Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-13
  • Numer ogłoszenia539696-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539696-N-2020 z dnia 2020-05-13 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja fragmentu ul. Staropogońskiej”
Numer referencyjny: ZP 65/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja fragmentu ulicy Staropogońskiej, na odcinku od ul. Gospodarczej do skrzyżowania z ul. Pustą oraz od budynku nr 16 do budynku nr 4, na działkach nr: 3007, 4128/1, 3019, 3542, 3539, 3540/3, 3023, 3538, 3537, 3536, 3531, 4133/3, 4134/1, 4135/8, 4135/9, 3524, 3052, 4151, 3499, 4209, 4564, 4177, 3483,4251, obręb 0009.Zakres robót obejmuje (dla całości):• opracowanie projektu tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu,• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,• opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,• utylizację wraz z kosztami zagospodarowania odpadów,• ułożenie górnej warstwy bitumicznej - warstwy ścieralnej AC8S lub AC11S,• regulację urządzeń podziemnych wchodzących w obszar objęty inwestycją,• wykonanie pełnej konstrukcji wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni z asfaltobetonu, w rejonie skrzyżowania z ul. Litewska,• odtworzenie oznakowania poziomego (cienkowarstwowe) w pasie drogowym zgodnie z opracowanym w trakcie realizacji Przedmiotu umowy projektem stałej organizacji ruchu, na odcinku od ul. Gospodarczej do ul. Orlej,• wymianę włazów studni kanalizacji ogólnospławnej w jezdni wraz z zabudową pierścieni odciążających oraz pokryw betonowych (właz żeliwny, pierścień odciążający, nakrywa betonowa) - wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni (realizacja przy współpracy z Sosnowieckimi Wodociągami S.A. oraz pod ich nadzorem),• wymianę przykanalików o śr. 200 mm z rur PCV z podłączeniem do studni kanalizacji ogólnospławnej z zastosowaniem przejścia szczelnego na połączeniu przykanalika ze studnią kanalizacyjną oraz studnią wpustu ulicznego i zasyfonowania (należy wykonać przeciwspadek – pochylenie zależne od długości przyłącza) – wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni (realizacja przy współpracy z Sosnowieckimi Wodociągami S.A. oraz pod ich nadzorem),• przebudowę kompletnych wpustów ulicznych (żeliwo + osadnik + pierścień odciążający) - wraz z odtworzeniem poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni,• zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu w miejscach kolizji z wykonywanymi robotami,oraz z podziałem na odcinki:• odcinek I: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, dobudowa jednego rzędu nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton, kolor czerwony, po likwidacji krawężnika odwróconego,• odcinek II: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych (z wykonaniem krawężnika najazdowego również w miejscach wyznaczonych dla służb miejskich),  miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż wymienianego krawężnika z docięciem krawędzi (nawierzchnia jezdni objęta gwarancją),• odcinek III: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, obudowanie słupa przyłączeniowego w zatoce parkingowej, odtworzenie istniejących zieleńców,• odcinek IV: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż wymienianego krawężnika z docięciem krawędzi (w zatoce parkingowej),• odcinek V: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, montaż obrzeży betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, remont nawierzchni wjazdu, utwardzenie zieleńca betonowymi płytami ażurowymi,• odcinek VI: roboty rozbiórkowe oraz ziemne (likwidacja wyspy),• odcinek VII: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, miejscowa rozbiórka chodnika z asfaltobetonu i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej przy przejściu dla pieszych (kostka integracyjna zgodnie z zaleceniami Polskiego Związku Niewidomych), obudowanie słupa przyłączeniowego w zatoce parkingowej,• odcinek VIII: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz z płytek chodnikowych 35x35 cm, odtworzenie istniejących zieleńców, miejscowa rozbiórka chodnika z kostki brukowej i ułożenie nowej nawierzchni przy przejściu dla pieszych (kostka integracyjna zgodnie z zaleceniami Polskiego Związku Niewidomych),• odcinek IX: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, montaż nowych słupków blokujących U-12c,• odcinek X: roboty rozbiórkowe oraz ziemne,  montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż wymienianego krawężnika z docięciem krawędzi (w chodniku), dobrukowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton, kolor czerwony, po likwidowanym fragmencie zieleńca, usunięcie karpiny, montaż nowych obrzeży betonowych,• odcinek XI: roboty rozbiórkowe oraz ziemne, montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców,• odcinek XII: roboty rozbiórkowe oraz ziemne,  montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej,• odcinek XIII: roboty rozbiórkowe oraz ziemne,  montaż nowych krawężników betonowych, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, odtworzenie istniejących zieleńców, uzupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż wymienianego krawężnika z docięciem krawędzi (w chodniku),• zagospodarowanie terenu przed sklepem Lewiatan: roboty rozbiórkowe oraz ziemne,  montaż nowych krawężników betonowych, odtworzenie istniejących zieleńców, wytyczenie i wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej (główny ciąg o szerokości 2,0 m), wytyczenie zatoki parkingowej, miejscowe przełożenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej, montaż obrzeży betonowych, wykonanie opaski betonowej pomiędzy budynkiem, a nawierzchnią z kostki brukowej,• remont chodnika od budynku nr 16 do nr 4: roboty rozbiórkowe oraz ziemne,  montaż obrzeży betonowych wokół zieleńca oraz wokół okienek piwnicznych, wykonanie pełnej konstrukcji chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton, kolor szary, bez fazy, odtworzenie zieleńca.1.3 PARAMETRY DROGI:• klasa techniczna: Z (zbiorcza),• klasa drogi: gminna• kategoria ruchu: KR1-KR2• grupa nośności podłoża nawierzchni: G21.4 LOKALIZACJA ZADANIA:Droga objęta remontem usytuowana jest w województwie śląskim, w północno – zachodniej części miasta Sosnowca, na terenie dzielnicy Pogoń, w rejonie ul. Gospodarczej oraz ul. Orlej i ul. Będzińskiej, na działkach stanowiących własność Gminy Sosnowiec oraz Skarbu Państwa. Lokalizację przedstawiono na planie orientacyjnym.2. STAN ISTNIEJĄCY:2.1 UKŁAD KOMUNIKACYJNY:ul. Staropogońska posiada jezdnię o szerokości ok. 6,30 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, z obustronnym obramowaniem z krawężników betonowych. Na odcinku objętym przedmiotem zamówienia występuje w większości krawężnik wyniesiony ze względu na przylegające zatoki parkingowe, chodniki oraz pasy zieleni. Na połączeniach ciągów pieszych w rejonie przejść dla pieszych krawężnik jest obniżony.2.2 ODWODNIENIE:ul. Staropogońska – odprowadzenie wód opadowych odbywa się poprzez układ istniejących wpustów ulicznych podłączonych poprzez system przyłączy do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej. System odwodnienia ulicy ze względu na niewłaściwy stan wymaga odbudowania w zakresie wpustów (żeliwo + osadnik + pierścień odciążający) i przykanalików wraz z regulacją wysokościową.2.3 UZBROJENIE:W zakresie przedmiotowego zadania występują następujące sieci uzbrojenia terenu:• sieć gazociągowa,• sieć wodociągowa,• sieć elektroenergetyczna – sieć nadziemna,• sieć oświetlenia ulicznego – sieć nadziemna,• sieć teletechniczna,• sieć kanalizacji ogólnospławnej.3. ZAŁOŻENIA REMONTOWE:• prędkość projektowa: VP = 50 km/h• szerokość jezdni: ok. 6,30 m• obciążenie jezdni ruchem kategorii: KR1-KR2 4. ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE:W zakresie rozwiązań sytuacyjnych planuje się:• wymianę zdegradowanej nawierzchni asfaltobetonowej poprzez jej sfrezowanie i ułożenie nowej warstwy wyrównującej oraz ścieralnej na całej długości i szerokości odcinka wytypowanego do remontu wraz z uwzględnieniem wjazdów i tarcz skrzyżowań,• przebudowę odwodnienia ulicy – wymianę kompletnych wpustów ulicznych z osadnikami, wymianę przyłączy (przykanalików) z rur PCV DN 200 wraz z wykonaniem wykopów i ich zasypaniem oraz odtworzeniem w miejscach wykopów warstw konstrukcyjnych,• wymianę krawężników betonowych (należy założyć montaż krawężników najazdowych na przejściach łączących ciągi piesze, w dwóch miejscach dla potrzeb służb miejskich przy zatoce postojowej, na dojściach do klatek schodowych i wjazdach do posesji, na długości zabudowywanych betonowych płyt ażurowych; w pozostałych miejscach planuje się montaż krawężników drogowych wyniesionych),• zagospodarowanie terenu przed sklepem Lewiatan poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem zatoki postojowej i ciągu pieszego (w miejscu istniejącej komory ciepłowniczej nawierzchnię z asfaltobetonu należy uwzględnić jako podbudowę pod nawierzchnię z kostki brukowej betonowej z jednoczesnym wyregulowaniem włazów żeliwnych do wysokości projektowanej nawierzchni – włazy osadzone na stropie),• wymianę włazów istniejącej kanalizacji ogólnospławnej wraz z ich regulacją i zabudowaniem pierścieni odciążających i pokryw betonowych – włazy samopoziomujące (wraz z odtworzeniem nawierzchni po rozbiórkach),• wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni asfaltobetonowej, o szerokości przejścia 4,0 m oraz najazdów po 1-1,5 m (do uzgodnienia z Wydziałem Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu),• utwardzenie zieleńca betonowymi płytami ażurowymi 60x40x8,• remont nawierzchni chodnika usytuowanego w ciągu ulicy Staropogońśkiej, na odcinku od budynku nr 16 do nr 4,• regulację wszystkich urządzeń infrastruktury podziemnej zlokalizowanych w rejonie objętym realizacją,• odtworzenie oznakowania poziomego w ciągu ulicy Staropogońskiej, na odcinku od ul. Orlej do ul. Gospodarczej.Wykonawca opracuje projekt tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu w uzgodnieniu z Wydziałem Administracji Drogowej Urzędu Miejskiego w Sosnowcu uwzględniając oznakowanie poziome, pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyniesione przejście dla pieszych.5. UKSZTAŁTOWANIE WYSOKOŚCIOWE:Lokalne uwarunkowania, istniejące chodniki, wejścia do budynków oraz skrzyżowania z innymi drogami wewnętrznymi wymuszają konieczność pozostawienia rzędnych niwelety drogi bez większych zmian. Wskazanym jest dokonanie korekty niwelety pomiędzy wpustami ulicznymi w celu nadania odpowiednich spadków dla zapewnienia poprawnego odwodnienia ulicy.6. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE:- po stronie Zamawiającego:• sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, grubości średnio 7-8 cm,• wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa wiążąca (wyrównująca), grubości 3-5 cm,- po stronie Wykonawcy:• wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna, grubości 5 cm – wymaga się ułożenia nawierzchni na całej szerokości jezdni, w miarę możliwości z jak najmniejszą ilością szwów roboczych,• wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej: kostka typu Behaton, bez fazy - gr. 8 cm podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3-5 cm podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 - gr. 5 cm podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 31,5-63,0 - gr. 15 cm• przełożenie nawierzchni wzdłuż wymienionych krawężników i obrzeży betonowych: kostka typu Behaton (materiał z rozbiórki) - gr. 6-8 cm podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanegoo frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm• utwardzenie terenu z betonowych płyt ażurowych: płyty ażurowe 60x40x8 cm - gr. 8 cm podsypka piaskowa - gr. 3 cm podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 - gr. 5 cm podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 31,5-63,0 - gr. 15 cm zasypanie otworów grysem o frakcji 2-5 mm• wymiana fragmentu nawierzchni stanowiącego dojście do klatki nr 49:  podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 - gr. 5 cm podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 31,5-63,0 - gr. 15 cm kostka typu Behaton, bez fazy - gr. 8 cm podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3-5 cm7. ROBOTY ZIEMNE:Roboty ziemne będą polegać na wykonaniu wykopów pod wymianę wpustów ulicznych wraz z przykanalikami oraz pod odtwarzane konstrukcje nawierzchni jak i zabudowywane elementy krawędziowe.UWAGA!Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci i urządzeń kolidujących z zaplanowanym zamierzeniem Inwestycyjnym. Zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2 m od sieci infrastruktury technicznej zlokalizowanej przekopem kontrolnym.W zakresie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić do regulacji wszystkie urządzenia znajdujące się w terenie objętym realizacją (skrzynki zasuwy wodociągowej, skrzynki uliczne gazowe, studnie teletechniczne, studnie kanalizacyjne, wpusty uliczne, etc.) – również te, który nie zostały ujawnione w trakcie inwentaryzacji.Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.Planowane roboty związane z remontem ulicy Staropogońskiej mają zapewnić poprawę komfortu poruszania się oraz zwiększyć estetykę miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców osiedla. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia oraz kamienie, pokryć warstwą humusu gr. 15 cm i obsiać mieszankami traw niskich, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych.Ziemia humus:- ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8, - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną- ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania - nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania (powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów) – Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty.Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za: - organizację robót budowlanych, - zabezpieczenie interesów osób trzecich, - ochronę środowiska, - warunki bezpieczeństwa pracy, - zapewnienie nadzoru właścicieli uzbrojenia podziemnego kolidującego z robotami drogowymi, a karty/protokoły z nadzoru przedstawić do wglądu Zamawiającemu.Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe) – zaleca się wizję w terenie celem zapoznania się z zakresem robót.Zamawiający może powykonawczo wymagać od Wykonawcy przedłożenia wyceny całego przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na poszczególne branże lub wyceny fragmentu przedmiotu zamówienia.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zastosowanych gotowych wyrobów budowlanych, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych, a także kontroli sposobu wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności ich wykonania z zapisami SIWZ i specyfikacjami technicznymi.Wiedza i doświadczenie:W celu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- wykonał należycie roboty budowlane w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia: jedną robotę budowlaną, o wartości jednorazowej realizacji nie mniejszej niż 400 000,00 zł bruttolub- wykonał należycie roboty budowlane w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia: dwie roboty budowlane, o wartości jednorazowej realizacji nie mniejszej niż 400 000,00 zł bruttoZamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 5 osób. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia Czynności robotników opisane w przedmiarze robot jako:- ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej – warstwa ścieralna,- wymiana krawężników i obrzeży betonowych,- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową,- wymiana kompletnych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,- wymiana włazów studni kanalizacji ogólnospławnej wraz z zabudową pierścieni odciążających i pokryw betonowych,- regulacja pozostałych urządzeń naziemnych infrastruktury podziemnej,- montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,- oznakowanie poziome.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – załączonym do umowy. b) ` Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 1 b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 1 b) i c) lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. d) ` W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. *` art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.Warunki gwarancjiWykonawca udzieli minimum 48 miesięcy maksimum 60 miesięcy gwarancji przy czym okres gwarancji w tym postępowaniu kryterium oceny ofertNiezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111000-8
45112000-5
45200000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 12 TYGODNI OD DNIA ZAWARCIA UMOWY, PRZY CZYM SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI ROBÓT O 1, 2, 3 , 4 TYGODNIE JEST JEDNYM Z KRYTERIÓW OCENY OFERT.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (delikt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: minimum jedną lub dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż: 400 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. - kadra techniczna:- skieruje do realizacji zadania:- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). Osoba ta będzie pełniła funkcje Kierownika budowy. Wymagany staż pracy na stanowisku Kierownika budowy min 2 lata.- pracowników fizycznych – 5 osób, skierowanych do prac związanych z Wykonaniem poniżej wymienionych prac:- ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej – warstwa ścieralna,- wymiana krawężników i obrzeży betonowych,- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową,- wymiana kompletnych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,- wymiana włazów studni kanalizacji ogólnospławnej wraz z zabudową pierścieni odciążających i pokryw betonowych,- regulacja pozostałych urządzeń naziemnych infrastruktury podziemnej,- montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,- oznakowanie poziome.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
skieruje do realizacji zadania:- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). Osoba ta będzie pełniła funkcje Kierownika budowy. Wymagany staż pracy na stanowisku Kierownika budowy min 2 lata.Osobami (Kandydatami) na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220).Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana. oraz:pracowników fizycznych – 5 osób, skierowanych do prac związanych z Wykonaniem poniżej wymienionych prac:- ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej – warstwa ścieralna,- wymiana krawężników i obrzeży betonowych,- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową,- wymiana kompletnych wpustów ulicznych wraz z przykanalikami,- wymiana włazów studni kanalizacji ogólnospławnej wraz z zabudową pierścieni odciążających i pokryw betonowych,- regulacja pozostałych urządzeń naziemnych infrastruktury podziemnej,- montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,- oznakowanie poziome.ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (delikt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
DOKUMENTY potwierdzające,że wykonał roboty budowlane w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: minimum jedną lub dwie roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż: 400 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10 150,71 złotych (słownie: dziesięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych, 71/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
SKRÓCENIE TERMINUN REALIZACJI 20,00
OKRES GWARANCJI 0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach:1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu robót powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w § 7 umowy (podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych), z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 5 umowy.3. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych w umowie dotyczących podwykonawstwa, Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania zamówienia złożone w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa poprzez: 1) wskazanie innych podwykonawców,2) rezygnację z podwykonawców.4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany umowy na podstawach wskazanych powyżej, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. powyżej powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. powyżej wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru.9. W terminie do 10 dni od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.10. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności.11. Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT.12. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 11 każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania robót będących przedmiotem niniejszej umowy.13. W przypadku akceptacji żądania przez drugą stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-06-04, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI