IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 166.200,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy dwieście złotych) należało będzie wnieść w wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wyk., którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów. 2. Jeżeli liczba Wyk, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zam zaprosi doskładania ofert wszystkich Wyk. spełniających te warunki. 3. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających opisanemu poniżej przedmiotu zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej.Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej z niżej wymienionych robót o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto: a) budynku biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 8000 m3; lub b) przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3; lub c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 8000 m 3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m 2; a) budynku biurowego wielokondygnacyjnego o pow. użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 8000 m3; lub b) przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o pow. użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3; lub c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 8000 m3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2; 4. Jeżeli liczba wyk., którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zam. zaprosi doskładania ofert Wyk, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów zgodnie z formułą: Jeden punkt (1 pkt.) Wykonawca otrzyma za każdą robotę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia tj. przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (potwierdzone dowodem) zostanie przyznany 1 pkt. 5. Maks liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć). 6)W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych 2 lub więcej Wyk decydujące znaczenie dla kwalifikacji w pierwszej kolejności będzie miała:a)liczba wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiadu wojskowego; b)w drugiej kolejności: liczba wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców; 7)W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wyk, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej. 8. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowody, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykon. oraz zawierały zakres wymagany przez Zam poprzez przedstawienie dowodów wystawionych przez Inwestora. 9. Jeżeli z przedstawienia dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia powyższego warunku Zam. zaleca by Wyk. brakujące dane wpisał do wykazu robót budowlanych. 10. W sytuacji, gdy Wyk potwierdzi spełnienie warunku udziału w postęp, dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót budowlanych na Wezwanie Zamawiającego wystosowanego na podstawie art.26 ust. 3 ustawy Pzp, Wyk. za żadną robotę nie będą przyznawane punkty.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia w przypadku: a) wystąpienia istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego, b) rozpatrzenia spraw w organach administracji publicznej w terminach przekraczających terminy wynikające z ustaw i przepisów od dnia złożenia wniosku w organie administracji publicznej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub zaniechania ze strony organów instytucji uniemożliwiającego (opóźniającego) realizację Przedmiotu Umowy – w tym przypadku termin zostanie przedłużony o liczbę dni, o którą zostały wydłużone w stosunku do terminu przewidzianego w KPA lub we właściwych przepisach, c) nieterminowego przekazania placu budowy – o ilość dni opóźnienia, d) wstrzymania/wydłużenia przez Zamawiającego robót budowlanych z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego; e) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (nietypowych dla danej pory roku) uniemożliwiających realizację robót zgodnie z technologią – o ilość tych dni; f) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego z uwagi na operacyjne wykorzystanie kompleksu przez Użytkownika – o ilość dni, w czasie których prace były wstrzymane. 3) zmiany terminu i zakresu rzeczowego oraz finansowego w przypadku: a) wprowadzenia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania Przedmiotu Umowy, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, c) w przypadku zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego, spowodowanej zmianą limitu środków budżetowych przydzielonych Zamawiającemu na dany rok; d) w przypadku wystąpienia zaakceptowanych przez Zamawiającego robót zamiennych lub dodatkowych niezbędnych do właściwego wykonania Przedmiotu Umowy. 4) Zmiana wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany podatku VAT określone wynagrodzenie kosztorysowe brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; b) w przypadku obniżenia wynagrodzenia w związku z rezygnacją z części robót; c) w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza Przedmiot Umowy, których ilość jednostek przedmiarowych wskazana przez Zamawiającego w przedmiarze robót została zaniżona lub zawyżona − w odniesieniu do faktycznej ilości jednostek przedmiarowych, którą należy wykonać w celu właściwego zrealizowania i oddania do użytkowania Przedmiotu Umowy; d) w przypadku potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza Przedmiot Umowy − pominiętych w przedmiarze robót, a których wykonanie jest niezbędne do właściwego zrealizowania i oddania do użytkowania Przedmiotu Umowy; e) w przypadku wprowadzenia do realizacji robót zamiennych lub dodatkowych. 5) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 6) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2), 3) i 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) strony w formie porozumienia ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Pzp powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do niniejszej Umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy, kalkulacji wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych obciążających Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej tj.: 1) Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej. 2) Ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-15, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: