O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jordanów Śląski, krajowy numer identyfikacyjny
93193503000000, ul.
ul. Wrocławska
55
,
55-065
Jordanów Śląski, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 911 580, e-mail
z.fabisch@jordanowslaski.pl, faks
713 911 590.
Adres strony internetowej (URL):
www.jordanowslaski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.bip.jordanowslaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.jordanowslaski.pl/strony/aktualnosci_przetargi.htm
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań: 1. Docieplenie stropodachu wraz z wymianą poszycia dachu i pracami w zakresie zapewnienia termoizolacyjności dachu 2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
Numer referencyjny:
Sg.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach 2 zadań w zakresie przestrzeni dachowej budynków A, B i C (dalej segmentów) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Jordanowie Śląskim: 1. Docieplenie stropodachu wraz zwymianą poszycia dachu 2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej Na każde zadanie Wykonawcy mogą składać osobną ofertę lub zbiorczą na obydwa zadania jednocześnie. Ad 1. Docieplenie stropodachu wraz z wymianą poszycia dachu Przedmiotem zadania jest: a) dociepleniestropodachu nad pierwszym piętrem: optymalna grubość ocieplenia stropodachu (Segment A, B, C) na poziomie stropu wynosi 20cm materiałem termoizolacyjnym (λ=0,037 W/mK). Przewiduje się demontaż istniejącej izolacji termicznej oraz montaż nowej izolacji termicznej(λ=0,037 W/mK) na powierzchni 1817,12m2, o grubości minimum 23cm aby spełnić optymalny współczynnik przenikania ciepła dla stropodachu, który wynosi max. U=0,149 W/m2K; lub wykonanie ocieplenia w innej konfiguracji materiałowej i jej grubości, należy zachowaćwspółczynnik Uc(max) stropodachu zgodnie z audytem energetycznym, który wynosi max. U=0,149 W/m2K (tj. dopuszcza się cieńszą warstwą docieplenia za pomocą „innych” / „innowacyjnych” materiałów dociepleniowych, tak by współczynnik przenikania ciepła dla stropodachuwynosił nie więcej niż U=0,149 W/m2K); b) wymiana istniejącego pokrycia stropodachu, na nowe szczelne, wykonane systemowo z pełnym oraz szczelnym membrowaniem przeciwwodnym powierzchni stropodachu; koszt ocieplenia ma zawierać koszt montażu nowej izolacjitermicznej na poziomie stropu, montażu membrany stropodachowej, demontażu starego pokrycia i wykonanie nowego systemowego pokrycia stropodachu; c) zabezpieczenie kominów na czas prowadzenia prac na dachu oraz po ich zakończeniu: przed przystąpieniem do prac wzakresie docieplenia i wymiany stropodachu należy sprawdzić jakość tynków na kominach i skuć spękane tynki kominów do połaci dachowej, a następnie kominy otynkować tynkiem cementowo – wapiennym i pomalować farbą silikonową w kolorze elewacji (zakres zadania doskoordynowania w zakresie kolorystyki z wykonawcą docieplenia elewacji budynku); d) docieplenie i otynkowanie ścian świetlika jako integralny element realizacji termomodernizacji w sferze dachu i stropodachu; e) wymiana świetlika dachowego: przewiduje się montaż nowegoświetlika dachowego o współczynniku przenikania ciepła max. Uw=1,10 W/m2K (lub lepszy, cieplejszy o mniejszym U), o wymiarach 780x780x690, o łącznej powierzchni 96,52 m2 (obecny współczynnik Uw=3,20 W/m2K dla świetlika). W ramach zadania zlecony zostanie takżedemontaż istniejącej izolacji termicznej stropodachu. Parametry zadania: Lp. Współczynniki przenikania ciepła przez przegrody budowlane [W/(m²K)] Stan przed termo - modernizacją Stan po termo - modernizacji 1. Stropodach (segment A, B, C) 0,760 0,149 (max. wartość)Szczegółowe parametry wykonania zadania przedstawione są w załącznikach do SIWZ: • Przedmiar robót w zakresie zadania: Docieplenie stropodachu wraz z wymianą poszycia dachu • Projekt budowlany kompleksowej termomodernizacji obiektu szkolnego w Jordanowie Śląskim •Rysunek Elewacji tylnej • Rysunek Elewacji wschodniej • Rysunek Elewacji zachodniej • Rysunek Elewacji frontowej Ad 2. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej (zgodnie załącznikiem do SIWZ nr 1. Szczegółowy opis elementów mikroinstalacji fotowoltaicznej) a) Uwarunkowaniarealizacji zadania Budynki segmentów A, B, C szkoły podstawowej w Jordanowie Śląskim pod pełnym obciążeniem użytkowane są od stycznia do czerwca (włącznie), z przerwami świątecznymi i wakacjami zimowymi, oraz od września do grudnia, również z przerwamiświątecznymi. W lipcu i sierpniu budynki są zamknięte. Periodycznie wykorzystywane są pomieszczenia budynku świetlicy wiejskiej na potrzeby lokalnych imprez, w segmentach szkolnych prowadzone są sporadyczne prace biurowe w pomieszczeniach biurowych dyrektora orazzespołu pedagogicznego. Zużycie energii elektrycznej do przygotowania c.w.u. oraz na potrzeby oświetlenia wewnętrznego w okresie wakacyjnym jest stosunkowo mniejsze niż w sezonie szkolnym. Przyjęto, że energia produkowana przez instalację PV wykorzystywana będzie nawłasne potrzeby energetyczne obiektów, m.in.. do oświetlenia wbudowanego, urządzeń wyposażenia szkoły, oraz wykorzystywana na cele grzewcze (c.o. i c.w.u.) w nowej projektowanej instalacji pomp ciepła. Zlecana do realizacji instalacja fotowoltaiczna (PV) powinnawyprodukować energię elektryczną nie mniej niż wynika z audytu energetycznego, tj. 44 602,00 kWh/rok. To, oznacza, że Wykonawca musi zamontować taką instalację PV aby spełniała minimalne założenia i wytyczne przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunkówzamówienia. b) Opis parametrów instalacji paneli fotowoltaicznych planowanych do zlecenia Wykonawcy Przewiduje się ulepszenie polegające na wykorzystaniu energii słonecznej do produkcji energii elektrycznej na cele własne budynków. Parametry instalacji paneli PV: 1. Panelefotowoltaiczne (PV) monokrystaliczne a) max.. 149 sztuk (ograniczenie wynikające z Wniosku o dofinansowanie projektu Gminy Jordanów Śląski, na podstawie którego gminie zostało przyznane dofinansowanie zadania) b) Wymagane jest, by łączna moc paneli PV nie przekroczyła50 kWp – dopuszczalne są różne rozwiązania w tym zakresie c) moc jednostkowa panelu PV min. 335 Wp d) moc wszystkich paneli PV max. 50 kWp; lub instalacja PV równoważna 2. Inwertery w ilości niezbędnej do instalacji paneli PV. 3. Konstrukcja systemowa na dachu o małympochyleniu: 1 kpl. 4. Łączna powierzchnia czynna paneli PV wynosi min. 255,23 m2 . 5. Trwałość paneli PV wynosi min. 25 lat. 6. Ogniwa z min. 25 letnią gwarancją liniową sprawności 89,6% po min. 25 latach w odniesieniu do wartości początkowej oraz min. 25 letnią gwarancjeproduktową. 7. Współczynnik temperaturowy zmiany mocy -0,36%/oC. 8. Rozdzielnica DC w obudowie hermetycznej min. IP65 wykonana z odpornego na promieniowanie UV tworzywa sztucznego. W jej wnętrzu należy zainstalować rozłączniki dedykowane dla instalacji prądustałego do których zostaną podłączone łańcuchy paneli PV z wejściami MPPT inwerterów oraz ochronniki przeciwprzepięciowe. 9. Obsługa paneli fotowoltaicznych poprzez inwertery trójfazowe lub inne rozwiązanie równoważne. Sprawność inwerterów na poziomie min. 98% z min.12 letnią gwarancją producenta. Inwertery montować w pomieszczeniach technicznych bez dostępu osób nieupoważnionych (względy bezpieczeństwa). Miejsce montażu powinno nie być nasłonecznione (bezpośrednie padanie promieni słonecznych) oraz zapewniać temperaturęumożliwiającą chłodzenie inwertera. 10. Rozdzielnica AC do zabezpieczenia obwodów wejściowych i wyjściowych inwertera. Wewnątrz rozdzielnicy zamontować ochronnik przeciwprzepięciowy oraz wyłącznik nadmiarowo-prądowy. 11. Optymalizery mocy do obsługi panelifotowoltaicznych i utrzymaniu ich w punkcie mocy maksymalnej. Zainstalowanie min. 95 optymalizerów mocy, z możliwością monitoringu pracy modułów fotowoltaicznych, obniżenia kosztów serwisu oraz napięcia bezpiecznego 1V w razie awarii systemu lub rozwiązanierównoważne. c) Szczegółowe założenia zadania są opisane w załączniku do SIWZ: Szczegółowy opis elementów mikroinstalacji fotowoltaicznej
II.5) Główny kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
2020-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: