„Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻarki
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-09-04
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-20
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00462446
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343148304

1.5.8.) Numer faksu: 343148304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-034d609d-b4c2-4e44-9472-f3cc24858b79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035026/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/171089/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2017, poz. 1219 ze zm.), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie pod adresem: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/171089/notice/public/details (dalej zwaną: „Systemem”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego www.pzd.com.pl, adres strony internetowej, na której udostępniane będą zamieszczane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/171089/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
7. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
9. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce „Baza Wiedzy”.
10. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki;
2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora jest Pani Anna Mstowska, email: iod@pzd.com.pl; tel. (34) 314-83-04;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD/7/332/DW/SD/2024; PZD/12/342/DP/SD/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania:

ZADANIE 1 – Wykonanie robót remontowo-naprawczych nawierzchni drogowych oraz elementów urządzeń drogi, w szacunkowej ilości do 10 600 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) –waga kryterium 60 %,
2) doświadczenie kierownika budowy (D) –waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena (C) –waga 60%

Cena najniższa brutto*
C =---------------------------------------------x 60 pkt **
cena oferty ocenianej brutto

*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
**1 punkt = 1 %
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.
d. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.


2) kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) –waga kryterium 40 %

Ocena ofert w zakresie kryterium D zostanie dokonana wg następującej zasady:
Doświadczenie kierownika budowy: waga: 40 pkt
W tym kryterium ocenie będzie podlegać doświadczenie kierownika budowy, wykazane jako doświadczenie dodatkowe (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
Uwaga: Wykazane doświadczenie kierownika budowy w ramach kryterium oceny ofert nie może powielać się z doświadczeniem Wykonawcy wykazanym w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty, Zamawiający uzna, iż osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada tylko minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie, jednak wystarczające aby spełniać warunek udziału w postępowaniu, oferta taka otrzyma wówczas otrzyma 0 pkt w kryterium D.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium D, tzn. oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada dodatkowe doświadczenie przy realizacji trzech (3) lub więcej zakończonych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg publicznych związanych z remontami otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40. Wykazanie większej ilości robót (tj. powyżej trzech) nie spowoduje zwiększenia liczby zgromadzonych punktów, Wykonawca otrzyma wówczas maksymalną przewidzianą dla tego kryterium ilość punktów, czyli 40.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z wytycznymi poniższej tabeli do obliczania punktowego:
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 1 zakończonej roboty opisanej jak powyżej 15 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 2 zakończonych robót opisanych jak powyżej 25 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 3 zakończonych robót opisanych jak powyżej 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania:
ZADANIE 2 – Naprawa nawierzchni dróg bitumicznych wykonywana metodą remontu cząstkowego, w szacunkowej ilości do 400 t.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) –waga kryterium 60 %,
2) doświadczenie kierownika budowy (D) –waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena (C) –waga 60%

Cena najniższa brutto*
C =---------------------------------------------x 60 pkt **
cena oferty ocenianej brutto

*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
**1 punkt = 1 %
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.
d. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.


2) kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) –waga kryterium 40 %

Ocena ofert w zakresie kryterium D zostanie dokonana wg następującej zasady:
Doświadczenie kierownika budowy: waga: 40 pkt
W tym kryterium ocenie będzie podlegać doświadczenie kierownika budowy, wykazane jako doświadczenie dodatkowe (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
Uwaga: Wykazane doświadczenie kierownika budowy w ramach kryterium oceny ofert nie może powielać się z doświadczeniem Wykonawcy wykazanym w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty, Zamawiający uzna, iż osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada tylko minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie, jednak wystarczające aby spełniać warunek udziału w postępowaniu, oferta taka otrzyma wówczas otrzyma 0 pkt w kryterium D.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium D, tzn. oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada dodatkowe doświadczenie przy realizacji trzech (3) lub więcej zakończonych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg publicznych związanych z remontami otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40. Wykazanie większej ilości robót (tj. powyżej trzech) nie spowoduje zwiększenia liczby zgromadzonych punktów, Wykonawca otrzyma wówczas maksymalną przewidzianą dla tego kryterium ilość punktów, czyli 40.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z wytycznymi poniższej tabeli do obliczania punktowego:
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 1 zakończonej roboty opisanej jak powyżej 15 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 2 zakończonych robót opisanych jak powyżej 25 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 3 zakończonych robót opisanych jak powyżej 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami z wykorzystaniem remontera drogowego, w szacunkowej ilości do 250 t

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) –waga kryterium 60 %,
2) doświadczenie kierownika budowy (D) –waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena (C) –waga 60%

Cena najniższa brutto*
C =---------------------------------------------x 60 pkt **
cena oferty ocenianej brutto

*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
**1 punkt = 1 %
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.
d. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.


2) kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) –waga kryterium 40 %

Ocena ofert w zakresie kryterium D zostanie dokonana wg następującej zasady:
Doświadczenie kierownika budowy: waga: 40 pkt
W tym kryterium ocenie będzie podlegać doświadczenie kierownika budowy, wykazane jako doświadczenie dodatkowe (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
Uwaga: Wykazane doświadczenie kierownika budowy w ramach kryterium oceny ofert nie może powielać się z doświadczeniem Wykonawcy wykazanym w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty, Zamawiający uzna, iż osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada tylko minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie, jednak wystarczające aby spełniać warunek udziału w postępowaniu, oferta taka otrzyma wówczas otrzyma 0 pkt w kryterium D.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium D, tzn. oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada dodatkowe doświadczenie przy realizacji trzech (3) lub więcej zakończonych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg publicznych związanych z remontami otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40. Wykazanie większej ilości robót (tj. powyżej trzech) nie spowoduje zwiększenia liczby zgromadzonych punktów, Wykonawca otrzyma wówczas maksymalną przewidzianą dla tego kryterium ilość punktów, czyli 40.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z wytycznymi poniższej tabeli do obliczania punktowego:
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 1 zakończonej roboty opisanej jak powyżej 15 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 2 zakończonych robót opisanych jak powyżej 25 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 3 zakończonych robót opisanych jak powyżej 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania:
Awaryjne naprawy nawierzchni drogowej z kostki kamiennej w szacunkowej ilości do 180 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) –waga kryterium 60 %,
2) doświadczenie kierownika budowy (D) –waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena (C) –waga 60%

Cena najniższa brutto*
C =---------------------------------------------x 60 pkt **
cena oferty ocenianej brutto

*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
**1 punkt = 1 %
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.
d. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.


2) kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) –waga kryterium 40 %

Ocena ofert w zakresie kryterium D zostanie dokonana wg następującej zasady:
Doświadczenie kierownika budowy: waga: 40 pkt
W tym kryterium ocenie będzie podlegać doświadczenie kierownika budowy, wykazane jako doświadczenie dodatkowe (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
Uwaga: Wykazane doświadczenie kierownika budowy w ramach kryterium oceny ofert nie może powielać się z doświadczeniem Wykonawcy wykazanym w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty, Zamawiający uzna, iż osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada tylko minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie, jednak wystarczające aby spełniać warunek udziału w postępowaniu, oferta taka otrzyma wówczas otrzyma 0 pkt w kryterium D.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium D, tzn. oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada dodatkowe doświadczenie przy realizacji trzech (3) lub więcej zakończonych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg publicznych związanych z remontami otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40. Wykazanie większej ilości robót (tj. powyżej trzech) nie spowoduje zwiększenia liczby zgromadzonych punktów, Wykonawca otrzyma wówczas maksymalną przewidzianą dla tego kryterium ilość punktów, czyli 40.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z wytycznymi poniższej tabeli do obliczania punktowego:
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 1 zakończonej roboty opisanej jak powyżej 15 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 2 zakończonych robót opisanych jak powyżej 25 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 3 zakończonych robót opisanych jak powyżej 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywany zakres poszczególnych asortymentów robót do wykonania:
Odnowa oznakowania poziomego dróg sieci drogowej utrzymywanej przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w szacunkowej ilości do 33 200 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) –waga kryterium 60 %,
2) doświadczenie kierownika budowy (D) –waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) kryterium cena (C) –waga 60%

Cena najniższa brutto*
C =---------------------------------------------x 60 pkt **
cena oferty ocenianej brutto

*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
**1 punkt = 1 %
a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
b. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona według powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.
d. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.


2) kryterium doświadczenie kierownika budowy (D) –waga kryterium 40 %

Ocena ofert w zakresie kryterium D zostanie dokonana wg następującej zasady:
Doświadczenie kierownika budowy: waga: 40 pkt
W tym kryterium ocenie będzie podlegać doświadczenie kierownika budowy, wykazane jako doświadczenie dodatkowe (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu w sprawowaniu funkcji kierownika budowy.
Uwaga: Wykazane doświadczenie kierownika budowy w ramach kryterium oceny ofert nie może powielać się z doświadczeniem Wykonawcy wykazanym w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu oferty, Zamawiający uzna, iż osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada tylko minimalne wymagane przez Zamawiającego doświadczenie, jednak wystarczające aby spełniać warunek udziału w postępowaniu, oferta taka otrzyma wówczas otrzyma 0 pkt w kryterium D.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium D, tzn. oferta Wykonawcy, który zadeklaruje, że osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy posiada dodatkowe doświadczenie przy realizacji trzech (3) lub więcej zakończonych robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie dróg publicznych związanych z remontami otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40. Wykazanie większej ilości robót (tj. powyżej trzech) nie spowoduje zwiększenia liczby zgromadzonych punktów, Wykonawca otrzyma wówczas maksymalną przewidzianą dla tego kryterium ilość punktów, czyli 40.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie z wytycznymi poniższej tabeli do obliczania punktowego:
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 1 zakończonej roboty opisanej jak powyżej 15 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy / kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 2 zakończonych robót opisanych jak powyżej 25 punktów
Dodatkowe doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy/ kierownika robót / inspektora nadzoru przy realizacji 3 zakończonych robót opisanych jak powyżej 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

4. zdolności technicznej lub zawodowej:

W celu oceny spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek udziału, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie roboty budowlano-drogowe w zakresie części przedmiotu zamówienia na które Wykonawca postanowił złożyć swoją ofertę, polegające na:
1. dla Zadania Nr 1 - wykonaniu lub wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej, tj. razem w-wy wiążącej i ścieralnej, bądź w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości min. 6000 m2 - każda robota z osobna,

2. dla Zadania Nr 2 - wykonaniu napraw dróg o nawierzchni bitumicznej, w ramach remontu cząstkowego małowymiarowego (tj. o powierzchni łat do 100 m2), masą min-asf. (bitumiczną) z mechanicznym obcięciem krawędzi w ilości min. 300 ton (Mg) lub min. 3000 m2 - każda robota z osobna,

3. dla Zadania Nr 3 - wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej mieszanką grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem z wykorzystaniem remontera drogowego, w ilości min. 200 ton (Mg) lub min. 3000 m2 - każda robota z osobna,

4. dla Zadania Nr 4 - wykonaniu lub wymiany nawierzchni na drogach, palcach lub chodnikach z kostki kamiennej (granitowej) lub betonowej w ilości min. 100 m2 - każda robota z osobna,

5. dla Zadania Nr 5 - wykonaniu lub odnowie oznakowania poziomego realizowanego na ciągach dróg publicznych w zakresie oznakowania wykonanego w technologii cienkowarstwowej w ilości minimum 20 000 m2 – każda robota lub kontrakt z osobna
oraz w zakresie wykonania lub odnowy oznakowania poziomego wykonanego w technologii grubowarstwowej strukturalnej za pomocą mas chemoutwardzalnych w ilości minimum 1000 m2 - każda robota lub kontrakt z osobna

 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Dowodami wskazującymi, czy wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone są:
- poświadczenia,
- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia.

Przez wykonanie roboty, Zamawiający rozumie: wystawienie protokołu odbioru końcowego/ostatecznego lub innego dokumentu, który potwierdza prawidłowe wykonanie robót budowlanych i zawiera wszystkie dane określające wykonanie przedmiotu zamówienia.


I. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

W celu oceny spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, a także informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum:

- 1 osobą na stanowisku kierownika budowy/robót, min. 2 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót branżowych, której powierzone zostanie wykonanie zamówienia publicznego. Osoba wskazana przez Wykonawcę do kierowania robotami musi posiadać kwalifikacje zawodowe nie mniejsze niż:

Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. w specjalności drogowej lub równoważne w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 poz. 725 ze zm.) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

- 2 osoby do kierowania ruchem drogowym
Kwalifikacje: osoby legitymujące się ważnymi uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym wydane przez upoważnione organy.

Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.

II.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia:

W celu oceny spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy robót w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:

Potencjał techniczny – Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:

Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, winien dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej:

 w zakresie Zadania Nr 2

1. Lekki walec wibracyjny (min. 1400 kg) – minimum 1 szt.

 w zakresie Zadania Nr 3

1. Remonter drogowy do wbudowywania mieszanki grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem – minimum 2 szt.

 w zakresie Zadania Nr 5


1. Urządzenie mechaniczne / malowarka do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej - minimum 1 szt.

2. Urządzenie mechaniczne / malowarka do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej strukturalnej chemoutwardzalnej - minimum 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia załącznik nr 9 do SWZ.

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Wykonawca w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, wskaże źródła informacji dotyczące swojej działalności pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;

5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – w zakresie części do której Wykonawca przystępuje; (wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej obejmujący wszystkie pozycje Przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi obejmować wszystkie roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zawarte w Przedmiarze robót dla zadania do którego Wykonawca ma zamiar przystąpić,
2) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ,
3) oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),
5) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ;
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
w zakresie część nr 1 w kwocie: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
w zakresie część nr 2 w kwocie: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100),
w zakresie część nr 3 w kwocie: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100),
w zakresie część nr 4 w kwocie: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych 00/100),
w zakresie część nr 5 w kwocie: 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale X SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie NR 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105
wpisując w tytule wpłaty: Nazwę postępowania oraz jego numer tj. : „Wykonanie robót drogowych w ramach realizacji zadań bieżącego utrzymania sieci drogowej dróg wojewódzkich i powiatowych na obszarze działania Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie - w zakresie części nr …., PZD/7/332/DW/SD/2024; PZD/12/342/DP/SD/202. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 14
Dopuszczalne zmiany umowy - Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pzdmyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/PZDMYSZ/demand/171089/notice/public/details w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-04 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI