Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap III – nr postępowania: 1/ZP/22.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-11
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00035132
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap III – nr postępowania: 1/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435685; 224435686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie”- Etap III – nr postępowania: 1/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb29108f-7a9e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta; zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych: wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 100 MB; dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; Kodowanie i czas odbioru danych: plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar; Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: 1. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać: kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce obsługa JavaScript; zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.
Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), Wykonawca musi posiadać: e-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie; włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript; zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) zainstalowana aplikacja Szafir Host; Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawidłowość zainstalowania ww. komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), Wykonawca musi posiadać: profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.
Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisanie w Rozdziale V SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8087813,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4226112,67 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe i demontażowych w zakresie:
- skucia istniejących tynków na elewacjach;
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;
- demontażu istniejących rur spustowych na elewacjach;
- demontażu obróbek blacharskich na ścianach parteru;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na elewacjach;
- demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku;
- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;
- skucia istniejących tynków na elewacjach;
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej;
- demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego;
- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych;
- demontażu istniejących rynien i rur spustowych;
- demontażu obróbek blacharskich na ścianach parteru;
- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych;
- skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów;
- demontażu istniejących krat okiennych;
b) docieplenie ścian zewnętrznych;
c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej wraz z ich zabezpieczeniem od wewnątrz w części podpiwniczonej (poza pomieszczeniami w osiach K-M/3-6) tynkiem magazynującym, renowacyjnym i malowaniem;
d) wymiana uszkodzonej stolarki drzwiowej;
e) wymiana uszkodzonych krat okiennych i barierek na elewacjach;
f) wykonanie nowych obróbek blacharskich wysuniętego lica muru w pasie parteru;
g) wykonanie nowych parapetów zewnętrznych;
h) wymiana rur spustowych;
i) przebudowa instalacji oświetlenia zewnętrznego;
j) wykonanie remontu studzienek dostępowych do kanałów technicznych;
k) wymiana czyszczaków wpustów kanalizacji ogólnospławnej;
l) dostosowanie podziału i częściowa wymiana przeszkleń wiatrołapu;
m) remont schodów zewnętrznych przy auli;
n) remont dobudówki od strony wschodniej wschodniego skrzydła budynku;
o) remont dobudówki od strony południowej auli;
p) wymiana kratek wentylacyjnych na elewacjach;
q) naprawa i malowanie ścian zewnętrznych piętra +4 wraz z wymianą części obróbki blacharskiej gzymsu piętra +3 na elewacji południowej w osiach F-O.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) projekt budowlany w branży budowlanej oraz elektrycznej;
b) projekt wykonawczy w branży budowlanej oraz elektrycznej;
c) rewizja projektu wykonawczego branży budowlanej (w zakresach tożsamych projektu budowlanego i projektu wykonawczego roboty należy wykonać na podstawie rewizji projektu wykonawczego);
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej oraz elektrycznej;
e) decyzja nr 66/N/2020, dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r.;
f) przedmiary robót w branży: budowlanej oraz elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny,
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,
2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

2.3) Uwaga! Ww. w ppkt 2.1) lit. a)-e) dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:
a) wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie:
- demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej;
- skucia istniejących tynków na: elewacji frontowej (północnej), elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, od osi 8 do osi 12), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
- demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej (elewacja frontowa – północna);
- demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu;
- demontażu istniejących studzienek piwnicznych elewacji frontowej (północnej);
- demontażu istniejących rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);
- demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru na elewacji frontowej (północnej);
- demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem;
- demontażu istniejących parapetów zewnętrznych na: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
- demontażu istniejących krat okiennych: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11);
- demontażu drzwi wejściowych do budynku w osiach 1/E-F (D-02);
- demontażu istniejących rynien wiatrołapu;
- demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych;
- demontażu istniejącej instalacji CWU, C.O i istniejącego węzła cieplnego;
- demontażu uszkodzonych drzwi do węzła cieplnego;
- demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego;
- częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04;
- wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04.
b) docieplenia ścian zewnętrznych: elewacji frontowej (północnej), elewacji wschodniej Sali gimnastycznej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi C, od osi 8 do osi 12), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11);
c) docieplenia ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej elewacji frontowej (północnej);
d) demontaży i ponownych montaży urządzeń znajdujących się na dachach głównych;
e) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych;
f) docieplenia stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi dachów głównych;
g) remontu attyk dachów głównych;
h) docieplenia zadaszenia nad wiatrołapem;
i) wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej w osiach 1/E-F (D-02);
j) wymiany uszkodzonych krat okiennych: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11);
k) wykonania nowych parapetów i obróbek blacharskich wysuniętego lica muru w pasie parteru na: elewacji frontowej (północnej), części elewacji zachodniej (nad łącznikiem Sali gimnastycznej, w osi D, od osi 9 do osi 11), części elewacji wschodniej (nad budynkiem Bursy nr 6, w osi Q, od osi 9 do osi 11) oraz wiatrołapu;
l) wymiany rynien wiatrołapu;
m) wymiany rur spustowych na elewacji frontowej (północnej);
n) przebudowy instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej;
o) przebudowy instalacji oświetlenia zewnętrznego na elewacji frontowej (północnej);
p) wykonania nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk;
q) wymiany rynien dachów głównych;
r) przebudowy wentylacji grawitacyjnej;
s) docieplenia stropów nad piwnicą;
t) przebudowy pomieszczenia węzła cieplnego;
u) przebudowy węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych;
v) przebudowy (wymiany) instalacji C.O.;
w) przebudowy (wymiany) instalacji odgromowej wraz z uziomem;
x) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej;
y) wykonania instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej,

roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty.

3) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego zadanie inwestycyjne, którego przedmiotem jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie” na etapy. Dla każdego etapu przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część zamówienia, tj. ww. inwestycji.
4) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
5) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 5.198.118,58 zł.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
7) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
8) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 12,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 28,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto minimum 2.000.000,00 zł* każda, z zastrzeżeniem, iż każda ze wskazanych robót polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji budynku** oraz obejmowała swoim zakresem wykonanie robót w branży konstrukcyjno–budowlanej i elektrycznej.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
* W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.
** Zamawiający poprzez budynek, zgodnie z art. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), rozumie taki obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
2) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno–budowlanej, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót.

2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
2) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania w tym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: "Budowa wiat na terenie Gminy Drohiczyn"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: DOSTAWA (LEASING) SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa Przedszkola nr 4 w Gostyninie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "Budowa wiat na terenie Gminy Drohiczyn"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI