Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025612
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab563a02-91f2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacji budynku MOPS przy ul. Józefińskiej 14 - roboty budowlane

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mops.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:1) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/2) ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie (mopskrakow)3) poczty elektronicznej zamawiającego: do@mops.krakow.pl4) Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr referencyjnym 271.2.11.2021. Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) zamawiającego do komunikacji z wykonawcami: do@mops.krakow.pl. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się z Regulaminem korzystania z miniPortalu oraz Regulaminem ePUAP. Złożenie oferty w sposób niezgodny z Regulaminem może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi wyłącznie wykonawca. W takim przypadku zamawiający potraktuje ofertę jako nie złożoną skutecznie i odrzuci ofertę. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 roku), zwanym dalej "RODO") zamawiający informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Kraków – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@mops.krakow.pl;Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania budynku oraz stacji ładowania pojazdów. Zakres robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy został podzielony na dwie części: pierwszą – gwarantowaną i drugą, objętą prawem opcji. 2. Zakres robót obejmuje między innymi:1) Zakres gwarantowany: a) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i w zakresie zabezpieczenia,b) konstrukcje żelbetowe i stalowe,c) roboty murowe,d) ślusarkę i stolarkę okienną,e) ocieplenie elewacji,f) konstrukcje i pokrycie dachu,g) instalacją wentylacji mechanicznej,h) instalację odgromową,i) opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowego zajęcia chodnika i jezdni;2) roboty objęte prawem opcji:a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe,b) roboty murowe,c) ślusarkę i stolarkę okienną,d) ślusarkę i stolarkę drzwiową,e) montaż dźwigu osobowego,f) ścianki z płyt gipsowo – kartonowych i sufity podwieszane,g) podłoża i posadzki,h) tynki,i) malarskie i wykończeniowe,j) w zakresie wyposażenia sanitariatów,k) instalację kanalizacji sanitarnej,l) instalację wody zimnej i ciepłej,m) instalację wentylacji mechanicznej,n) instalację klimatyzacji,o) instalację centralnego ogrzewania,p) instalację elektryczną,q) instalację fotowoltaiczną,r) instalację okablowania strukturalnego,s) instalację sterowania oddymianiem klatek schodowych,t) instalację sygnalizacji pożarowej,u) instalację kontroli dostępu,v) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznegoszczegółowo wymieniony i opisany w podziale na części w: przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projektach wykonawczych uszczegóławiających projekt budowlany, zestawieniu materiałów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, pozwolenie nr ZN-I.510.521.2020 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 listopada 2020 roku na prowadzenie prac konserwatorskich. wykonawczych stanowiących załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją budynku przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na potrzeby zasilania budynku oraz stacji ładowania pojazdów. Zakres robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy został podzielony na dwie części: pierwszą – gwarantowaną i drugą, objętą prawem opcji. 2. Zakres robót obejmuje między innymi:1) Zakres gwarantowany: a) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe i w zakresie zabezpieczenia,b) konstrukcje żelbetowe i stalowe,c) roboty murowe,d) ślusarkę i stolarkę okienną,e) ocieplenie elewacji,f) konstrukcje i pokrycie dachu,g) instalacją wentylacji mechanicznej,h) instalację odgromową,i) opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowego zajęcia chodnika i jezdni;2) roboty objęte prawem opcji:a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe,b) roboty murowe,c) ślusarkę i stolarkę okienną,d) ślusarkę i stolarkę drzwiową,e) montaż dźwigu osobowego,f) ścianki z płyt gipsowo – kartonowych i sufity podwieszane,g) podłoża i posadzki,h) tynki,i) malarskie i wykończeniowe,j) w zakresie wyposażenia sanitariatów,k) instalację kanalizacji sanitarnej,l) instalację wody zimnej i ciepłej,m) instalację wentylacji mechanicznej,n) instalację klimatyzacji,o) instalację centralnego ogrzewania,p) instalację elektryczną,q) instalację fotowoltaiczną,r) instalację okablowania strukturalnego,s) instalację sterowania oddymianiem klatek schodowych,t) instalację sygnalizacji pożarowej,u) instalację kontroli dostępu,v) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznego3. Zamawiający, wedle swojego wyboru, będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całym zakresie wskazanym w ust. 2 pkt 2 powyżej, lub tylko w części zakresu wskazanego w ust. 2 pkt. 2 powyżej. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części zakresu wskazanego w ust. 2 powyżej wynagrodzenie wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego. Zamawiający zastrzega, że ostateczna wysokość wynagrodzenia wypłaconego wykonawcy zostanie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie, której wzór stanowi załącznik do SWZ.4. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkiem zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Realizacja przedmiotu umowy objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem zamawiającego do żądania wykonania przez wykonawcę zakresu objętego prawem opcji i odpowiadającemu mu obowiązkowi wykonawcy do spełnienia tego żądania.5. Nieskorzystanie zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z prawem opcji określonym w Specyfikacji Warunków Zamówienia6. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku pozyskania wystarczającej ilości środków finansowych do sfinansowania realizacji całego zakresu prawa opcji lub tylko jego części.7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. 8. Przy ustalaniu terminu skorzystania z prawa opcji zamawiający weźmie pod uwagę czasowe, techniczne i organizacyjne możliwości wykonania przez Wykonawcę w terminach wskazanych w niniejszej umowie zakresu robót budowlanych jaki Zamawiający zamierza powierzyć do wykonania w części objętej prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie wyższej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: cena = 60%, okres rękojmi = 20%; wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy = 20%.Ocena łączna = Cmin x 60%+ Orbad x 20% + Wzbad x 20% Cbad Ormax Wzmax gdzie: Cmin najniższa cena brutto spośród ważnych ofert,Cbad cena brutto badanej oferty,Orbad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „okres rękojmi” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępieOrmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert,Wzbad ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie,Wzmax maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium „wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert.Punkty w kryterium „Okres rękojmi” będą przyznawane w skali punktowej od 5 - 20pkt na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób:1) minimalna wymagana przez zamawiającego wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy jaką wykonawca zobowiązany będzie wnieść najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ustalana jako procent ceny brutto podanej przez wykonawcę w ofercie, tj. 4% ceny brutto podanej w ofercie – wykonawca otrzyma 5pkt.2) za każde kolejne pełne 2% zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponad minimalne 4% wykonawca otrzyma po 10pkt. Oznacza to, że wykonawca otrzyma: za 4% zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 5pkt; za 6%– 10pkt; za 8% -15pkt; za 10%-20pkt. Punkty w kryterium „Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy” będą przyznawane w skali punktowej od 5 - 20pkt na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób:1) minimalna wymagana przez zamawiającego wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy jaką wykonawca zobowiązany będzie wnieść najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ustalana jako procent ceny brutto podanej przez wykonawcę w ofercie, tj. 4% ceny brutto podanej w ofercie – wykonawca otrzyma 5pkt.2) za każde kolejne pełne 2% zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponad minimalne 4% wykonawca otrzyma po 5pkt. Oznacza to, że wykonawca otrzyma: za 4% zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 5pkt; za 6%– 10pkt; za 8% -15pkt; za 10%-20pkt. Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad:1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem),2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w Rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone poniżej przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimalnej prac 2 000 000,00 zł netto w zakresie prac polegających na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynku mieszkalnego bądź użytkowego, obejmujących m.in.:  roboty murarskie, roboty żelbetowe, montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, roboty ciesielskie związane z wykonaniem więźby dachowej, roboty dekarskie, roboty dotyczące montażu urządzeń dźwigowych, roboty dotyczące instalacji elektrycznych, roboty dotyczące instalacji wod.-kan., roboty dotyczące instalacji grzewczej, roboty dotyczące zabezpieczeń ppoż. Zamawiający wymaga pozytywnych referencji oraz jeżeli nie wynika to z referencji, dokumentów jednoznacznie, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, potwierdzających spełnienie powyższych kryteriów. Zamawiający wymaga uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia, ze strony wykonawcy, osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, mogącej kierować robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga pozytywnych referencji oraz jeżeli nie wynika to z referencji, dokumentów jednoznacznie, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, potwierdzających spełnienie powyższych kryteriów. Zamawiający wymaga uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia, ze strony wykonawcy, osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, mogącej kierować robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 27 000,00zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 28 kwietnia 2021 roku, do godz. 10:00.2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy zamawiającego, prowadzony w Banku PKO BP Oddział w Krakowie o numerze następującym: 12 1020 2892 0000 5302 0589 9341. Wykonawca zobowiązany jest podać w tytule przelewu swój numer NIP oraz numer postępowania. W przypadku wnoszenia wadium na rzecz wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego wykonawcy wnoszone jest wadium.4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie zaksięgowanie ich przez bank prowadzący rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.5) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego treści wynikać będzie, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności przypadków szczegółowo opisanych w paragrafie 8 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do wykonania elewacji - Olkusz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników oraz brygad 3-4 osobowych do elewacji. Prace na terenie Olkusza i okolic. Inwestycje to w większości budynki wielorodzinne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI