Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji „Adaptacji pomieszczeń pod potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji „Adaptacji pomieszczeń pod potrzeby instalacji zakupywanego sprzętu i materiałów dydaktycznych” w projekcie RPDS.07.02.04-02-0002/16” z podziałem na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Świdnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-19
  • Numer ogłoszenia634577-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634577-N-2017 z dnia 2017-12-19 r.

Powiat Świdnicki: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji „Adaptacji pomieszczeń pod potrzeby instalacji zakupywanego sprzętu i materiałów dydaktycznych” w projekcie RPDS.07.02.04-02-0002/16” z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni i warsztatów zawodowych w Zespole Szkół nr 1 w Świdnicy, Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Tony Halika w Świdnicy, Zespole Szkół Ekonomicznych im. Wincentego Stysia w Świdnicy, Zespole Szkół Budowlano-Elektrycznych im. Jana III Sobieskiego w Świdnicy, Zespole Szkół Mechanicznych im. Mikołaja Kopernika w Świdnicy, Zespole Szkół w Strzegomiu, Zespole Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego w Żarowie i Zespole Szkół im. Stanisława Prosińskiego w Świebodzicach” nr RPDS.07.02.04-02-0002/16
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki, krajowy numer identyfikacyjny 89071830800000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie  7 , 58100   Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8500400, 8500442, e-mail bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl, faks 748 530 927.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.powiat.swidnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.powiat.swidnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji „Adaptacji pomieszczeń pod potrzeby instalacji zakupywanego sprzętu i materiałów dydaktycznych” w projekcie RPDS.07.02.04-02-0002/16” z podziałem na zadania
Numer referencyjny: WI.272.25.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w pracowniach szkolnych Szkół Zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Świdnicki w ramach projektu: „Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni i warsztatów zawodowych w Zespole Szkół nr 1 w Świdnicy, Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Tony Halika w Świdnicy, Zespole Szkół Ekonomicznych im. Wincentego Stysia w Świdnicy, Zespole Szkół Budowlano-Elektrycznych im. Jana III Sobieskiego w Świdnicy, Zespole Szkół Mechanicznych im. Mikołaja Kopernika w Świdnicy, Zespole Szkół w Strzegomiu, Zespole Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego w Żarowie i Zespole Szkół im. Stanisława Prosińskiego w Świebodzicach” nr RPDS.07.02.04-02-0002/16. Opis zadań: Zadanie Nr 1 - Roboty elektryczne: 1. Zespół Szkół Budowlano – Elektrycznych w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37: modernizacja instalacji elektrycznej w pracowni nr 34 oraz wykonanie instalacji pod rzutniki w pracowni 34 i 35, a w szczególności: • demontaż dwóch istniejących tablic elektrycznych, • montaż dwóch nowych tablic wraz z wyposażeniem, • wykonanie 15 punktów gniazd elektrycznych podwójnych z uziemieniem wraz z nową instalacją wykonaną podtynkowo, 2. Zespół Szkół Mechanicznych w Świdnicy, ul. Sikorskiego 41: - rozbudowa instalacji elektrycznej w pracowni nr 202 i 212 w związku z planowanym zwiększeniem ilości stanowisk komputerowych, a w szczególności: • wykonanie instalacji elektrycznej z natynkowymi podwójnymi gniazdami, • doposażenie istniejącej rozdzielnicy w wyłączniki nadprądowe i ochronniki przeciprzepięciowe wraz z wymianą obudowy rozdzielnicy, 3. Zespół Szkół w Strzegomiu, ul. Krótka 6: - wymiana instalacji elektrycznej w zakresie oprzewodowania, opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz osprzętu elektrycznego w następujących salach: • pracownia górnictwa odkrywkowego – wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, • pracownia komputerowa – montaż gniazd wtykowych podwójnych wraz z instalacją zasilającą prowadzoną w listwach instalacyjnych oraz wykonanie okablowania strukturalnego, • pracownia ekonomiczna - wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, • pracownie handlowe nr 4B i 5B - wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, 4. Zespoł Szkół Żarowie, ul. Zamkowa 10: - wymiana i przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej w Sali Techniki Transportu Kolejowego,a w szczególności: • wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, • wymiana instalacji elektrycznej siły i gniazd wtykowych, • wykonanie nowej rozdzielnicy TP. Zadanie Nr 2 – Roboty budowlane: 6. Zespół Szkół Budowlano – Elektrycznych w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37: Ułożenie wykładziny podłogowej w pracowniach nr 34 i 35, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. 7. Zespół Szkół Mechanicznych w Świdnicy, ul. Sikorskiego 41: Remont pracowni nr 202, w tym: Ułożenie wykładziny podłogowej, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. Prace malarskie, w tym: • zeskrobanie starej malatury i zmycie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem, • wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, • założenie narożników ochronnych na podciągach, wnękach okiennych i drzwiowych, • malowanie ścian i sufitów, Pozostałe prace budowlane: • demontaż umywalki wraz z baterią, • rozebranie okładziny ściennej z płytek w obrębie umywalki, • wymiana drzwi wejściowych do pracowni i zaplecza. 8. Zespół Szkół Ekonomicznych w Świdnicy, ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10: Ułożenie wykładziny podłogowej w pracowni szkolnej, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. 9. Zespół Szkół Nr 1 w Świdnicy, ul. Budowlana 7-9: Ułożenie wykładziny podłogowej w 2 pracowniach szkolnych, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212340-7
45310000-3
45311200-2
45432111-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 92237,85
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-03-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) Wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył przynajmniej 1 zadanie dotyczące wykonania robót: - w zakresie zadania nr 1 elektrycznych w obiektach użyteczności publicznej bądź mieszkaniowych o wartości: 60.000 zł., - w zakresie zadania nr 2 ogólnobudowlanych w obiektach użyteczności publicznej bądź mieszkaniowych o wartości: 30.000 zł. 2) Wykaże, iż dysponuje osobami, które będą pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: - dla zadania nr 1 – instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, natomiast - dla zadania nr 2 – nie określa się wymaganych uprawnień - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.(załącznik nr 2 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót ogólnobudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż: - 60.000,00 zł - dla zadania nr 1 - 30.000,00 zł - dla zadania nr 2 wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2 wykaz osób -dla zadania nr 1, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: dla zadania nr 1 – 1.200,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dwieście), dla zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie zł: sześćset).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, 2) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, 3) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, c) opóźnień w przekazaniu przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie, d) opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, e) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, f) wystąpienia robót dodatkowych. 4) Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-10, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Tak
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - Roboty elektryczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w pracowniach szkolnych Szkół Zawodowych Opis zadań: Zadanie Nr 1 - Roboty elektryczne: 1. Zespół Szkół Budowlano – Elektrycznych w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37: modernizacja instalacji elektrycznej w pracowni nr 34 oraz wykonanie instalacji pod rzutniki w pracowni 34 i 35, a w szczególności: • demontaż dwóch istniejących tablic elektrycznych, • montaż dwóch nowych tablic wraz z wyposażeniem, • wykonanie 15 punktów gniazd elektrycznych podwójnych z uziemieniem wraz z nową instalacją wykonaną podtynkowo, 2. Zespół Szkół Mechanicznych w Świdnicy, ul. Sikorskiego 41: - rozbudowa instalacji elektrycznej w pracowni nr 202 i 212 w związku z planowanym zwiększeniem ilości stanowisk komputerowych, a w szczególności: • wykonanie instalacji elektrycznej z natynkowymi podwójnymi gniazdami, • doposażenie istniejącej rozdzielnicy w wyłączniki nadprądowe i ochronniki przeciprzepięciowe wraz z wymianą obudowy rozdzielnicy, 3. Zespół Szkół w Strzegomiu, ul. Krótka 6: - wymiana instalacji elektrycznej w zakresie oprzewodowania, opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz osprzętu elektrycznego w następujących salach: • pracownia górnictwa odkrywkowego – wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, • pracownia komputerowa – montaż gniazd wtykowych podwójnych wraz z instalacją zasilającą prowadzoną w listwach instalacyjnych oraz wykonanie okablowania strukturalnego, • pracownia ekonomiczna - wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, • pracownie handlowe nr 4B i 5B - wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych wraz z rozdzielnicą, 4. Zespoł Szkół Żarowie, ul. Zamkowa 10: - wymiana i przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej w Sali Techniki Transportu Kolejowego,a w szczególności: • wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED, • wymiana instalacji elektrycznej siły i gniazd wtykowych, • wykonanie nowej rozdzielnicy TP.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 – Roboty budowlane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w pracowniach szkolnych Szkół Zawodowych Zadanie Nr 2 – Roboty budowlane: 6. Zespół Szkół Budowlano – Elektrycznych w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 35-37: Ułożenie wykładziny podłogowej w pracowniach nr 34 i 35, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. 7. Zespół Szkół Mechanicznych w Świdnicy, ul. Sikorskiego 41: Remont pracowni nr 202, w tym: Ułożenie wykładziny podłogowej, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. Prace malarskie, w tym: • zeskrobanie starej malatury i zmycie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem, • wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, • założenie narożników ochronnych na podciągach, wnękach okiennych i drzwiowych, • malowanie ścian i sufitów, Pozostałe prace budowlane: • demontaż umywalki wraz z baterią, • rozebranie okładziny ściennej z płytek w obrębie umywalki, • wymiana drzwi wejściowych do pracowni i zaplecza. 8. Zespół Szkół Ekonomicznych w Świdnicy, ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10: Ułożenie wykładziny podłogowej w pracowni szkolnej, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny. 9. Zespół Szkół Nr 1 w Świdnicy, ul. Budowlana 7-9: Ułożenie wykładziny podłogowej w 2 pracowniach szkolnych, w tym: • oczyszczenie podłoża wraz z gruntowaniem, • wyrównanie podłoża pod wykładzinę, • ułożenie wykładziny podłogowej • zgrzewanie wykładziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212340-1, 45432111-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI