Wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych wynikających z protokołu 5-letniej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych wynikających z protokołu 5-letniej kontroli stanu technicznego budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2024-07-19
  • ZamawiającySĄD OKRĘGOWY WARSZAWA - PRAGA W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00393774
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych wynikających z protokołu 5-letniej kontroli stanu technicznego budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY WARSZAWA - PRAGA W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140039870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poligonowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-051

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@warszawapraga.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawapraga.so.gov.pl//

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych wynikających z protokołu 5-letniej kontroli stanu technicznego budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9724e3b9-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244912/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie robót naprawczych i koserwacyjnych wynikających z protokołu 5 letniej kontroli stanu technicznego bud. Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Polgonowej 3 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9724e3b9-390d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf (w tym formularz oferty) należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XadES.
2. Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu:
a. stały dostęp do sieci Internet;
b. zainstalowana przeglądarka internetowa (zalecana najnowsza wersja przeglądarki):
• Chrome;
• Edge;
• Firefox;
c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;
d. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o maksymalnej wielkości łącznej do 250 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif, lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych wymagań określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. Portal automatycznie sprawdza czy składane pliki są podpisane i szyfruje je, informując o tym Wykonawcę;
b. plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku po upływie terminu otwarcia ofert;
c. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypięta” do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (HH:MM:SS);
d. potwierdzeniem czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO), które znajdują się w zakładce „Oferty/wnioski”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
7. W celu zapoznania się z funkcjonalnościami Portalu należy zapoznać się z poszczególnymi instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.
8. W przypadku problemów technicznych związanych z zakładaniem konta lub ogólnie z funkcjonowaniem Portalu Wykonawca może skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem infolinii 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na Portalu w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SOWP/11/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych wynikających z protokołu 5-letniej kontroli stanu technicznego budynku Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące przesłanki:
a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp;
b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497);
c. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe;
• Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane. Należycie wykonał, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej lub izolacji przeciwwodnej, których zrealizowana wartość na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 500 000,00 złotych brutto każda, oraz wykaże, iż roboty te zostały wykonane w sposób należyty;
• dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność do tej Izby. Osoba ta powinna wykazać się minimalnym doświadczeniem polegającym na wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej 3 robót budowlanych dotyczących wykonania izolacji przeciwwilgociowej lub izolacji przeciwwodnej, a przynajmniej jedna z nich o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.

e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
f. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
a także, którzy:
a. zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego;
b. zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z udostępnionymi dokumentami zamówienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy, którzy będą w rozumieniu art. 118 ust. 1 uPzp polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowodnili Zamawiającemu, że realizując zamówienie będą dysponowali niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca musi złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o oddaniu tych zasobów do dyspozycji Wykonawcy oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497). Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o oddaniu tych zasobów do dyspozycji Wykonawcy musi zawierać: dokładne określenie jaki zasób będzie oddany do dyspozycji Wykonawcy oraz sposób przekazania tego zasobu.
W przypadku gdy dokument składa podmiot trzeci dokumenty muszą być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmiot udostępniający zasoby, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
W przypadku gdy podmiot udostępniający zasoby nie posiada żadnego spośród wymienionych wyżej podpisów Zamawiający dopuszcza złożenie cyfrowego odwzorowania oświadczenia, sporządzonego w postaci papierowej i podpisanego podpisem odręcznym podmiotu udostępniającego zasoby, o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może także dokonać notariusz, zgodnie z takimi samymi zasadami jak przy pełnomocnictwie.
Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami określonymi w udostępnionych dokumentach zamówienia oraz z przepisami uPzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SWZ.
Niespełnienie któregokolwiek spośród wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy i wykluczenie z postępowania.
UWAGA: Zdolność techniczna lub zawodowa, z uwagi na przedmiot niniejszego postępowania nie może być samodzielnie przenoszona na inne podmioty. Zasoby te nierozerwalnie związane są z podmiotem udostępniającym takie zasoby. Niemożliwy jest samodzielny obrót i dalsze udzielanie takich zasobów bez zaangażowania podmiotu udostępniającego takie zasoby w wykonanie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:
a. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
b. w przypadku gdy łączna wartość zmian nie jest wyższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu do niniejszej umowy za zgodą obydwu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace zbrojarskie - ławy, stopy, ściany, stropy - 82t Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI