanie podłóg dla potrzeb ułożenia wykładzin podłogowych2. Ułożenie wykładzin PVC gr 2mm z listwami wykańczającymi PVC wysokości 8cm 3. Ułożenie podłogi dla potrzeb zajęć tańca towarzyskiego z listwami wykańczającymi – sale taneczno konferencyjne4. Szpachlowanie ścian z uzupełnianiem ubytków 5. Malowanie ścian na kolor biały do pełnego krycia farbami emulsyjnymi 6. Wykonanie ścian G-K na ruszcie stalowym ( dla pomieszczeń szatni należy przewidzieć obustronne podwójne płytowanie płytą Gk gr 12.5mm oraz zapewnić wykonanie w systemie gwarantującym izolacyjność akustyczną przegrody na poziomie powyżej R`A1>30dB)7. Wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych modułowych 8. Dostawa i montaż stolarki drzwiowej9. Roboty glazurnicze w tym dostawa i montaż luster,10. Biały montaż Roboty instalacyjne – wentylacja11. Wykonanie instalacji wentylacji zapewniających normatywne ilości nawiewanego i wywiewanego powietrza dla układu pomieszczeń przedstawionym na przekazanym rzucie architektonicznym z jednoczesnym podłączeniem istniejącej centrali wentylacyjnej nr 15. Wraz z rozprowadzeniem kanałów wentylacyjnych12. Wykonanie klimatyzacji dla przedstawionych na rysunku pomieszczeń z wykorzystaniem istniejącej instalacji wody lodowej.13. Wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej dla przedstawionych na rysunku odbiorników Roboty instalacyjne – elektryczne 14. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z podlicznikiem zużycia energii na podstawie dokumentacji technicznej.15. Wykonanie w razie konieczności adaptacji/rozbudowy lub przebudowy rozdzieleni elektrycznej przewidzianej do obsługi adaptowanych pomieszczeń.16. Wykonanie oświetlenia górnego zapewniającego normatywne natężenie dla aranżowanych pomieszczeń Instalacje niskoprądowe17. Budowa strukturalnej sieci internetowej wraz z systemem WI - FI umożliwiającej podłączenie do sieci PŁ oraz wykonanie gniazd internetowych, 18. Wykonanie instalacji kontroli dostępu z włączeniem jej w funkcjonujący w obiekcie ACSD system BMS 19. Wykonanie systemów SSP i DSO dla rozwiązań przyjętych w dokumentacji wykonawczej aranżacji i włączenie go w funkcjonujący w obiekcie ACSD system BMS 20. Dostosowanie / modyfikacja istniejącego systemu DSO i SSP (systemy objęte gwarancją)21. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część 2:Rozwiązania techniczne STREFA II - PRZESTRZENIE BIUROWE NA 3P (POZIOM ”+4”) :Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe1. Wyrównanie podłóg dla potrzeb ułożenia wykładzin podłogowych2. Ułożenie wykładzin PVC gr 2mm z listwami wykańczającymi PVC wysokości 8cm, korytarze, biura3. Szpachlowanie ścian z uzupełnianiem ubytków 4. Malowanie ścian na kolor biały do pełnego krycia farbami emulsyjnymi 5. Wykonanie ścian G-K na ruszcie stalowym (należy przewidzieć obustronne podwójne płytowanie płytą Gk gr 12.5mm oraz zapewnić wykonanie w systemie gwarantującym izolacyjność akustyczną przegrody na poziomie powyżej R`A1>30dB)6. Wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych modułowych 7. Dostawa i montaż stolarki drzwiowej Roboty instalacyjne – wentylacja8. Wykonanie instalacji wentylacji zapewniających normatywne ilości nawiewanego i wywiewanego powietrza dla układu pomieszczeń przedstawionym na przekazanym rzucie architektonicznym z jednoczesnym podłączeniem istniejącej centrali wentylacyjnej nr 17. Wraz z rozprowadzeniem kanałów wentylacyjnych. Należy uwzględnić konieczność demontażu i przebudowania części sufitu w funkcjonującym Klubie Żeglarskim. 9. Wykonanie klimatyzacji dla przedstawionych w projekcie technicznym aranżacji układu pomieszczeń z użyciem tzw. splitów ( jednostki zewnętrzne usytuowane w strefie basenowej)Roboty instalacyjne – elektryczne 10. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z trzema podlicznikami zużycia energii (Klub żeglarski; pom 3.1,32,3.3; pom 3.4,3.5,3.6,3.7) na podstawie projektu technicznego aranżacji.11. Wykonanie w razie konieczności adaptacji/rozbudowy lub przebudowy rozdzieleni elektrycznej przewidzianej do obsługi adaptowanych pomieszczeń.12. Wykonanie oświetlenia górnego zapewniającego normatywne natężenie dla pomieszczeń przedstawionych w projekcie technicznym aranżacjiInstalacje niskoprądowe13. Budowa strukturalnej sieci internetowej wraz z systemem WI - FI umożliwiającej podłączenie do sieci PŁ oraz wykonanie gniazd internetowych, 14. Wykonanie instalacji kontroli dostępu z włączeniem jej w funkcjonujący w obiekcie ACSD system BMS 15. Wykonanie systemów SSP i DSO dla rozwiązań przyjętych w dokumentacji wykonawczej aranżacji i włączenie go w funkcjonujący w obiekcie ACSD system BMS 16. Dostosowanie / modyfikacja istniejącego systemu DSO i SSP ( systemy objęte gwarancją)17. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania